Hoi lieve meiden, Sorry dat ik al zo lang niets van me heb laten horen! Ik ben gewoon zo enorm futloos de laatste tijd dat ik nauwelijks energie heb om bij te lezen, laat staan te reageren! @evenstar: Leuk hoor, jurken passen! Fijn dat de nieuwe ronde is ingeluid! Dat is dan maar vast gebeurd Heb je een goed gevoel over de nieuwe ronde? 3x=...? @roosje: Met jou alles oke? Fijn, he, zo'n echo. Ik kan er nu helemaal over meepraten. Voel jij je nog beroerd? @BB10: Lekker naar de Ardennen! Heel veel plezier en klus ze! @krokodieltje: Oef, met temperaturen zou ik het wel heel eng vinden. Zo ontdek je wel heel snel of je ongesteld gaat worden! Brrrr. Sterkte! @Serendipity: Gaat het nog? Nare dagen tot de NOD, he? Ik kan je geen advies geven, alleen iets wat je ongetwijfeld zelf al wist: je bent zwanger of je bent het niet, daar is nu niets meer aan te doen. Heel misschien geeft dat wat rust? @Mezelf: Spannend, jij ook al flink richting NOD! Wel gezellig dat jullie zo gelijk lopen! Veel succes! @smile: Was de film leuk? Nog 10 dagen tot je NOD, zie ik. Voel je al iets of probeer je er niet op te letten? @luca: Hoe gaat het met je? Al bijna ovulatietijd! De tijd gaat toch wel snel, vind ik. Vorige ovulatie moest je nog wegsneaken op een feestje, toch? Klus ze! Hier gaat alles goed. Inmiddels heb ik wel al drie keer wat oud bloed gehad in de afgelopen weken, maar aangezien twee keer daarvan voor een prachtige echo zaten, probeer ik me er maar niet zo druk om te maken. De echo, ja, wauw! Het was nog indrukwekkender dan we hadden gedacht! Toen we het hartje zagen kloppen, dat was echt zo'n bijzonder moment. Hij doet het gewoon! Er leeft iets in me! Echt heel gek. De ruggengraat was al mooi gevormd en hij/zij was bijna 1,2 cm lang, met de vorm van een pelpinda. We hebben de foto mee naar huis gekregen en het is zo waanzinnig om daarnaar te kijken! Ik kan niet wachten tot de volgende echo! Verder nog wel wat misselijk (gelukkig minder dan vorig weekend) en erg moe. En alweer bijna acht weken ver. De tijd gaat zo hard!
Hai Orwen, Tja, aan de ene kant is de hoop op een zwangerschap een dag of 2-3 eerder verdwenen, maar aan de andere kant is de teleurstelling van bloed zien dan stukken minder groot. Voor mij is de menstruatie dan ook meer een ding van "oké, we kunnen verder" dan dat het een teleurstelling is. Er is voor beide wat te zeggen. Overigens is mijn temp vandaag een stuk lager dan daarvoor, dus mijn kaartje ziet er niet goed uit. Maar ik houd nog even een slag om de arm, doordat ik gister een te hoge temp had door nachtdienst en de temp van vandaag was ook niet nauwkeurig, doordat ik eerder al uit mezelf wakker werd. We wachten het dus nog maar even af.
