Hey roosje, Word een spannende dag morgen!! Ben erg benieuwd hoe het was, en natuurlijk of alles goed is! Succes morgen!
Ook komisch, mijn banner begint gewoon opnieuw! Nou ja... ik verander hem meteen, want ben (nog) niet ongesteld hoor Maar weet je, mijn cyclus was vorige keer ook 30 dagen, dus ik weet ook niet of ik dan echt van 28 moet uitgaan... ik heb niet echt het idee dat het vandaag komt, meestal voel ik dat dan wel in mijn buik. Maar mijn borsten doen nu echt pijn, zijn hardstikke beurs (en groter, maar ik ben ook weer een stukje dikker dan vorige maand ). Allemaal fijne dag, en roosje ik ben benieuwd naar je verhalen!
HAi meiden Ik ben even afwezig geweest ivm met de vrije dagen en koningennedag. Maar wat moet ik veel lezen zeg Leuk hoor. Helaas heb ik geen hyves omdat ik daar eigenlijk geen zin in had maar misschien nu toch eens een goede reden om het aan te maken want wil jullie wel eens zien. Nu kijk ik weleens via de hyves van mijn man. Daar staan trouwens genoeg foto's van mij op dus kan ik die misschien wel even doorgeven totdat ik zelf eentje heb aangemaak @roosje leuk dat je schoonfamilie zo leuk reageerde. En het lijkt me ook wel fijn dat je nu wat meer symptonen krijgt dat maakt het gewoon echter. @serendipety hihih inderdaad ik heb ook zo goed gevoel maar ja dat had ik vorige rondes ook maar man heeft het ook bij deze ronde dus laten we het hopen en gewoon lekker aan de klus. Jij hebt trouwens wel erg vroeg je ei beter hoor des te eerder ben je zwanger @Evenstar en heb je stiekem al getest? Of wacht je tot morgen? Je symptonen klinken allemaal erg goed @Luca balen zeg dat je ongi bent geworden maar gelukkig zag je het zelf al aankomen. Maar doe geellig met ons mee 3x is beebsrecht @Mezelf ondertussen al een eitje gevonden? Hmm ben ik nog mensen vergeten? Sorry dan owhhh ik wil nu ook hyves en zien wie er achter de nicknames zit
Haha Smiley, Ik ben ook erg benieuwd naar jou Ff kort berichtje, de ongi heeft doorgezet, vandaag en sinds vannacht duidelijk meer dan gister, dus ik twijfel nog even wat mijn 1e dag wordt. Het is alleen nog zoveel minder dan vroeger, voor anticonceptie. Evenstar & Krokodieltje: jullie zijn ook sinds februari van de Mirena af. Is jullie menstruatie evenveel als vroeger, en sinds welke menstruatie? Ik reageer later uitgebreider! Liefs, Luca
Even voor luca: dit is natuurlijk pas je eerste echte ongi sinds Mirena of niet? Wat je schrijft komt mij heeeel bekend voor hoor! Geen zorgen. Denk ik. Ik weet niet eens of dat zo zeer met Mirena te maken heeft als wel met het feit dat je over de jaren heen ook vanzelf wat minder heftig gaat menstrueren. Dat is tenminste wel wat mijn tante me vertelde (ongehuwd gebleven en geen kids). Die lag altijd krom en moest zich zowat ziekmelden, tot na haar 25ste. Ik hoor van mensen die van de pil afkomen ook dat ze minder ongesteld zijn. Maar de gemene deler is meestal toch dat de meeste vrouwen van onze leeftijd... er rustig 7-10 jaar anticonceptie op hebben zitten. Het kan best zijn dat je eigen cyclus in die jaren veranderd is en dat je dat niet merkt door de anticonceptie. Ik had in beide mensen 1 duidelijk heftige dag (en die was alsnog een stuk minder hevig dan ik me kan herinneren). Ik had vroeger echt wel eens 'nood'. Daar ging arme Evenstar dan op de fiets naar huis omdat alles overgelopen was en ze heel moeilijk moest lopen op school om de lekkage te verhullen... Maar goed, niks van zulke bloedbaden nu. Maar wel genoeg om medelijden met mezelf te hebben natuurlijk.
