@luca ik ga ook weer ff verder spieken hoor, en verder kijken of het al gaat lukken om mailtjes te versturen
@ luca.. schattige foto's!! En ik herken je profielfoto van hier in eens Ga nu echt kijken voor een mailtje voor jullie
@ Serendipity: Leuk zeg! Een heel andere naam dan in het echt natuurlijk. Echt grappig!!!! Nu axtra goed opletten bij het sturen van berichten....
volgens mij moeten we nu echt op gaan letten dat we ons niet verspreken ofzo haha! En ik moet ook echt goed na denken welke echte naam, nou bij welke nickname hoort haha... ik noem jullie gewoon bij nickname, kan ik geen fouten maken tussen forum en hyves enzo...
Bedankt Serendipity!!! Ik heb iedereen toegevoegd of uitgenodigd. Tenminste, van wie ik een adres heb. Ik mis volgens mij BB10, maar die is op vakantie. En Smile, maar die heb ik al even niet gezien. Alles goed, Smile???? Verder heb ik ze allemaal. Leuk zeg om te zien!!! En ik ga me gelijk afvragen waar de nicknames vandaan komen. Namen van huisdieren of zo, denk ik. Die van mij is alleen niet echt ergens van. Maar dat is logisch. Ik moest toen gauw even iets bedenken, waarvan niemand argwaan zou krijgen Ik zie al iemand met een zelfde 'hobby', Luca! Tenminste al ik even bij je foto's rondsnuffel.
Ik vind het ook echt heel grappig om te zien dat ik bij bijna iedereen wel een persoon via via ken... geen gezamelijke vrienden, maar wel vrienden van vrienden... erg grappig! Mijn nickname komt van de film: Serendipity.. deze film slaat een beetje op, hoe ik in het leven sta haha... de betekenis (uhm hoe was het ook alweer.... iets van... geluk bij toeval ofzo) past helemaal bij mij, heeft iets spiritueels! Ik ben hier ff weg... ga de film, v for vendetta kijken! Aparte film, maar vind hem erg goed! Tot morgen!
Veel plezier met de film! ps. Ik heb net mijn eerste roze vegen gehad, nog net netjes op NOD. Op naar mijn tweede ronde na de vmk/derde ronde in totaal! Toch is het niet leuk, terwijl ik van deze ronde al bijna een week niks meer verwachtte....
Hallo dames! Het is alweer een tijd geleden dat ik hier was. Ik wist niet dat het gesprek hier nog door ging..... De afspraak hier in dit topic was dat we de eerste of de tweede ronde zwanger zouden worden. Helaas is dat bij mij mislukt, ik zit nu in ronde 3, wachtend op mijn eisprong. Zijn er hier dames die zich wel aan de afspraak hebben gehouden, oftewel zwanger zijn? Liefs
hey krokodieltje, Welkom terug.. Je hebt heel wat gemist hoor! Ik zit inmiddels ook in ronde 3 en rond m'n ei, denk ik zelf! Roosje en Orwen zijn zwanger.. De rest is nog vol op aan het klussen! Hier is nu de afspraak.. 3x is baby's recht.. Dus daar gaan we nu voor.. Dankzij Luca Helaas geldt dat nu ook waarschijnlijk voor jezelf Luca.. Ook al verwacht je niks, die ongi maakt het zo definitief hè? Sterkte met de duivelsdagen en dan weer snel naar de volgende ronde.. Hopen dat de volgende ronde net zo snel gaat als nu van mij.. was zelfs pas 2 dagen van m'n ongi af toen ik die rekbare slijm alweer ontdekte.. Hopelijk is je cyclus nu weer helemaal goed!