Hey meiden, Ben ik ook weer... volgens mij is m'n lichaam zich al helemaal aan het voorbereiden om ongi te worden... tenminste zo voelt het! Dus laat ik me gewoon indenken dat ik dinsdag ongesteld wordt! Vind het nog wel spannend, want meestal (niet altijd) begint m'n cyclus met oud bloed en dat is er nog niet, dus heb nog hoop! @ krokodieltje Gaat bij iedereen de temperatuur omlaag voor je ongi? Ik heb er nog geen verstand van, maar vind het wel interessant! Hoelang voor je ongi zakt de temp? @ mezelf Hou je het nog een beetje vol? Ik nauwelijks, wil nu al elke morgen gaan testen met een sensitief test, maar ga dan maar snel plassen... want dan heb ik iig geen ochtend urine meer haha, wil wel met ochtend urine gaan testen! Pff nog een paar daagjes wachten! @ orwen Het lijkt me ook echt zo speciaal om een echo te hebben, denk dat m'n vriend dan helemaal trots zou zijn, dan begint het pas echt te leven! Dringt het wel al lekker door? Denk dat als ik zwanger zou zijn dat ik het pas kan geloven na een echo of al je buik groter wordt ofzo... tis iets wat je zo graag wilt, dat als het eenmaal zo ver is, het een droom lijkt... denk ik @ smile Hoe was de film? Ik wil hem ook echt zien, heb deel 1 hier in de kast leggen en vond hem erg goed! Ben niet zo'n boekenwurm, dus heb de boeken niet gelezen! Maar van films hou ik des te meer, dus ben erg benieuwd! @ luca Oeh klussen zijn alweer aardig wat meiden in ronde 3 nu... dat wordt DE ronde @ evenstar de perfecte jurk al gevonden? De 3e ronde ingeluid, altijd weer fijn als er weer wat is om naar toe te leven! @ bb10 ook al weer lekker aan het klussen? @ roosje Spannend he, het huisje! Bij ons moet nog veel gebeuren, eerst stucen, dan zelf alles verven enzo, daarna gaat m'n vriend zelf de keuken plaatsen (want die zat er niet in) het laminaat moet gelegd worden en dan eindelijk de meubels We moeten ook nog een douche wandje plaatsen en een ander badkamer meubel, maar dat heeft geen haast! Alle meubels zijn al besteld, net als de keuken en het laminaat! Maar we moeten nog echt opzoek naar gordijnen en idd lampen! Lampen is echt een ramp idd... m'n vriend wil overal van die vaste spotjes, ik wil sfeer lampen... dus dat is en blijft een gevecht! Ik heb helaas ook geen vriend die zegt, richt jij het maar in... mijn vriend heeft een hele duidelijke menig... een beetje TE modern naar mijn zin! Ik wil er ook nog wel wat sfeer in maar dat komt wel goed denk Ben zo benieuwd!! Hoe is het bij jullie? Hebben jullie veel nieuwe meubels uit gezocht? en moet er bij jullie nog veel gebeuren?
Hey allemaal!!! We zijn wel wat minder druk hier, maar dat is misschien wel even goed, @Orwen: Gelukkig ben je er nog! Klinkt erg goed je echo. Naar mijn idee ben je echt nog maar net zwanger, wat gaat het toch snel zeg! Leuk dat jullie het zo bijzonder vonden, ik denk dat ik dat ook wel zou hebben. @ Roosje: Verloopt bij jou de zwangerschap nog steeds zo fijn? Daar teken ik voor hoor! En dan straks in een nieuw huis! Een kersvers gezin in een kersvers huis!!! Hoe gaat het met je zus? Die is toch ook bezig? Weet ze al wat? @ BB10: Lekker weekend gehad? Nog een beetje de gelegenheid gehad om te klussen. @Luca en Smile: Hoe gaat ie bij jullie? @ Evenstar: Wat vind ik dat hardlopen knap van je zeg! Ik houd het nog geen halve kilometer vol! Ik ben zelf best sportief, maar hardlopen ligt mij op een of andere manier niet. Maar ik heb ontzag voor je hoor! 17 kilometer!!!!! Wow! @Krokodieltje: Knap dat je je temperatuur zo consequent bijhoudt! Pfff, iedere dag weer tempen, best een opgave, moet ik zeggen! Hopelijk blijft je temperatuur 'vreemd' en ben je zwanger! @ Serendipity: Op onze banners staat nog 2 dagen, maar we gaan toch over 3 nachtjes testen? Ik merk nog niks specifieks aan mijn lichaam. De dingen die ik opmerk hebben er denk ik niets mee te maken. Dat mijn puistjes minder worden valt anderen ook op, maar ik houd vol dat mijn lichaam zelf gewoon even heeft besloten dat het maar eens over moest zijn met het pubergezicht. (Ik was aan de pil tegen de acne, toen was het weg. Toen ik stopte kwam het weer terug). Verder heb ik soms met plassen een steek in mijn buik, met name als ik kracht zet, zeg maar. Maar ik denk dat dat wel komt, omdat ik de laatste tijd een ander eetpatroon heb. Maar goed, we wachten rustig af. Het zou wel leuk zijn als het in ieder geval bij een van ons raak is. Het liefste bij allebei!!!