@ allemaal Ik ga nu gewoon even lekker wat van me aframmelen zodat ik daarna door kan werken tot ik het gebouw uitgegooid word hier. Ik had me natuurlijk voorgenomen om de hele dag heeeeel geconcentreerd te werken (ik heb zo'n 400 pagina's leeswerk liggen dat met spoed doorgenomen moet). Maar ja. Steeds naar de wc. Ben ik het al? Voel ik echt geen krampjes? Doen mijn (.)(.) nog wel pijn? Nee serieus zeg. Het is heeeel lief dat jullie zo'n posi gevoel hebben, maar ik durf het echt niet te hopen. Het is zo frustrerend, want als ik nu gewoon ongesteld word, dan weet ik gewoon dat hoe ERG je borsten ook jammeren tegen NOD aan... dat het geen reet zegt. Ookal doen ze nu op een andere plek zeer en heb ik er veel meer last van dan toen. Dat is dan gewoon variatie voor de gezelligheid, omdat je cyclus anders zo gaat vervelen. :c:
Toch nog even kort -ego berichtje, sorry-, morgen weer een reactie voor allen! @Evenstar: Nog geen ongi? Morgen testdag, spannend!! Ik duim voor je En bedankt voor je snelle reactie! Klopt idd dat dit de 'eerste echte' ongi was. De vmk was eerste bloedverlies: verreweg het meeste bloedverlies ooit op 1 dag (ik zal niet in details treden) en daarna erg weinig, en de keer daarna was een ontrekkingsbloeding. Maar toch niet veel hoor vandaag! Maandag de 11e weer gyn. (uitslag bloedonderzoek), dan ga ik nu maar eens een vragenlijstje maken. Ben trouwens gestopt met Etos ZW, ik kreeg teveel klachten van pijntjes etc. hiervan. Tenminste, ik denk dat dat het was. Ik voelde mijn eierstokken echt al anderhalve week voor de ovulatie iedere dag dof steken, en het was zeker geen pretje voor de ongi. @Allemaal: al positieve ovulatietesten, ovulatie gevoeld, nieuwe zwangerschapsverhalen etc.? Morgen weer kletsen op ons gezellige forum Liefs, Luca
Ik ga mijn nestje in! Nee ben niet meer ongesteld geworden. Maar als ik weer een cyclus van 30 dagen heb is dat pas overmorgen, dus ik twijfel nu eigenlijk of ik morgen niet te vroeg vind. Mijn vriend vindt het vrij vroeg, en zegt dat ik het ook even kan afwachten. Makkelijk praten, hij zit niet in het lijf waar alles moet gebeuren. Ik weet niet of wat ik voel nu per se bijzonder is. En nu jij over die Etos pillen begint, begin ik opeens te twijfelen, zouden die zere borsten daar ook van komen? Ik kan het me nauwelijks voorstellen, maar... Sorry zit een beetje te sjacherijnen hier. Ik ga maar snel slapen. En hoop dat het morgen hier wat drukker is- ik ben verplicht vrij (baan bij overheid he) maar ga thuis werken (en forummen )
Goedemorgen allemaal... Roosje en Orwen, ik ben heeeel benieuwd hoe het met jullie gaat! Ik maak me bijna zorgen als ik 'lang' niks lees Hoe is het met de anderen? Hier nog geen ongesteldheid, geen tekenen daarvan op zich, maar wel zere boobs nogsteeds. Maar ik heb ook besloten om met testen te wachten tot ik echt overtijd ben. En dat is pas vanaf morgen, op basis van de langste cyclus. Vriend vroeg waarom niet zaterdag testen. En hij heeft gelijk, als ik elke maand zo vroeg test dan gaan er heel wat testen nodeloos doorheen.
