He meiden ik ben weer boven water! Wel nog pijn in mijn kaak en keel (van de buis). Maar daar hebben we paracetamolletjes voor. Kei bedankt voor het duimen allemaal. Ik ben blij dat het achter de rug is en we weer vrolijk aan de klus kunnen! Ik weet nu wat jullie met vruchtbaar slijm bedoelen (gisteravond hele klodders, sorry voor de details ) Maar wanneer komt mijn ei nu? vandaag, morgen of overmorgen? Hoelang van te voren hebben jullie dit slijm? We gaan voor de zekerheid vanavond nog maar eens klussen. Smile wat knap dat je niet getest hebt! Nog even en het is zaterdag! Orwen hoe is het nu met je. Ik gun je zo een positieve test! En waarom zou jij het geluk niet mogen hebben dat het in de tweede ronde al raak is. Ik duim voor je! Roosje tja moe zijn hoort erbij maar leuk is het niet. Hopelijk krijg je snel wat meer energie! Serendipity beterschap meid hopelijk knap je snel weer op! Evenstar ik weet hoe het voelt als alles vast zit. Warme kruik erop en rustig aan, ga je niet forseren want dan duurt het nog langer voordat het over is! Mezelf, ik vind het ook steeds leuker worden hier. En gelukkig niet te veel meiden want anders zou ik het denk ik niet meer bij kunnen houden (ouderdom denk ik) Luca steekjes kunnen een goed teken zijn toch? Ik duim voor je!
@bb10: Nou inderdaad, teveel is ook niet goed. Dan weet ik helemaaaal niet meer wie wie is. We hebben er nog niet echt gezichten enzo bij, dus af en toe moet ik wel even heel diep in mijn geheugen graven... Inderdaad ouderdom... Hoewel ik ben pas 26, nu al? Hoe moet dat dan straks als ik 50 ben enzo? @Roosje: Nou ja, beter vermoeidheid dan misselijk, tenminste, dat kan ik me zo voorstellen. Ik vind het wel fijn dat jij niet zoveel symptomen had aan het begin, dat geeft de burger moed. Hoewel ik nog steeds voor mijn ei zit hoor, dus ik hoef nog geen symptoompjes op te sporen . @Luca: Ben benieuwd meid. Zou dat stiekeme toch maar goed geweest zijn?! Stel je voor... Nou, toen met dat feestje, stiekem daar en daar, toen ben je gemaakt... . @Smile en Orwen: Morgen gaan jullie toch wel testen he?Ik ben nu wel erg benieuwd aan het worden hoor! @Serendipity en Evenstar: Hoe is het nu? Ik ben op het moment niet super bezig met zwanger worden, behalve dan dat ik iedere dag een ovutest doe. Daar zie ik eigenlijk niets bijzonders aan. Na 10 minuten verschijnt een heeeel licht roze streepje, maar ik heb gelezen dat dat op elk moment zou kunnen. Dus we testen gewoon door. Ik maak me (nog) niet zo druk. Het komt vanzelf. Morgen nog wel even goed klussen, want dan gaat mijn mannetje een week weg, dus moeten de soldaatjes klaar liggen. Hopelijk komt mijn ei pas na volgende week. Dan is het wel weer een lange cyclus, maar dan kunnen we tenminste goed klussen.
@Mezelf: ik vind het echt super knap van je dat je er zo lekker rustig onder bent! Wel jammer dat je mannetje weg moet, lijkt me best zwaar als je partner regelmatig weg moet voor zijn werk. @BB10: wat fijn dat het goed met je gaat! Grappig om te horen dat je hele klodders vruchtbaar slijm had . Volgens mij krijg je dat slijm een paar dagen of een dag voor je eisprong maar dat weet ik niet zeker... @Smile: hou ons op de hoogte!!! Ik duim voor je!!!! WHAA spannend!