Haaai allemaal! @ BB10, heeeerlijk de Ardennen. Fietsen/fotograferen/chillen? @ Orwen, wat fijn om even iets van je te horen! Zo te horen gaat het allemaal goed, wel vervelend dat je je zo moe voelt... als het goed is verdwijnt dat na 12 weken. Het kloppen van een hartje, ja het lijkt mij het meest geweldige idee aan zwanger zijn: dat er een nieuw leven in je zit, en zich eigenlijk ontwikkelt door JOUW leven. Een soort symbiose die niet te beschrijven is als je het niet zelf meemaakt. Ik kan niet wachten tot ik een foto van onze eigen boon/pinda/minimensje met bijna alles er al aan heb! Heeel fijn dat het er allemaal goed uitziet! @ Roosje, lekker geshopt? Kan je zo langzamerhand misschien al richting beginnende buikjes-kleding kijken of gaat dat niet zo snel? @ Krokodieltje... mijn lijf werkt denk ik wat anders, ik heb de eerste cyclus getempt en toen ging mijn temp pas omlaag toen ik al ongesteld was (de ochtend na de dag dat het doorkwam). Ik heb de eerste helft van mijn tweede cyclus ook getempt tot ik er een obsessie van kreeg: daardoor weet ik wel dat ik die helft vrij constant 36.2 meet. En in de derde was ik een beetje 'laat' en tempte ik ook erg hoog net voor ik ongesteld werd (een paar losse metingen). Jammer dat het er nu al niet geweldig uitziet, maar ik zou niet alles daarop vastpinnen hoor. Als je onregelmatige diensten hebt zijn die temperatuurkaartjes ook minder betrouwbaar: voor een groot deel hangt dat ook van regelmaat af (en kan je al hoger of lager tempen door verkoudheid of een nacht slecht slapen). @ Serendipity, ik blijf doorduimen hoor! [-o< Ben je er gespannen onder of gaat het wel? Ik was afgelopen maand best een beetje gespannen en denk dat ik mede daardoor later ongesteld werd dan verwacht. Leuk, zo je eigen huisje gaan inrichten he! Ik weet nog dat wij alle spulletjes gingen uitzoeken... we hebben gelukkig redelijk dezelfde stijl, maar hij houdt nog iets meer van strak dan ik. Maar het was vrij makkelijk om een compromis te vinden, we houden van dezelfde kleurstellingen en hebben allebei een grote behoefte aan een net, schoon en rustig huis. Ik had een ex (niet samengewoond ofzo, toen ik 19-23 was en nog studeerde). Hij was ZO rommelig, ik kon er gewoon niet tegen. En hij waste zijn kleren en beddengoed niet zo vaak als ik, dat soort dingen. Als ik nu kijk naar hoe ik mijn mijn lief samenwoon, denk ik dat ik dat NOOOOIT had gekund!! @ Mezelf, hoe gaat het meid!? Maak je niet gek he, lekker genieten van het weekend... Ik weet het, ik heb nu eventjes makkelijk praten, toen ik net voor NOD zat dacht ik echt dat ik gek werd. Maar goed. Ander onderwerp Heb je lekker paardgereden dit weekend? Gisteren was het er heerlijk weer voor, heb zelf genoten van een lange duurloop in de stralende zon. @ Smile, hoe is het? Ik heb je jurk zitten bestuderen op hyves hihi. Wat had jij een mooi kleurtje met de bruiloft zeg! Zonnebank? Vakantie? @ Luca... geluksvogel met een cyclus van rond de 28!! Ik moet nog even wachten op mijn ei, en loop dus dit keer minder gelijk met je op Moet je nou nog een keer naar de gyn? Zo, dat was een heel verhaal, heb ik nou aan iedereen wel een stukje geschreven? Hier niks te melden... nou ja ik heb gisteren 17 km gelopen (voor het eerst, 1 km er bovenop). Mijn vriend vindt dat ik een beetje moet intomen, maar ja ik wil wel een mooie tijd lopen op de 10 km wedstrijd over een maandje. Ik zie wel. Ik wil natuurlijk niet mijn kansen om zwanger te worden verminderen... dus ik eet heeel goed bij. We leven nog hyperder-gezonder dan vroeger, ik zet mijn lief nu ook elke dag zowat een fruitsmoothie (zelfgemaakt) voor, en drink zelf maar 1 kop koffie. Ik denk er zelfs over om die kop koffie weg te gaan laten na mijn ei, maar misschien wordt dat een beetje zelfmishandeling haha. [-X Oh en ik ben lekker naar de kapper geweest, omdat ik het de vorige keer niet kort genoeg vond (van achteren, ik heb een schuine bob met van achter kort en warrig en van voren lang en min of meer steil). Kreeg 10 euro korting omdat ik zo snel nog een keer geknipt moest en ondanks dat zij geen bruidskapsels doen (bij Kinki kappers), wil 'mijn' kapstertje wel mijn haartjes doen op de grote dag!! Ik denk er aan om er kleine steentjes in te laten rijgen.