Hey meiden, Volgens mij heb ik m'n lh-piek gevonden tenminste dat denk ik :s Wie heeft er nog meer ovutests van predictor? Bij mij blijven die testen zo vaag, niet alleen het lh-streepje, maar ook de controle lijn... zijn lichter als bij een zwangerschapstest, is dat normaal? Ik weet zeker dat ik het goed doe enzo, dus snap het niet zo goed! Maar de 2e lijn is nu wel donkerder als gisteren en eergisteren! Dus denk dat ik hem dan toch gevonden heb M'n mannetje is vandaag weg, maar gelukkig vanavond niet, dus even feestje bouwen dan!
Zo Serendipity, dat is fijn zeg! Die heb je snel gevonden! Ik wil ook een korte cyclus! Jij doet gewoon twee rondes in eentje van mij! Ik zit nog steeds in ronde 2. Echt maf zeg. Maar vanavond gaan jullie dus even een feestje bouwen! Ik hoop dat het lukt, want ja 3x is .... Ik heb trouwens geen ovutests van Predictor. En ik moet ook zeggen dat ik nog nooit een positieve ovutest in handen heb gehad, dus kan er sowieso weinig van zeggen. Suc6 vanavond!!!!
Hey mezelf, Tis echt balen dat je zo'n lange cyclus hebt he! Ik 2 en jij 1... terwijl ik dus ook soms heel laat kan zijn... ben wel blij met eindelijk weer een korte, want ze bleven lang de laatste tijd! Nu jij ook ff snel je ei hebben, blijven we iig gelijk lopen! Die dingen van predictor zijn ook nog duur zeg... viel me echt tegen! 5 voor 20 euro... pffff bij de etos.. toch maar gekocht, want ik MOEST ze hebben natuurlijk maar volgende x (als het nodig is) wordt het van het internet bestellen! Ga denk vanmiddag nog ff test doen (heb er toch 2 over) kijken of tie dan nog positief is, of misschien al minder... Gisteren iig ook geklust, dus hoop is er deze maand zoiezo!
Nou, dat is zeker duur! Ik had ze via internet, het kwam neer op ongeveer 1 euro per test. Ik heb ze ook nog liggen van Kruidvat, die waren ook puur duurder. Die doe ik denk ik voor als die goedkope positief zijn, gewoon voor extra controle. Ik weet het verder nog niet. En via internet is anoniemer, op straat kom je toch vaak bekenden tegen! Maar hopelijk heb jij er niet meer nodig dan deze vijf! Ik heb er nu al iets van 15 doorheen gejaagd! @Luca: Jammer dat het waarschijnlijk niet raak was deze ronde, maar toch wel fijn dat je lichaam weer in het juiste ritme is! Het is niet niks natuurlijk zo'n vmk. Dit is voor jou ook gewoon ronde 2 geweest hoor! En die 3x is .... geldt ook nog voor jou! Ik hoop inderdaad dat ik ook gauw mijn ei heb. Het is wel zo leuk om gelijk te lopen! Het kan nog, ik ga zo nog even een testje doen.
@ mezelf agh al is je test pas morgen of overmorgen positief, dan lopen we toch nog aardig gelijk En anders ga je richting smile... die heeft over 10 dagen d'r ei... dus je zit er nog ergens tussen in! @ evenstar Hoe is het daar?? Nog steeds geen ongi te bekennen? Je ging 5 mei testen he? Echt spannend, ik heb echt een heel goed gevoel bij jou! Nog niet misselijk? @ luca Jou ongi echt doorgezet denk? Aan je banner te zien? @ bb10 Laat je ons meteen weten hoe het is na je vakantie? @ de zwangere Hoe is het dames? Spannend Orwen, bijna je echo! Hoe is het met jou Roosje?