Haaai allemaal! BB10 hahaha, ik moet zeggen ik de eerste cyclus na mijn mirena ook echt een klodderboel had (sorry ranzig weer he!) maar dat was de maand daarna en deze maand gelukkig niet meer zo. Kan ik me van vroeger ook niet echt herinneren. Wij hebben op de slijm dag extra gevreeen, en ook nog twee dagen daarna, maar je weet het zonder ovutesten nooit precies denk ik. Mezelf, ik ben het helemaal met je eens, ik ben heeeeeel blij met ons groepje! Ik schreef hiervoor op een ander forum, en ik kon maar heel moeilijk aansluiting vinden, ik weet niet goed waarom maar het was denk ik ook omdat we gewoon met teveel waren. Omdat dit over feb/maart gaat is de kans klein dat we erg uitbreiden Behalve dat we over een tijdje gewoon allemaal met zijn tweeen zijn. Jammer als je vent veel weg moet, ik zat met een nachtje al van 'oooh stel je voor dat het net onhandig is'. Maar ach, die soldaatjes kunnen wel een week leven... hopen we dan. Heel goed dat je zo rustig bent, echt knap!! Roosje, doe je het rustig aan? Eerste trimester schijnt zwaarder te zijn dan die daarna. Zwanger vriendinnetje van mij is nu bijna op de helft en heeft zo veel energie! En een prachtbuik. Oooh ik moet echt mijn best doen om niet een beetje jaloers te zijn hihi. Luca, jij gaat nu ook de fase naar NOD in... we gaan er maar gezellige weken van maken hehe. Serendipity, wel lastig als het zo slecht doorzet he, de menstruatie?! Ik hoop dat je niet ook nog ziek wordt, maar ja, beter tijdens je mens dan in je vruchtbare tijd... beterschap!! Smile... jij wordt misschien wel een BIG smile, net als Orwen!! Ik duim voor jullie meiden!!! En dan hier: de rug is een stuk beter na een nacht slaap maar was tot ik ging yoga-en ook nog erg vervelend. Yoga is ZO fijn. Tijdens was het heel pijnlijk maar erna ging het echt stukken beter. Verder nam die pijn mooi mijn aandacht weg van het kijken naar 'symptomen', en dat wil ik graag zo houden. Niet die pijn maar wel dat ik niet de hele tijd bij elk dingetje denk 'oooh zou het' hahaha. Ik zie hier wel eens topics op het forum dat ik echt denk... die symptomen heb ik de meeste keren voor mijn mens ook! Lekker verwarrend, dat vrouwenlijf.
Heeee het is zaterdag!!!! Zouden er niet 2 meiden testen vandaag??????? Smile en Orwen hoe is het bij jullie? He Roosje kom eens HCGtjes strooien! Als het goed is heb ik vandaag of morgen mijn ei. Ik ben benieuwd of ik hem voel? Volgende week woensdag gaan we een weekje op vakantie. En mijn NOD is 10 mei dat betekent dat ik in de week ervoor niet (of nauwelijks) kan komen kletsen over eventuele kwaaltjes . Balen! Maar misschien kom ik gewoon wel zwanger terug? VOETEN OP DE VLOER!!!!! sorry ik liet me even gaan . Ik ben de woensdag voor mijn NOD terug dus dan kom ik jullie wel weer lastig vallen met mijn gezever! Nou meiden voor nu zeg ik FIJN WEEKEND geniet ervan! gr BB
Hey, Nou Smile en Orwen, hoe is het? Ik kijk vandaag nog regelmatig naar ons forum! Evenstar en BB10: mooi dat jullie weer beter zijn! En Serendipity, hoe is het met jou? @Mezelf: Hihi, ja, dat is een verhaal voor een toekomstig kindje Hoe is het met jouw ovutesten? @de andere meiden: alles goed? Hier alles goed. Heb zin in het weekend Liefs, Luca
Natuurlijk voor alle meiden maar nu even vooral voor Smile en Orwen strooi ik even met wat: HCG * HCG * HCG * HCG * HCG * HCG * HCG * HCG * HCG * HCG * HCG * HCG * HCG * HCG * HCG * HCG * HCG * HCG * HCG * HCG * HCG * HCG * HCG * HCG * HCG * HCG * HCG * HCG * HCG * HCG * HCG * HCG *HCG * HCG * HCG * HCG * HCG * HCG * HCG * HCG * HCG
hey meiden, Orwen en smile.. Waar blijven de verhalen? Jullie laten ons wel erg lang in spanning hoor! Ik ben gelukkig niet ziek geworden.. M'n menstruatie heeft goed door gezet en wordt alweer wat minder! Gaat bij mij altijd lekker snel gelukkig.. Voor de rest ga ik morgen wel ff bij kletsen.. Beetje weinig tijd vandaag!
Wat laten jullie ons in spanning zitten zeg!!! Ik ben heel benieuwd... Roosje doe mij ook es wat HCG? Ik zit rond de tijd dat iets zich kan innestelen... en dan had ik me nog zo voorgenomen dat niet zo bij te houden... ahum.