Hey meiden, @ evenstar Ik ben er deze maand weer heel erg mee bezig, en het maakt me echt gek... wil dat helemaal niet ,maar kan er op dit moment niks aan veranderen! Sinds donderdag heb ik soms wat misselijkheids vlagen, maargoed m'n moeder en broertje zijn hier ziek, dus zal daar wel van komen... ook nog steeds gevoelige borsten als altijd, dit keer wel echt pijnlijker aan de zijkant, maar goed zal wel weer eens wat anders zijn door dat m'n hele cyclus anders is! @ mezelf ja woensdag ochtend pas testen toch? Ik ben dan vrij, dus dat vind ik wel makkelijk... wel spannend he? Verder hier dus ook niet echt symptomen, alleen symptomen die er altijd al zijn! Voel me ook echt totaal niet zwanger, maarja dankzij roosje die dat ook niet had, houd ik hoop. Wat zou het leuk zijn als ik woensdag naar m'n huisje ga kijken en ik weet dat de 2e slaapkamer een babykamer moet worden... lijkt me geweldig! @ evenstar Klinkt leuk, kleine steentjes in je haar! En vind het echt knap dat je 17 km kan rennen, net als mezelf is dit echt niks voor mij... het ziet er echt lomp en debiel uit als ik ga rennen! daarin tegen kan ik wel aardig wandelen liep altijd met de hele familie de drentse vierdaagse, maargoed dan deden we maar 4x 10 km haha dat is niks dus... wel 12 jaar volgehouden maar rennen kan ik echt niet! M'n vriend wel, die doet het elke zondag, maar helaas zonder mij
@Serendipity: Ik ben woensdag ook vrij, dus dat vind ik ook wel een fijn moment. Ik ben er gelukkig minder mee bezig dan de vorige keer. En ik voel me ook totaal niet zwanger, dat had ik de vorige keer wel een beetje. Lastig dat jij het wel hebt, je verandert er helaas niks mee. Anders waren we allemaal al zwanger geweest!
Ooh ik kan het me best voorstellen meis... ik zat er vorige keer ook enorm over in spanning en ik kan NU makkelijk zeggen dat ik deze maand relaxter ben... maar ik zit nog in de makkelijke fase Een ding dat ik echt heb afgeleerd sinds vorige keer (hoop ik) is het letten op lichaamsklachtjes. Want bijna alles wat ik voel kan bij allebei horen, en ik had ook nog nooit ZO veel pijn aan mijn boobies gehad. Het enige echte symptoom is een positieve test! Maar ja, dat is makkelijk gezegd; als je allemaal pijntjes en dingetjes voelt is dat heel moeilijk te negeren he! Trouwens vreemd dingetje: ik heb al een paar dagen een pijnlijke tepel, links! Gisteren mocht lief er niet eens aan komen, dat heb ik nog nooit gehad. Ik zit absoluut niet op een punt vd cyclus waar je dat verwacht, en ik heb ook eigenlijk nooit pijn aan de tepels. Bij mij is de pre-menstruele pijn een heel beurs gevoel aan zij- en onderkant van mijn borsten. En 'gevoelige' tepels, maar niet pijnlijk zeg maar. Ik vond het eigenlijk een beetje zorgelijk, ook omdat het maar aan een kant is Maar ja, zal wel over gaan. Wij gaan lekker vroeg naar bed, tot later allemaal en blijven ademen he!
