Eerste ronde in februari/maart 2009

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Serendipity, 1 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. smile17

smile17 Niet meer actief

@vrouwtje en en en al getest? Ik hoop voor een tweede streepje of plusje ;)

Ik wordt zeker niet gek van jullie maar vindt het juist hartsikke leuk om mee te lezen. Jammer dat het nog iets langer duurt. Maar door al dat geklus vliegt de week voorbij.

Zijn jullie trouwens niet bang dat je je eisprong hebt gemist? Dus dat hij eerder of juist later was? Voor de zekerheid gaan wij gewoon elke dag klussen tot mijn NOD!

2. Troetelbeertjes

Troetelbeertjes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.314
    1
    0
    Amsterdam
    Ben benieuwd vrouwtje!

@Collo:
    Wij hebben ook iedere dag geklust. Ik heb verschillende dingen gelezen dat om de dag beter is. Maar eigenlijk klussen we altijd iedere dag, dus dat hebben we maar zo gelaten.
    Bang was ik dus niet dat we de eisprong zouden missen ;)
    Veel klusplezier!

En ahum...

Ik kon me toch niet inhouden vandaag en heb met een Matcare ultra getest. Zo'n ontzettend licht 2e lijntje, dat je eventjes moet focusen, en dan zie je 'm. Wel even breed en op de juiste plaats. Ik ga er geen conclusies aan verbinden. Zaterdag test ik nog een keer. Dan is het HCG weer verdubbeld ten opzichte van vandaag. Maar wel weer misselijkheidsvlagen vanochtend!

3. smile17

smile17 Niet meer actief

Oh Luca wat stout;) hahaha
    Maar ja ze zeggen altijd een streep is een streep! Kun je geen foto maken dat ik even kan meekijken? Ik hoop het zo voor je!

4. smile17

smile17 Niet meer actief

Dat zou trouwens betekenen dat elke dag klussen goed werkt! Dus ik blijf volhouden hihih

5. Troetelbeertjes

26 feb 2009
    3.314
    1
    0
    Amsterdam
    Ik probeerde een foto te nemen. Heb sinds december een nieuwe telefoon en die neemt op afstand verbazingwekkend goede foto's. Maar kom er net vandaag achter dat 'ie op korte afstand niet goed focust..... :( Heb ook geen betere digitale camera...

Ik kan dus helaas geen foto plaatsen voor de second opinion...

En ja, elke dag klussen wordt op deze site het beste genoemd! Veel plezier dus ;)

6. smile17

smile17 Niet meer actief

Jammer maar misschien kun je morgen nog even met een ander merk testen maar stiekem denk ik wel dat het raak is hoor!
    Ik blijf duimen!

7. Troetelbeertjes

26 feb 2009
    3.314
    1
    0
    Amsterdam
    Oh nee, heb ik vanmorgen eerst zo'n heel licht 2e lijntje en nou ook licht bloedverlies.... (raakt ondergoed niet nog, merkte het bij afvegen)

Ik was stiekem al zo ingesteld op zwanger zijn door alle symptomen. Het kan natuurlijk door de goede doorbloeding van BM zijn, maar ben bang dat ik misschien nu ongesteld wordt (en een MK heb?)...

Bah, dit voelt rot...

8. smile17

smile17 Niet meer actief

Ohh Luca wat vervelend maar het hoeft niks te betekenen!
    Mijn vriendin is nu zwnager en had ook licht bloedverlies vlak voor NOD en dacht dat het haar ongi was maar ze bleek gewoon zwanger!

Heb je ook krampen?

9. Troetelbeertjes

26 feb 2009
    3.314
    1
    0
    Amsterdam
    Nee, geen krampen. Wel nog misselijk en licht drukkend gevoel in BM. Maar had net bij nog een keer naar de wc gaan nog steeds bloed. Het is nog niet echt doorgebroken trouwens. Maar bang dat het mis is...

10. smile17

smile17 Niet meer actief

Pff afwachten dus echt heel vervelend voor je! Hopelijk zet het niet door en is het iets anders dan ongi.

MOcht het trouwens wel je ongi zijn dan is het een voordeel dat wel je cyclus meteen normaal is en je niet heel lang daarop hoeft te wachten. Maar ik blijf toch voor een zwangerschap duimen hoor!

11. Vrouwtje81

2 mrt 2009
    79
    0
    0
    Amsterdam
    @Luca: Heb jij nog ergens last van wat kan wijzen op een zwangerschap? Nou ik hoop het heel erg voor jou. Ik ga straks testen.. ik heb niet een heel duidelijke NOD. Die zou vandaag of morgen of overmorgen kunnen zijn, maar met die sensitest kun je al 4 dagen van tevoren testen toch?

Ik heb wel een ongesteldheidsgevoel... en net bij 1 veeg lichtrose bloed... heeeel licht... ben benieuwd...

