wat vervelend voor je smile... ik hoop dat je de dag een beetje doorkomt. Ik kan me voorstellen dat je je heel naar voelt nu. Heb je je vriend/man al gesproken? Misschien kan je een beetje vroeger naar huis vandaag. Dat lichte streepje is toch wel raar... als het niet doorzet zou ik toch over een paar daagjes nog een testje wagen. Want je hebt niet heel vroeg getest ofzo, en die tests reageren niet als er niet genoeg HcG in je urine zit (tenzij te test heel gevoelig is, en dat wordt door afgeraden: viewtopic.php?f=92&t=146314 )
HE meiden ik kom straks ff uitgebreid reageren maar wilde ff zeggen dat ik vandaag schrikdraad op mijn tepels heb???? Nog nooit gehad dus vriendlief mag er ff niet aan zitten. Handdoek na het douchen was ook echt niet prettig. Smile, hele dikke knuffel voor jou meisje!. Ik snap dat je onzeker bent maar het kan nog alle kanten op hoor!
Gelukkig, Smile. Je bent er nog! En zeeeeeeeeer waarschijnlijk nog zwanger ook, wauwie!!!!!!!! Van harte, meid. Even de balans opmaken: Met wie zijn we en wie zijn zwanger: Luca Evenstar Serendipity BB10 Mezelf Smile Orwen Roosje Nu hoop ik niet dat ik iemand vergeten ben. Al bijna de helft is zwanger!!! Gaaf zeg! Nu de rest nog. De eerste testers zijn volgens mij Evenstar, Luca en BB10. En Serendipity en ik zitten nog voor ons ei. Jaja, volgens mij heb ik het op een rijtje . In ieder geval, Smile van harte!!!!
Mmm, mijn vorige berichtje typte ik na het lezen van pagina 26, toen had ik 27 nog niet gelezen... Balen Smile!!! Ik word er helemaal verdrietig van.... Het zou wel super raar zijn als je nu toch ongi wordt. Maar toch had je volgens mij al een voorgevoel, je was niet heel erg overtuigd... Toch hoop ik stiekem dat je toch nog zwanger bent. Ik geef je even een dikke knuffel (komt ie)....
hey Smile: Wat een onzekerheid allemaal!!! Wat een ellende!!! Eerst de blijdschap omdat je een 2de streepje zag en nu het verdriet omdat je bloedverlies hebt....Heb je al contact gehad met je huisarts of met een verloskundige?? Ik heb ook geen idee of je bloedverlies kunt hebben terwijl je zwanger bent... meestal is het geen goed teken Ik vind het echt heel erg voor je... Heel veel sterkte en een hele dikke knuffel
Ik heb nu echt wel bloedverlies! Geen krampen en dat 2e streepje was dus wel heeeeeeeeeeel licht misschien wel indrooglijntje vals posi wie weet Het gekke is dat ik normaal altijd eerst bruin krijg en dus meten rose/rood Mij man is trouwens op de hoogte en super lief voor en hij zegt dat we gewoon extra veel gaan klussen volgende maand. Nou ik heb mijn banner maar aangepast bah voel me echt K*t @Luca zag je pb'tje net pas je ben een lieverd!! Maar zoals je gelezen hebt helaas toch
He wat rot! Ik hoop dat je je snel weer wat beter voelt! Ja, dit weekend was ik bang dat er misschien iets ergs was gebeurd, dus ik dacht: vraag t wel even prive Jammer dat je nu echt deze teleurstelling hebt! Is alles met de andere meiden (wel) ok? Liefs, Luca
