Eerste ronde in februari/maart 2009

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Serendipity, 1 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Troetelbeertjes

Troetelbeertjes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.314
    1
    0
    Amsterdam
    Je weet maar nooit of dat iets van een innesteling was ;). Maar er kan gewoon ook een klein bloedvat kapot gegaan zijn bij seks?
    Dat je het niet testen volhoudt! Na/op NOD ga ik er gewoon voor denk ik. Maar misschien bang voor teleurstelling?

Ik ben benieuwd! En ja, hier vanavond weer aan de klus ;). Hebben jullie nou ook de neiging om daarna met de beentjes in de lucht te gaan liggen? Het is vast onzin, maar wel grappig, haha :D

2. roosje01

roosje01 Bekend lid

5 mrt 2009
    503
    0
    0
    brabant
    Smile17: laten we hopen dat dat de rede is waarom je nog geen positieve test hebt gehad! Echt knap dat je nog even wacht met testen! Ik was denk ik alweer naar de winkel gevlogen :)

Luca79: Lijkt me een erg grappig om na het klussen effe met de beentjes omhoog te gaan liggen! Wie weet helpt het wel ;) , mocht je deze ronde zwanger zijn en ikke niet dan gaan wij het zeker ook proberen, ha ha ha!

3. smile17

smile17 Niet meer actief

Ik heb nog een test liggen hoor! Maar nee ik ben er heel zeker van dat ik wacht tot zaterdag! En dat beetje bloed kan haast niet van het klussen zijn want dat was zondag gebeurd en die maandagavond dus lijkt me niet.

Beentjes in de lucht deed ik ook wel eens hahaah. MIjn man pakte ze vast en ging even schudden zo van zwem er maar goed in hihihi Of het werkt weet ik dus nog niet ;)

4. Mezelf

Mezelf Actief lid

6 dec 2008
    361
    0
    0
    Noord Holland
    Wat een ideeen allemaal, he? Ach, en als het niet helpt geeft het ook niet.

@ Smile: Nou, wie weet is je NOD idd wel anders dan op je banner stond. Dat zou bij mij ook best wel kunnen, mijn cyclus is volgens mij echt een zooitje. Dus ik hoop maar dat ik gauw ongesteld wordt, dan beginnen de nieuwe kansen ;).

@ Roosje: Wat duren die twee weekjes dan lang, he? En ondertussen weer al de symptomen opmerken... ;)

@ Luca: Suc6 vanavond! ;)

5. Mezelf

Mezelf Actief lid

6 dec 2008
    361
    0
    0
    Noord Holland
    Heb net nieuwe zwangerschapstesten gehaald. En gelijk ook maar ovulatietesten. Ik ga er maar vanuit dat het nu niet gelukt is. Ben trouwens nog steeds niet ongesteld.
    Ik weet trouwens niet hoe ik dat ga doen met die ovulatietesten. Iemand tips?
    Mijn cyclus was als volgt: 32-39-? Hopelijk wordt deze ronde niet langer dan 39 dagen, dan blijft het binnen het redelijke.
    In het pakje zitten 5 tests.

6. Troetelbeertjes

26 feb 2009
    3.314
    1
    0
    Amsterdam
    Hey Mezelf!

Check deze site: http://www.sensitest.nl/ovulatie-calculator.php

Ze geven een indicatie over wanneer je kunt gaan ovutesten, gebaseerd op wat je verwacht van je volgende cycluslengte.

Maar de kans bestaat nog dat je t niet nodig zult hebben ;)

7. Mezelf

Mezelf Actief lid

6 dec 2008
    361
    0
    0
    Noord Holland
    Luca, bedankt!
    Als het nodig is inderdaad, zal ik die site gebruiken.
    Ik hoop niet dat het hoeft, maar ik ga er wel vanuit. Dan is de teleurstelling het minst groot he!?

@Smile: Hoe is het bij jou?

8. smile17

smile17 Niet meer actief

@Mezelf ik hoop ook dat je de ovutestjes niet nodig hebt ;)

Ik heb even mijn banner aangepast want ik ben van de verkeerde dag uitgegaan van mijn laatste ongi. Ik was het toen namelijk s'nachts geworden van de 24/25 en heb mijn banner op de 24 ste gezet maar dit moet dus de 25ste zijn pff wat een verhaal hoop dat het duidelijk is!
    Wanneer ga jij weer testen mezelf?
    Bij mij nog geen spoor van mijn ongi dus als dat blijft dan test ik zaterdag weer dan is als het goed is mijn HCG verviervoudigt t.o.v. de laatste keer.