Hoi lieve meiden, Sorry dat ik zo lang niets van me heb laten horen. Misschien hebben jullie het al gezien, maar ik ben zwanger! Zoals sommige van jullie misschien weten, is mijn vriend de laatste tijd alleen in het weekend thuis. Afgelopen donderdag kon ik me niet meer inhouden en heb ik dus in mijn eentje een test gedaan. Direct zag ik er twee vette strepen op verschijnen! Maar ik vond wel dat mijn vriend de eerste moest zijn om het te horen, en niet over de telefoon. Dus gewacht tot hij gisteravond thuiskwam. (Was wel moeilijk om het 24 uur lang helemaal voor mezelf te houden). Wel heb ik gisteren uit onzekerheid al direct een vraag aan de verloskundigen hier op het forum gesteld, dus misschien dat een paar van jullie dat al gezien hebben (Luca in elk geval!). Dan was het al wel duidelijk. Nu ben ik ietwat gerustgesteld en kan ik er al echt een beetje van genieten, al vind ik het wel erg vreemd, hoor! Nooit gedacht dat het bij ons al zo vroeg zou lukken... @evenstar: Oef, de innestelingstijd! Ik had me deze cyclus ook voorgenomen er niet zo mee bezig te zijn, maar vanaf de eisprong is dat toch een beetje mislukt... @Serendipity: Fijn dat je menstruatie alweer afneemt! Voor je het weet is het alweer de spannende tijd van de maand. @mezelf: Al wat verandering in de ovutesten te herkennen? Het kan opeens heel snel gaan, inderdaad, dus let maar goed op minuscule kleurveranderingen. @roosje: Hoe voel je je? Ook zo moe? Hihi... Ik weet niet of het het besef is, nu, maar ik voel me soms wel echt doodop. @Luca: Bedankt voor het bewaren van mijn geheimpje! Erg he, die dagen dat je alleen maar kunt afwachten? Heb je er een goed gevoel over? @BB10: Fijn dat alles goed is gegaan! Doe het lekker rustig aan en laat je maar flink verwennen! @smile: Heb je al getest? Wat zou het leuk zijn als jij ook zwanger bent nu! Ik duim voor je!
Nogmaals gefeliciteerd : D !!!!!!!! Heel erg fijn voor jou en je vriend. En graag gedaan hoor, je geheimpje bewaren Hier wissel ik een beetje van gevoel. Ik heb nu inmiddels een beetje een drukkend gevoel links in mijn BM, maar het kan van alles zijn. Door de Etos ZW voel ik sowieso veel meer 'pijntjes' in mijn buik, en ik was voor mijn ei toch echt niet zwanger, terwijl ik wel van alles voelde aan mijn eierstokken. Afwachten dus!
Hey Orwen, Gefeliciteerd!!!!! Echt zo gaaf! Dus jij bent vlak voor oud & nieuw uitgerekend! Wel jammer dat ik m'n "test-maatje" moet gaan missen hoor, maar vind het wel echt heel gaaf voor jou en je vriend! Je blijft hier wel mee kletsen hoor, net als roosje! Kan ik je bombarderen met vragen haha! Wat zijn nu je symptomen? Alleen moe? Heb je nog last van buikpijn? Zou idd erg gaaf zijn als smile ook zwanger zou zijn, altijd leuk... iemand die gelijk loopt met je! @ luca en evenstar Hoe is het met jullie?? Zie dat jullie ook tegelijk lopen, ook zelfde dag testen?? Hoe zit het met de symptomen! @ mezelf Hoe is het met je ovutesten?? Ik zit ook te twijfelen om er mee te beginnen... eigenlijk wel onzin, want weet m'n ei redelijk te pijlen... maar toch afgelopen 2 rondes wel verkeerd geklust :-s misschien toch wel handig om het wat preciezer te weten! Maargoed, als je banner klopt, lopen wij misschien wel gelijk deze keer... wie weet! Zo wisselen we een beetje af he haha @ BB10 Ik heb trouwens 3 dagen last van dat slijm, op m'n vruchtbaarste dag het ergst... op het moment dat het weg is, dan heb ik pas m'n ei! Dus blijf klussen zolang je het slijm ziet haha en aan je banner te zien heb je vandaag je meest vruchtbare dag, dus kan wel een beetje kloppen toch?? Veel klus plezier dit weekend dan!! Vielen mijn vruchtbare dagen maar eens in het weekend, das toch makkelijker met klussen... hoef je niet vroeg je bent uit enzo haha
Orwen Gefeliciteerd!!!!!!!!!!!! En wat snel! De rest: Foei meiden jullie hadden me niet verteld dat mijn ei zo'n pijn kan doen, Dju toch. Als de steken beginnen kan ik bijna niet lopen van de pijn. Ik ga toch nog maar ff klussen.