hey meiden, @ smile Jeetje meis, zat je berichtjes al de hele dag te volgen maar heb even gewacht met antwoorden.. Wat erg, eerst zo blij en dan nu dit! Wel raar dat je geen krampen hebt, heb je dat anders wel? Zal het een vroege miskraam zijn geweest, net als Luca? Hopelijk stopt het gewoon vandaag nog en blijf je gewoon zwanger! Lijkt me zo vreselijk dit! Leef echt met je mee.. Veel sterkte meis! @ mezelf Thanks voor dat handige lijstje van je haha.. Ik zou ook bijna een lijstje moeten bij houden, met wie wat allemaal mee maakt enzo.. Anders vergeet ik dingen.. Echt drama! Gelukkig nog geen ei.. Laat die maar wachten.. Zou erg lullig zijn als je nu in eens wel een vroegere eisprong hebt, net nu je vriend er niet is! Succes met alleen zijn en alleen slapen enzo.. Ik ben ook altijd zo zielig zonder mijn mannetje om me heen.. @ bb10 Klinkt allemaal erg hoop vol.. Zou echt gaaf zijn.. In de 1e ronde! En het kan.. Mijn nichtje is niet eens meer ongesteld geworden bij het stoppen van de pil! Maar moet wel zeggen.. Ik kreeg ook van die pijnlijke borsten na de pil.. Ook met afdrogen enzo.. Maarja vlak daarna ontdekte ze dat ik mastopathie heb, een goedaardige aandoening die mijn borsten pijnlijk maken! Door hormonen schommelingen komt dat.. Maargoed, als je deze ronde ongesteld wordt dan weet je iig dat het erbij kan horen.. Ben je zwanger dan is het natuurlijk zeker weten een symptoom! @ luca en evenstar Spannend meiden.. Moeilijk hè dat wachten en die spanning.. Zijn het symptomen of heb je dit altijd?! Ik kreeg ook zo'n keelpijn en was erg verkouden voor m'n nod.. Maar uiteindelijk bleek het een virusje van m'n kids op het werk.. Balen! Hopen dat het voor jou symptomen zijn Luca! @ orwen Ik mocht zaterdag eigenlijk tegelijk testen met jou en smile.. Helaas zette m'n ongi al tussen donderdag en vrijdag nacht door! Wat baalde ik zeg.. Ben de eerste in ronde 3.. Maar Luca zei al.. 3x recht is een baby haha.. Die vond ik weer erg mooi gevonden, dus die houden we er in! @ roosje Misselijkheid nog niet erger geworden? Lijkt me zo spannend de eerste weken.. Hoop dat je er een beetje van kan genieten en niet te veel zorgen maakt! Wel logisch natuurlijk! Maar je bent gewoon zwanger!!! Hoe gaaf is dat!!
Hiii allemaal, Ach, dit soort dingen had ik vorige maand ook, misschien niet exact hetzelfde maar het komt erop neer (in mijn ogen) dat je je bij je naderende NOD hoe dan ook 'hormonaal' voelt. Ik voel geen bijzondere dingen die me echt enorm opvallen, en ik denk dat het ook echt te vroeg is om echte kwalen te hebben. De vriendinnen die ik heb die al eens zwanger zijn geweest of het nu zijn, die vertellen me allemaal dat ze dat pas vanaf 5 weken kregen. Het enige dat ik nu een beetje anders vind is dat ik er eerder last van heb dan vorige maand. Zoals pijnsteken onderin. Vorige maand kwamen die dingetjes dichter op de NOD, daar zit ik nu nog ruim een week vanaf. Maar het zegt gewoon niks, hoe frustrerend ook, deze weken moet je elke maand een keer uitzitten tot het raak is. En het zou wel HEEL snel zijn om in ronde 2 al zwanger te zijn dus ik ga er maar niet vanuit. @ smile, hoe gaat het met je? Fijn dat je kerel zo lief voor je is. Voor mannen moet dit een heel ander soort ervaring zijn, het speelt zich immers niet in hun lijf af, en de teleurstelling is directer voor ons, maar niet minder voor hun. @ serendipity, ach over een weekje schaar ik me vast bij jou in de derde ronde Echt, zelfs in de derde ronde zou je al spreken van snel raak! @ bb10, ik denk dat het wel heeeeel vroeg zou zijn voor klachten, maar wie weet!