@Roosje deze periode duurt lang he dat afwachten

@Luca en nog lekker met de beentjes in de lucht gehangen;) hihihihi Ik vindt dat je het minstens moet proberen gezien onze afspraak....

9. roosje01

roosje01 Bekend lid

5 mrt 2009
    503
    0
    0
    brabant
    Smile17: spannend! Ik zal voor je duimen dat je zaterdag een positieve test in handen hebt!

Ik ben net even langs de HA geweest, heb eigenlijk al vanaf zondag buikpijn. Ik dacht dus dat ik mijn eisprong zondag voelde en maandag had ik ook nog buikpijn en volgens mijn banner had ik maandag mijn eisprong dus ik dacht dit is mijn eitje! Maarrrrrr dinsdag nog steeds buikpijn en gisteravond kon ik zelfs niet meer zitten van de buikpijn! Echt niet leuk :( . Vanacht slecht geslapen door de buikpijn dus nu ben ik ook nog eens doodop! Vanmorgen even mijn plasje afgegeven bij de HA en ik mag zo bellen wat de uitslag is. De buikpijn is nu wel iets gezakt... Ben benieuwd wat het is of is geweest....

10. smile17

smile17 Niet meer actief

hmm m isschien blaasonsteking Roosje?
    Laat even weten wat het was okay? Hopelijk gaat het snel over.

11. Mezelf

Mezelf Actief lid

6 dec 2008
    361
    0
    0
    Noord Holland
    @ Smile: Dat wordt spannend! Ik ben echt heel benieuwd! Ik hoop voor je dat het raak was.

Bij mij hier ook nog geen spoor van ongesteldheid.
    Ik slaap nog steeds megaveel en ik heb continu honger. Ik eet wel wat meer dan normaal, want van de honger word ik een beetje misselijk. Ik ben nu ook een kilo aangekomen :(. Dan ben ik niet meteen dik hoor. Ik weeg nu 65 kilo. (Ben 1,76 m) Hoort dit ook bij zwangerschap?
    Vlak voor en tijdens mijn ongi eet ik ook wel meer dan normaal, maar niet zo extreem als nu.
    Mijn puistjes waren even een beetje minder, maar nu... (zucht)
    Ik weet het allemaal ff niet meer. Ik hoop dat ik het testen kan uitstellen tot dinsdag (dat is in principe mijn NOD als ik uitga van mijn langste cyclus).
    HELP :)

12. Troetelbeertjes

26 feb 2009
    3.314
    1
    0
    Amsterdam
    Hoi allemaal,

Het blijft afwachten he, Mezelf en Smile! Ik hoop het voor jullie.

Nou, vanochtend nog een controle echo bij de gyn: Mijn cyclus duurt nog wel ff, er zit nog geen schot in de zaak. De eisprong gaat iig nog wel een week duren en dat komt omdat mijn lichaam nog van slag is na de vmk :(.

Moest mijn banner van een andere pagina halen! Die van hier gaat maar tot 37 dagen...
    De zoveelste keer dat ik mijn banner moet wijzigen.

@Serendipity: weer wat beter?

@Orwen: hoe is het?

@Roosje: is je buik weer wat beter?

Groetjes!

13. Orwen

Orwen Actief lid

23 feb 2009
    397
    1
    0
    Tjonge! Vergis ik me nou of zijn er in dit topic onevenredig veel vrouwen die overtijd zijn maar een negatieve test hebben? Serendipity en ik hadden dit ook al...
    Ik hoop voor jullie dat het gewoon nog te vroeg was om te testen en dat het binnenkort twee mooie streepjes zullen zijn, Mezelf en Smile17!