Hi meiden Wat was het hier gezellig druk dit weekend! @Roosje de film Angels en demons was erg goed al mis je wel wat dingen uit het boek. Ik vond hem wel beter dan de da Vinci code. Mijn man heeft het boek niet gelezen en vond de film wel gaan maar niet geweldig. @Evenstar ik had voor de bruiloft een zonnebankkuurtje genomen en het was toen een aantal dagen mooi weer. Maar aangezien ik van mezelf nogal bleek ben en lichtblond met een witte jurk moet je dan wel wat kleur hebben. Echt goed van je dat je zo aan het rennen bent en zolang je er ook extra bij eet is dat niet zo erg toch! En volgens mij kan 1 kopje koffie echt geen kwaad hoor en na positieve test kun je altijd nog stoppen. @Luca waar ben je? Lang niet gezien @Mezelf en Serendipity spannend hoor nog 2 nachtjes slapen en dan eindelijk testen. Ik zal meteen sóchtend kijken en duim natuurlijk voor woensdag 2 positieve testen. @Orwen fijn te horen dat alles goed is met jou en de baby! En geweldig hoor die echo en ook een geruststelling na het oude bloed. @Krokodieltje hopelijk is je temp vandaag weer omhoog gegaan!! @BB10 veel plezier in de Ardennen Ik probeer ook geen symtonen te zoeken maar soms kun je er echt niks aan doen. Ik heb namelijk al ruim 1 week pijnlijke boobies en dit heb ik niet eerder gehad maar ja het zegt natuurlijk niks. Als ik inderdaad een vroeg ei had dan is eind deze week al mijn NOD maar ik wacht braaf mijn NOD af van mijn banner. We hebben in ieder geval genoeg geklust en lang genoeg door gegaan na ei
Hay dames, ikke is er weer! Mijn ouders wonen in de Ardennen en mijn moeder was afgelopen weekend jarig dus vandaar. Vriendlief moest werken dus ben ik in mijn eentje gegaan. Het was trouwens erg gezellig. Smile, moeilijk he om niet op alle symtoompjes te letten. Ik vind het erg knap als je toch kunt wachten terwijl je denkt dat je een vroeg ei had! Mezelf, komt nu wel erg dichtbij he? Ik zal je niet naar klachtjes vragen (maar ben wel benieuwd) Serendipity, maak je niet gek he meid. Diep ademhalen en rustig afwachten.(mag jij ook tegen mij zeggen als het zover is) Evenstar, kan dat rennen hoor. Ik ben zo'n hark en ik vind sporten helemaal niet leuk, dus de lol is er bij mij gauw af. Maar ik vind het kanp dat jij dat kan, wel goed eten he! Wat trouwerijen betreft heb ik geen ervaring. Wij willen beide niet trouwen. Roosje, en en en wat heb je gekocht??? Groeit je buik trouwens al? Orwen, hoe is het met je? Worden de klachten al wat minder? Hopelijk voel je je gauw tip top! Leuk de echo dan zie je dat het allemaal echt is, dat lijkt me zo'n fijn gevoel. Luca, WAAAAAR BEEEENN JEEEE?? Alles goed? Krokodieltje, knap dat tempen maar niets voor mij. Ik denk dat ik het 4 van de 7 dagen vergeet. En ik sta in het weekend echt niet vroeg op en mijn wekker ervoor zetten, nou, nee. Ik denk trouwens ook dat mijn vriend zich helemaal suf lacht als ik dat ga doen. Ik ga het voorlopig maar even met ovu testjes proberen. Mezelf en Serendipity (en krokodieltje dacht ik), Ik duim voor jullie woensdag even ego Ik ben mijn ei kwijt!!!! Ik had al een vermoeden dat de datum van de calculator niet zou kloppen, maar nu blijkt dat mijn eigen berekening ook niet klopt. Waar is mijn ei dan???? Nu weet ik dat ik niet uit mag gaan van een regelmatige cyclus maar ik was er stiekem wel een beetje vanuit gegaan. Zeker omdat ik vorige maand 2 dagen voor mijn ei vruchtbaar slijm had en dat ik mijn ei goed voelde en maar een cyclus had van 25 dagen. Ik hoopte dat dat deze maand ook weer zou zijn, bah hier baal ik van. Ik heb nog geen slijm gespot en volgens mijn berekeningen zou ik morgen mijn ei moeten hebben. (ja mijn banner klopt van geen meter meer, maar ik weet niet wat ik nu aan moet houden) Al de ovu testen die ik gedaan heb zijn zo wit als maar zijn kan (buiten de controlelijn dan) We hebben vrijdag geklust (voor ik wegging) en zondag avond (toen ik weer terug was) want volgens de calculator zou ik mijn ei dit weekend