Hay meiden, evenstar, ik denk dat het gewoon met het ontpillen te maken heeft hoor! Smile zei ook al zoiets Maar het klopt dat je nu veel beter op je lijf let en dingen eerder opmerkt. Ik wacht gewoon rustig af. Hoe is het met jou en je klachtjes? Klinkt hoopgevend. Mezelf, goed zo'n lijstje wel regelmatig herhalen hoor anders moeten we zo zoeken Roosje en Orwen hoe is het met de klachtjes zijn er nog bij gekomen? Zo in het begin lijkt het me een onzekere tijd. Geniet er maar van! En ik hoop dat de rest van ons ook snel op het zwangere lijstje mogen! Smile, toen het bij mij fout ging (7jr geleden) ben ik er vanuit gegaan dat mijn lijf wss wist dat er iets fout was en dat het daarom niet door kon gaan. Het blijft k*t en zeer verdrietig maar mss heb je er zo een beetje meer vrede mee. (dat had ik wel nl) En fijn dat je mannetje zo reageert! Hier komt nog een dikke knuffel van mij..........vangen! Serendipity en Luca hoe is het met jullie? Morgen nog even de tassen inpakken en dan vliegen we woensdagavond naar Ierland. Goh nooit gedacht dat ik een forum (jullie dus) zou missen als ik op vakantie ga. Maar dat ga ik zeker doen . Daar waar we naar toe gaan hebben ze geen tv en geen internet! Poeh dat wordt afkicken. Maar dan kan ik me ook niet zo druk maken en ben ik mss minder met zwanger worden bezig. We gaan flink de natuur verkennen en foto's maken. Dus als ik volgende week woensdag terug kom moet ik heel wat bijlezen en wil ik natuurlijk een hoop roze zien! Ik kom morgen nog wel ff kijken (kan ik toch niet laten) voor iedereen lekker slapen en maak je niet gek! (als ik dat nu hard blijf roepen geloof ik het straks zelf ook ) Ik denk dat ik jullie volgende week echt nodig heb om mijn voetjes op de vloer te houden! Ik ga zeker proberen te wachten met testen tot na mijn nod.(als ik niet eerder ongi word) Oke nu ga ik echt afsluiten want het is weer een veel te lang verhaal geworden! Dikke kus voor iedereen BB
Hihi BB10 er zijn er heus die meteen zwanger zijn na de pil hoor En waar vakanties al niet goed voor zijn... veel plezier meid! Heeerlijk, Ierland. Toen wij net samenwoonden waren we erg blut en hadden we geen geld meer voor een echte vakantie, en zijn we een lang weekend naar Dublin geweest. Echt zalig! Hotelletje, hele dag rondlopen en oude kerken en bibliotheken bezoeken. Ahh. We wilden toen ook de natuur in, maar hebben dat vooruitgeschoven! Ik denk eerlijk gezegd dat het juist heel goed is om er even niet zo mee bezig te zijn. Ik merk al verschil nu ik op mijn werk niet meer zwanger-dingen doe (of: probeer te doen ahum). We zullen jou ook missen! Ik doe mijn best op een banner met roze wolk, maar ik heb niet het idee dat het al zover is... Maar goed, veeeeel plezier op vakantie!! Gisteren was ik wel een beetje bang; ik had zo'n sterk ongi gevoel dat ik bang was dat het gewoon veel te vroeg zou komen, want ik zou dan echt een vette week van mijn cyclus missen. Maar goed, niks aan de hand, en vandaag merk ik eigenlijk weer niks bijzonders. =D> Roosje en Orwen, hoe is het? En Serendipity, jij bent denk ik wel bijna van de mens af en klaar voor een volgende ronde *ploft neer naast Luca op het wachtbankje* Fijne dag allemaal!!
Goedemorgen meiden, Nou ik ben volledig ongi hoor helaas! Mijn man is inderdaad heel lief maar ook weer nuchter. En daar heb ik gelukkig heel veel aan. Dus even verdrietig zijn knuffelen en daarna gewoon door en de volgende ronde beloofd dat we extra ons best gaan doen Ik heb trouwens nog even op de test van gisteren gekeken en kon toch echt geen streepje meer ontdekken en ben bang dat ik daar iets op gezien had wat er niet was want mijn man had daar ook niks op gezien. Op die van zaterdag is wel een heeeeeeel licht streepje te zien maar ik denk dat dat vals posi was tenminste daar ga ik dan maar vanuit!. @Serendipty ik doe met je mee 3 maal is beebsrecht! Ik snap trouwens even niks van je banner? Want volgens banner heb je over 6 dagen je ei terwijl je cyclus 36 dagen is toch? Of ga je van een kortere cyclus uit? @de wachters het vervelende is dat alle ongi symptonen hetzelfde zijn als zwangerschapssymptonen vervelend maar waar. Dus het kan beide kanten op al duim ik natuurlijk voor de zwangerschap he! @BB10 zwanger in de 1e ronde kan heel goed hoor ken ook meerdere voorbeelden! Veel plezier trouwens in Ierland en als je terugkomt hoop ik dat je lekker op roos mag in ons lijstje. Vraagje aan iedereen???? Zou ik volgende cyclus uitgaan van 31 dagen of gemiddelde 30?