@luca79: Goed dat je naar de gyneacoloog bent gegaan. Het is prettig om toch wat zekerheid te hebben. Ondanks dat het natuurlijk niet fijn is dat je cyclus langer duurt, het komt op mij wel geruststellend en heel natuurlijk over dat je lichaam bij moet komen na een vroege miskraam. Je moet het maar zo zien: je lichaam bereidt zich weer helemaal voor op een nieuwe, gezonde zwangerschap. Geef het maar de tijd om dit goed te doen. Toch?

Hier alles nog rustig. Toen ik vlak voor mijn NOD zat, merkte ik dus dat de aderen op mijn borsten zo duidelijk waren. Ben net in bad geweest, keek in de spiegel en wat zie ik: nog altijd extreem duidelijke aderen :confused:
    Echt nooit op gelet. Maar mooi is anders :(
    Verheug me op het weekend, natuurlijk! :)

14. smile17

smile17 Niet meer actief

Goedemorgen dames

Nou gisterenmiddag ben ik dan toch ongi geworden helaas! Heb het wel even moeilijk gehad stome he! Maar ja als ik dan toch niet zwanger was is het betre dat ik snel ongi was want dan heb ik in ieder geval een normale cyclus.
    En dat vind ik dan wel weer netjes na 10 jaar pilgebruik meteen een cyclus van 29 dagen. Nou ja hopelijk volgende ronde een cylsus van 9 maanden ;)

@Orwen stom he ik had ook allerlei dingen die me ineens opvielen maar misschien heb ik die normaal ook wel.

@Mezelf ik hoop voor jou ook snel duidelijkheid of een posi test of dan maar ongi!
    Met welke test had jij eigenlijk getest?
    Ik had met de van de kv 2 voor 5 en omdat die nega was moet ik eerlijk toegeven dat ik stiekem toch wel de hoop had opgegeven omdat veel dames hiermee al ruim voor NOD licht posi testen.

Nou ik ga me vast voorbereiden op een ronde flink klussen en hopelijk zijn wij allemaal heel snel zwanger!

15. Troetelbeertjes

26 feb 2009
    3.314
    1
    0
    Amsterdam
    Hey Smile!

Jammer, maar duidelijkheid is beter dan afwachten en een nette cyclus na zo lang de pil ook!

Nou, nieuwe ronde, nieuwe kansen! Ronde 2 wordt onze ronde :) (haha, als ik zo zo doorga lopen we straks gelijk op ;) )

16. roosje01

roosje01 Bekend lid

5 mrt 2009
    503
    0
    0
    brabant
    @Luca: wat vervelend dat je cyclus zo lang duurt!

@Orwen: grappig hé dat je je lichaam nu op een hele andere manier gaat zien, dingen die nog nooit zijn opgevallen, vallen nu wel op.

@Smile: balen zeg dat je ongi bent geworden! En het is helemaal niet stom dat je het daar moeilijk mee hebt gehad! Zeker als je zo lang overtijd bent heb je natuurlijk super veel hoop. Ronde 2 wordt gewoon onze ronde! ;)

Gelukkig heb ik geen blaasontsteking, wat het nu wel is geweest is nog erg onduidelijk. De HA kon het ook niet zeggen, het kan zijn dat ik zo'n buikpijn heb gehad van mijn eisprong maar voor hetzelfde geld is het iets met mijn darmen geweest (heb geen last gehad van diarree of zo) :( De HA weet het eigenlijk dus ook niet. Sinds gisteren is de buikpijn wel minder geworden en nu voel ik het bijna al niet meer... Ik denk wel dat ik volgende maand, mocht het deze maand niet zijn gelukt met ovutesten beginnen dan kan ik tenminste wel zien wanneer m'n eisprong is en zo...

17. Serendipity

Serendipity Fanatiek lid

15 feb 2009
    2.397
    0
    0
    babyleidster
    zuid holland
    hey meiden,
    Ik begin eindelijk weer een beetje op te knappen.. Mocht ook wel tijd worden zeg! Helemaal zin in het weekend.. Dat wordt alvast klussen! M'n ei is pas donderdagavond, al denk ik zelf dat dat vast pas in het volgende weekend zal komen..