Hey meiden, Ik heb weer geen tijd om alles terug te lezen ik heb de afgelopen dagen veel gewerkt en ik ben nu ook weer aan het werk.... Ik heb gisteren dus wel mijn echo gehad en het hartje klopt!!!! Wij zijn echt super opgelucht! Ik ga nu snel verder met werken maar ik beloof dat ik snel al jullie verhalen ga lezen en reageren!
=D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> Ik ben superblij voor je roosje! Ik moet ook maar es aan de slag, kan de uni niet in dus en zit thuis en ben nog niet eens aangekleed, het is een echte schande.
Wat fijn zeg Roosje! Dat is vast heel bijzonder! Dan weet je wel heeeel zeker dat er een kindje in je buik groeit! Wauw! Van harte!!! Je houdt het spannend voor ons Evenstar!!! Wij worden inmiddels ook wel heel erg benieuwd, hoor! Maar goed, als je idd nog even wacht, weet je zeker dat je niet te vroeg test. En voor je evt. zwangerschap maakt het niet uit of je het vandaag of zaterdag weet. Alleen, ja, wel voor je eigen zenuwen!!! Het zijn 'maar' een paar daagjes, maar nu is ieder uur eigenlijk al te lang! Gewoon volhouden hoor, en flink aan het werk, dat leidt af! Nou Luca, nu dus je echte ongesteldheid, dat is toch wel fijn denk ik. Heb je al een beetje een idee van de lengte van je cyclus? Of zet je je banner op de standaard van 28 dagen en zie je wel weer verder? Blijf je nu nog onder behandeling van de gyn? Hier is niets veranderd. Geen ei gevonden. Wel flink geklust, dat ei zou er toch al aan kunnen komen!
Hey allemaal! @Roosje: wat goed! Echt heel erg fijn voor je en het lijkt me zoooo bijzonder om dat hartje te zien. (Pfff, ik wil ook!!! Maar ook blij voor jou hoor!) @Orwen: wanneer ga jij nou voor jouw eerste (betaalde) echo? @Mezelf: Geen lh piek gevonden? Ik hoop voor je dat je die snel vindt! Het kan voor sommigen trouwens zo zijn dat de lh piek kort is, binnen 24 uur en dan kan je 'm missen.... Ik heb mijn cyclus vanmorgen vroeg al aangepast naar 29 dagen. De eerste dag had ik wel steeds roze vegen, maar hij was nog niet echt doorgebroken. Dus ik heb mijn cyclus onderschrift aangepast naar 29 ipv 28 en mijn banner nu ook naar 29. Als ik niet zwanger word, heb ik dus waarschijnlijk al wel bloedverlies op dag 28, maar breekt de ongi pas later door. @Serendipity: op welke dag was jouw vroege ei nou? En voel je nog aparte dingen nu, het is de derde -recht op een beebje- ronde @BB10: Morgen terug? Ben benieuwd hoe het gaat!! En heb jij ook zin om mee te doen met de hyves uitwisseling (of een fotootje sturen in PB?) @Evenstar: Nog geen ongi dus. Spannend hoor En je gaat dus testen op zaterdag, tenzij de ongi er is. Ben benieuwd hoor Ik was gestart met Etos ZW een aantal dagen na de vmk, en ik vond het heel fijn dat ik mijn eisprong er goed door voelde, maar naar de ongi toe werd het onprettig. Maar heel veel meiden zijn er juist super positief over en hebben die bijverschijnselen niet, dus voor jou is het misschien juist goed! @Smile: Ben nog steeds benieuwd naar een fotootje (als je wil natuurlijk ) Ik ben trouwens nog wel onder behandeling van de gyn. (ik kwam tenslotte binnen zonder eisprong), en moest vorige week en deze week (1 week na ovulatie en 3e dag ongi) bloed laten prikken voor de progesteron, en (deze week) estrogeen/progesteron/prolactine/fsh spiegels. Maandag de 11e uitslag. Liefs, Luca
Pfff ja zenuwen ja. Ik word hier ook niet goed van, ik wou dat ik niet 'verplicht vrij' was, want grrr. Alleen thuis zitten geeft veeeeel te veel ruimte aan het 'voelen' van allerlei klachtjes. Ahum, aan de slag dus.