Wat leeeeuk om iedereen te zien op hyves! Wat een leuke meiden zijn jullie allemaal @ Orwen, ik ben zo te zien niet de enige vegetarier? Ik verdraag daarnaast geen lactose dus ben zowat veganist op het moment Leuke foto's en wat heb jij een prachtig haar zeg. Wow. Over nicknames gesproken... ik heet nu evenstar omdat 'arwen' (mijn gebruikelijke nick) hier al bezet was. Erg dichtbij orwen dus, om verwarring te voorkomen dus maar goed ook Hoe voel je je trouwens? @ Luca, kan me best voorstellen dat het toch nog even tegenvalt... ergens heb je natuurlijk gewoon hoop. Het is vast weer snel raak, 3x beebsrecht, vind ik ook. Wel heel fijn dat het weer mooi regelmatig is. Wat een lief hondje, echt zo zoet! @ Mezelf, ik hoop voor je dat je snel een wat kortere cyclus hebt. Maar ik denk dat als je je ei vindt, je verder geen problemen hebt toch? Alleen dus per jaar wat minder cycli... duimen we gewoon extra hard voor je dat het snel raak is. Ik ben dit berichtje half aan het schrijven terwijl ik ook nieuwsgierig aan het neuzen ben op iedereen zijn hyve, moet bij jou nog rondstruinen maar zag wel een paardijcap, klopt dat? @ Serendipity, ik denk dat een dikke donkere streep betekent dat je ei binnen 24 uur ofzo komt. Dus als je dit weekend lekker aan de slag gaat, denk ik dat je hem niet mist! Wat lief dat je een goed gevoel bij me hebt hihi. Dat geeft de burger moed! Ik had dat vorige keer bij Orwen, namelijk. Maar ik zelf denk echt helemaal niks, puur zelfbescherming [-o< @ roosje, ik ben heel benieuwd hoe het morgen is met de echo!! Jeee, dan krijg je het hartje te horen, zo bijzonder... @ krokodieltje, welkom terug, volgens mij had ik je hier nog niet eerder gelezen Leuk als je blijft meeschrijven! Hier zijn we erg sloom, net het hele huis schoongemaakt (altijd op zondag) en net pas ontbeten. Zit met een slapende kat op de bank en moet eigenlijk nog wel wat aan mijn werk doen. Geen zin, echt GEEN zin. Maar ja. Ik voel nog niks van een naderende mens, maar je weet nooit. Het kan natuurlijk ook zo maar dat ik niet van 28 maar van 30 dagen uit moet gaan, hoewel ik vrij zeker weet dat ik mijn ei 2 weken terug had. Ik heb met mijn vriend afgesproken dat we Persona gaan doen of ovutesten na 6 rondes (ik kan het persona apparaat van een vriendin lenen, en dan hoef ik dus alleen ovutesten daarvoor te kopen). Dat is mooi net na ons huwelijk.
@ Evenstar: Klopt, ik ben fanatiek paardrijdster! Er staan aardig wat foto's van op mijn hyve! Het geeft inderdaad niet zo als het gewoon een lange cylcus is. Al ie maar met eisprong is, vind ik het best! Hopelijk heb ik dan alleen niet teveel rondes nodig. Ik vind het trouwens nog wel lastig om de nicknames aan hyvenamen te koppelen. Ik kijk gewoon even op het lijstje van Serendipity! Dat bericht moet ik maar niet verwijderen! Echt zo van: O, ja, die is zwanger en die gaat trouwen en die.... Alles passeert weer de revue!!!
@ evenstar Gaaf is m'n achtergrond he ... vind hem ook zo gaaf al zeg ik het zelf haha @ mezelf Ik vind het ook lastig de hyvesprofielen aan de nicknames te koppelen... en ook ik zit op hyves rond te kijken met de oude berichtjes in gedachten (owja die ging wel eens naar het buitenland, zij is dan zwanger... enz.) Echt leuk!
Hey meiden, Wat leuk om iedereen op hyves te zien!!! Ik heb net snel even alles terug gelezen maar kan niet echt reageren.... ben heel even snel achter de computer gesprongen maar we moeten zo weer even weg... We hebben het vandaag dus aan mijn schoonfamilie verteld en die reageerde echt super lief! Morgen wordt een hele spannende dag! Als ik de echo heb gehad laat ik jullie zo snel mogelijk weten hoe het is gegaan. Morgen zal ik ook even reageren op al jullie verhalen! Liefs Roosje