Klinkt misschien stom, maar ik houd sinds we voor het echie bezig zijn een soort dagboekje bij van allerlei lichamelijke dingetjes.. Zodat ik m'n lichaam leer kennen.. Zo weet ik precies wanneer ik de vorige keer gevoelige borsten kreeg enzovoort!
    @roos
    Nou zat ik terug te lezen en had ik de dag van m'n eisprong (toen dacht ik alleen dat m'n eisprong allang was geweest) aan de linkerkant heel erge last van m'n darmen.. Echt pijn.. Die dag daarna ook nog.. Had ik normaal ook nooit.. Leek eerder op een soort verstopping, maar uiteindelijk was dat er niet! Herkende wat uit jou verhaal?!

@smile
    Wat balen dat je ongi bent geworden! En heel logisch dat je het daar moeilijk mee had.. Ik begon ook steeds meer te gaan geloven dat ik misschien zwanger was toen de ongi steeds langer uit bleef.. En tuurlijk is het dan slikken als die toch door zet! Vooral omdat je zoveel symptomen voelde! En de volgende ronde lijkt dan nog zo ver weg! Maar wel fijn dat je cyclus niet heel ver uitloopt!

@luca
    Balen dat je ei nog even gaat duren.. Maar klinkt allemaal wel logisch idd! Alleen zou je nu het liefst gewoon meteen door gaan en nog eens proberen! Maar straks loop je waarschijnlijk wel gelijk met orwen en mij idd.. Gezellig! Dat wordt lang door klussen bij jullie.. Houd je het nog een beetje vol? ;)

@orwen
    Gaan we weer gezellig klussen? Nog romantische plannen voor het weekend? Wij gaan iig uit eten haha.. Doen we het meteen goed haha

Fijn weekend iedereen!

18. Mezelf

Mezelf Actief lid

6 dec 2008
    361
    0
    0
    Noord Holland
    Hey meiden!

@Serendipity: Gelukkig knap je weer wat op! Knap trouwens dat je zo'n dagboekje bijhoudt. Het is wel een goed idee, hoewel ik me afvraag of het bij mij zou helpen. Ik denk dat ik erg veel moeite heb om alles knap te beschrijven.

@Smile: Balen zeg! Ik snap best dat je je even rot voelde. Maar aan de andere kant, nieuwe ronde, nieuwe kansen.

@Roosje: Gek dat hij niet weet wat het is. Je loopt er toch een paar daagjes mee.

@Luca: Nou, zoals al gezegd werd, wel fijn dat je bij de gyn bent geweest. Nu wordt je lichaam goed voorbereid. Hopen dat het gauw weer normaal is, want dat is natuurlijk het fijnste.

Bij mij nog steeds niks.
    Ik heb trouwens getest met Kruidvat 2 voor een tientje of zo, een grote roze verpakking. Ik zag ook 2 voor 5 euro, maar dat leek me zo lastig met een pipetje. Het is wel een stuk goedkoper. Wat zijn jullie ervaringen?
    Ik denk trouwens dat ik het niet vol ga houden tot dinsdag om te testen. Dat wordt misschien toch wel van het weekend.
    Weet je wat wel gek is. Vraag mijn schoonmoeder aan mijn vriend: Hoelang is ze al zwanger? Ze weet niet eens dat ik gestopt ben met de pil. Echt vreemd.
    Jullie allemaal een fijn weekend,
    Liefs Mezelf

19. roosje01

roosje01 Bekend lid

5 mrt 2009
    503
    0
    0
    brabant
    @mezelf: dat is gek dat je schoonmoeder dat vraagt! Zou ze als iets aanvoelen? Heb je ondertussen al een test gedaan? Wat spannend voor je! Ik zal voor je duimen!

Hier alles weer rustig, de buikpijn is weer weg, gelukkig! Ik had vrijdagmiddag wel iets raars, toen ik afveegde zat er licht roze bloed... zou het een innestelingsbloeding kunnen zijn? Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik heel sterk het gevoel had dat ik niet zwanger was omdat ik zo'n buikpijn heb gehad... Nou ja ik krijg nu dus wel weer hoop! Nog een weekje afwachten...

20. Mezelf

Mezelf Actief lid

6 dec 2008
    361
    0
    0
    Noord Holland
    @Roosje: Toch weer spannend dus!

Ik heb net nog een test gedaan, niet zwanger. Maar ook nog steeds niet ongesteld...
    Dat mag van mij nu wel komen. Dit is ook maar lastig zo.

Deel Deze Pagina