@Evenstar: Jeetje wat knap dat je nog even wacht met testen! Als ik jou verhaal hoor dan klinkt het wel heel erg zwanger allemaal!!! Misschien toch een testje van de kv proberen?? Zijn maar 2 voor 5 euro.... Echt super spannend!!!! Ik duim voor je!!!! @Luca: ook best spannend al die onderzoeken of niet?? @Mezelf: jammer dat je nog geen eitje hebt gevonden... gewoon gezellig blijven klussen en blijven zoeken hé @BB10: heb je een fijne vakantie gehad?? Hoe gaat het verder met je?? @Orwen: hoe gaat het met jou?
hey meiden, Ik wilde net gaan vragen wie er nog meer etos zwanger worden slikt.. Toen Luca net zei dat ze er mee gestopt was! Ik heb ze zelf ook geslikt, maar was ook niet blij met de bijwerkingen.. Maar las wel in het forum van de etos zwanger worden pil.. Dat de meeste met die pil in ronde 1 of 2 al zwanger zijn!! Dus dat klinkt wel positief! Dus wie weet heeft tie bij jou goed gewerkt evenstar! Knap trouwens dat je zo lang nog gaat wachten, ben erg benieuwd hoor!! Ik heb gisteren of vanmorgen m'n ei gehad, ik weet het niet zeker.. Had vanaf zondag avond tot nu die pijn die ik met m'n ei altijd heb.. Ben alleen weer minder positief over m'n kansen, want na zaterdag ochtend niet meer geklust.. :'-( De meeste meiden hebben het misschien ook op m'n hyves gezien! Ga pas over een maand samen wonen.. En woon nu nog bij m'n ouders thuis! M'n vriend woont al bijna 4 jaar bij ons in.. Samen op een zolder kamertje! Ik schaamde me er een beetje voor dat wij nog niet eens samen wonen en al aan kinderen willen beginnen, vandaar dat ik dat nooit vertelt heb! Maarja de privacy is soms dus ver te zoeken bij ons.. Vooral m'n vriend heeft daar veel moeite mee.. Dus klussen is bij ons erg lastig soms.. En vind ik erg frustrerend! Nou dan weten jullie dat ook weer.. en ben ik het kwijt haha.. Nu snappen jullie misschien beter waarom ik zo slecht klus rond m'n ei! Nu maar hopen dat z'n zwemmers overleven van zaterdag tot vandaag? Iig had ik al rekbaarslijm vanaf donderdag, dus das wel mooi! Sorry voor dit gezeur hoor, maar dan snappen jullie mijn situatie ook beter! @ roosje Wat gaaf van de echo.. Krijg je dan ook meteen foto's mee? Dat lijkt me zo gaaf! En als je het hartje hoort wordt het zo echt lijkt me.. Vooral voor je man, dan gaat het ook meer voor hem leven! @ smile Als ik thuis ben zal ik jou ook ff het lijstje sturen van de hyvers hier.. Dan kan jij alvast ff kijken.. Maar ben ook erg benieuwd naar jou hoor! @ luca Waarvoor zijn die bloed testen enzo dan? Kijken of alles weer goed is? @ orwen Hoe is het met jou? Aan wie heb je het nu allemaal vertelt? @ bb10 Ben zo benieuwd hoe het met je gaat? Je hoofd een beetje leeg kunnen maken op vakantie? @ mezelf Jammer dat je je ei nog niet hebt gevonden, maar misschien loop je nu samen met smile?