Hee smile, Blij te lezen dat je weer wat vrolijker bent. Dat lichte streepje... als het een gevoelige test was kan hij ook gereageerd hebben op je normale HcG spiegel. Niet te veel meer over nadenken, het is vast snel raak, misschien als de volgende ronde Over je cyclus: ik zou gewoon 30 nemen, ik neem ook steeds gemiddeld en blijf dat doen tenzij er echt heel grote verschillen inzitten. Ik tel zelf de eerste cyclus niet echt mee want ik had geen menstruaties met Mirena en die 26 in mijn reeksje slaat dus eigenlijk niet echt ergens op. Ik ga gewoon uit van ongeveer 28-30 dagen en noem het in mijn hoofd NOP (normale ongesteldheids periode) ipv NOD. Ik vind je cyclus heel netjes en regelmatig overkomen, daar mag je ook wel blij om zijn. Even aan iedereen: ik had me natuurlijk voorgenomen om niet te posten gedurende dag, maar ik moet het even van me afpennen omdat ik anders gek word... ik heb zo'n raar ongi gevoel weer... een beetje in vlagen?? ik zit echt nog te ver voor NOD. .. eh NOP om ongesteld te worden, ik ben als de dood dat mijn cyclus raar gaat doen? Ervaring iemand? Dingetjes: gevoelige (.)(.) maar ik heb erger gehad, raar 'vol' gevoel in onderbuik, steken, maar ook zeuren tot in onderrug, steekjes bij liezen. Vanmorgen was mijn urine (sorry voor het detail) zo donker dat ik bang was dat er bloed bij zat maar dat was echt niet zo. Heb evenveel als altijd gedronken, ik drink de hele dag door rooibos ongeveer, dus ik kan me niet voorstellen dat ik een beetje aan het dehydrateren was. Oh bah ik haat deze week. Ik denk zelfs dat gewoon ongesteld worden, netjes op maandag dan dus een cyclus van 28) al een opluchting zal zijn. Beh. :x
Hoi evenstar Dank je heb mijn banner aangepast naar 30 dagen klinkt wel logisch jou NOP Over je symptonen tja ik had precies die dingen van jou ook al lang van te voren ongi gevoel en steekjes lies en onderrug. Ik had geen donkere urine. Maar volgens mij had Orwen ook die symptonen en die was zwanger Kan me voorstellen dat je er onzeker over wordt maar nog 5 dagen en dan weet je meer! En je hebt helemaal gelijk mijn cylcus is redelijk regelmatig na bijna 10 jaar pilgebruik dus daar mag ik blij om zijn. En voor jou is het ook echt heel goed dat je zo'n mooie cyclus hebt na de mirena en na je verleden toch? Ik hoop echt dat het raak is voor jouw en alle andere meiden hier want dat lijstje van mezelf moet aangepast worden zodat iedereen op rose staat!! Kan het trouwens niet dat je urine door de rooibos verkleurd? MIsschien af en toe glaasje water tussendoor?
hey smile, Ik heb idd staan dat ik over 9 dagen m'n ei hebt.. Ik heb namelijk ook cyclussen van 27/28 dagen gehad.. Dus ben anders bang dat ik m'n ei mis als ik daar niet op let.. Zodra m'n ei is geweest verander ik hem dan in m'n vermoedelijke nod.. Ik vind dat wat makkelijker.. Want wie weet heb ik in eens weer een korte cyclus er tussen.. Al zijn ze de laatste tijd wel weer erg lang.. Heb een tijd gehad dat ik rond de 30 bleef.. Nu helaas niet meer.. Vanavond spreek ik weer verder..