12. Orwen

Orwen Actief lid

23 feb 2009
    397
    1
    0
    Hee meiden,

Wat een leuk topic is dit! Ik zit in hetzelfde schuitje. Sinds 16 februari is mijn koperspiraal eruit en sindsdien erg spannend! Afgelopen dinsdag zou ik mijn eisprong gehad moeten hebben (maar ik ben niet heel regelmatig ongesteld, dus wellicht klopt dit niet) en afgelopen maandag voelde ik wel steekjes en een zeurderige lichte pijn. Maar dinsdag ook en gisteren ook nog een beetje. En het vreemde is: sinds gisteren ben ik af en toe een beetje misselijk (ben ik echt bijna nooit) maar dat lijkt me wat vroeg, aangezien de innesteling pas vanaf zaterdag zou kunnen zijn, volgens het schema.

In elk geval leuk om een groepje te hebben gevonden met meiden die ook deze maand/vorige maand voor het eerst voor het echie gaan!

Had net je laatste berichten gelezen, Luca79, wat naar van dat bloedverlies! Maar inderdaad hoeft het helemaal niets te zeggen. Wel maakt het je natuurlijk erg onzeker, wat echt heel vervelend is. Als ik jou was zou ik zaterdag of zo opnieuw testen en in elk geval hopen dat het bloedverlies van korte duur is. Ik duim voor je!

Ik wens jullie allemaal heel veel succes! Spannende tijden! :D

13. smile17

smile17 Niet meer actief

Hoi Orwen welkom gezellig dat je ook mee komt kletsen! Spannende tijden hoor.

@vrouwtje heel veel succes met testen ben benieuwd? Test trouwens met je ochtend urine?

14. Troetelbeertjes

26 feb 2009
    3.314
    1
    0
    Amsterdam
    Hey Orwen, welkom!

En lief al jullie reacties. Ik laat het weten als ik zeker denk te weten wat het is!

15. smile17

smile17 Niet meer actief

Luca ik wil je geen valse hoop geven maar las net in het topic van stel je vraag aan verloskundige dat de innestel bloeding vaak rond je NOD plaatsvindt. Dus klinkt weer positief!

16. Troetelbeertjes

26 feb 2009
    3.314
    1
    0
    Amsterdam
    Hey Smile,

Dank je, maar heb net (klinkt beetje vies, sorry) op de wc twee dikke proppen vast rood (bloedstolsels of iets anders?) materiaal verloren. Nooit eerder gehad, maar kan ook gewone ongesteldheid zijn misschien.

Maar ik denk gezien de symptomen en de (ook al was 'ie erg licht, streepje stond er echt en binnen testtijd) positieve test vanmorgen dat het een vroege MK was. Vruchtje was niet goed waarschijnlijk.

Had me al op zwangerschap ingesteld, dus ga zo nog ff goed uithuilen. Ik wist natuurlijk dat MK's zo ongeveer 25% van de keren voorkomen, maar het is toch wel kl*te om het trekkende gevoel, de steekjes, de onderrugpijn en daarna de hormonale verschijnselen van misselijkheid, vet haar en huid en moodswings te hebben, en dat het dan misgaat.

Ik wens jullie allemaal wel heel veel succes en ik ga morgen maar voor de volgende ronde. Vandaag nog ff treuren...

Dank voor je lieve reacties en het meedenken.

17. Orwen

Orwen Actief lid

23 feb 2009
    397
    1
    0
    Wat een rottigheid, Luca! Veel sterkte!

18. Troetelbeertjes

26 feb 2009
    3.314
    1
    0
    Amsterdam
    Dank je! Morgen ga ik vast met goede moed weer de volgende ronde in. En als ik in de 1e ronde al zwanger kon worden, gaat dat iig makkelijk!
    (Maar ben nog wel verdrietig :( )

Ik heb net nog jouw berichtje nagelezen: klinkt goed hoor! En ik wens je heel veel succes

19. smile17

smile17 Niet meer actief

Ohh Luca het spijt me voor je!
    Heel veel sterkte ook al was het mmisschien heel vroeg ik kan me voorstellen dat je verdrietig bent. Dus gewoon lekker huilen hoor. En tja zeker als je al symptonen had dan ga je er gewoon op hopen.

Het heeft me wel aan het denken gezet misschien beter om niet voor je NOD te testen, maar ja zoals ik al eerder zei ben ik ook heel ongeduldig en nieuwsgierig.

20. Vrouwtje81

2 mrt 2009
    79
    0
    0
    Amsterdam
    Ow wat verdrietig Luca! Chin up.... uithuilen mag altijd.. ik begrijp heel goed dat je je rot voelt of verdrietig.

Het enige mooie wat je eruit kan halen is dat je nu i.i.g, weet hoe het voelt en dat in het vervolg beter kan herkennen.

Ik heb buikpijn en durf niet te testen.. Ik ga morgenochtend pas testen... Ik heb zo'n verschrikkelijke hoofdpijn... verder niks!

Deel Deze Pagina