ooooh vandaar dat er stond 'samen wonen met...' bij 'what's on my mind'. Ik dacht dat je dat na de verhuizing gewoon niet had weggehaald... Niks om je voor te schamen toch? Ik ben al vroeg uit huisgegaan om te gaan studeren, maar mijn zus heeft nog jaren bij mijn ouders gewoond omdat zij gewoon in dezelfde stad haar studie had. Leuk, je gaat dus binnenkort verhuizen! Grote stap hoor, samenwonen! Maar ja, tot die tijd dus heel onhandig met klussen, dat kan ik me voorstellen! En het is ook niet zulk lekker weer dat je ergens in een duipan/bosje kan verstoppen Hier nogsteeds niks te melden. Het is wel de langste dag van het jaar voor me. Maar goed, net even ook vreemd, ik ging een banner aanmaken bij een ander forum en daar stond op basis van dezelfde gegevens opeens dat ik 1 dag overtijd was. Ach voor mijn gevoel ben ik GEEN dag overtijd, en moet ik vanaf morgen ongi worden. Af en toe voelt het net of ik het word, en dan gaat het weer weg, steken in liezen/schaambeen. Ik zit thuis wegens 'vrij' en kan me natuurlijk voor geen meter concentreren, net als gisteren. Ben heel benieuwd naar Orwen, hoop snel wat van je te horen!!?
@Serendipity: Je hoeft je toch helemaal niet voor de schamen dat jullie nog (samen) thuis wonen. Mijn man en ik wonen nu ook een jaartje in bij mijn ouders. We hebben bijna 4 jaar samengewoond en toen hebben we een nieuwbouw huis gekocht. Op het moment dat we ons huis te koop zette dachten we dat het wel even zou duren voor we het zouden verkopen maar binnen 5 weken was het dus al verkocht en 4 weken daarna zijn we verhuisd naar mijn ouders thuis. Wij krijgen begin juni de sleutel van ons nieuwe huis en ik moet eigenlijk zeggen dat dit jaartje thuis wonen helemaal niet zo erg was. Ik vond het eigenlijk wel weer heel gezellig, mijn man maakt lange dagen op zijn werk en nu is er eigenlijk altijd wel iemand thuis. We hebben wel een eigen "woonkamertje" (onze banken, tv en computer staan daar) en natuurlijk een eigen slaapkamer. Als het goed is hebben jullie nu lekker kunnen sparen en zijn jullie er vast helemaal klaar voor om samen te wonen! @Evenstar: Ik vind het zo spannend voor je!!! Pff ik duim voor je! Kan me voorstellen dat zo'n dag thuis echt super lang kan duren!!! Op je werk heb je toch afleiding en zo... Nou heel veel succes met het afwachten en ik denk aan je! @ ikke: Ik ben nog steeds aan het werk, heb echt een super lange dag vandaag (van 9.00 uur tot 19.00 uur) kan me heel slecht concentreren en ik ben zooooooooooo moe!!! Maar goed het einde van deze werkdag komt inzicht
Hai Jeetje wat hebben jullie ontzettend veel geschreven in 1 dag! Gezellig hoor! @serendipity niks om je voor te schamen hoor!! Maar het verklaart inderdaad het kluspatroon kan me voorstellen dat het dan niet altijd uitkomt. En ik krijg graag de mail met de hyves sites van je @Roosje geweldig dat jullie het hartje hebben gehoord dat lijkt mij zo mooi! (ikke ook beetje jaloers) Doe wel een beetje rustig aan he @Mezelf hopelijk komt je eitje snel! @Luca ik zal heel snel een hyves site aanmaken maar zal even die van mijn man aan jullie doormailen dan kunnen jullie vast 1 foto zien. En wat eens schattig hondje heb jij zeg. @Evenstar jeetje respect hoor dat jij nog niet hebt getest! Maar het is wel verstandig. Het enige voordeel van testen is dat je zekerheid hebt of je bent zwanger en als je een gevoelige test gebruikt (2voor 5) dan weet je ook als je niet zwanger bent . Nou ik houdt de site goed in de gaten want ben erg benieuwd en natuurlijk duim ik voor je Voor ons is de klusperiode weer aangebroken en heb zelf het gevoel dat ik een vroeg eitje krijg maar we klussen gewoon een ruime periode dan kunnen we hem niet missen.