Wat is er alweer veel gekletst! Gezellig hoor! @BB10: Als je nog even langs komt... Een hele fijne vakantie!!! @Smile: Gelukkig, gewoon weer doorgaan en op naar de volgende ronde! Nieuwe ronde nieuwe kansen. Ik blijf 'm trouwens leuk vinden: 3 x is beebsrecht! Hier tot nu toe niks bijzonders. (Gelukkig) Laat alles nog maar even een paar daagjes wachten. Ik test trouwens wel door hoor met de ovutesten. Dan weet ik in ieder geval waar ik aan toe ben. En wie weet, voel ik dan toch stiekem mijn ei. Heb ik een bepaald gevoel nooit onderkend.
Hey Allemaal! @Smile: Normaal wordt inderdaad geadviseerd om van je gemiddelde uit te gaan. De meesten van ons hebben op dit moment nog maar weinig gemiddelden, dus ik baseer de mijne ook een beetje op de tijd van vroeger, voor de pil en Mirena. 30 lijkt me voor jou dus ook prima! (En ik hou voor mezelf ook in gedachte dat 1 a 2 dagen over tijd nog niets hoeft te betekenen. Nog een normale variatie bij gemiddelde cycli, maar dan test ik wel hoor!). Je klinkt weer wat vrolijker. Dat is fijn @ Serendipity e.a.: Mijn ei valt net 1 a 2 dagen later dan je zou verwachten met mijn gemiddelde cyclusduur. Om meteen een goede banner neer te zetten die ik niet tussendoor hoef te veranderen, ga ik naar lilypie (zie mijn banner) naar de 15-80 dagen cyclus. Dan kun je de lengte van je luteale fase ook invullen en dan geeft 'ie dus de goede ei-dag aan en de juiste lengte van je cyclus. Maar je moet ze natuurlijk ook mooi vinden @Mezelf: Kan best volgens mij! Dat je dan je ei wel gaat voelen. Ik voelde mijn ei voor de pil en Mirena ook niet, en nu wel, nu ik zwanger wil worden Ik hoop dat je je ei snel vind als je mannetje in de buurt is. @BB10: fijne vakantie!!!! En wie weet loop je al met z'n twee rond daar @Evenstar: Lang is dat wachten he! Ik heb zelf zo weinig hoop voor deze ronde. De steekjes zijn al dagen zo goed als weg en ik heb dus nu geen symptomen.... (behalve een beetje extra moe en zo, maar dat past gewoon bij de verkoudheid...) Maar jij weet toch wel het een en ander op te noemen aan kwaaltjes @Onze zwangere meiden: hoe is het met jullie? Hier gaat alles dus z'n gangetje. Geen noemenswaardige kwaaltjes, was het maar zo! Hebben jullie nog spannende plannen met Koninginnedag/nacht? Liefs, Luca
Haha, ik heb meer hoop voor jou hoor Luca Misschien juist omdat je niks merkt? Of heb je nooit zo'n last van pms? Ik vind dit zo ongi-achtig voelen, ik weet zeker dat ik een merendeel vorige maand ook wel heb gevoeld, en het is ook niet elke maand hetzelfde. Ik kan het me eigenlijk niet herinneren van vroeger, of ik pms had, niet een hele week vantevoren denk ik. Een paar daagjes wel. Vandaar dus dat ik bang ben dat het te vroeg komt. Maar goed, positief blijven en ik zou een derde ronde ook niet erg vinden. Vierde ronde ook niet. Ik denk dat ik tot een half jaar niet eens zorgen heb, maar dat ik daarna wel een soort psychologische grens zou overgaan. Ondanks dat ik er genoeg ken die er nog wel veel langer over gedaan hebben.
Lastig die onzekerheid Evenstar. Maar weet je, je kunt niets anders doen dan wachten. Dus al het geheen en weer van gedachten maakt het alleen maar onnodig lastig. Ik zou zeggen, lekker je ding doen en over 5 dagen testen. (makkelijker gezegd dan gedaan) En misschien is het wel raak! En anders niet, 3x is beebsrecht. Dus de mooiste ronde komt misschien nog! Ik merk bij mezelf dat ik mijn vorige cyclus ook van alles voelde, zelfs op het tijdstip waarop ik nu ook zit. En werkelijk alles koppelde ik aan mijn cyclus. Maar nu ik die ovutests gebruik, maak ik me er helemaal niet druk om. Ik voel veel minder (ik denk veel minder te voelen), dat komt echt omdat ik er minder mee bezig ben. En dat is toch wel erg lekker.