Gefeliciteerd Orwen!!!! Jippie!!!! Dat zijn er al twee!!!! Super trouwens dat het gelukt is, terwijl je mannetje zoveel weg is! Ik wil ook zo graag, en tsja, ik zit ook nog in ronde 2, . Mijn rondes duren alleen zo lang! Mijn ovutest geeft al dagen hetzelfde aan, een heeeel licht streepje. Dus er komt nog niks. Net nog even geklust, want mijn mannetje gaat zometeen weg. Ik heb mijn banner naar een gemiddelde cyclus van mij gedaan. Dat zou mooi zijn, want mijn mannetje is dan weer terug. @Serendipity: Ik vind die ovutestjes erg fijn. Daardoor maak ik me minder druk. Ik weet gewoon dat ik mijn ei nog niet heb gehad en dat ik dus ook niks kan voelen. Na mijn ei zal het straks wel anders zijn, maar voor nu vind ik het erg prettig. Enne Orwen, wel lekker mee blijven kletsen he? Uiteindelijk zijn we (hopelijk) allemaal zwanger en verandert het onderwerp vanzelf van zwanger worden, naar zwanger zijn, naar bevallen, naar.... .
Sorry, BB10. Ik heb je niet kunnen waarschuwen, ik voel mijn ei (helaas) nooit. Wel gaaf dat je het voelt, dan kun je inderdaad gauw nog even klussen . Wie weet, wij halen ronde 1 niet meer, misschien jij wel .
Een heeeeeel dikke felicitatie kus voor je Orwen!!! (ik had al een gevoel dat het raak bij je zou zijn!!! JEEEEE!!!!!) Hihi zit hier helemaal plaatsvervangend te glunderen.
@Orwen: Van Harte Gefeliciteerd!!!!! Wat super dat je zwanger bent! We zijn al met z'n tweeën, ik zal nog even verder stooien voor de andere HCG * HCG * HCG * HCG *HCG * HCG * HCG * HCG *HCG * HCG * HCG * HCG *HCG * HCG * HCG * HCG *HCG * HCG * HCG * HCG *HCG * HCG * HCG * HCG *HCG * HCG * HCG * HCG * Heeft iemand al iets van Smile gehoord??? @BB10: ik heb eigenlijk nooit last gehad van mijn eisprong alleen de keer dat ik ook zwanger bleek te zijn! Toen kon ik op een gegeven moment ook niet meer lopen van de pijn dus ik duim voor je [-o< @Luca 79: wat verwarrend voor je dat je zoveel verschillende dingen voelt. Spannend hoor!
Type ik net een heel bericht.............is ie weg??? Roosje, vangvangvangvang klinkt positief jouw woorden. Mss is het bij mij ook wel zo, hoophoophoophoophoophoop. Weten jullie hoever je met de testen van het kv (2 voor 5) voor je nod kunt testen? Dan weet ik of ik er 1 mee op vakantie kan nemen. EGO (fluistert) Ben stiekem wel blij dat ik meteen een "normale" cyclus heb! einde EGO
Hoi! Nee, nog niets gehoord van Smile. Ik kan me nog wel herinneren dat ze wel vaker internet uitval had thuis. We wachten af! Ik hoop wel dat alles goed met haar is. @Roosje: Over die symptomen: ik heb niet het idee zwanger te zijn deze ronde. Dat wordt dan mijn eerste 'verspilde' eisprong. Ik mag nog niet klagen Die pijntjes zijn nu ook weer minder dan 2 dagen terug. Pfff, maar ik wil wel erg graag zwanger zijn!!!!! Enne.... Geven je borsten Pamela Anderson al een 'run for their money'? (zie je banner sorry, ik blijf die opmerkingen van de beeb zo leuk vinden) @BB10: groot gelijk dat je er blij mee bent dat je cyclus zo snel weer goed is! Over voor NOD testen: dat kan met Kv testen, maar hoeft niet (van 5 dagen voor NOD tot echt pas na NOD). Dat ligt eraan hoe snel je de innesteling had, hoe lang je lf is en hoe snel de HCG op gang komt. Maar kijk er mee uit: je kunt daardoor ontdekken dat het raak was en toch is misgegaan en dat doet verdriet. Ik heb laatst nog gelezen dat slechts 30% van de innestelingen volledig goed gaat. En alles goed met de andere meiden?