hebben gehad, nou vanavond nog maar een keertje dan want vriendlief is dinsdag en woensdag in het buitenland. Ik weet nu dus ook niet wanneer mijn NOD is (iemand een suggestie welke datum aan te houden?) En dan schiet ik meteen in de stress en dan denk ik "mss heb ik deze maand helemaal geen ei?" is eigenlijk onlogisch toch? Waarom zou ik geen ei hebben, maar ik word er knap onzeker van. Bah wat ben ik weer aan het klagen. Nu ff iets leuks. Ons afdak is af! Nu kunnen we lekker buiten zitten en hoeven we niet naar binnen als het begint te miezeren. Vandaag allemaal plantjes gekocht om de boel wat aan te kleden, ziet er erg leuk uit. Nou meiden ik heb weer genoeg gezeverd. Iedereen een dikke knuffel en tot gauw X BB
Ow meiden, even een echo berichtje hoor! Ik vind het nu zo spannend worden!! Ik weet heel zeker dat ik maandag of dinsdag ochtend m'n ei gehad heb... dus ik zou vandaag of morgen ochtend ongi moeten worden! Normaal heb ik ongeveer 2 dagen van te voren al oud bloed... en nu nog helemaal niks!! Ook niet een heel klein beetje! Ik voel me niet zwanger, maar m'n hoopvolle gevoel is wel weer helemaal terug! Maar we wachten nog even af tot woensdag, anders valt het weer zo tegen! @ mezelf Hoe voel jij je? Ben je erg hoopvol? @ bb10 Irritant van je eisprong, ik ben ook zo onregelmatig, maar gebruikte dus altijd de banner van 28 dagen en dan gewoon wachten op m'n ei! Tis erg handig dat je slijm krijgt van te voren en je je ei voelt... dan kan je daarna altijd je banner nog aanpassen! Word dus echt wachten en broekloeren... kijken of je al vruchtbaar slijm hebt! @ smile Jij klinkt ook wel hoopvol volgens mij, zou leuk zijn als er nu een hele lading zwangere aan zit te komen! @ evenstar Ik weet dat ik mezelf niet gek moet maken, maar kan er echt niks aan doen! Vind het nu zo spannend worden nu ik nog geen begin van ongi zie! Owja en nog iets... ben sinds donderdag gaan temperaturen (deed het bij de vorige maanden ook wel eens voor m'n nod, toen zat ik steeds rond de 36,5... en werd ongi) en mijn temperatuur is sinds vrijdag 37,3 en 37,4 steeds! Is ook een goed teken toch? Ow ben trouwens niet verkouden of niks... dus geen griepje dit keer, hoop ik
Haaai!! Wordt er vandaag al getest? Hihi Serendipity, het is ook niet makkelijk, over 2 weekjes zit ik weer lekker in hetzelfde schuitje he! Ik duim voor je hoor! En ook voor Mezelf & Smile! BB10, ik zou gewoon uitgaan van je ei tussen dag 12 en 21 of iets dergelijks. Ik had in ronde 1 weinig/geen slijm, en had echt geen idee. Maar ik ben wel gewoon ongesteld geworden na 31 dagen, en met een cyclus tussen 21 en 35 dagen heb je meest wel een eisprong (staat ergens op zwangerstraks.nl of iets). Hier niet zoveel nieuws, gisteren weer gelopen maar ik doe dan13 km. En Lief wil eigenlijk niet dat ik meer dan 2 keer loop, en daar heeft hij ws. wel gelijk in. Dus ga ik morgen mijn oude liefde weer opzoeken: het zwembad. Ik heb ooit een blauwe maandag wedstrijd gezwommen, en het is zo heerlijk ontspannend! Ja wedstrijden niet, maar zwemmen is erg goed voor de nek/rug. Ik puter natuurlijk veel voor werk, en ik heb al jaren wat nekklachten (heb ook al een heel traject met fysio achter de rug). Blegh. Ik vind het fijn dat ik weer mooi op gewicht ben, maar ik moet zeggen dat ik toch wel de neiging heb om meer te gaan sporten, ik ben ergens gewoon bang dat het niet meer ophoud, dat ik dikker en dikker word Maar goed, met alle lekkere en gezonde dingen die ik eet houd ik mezelf maar voor dat ik goed voor mezelf moet zorgen. Allemaal fijne dag, en testende/bijna-testende dames veel sterkte met het ontspannen!
Hi ladies @Serendipity wat ontzettend spannend zeg! Zeker met je hoge temp nog geen oud bloed en je hoopvolle gevoel. Ik hoop echt op een positieve test morgen. Weet je al hoe laat je gaat testen hihihi dan kan ik het in de gaten houden. En tja ik heb ook dat hoopvolle gevoel maar ja dat heb ik elke maand @Mezelf hoe is het bij jou? Heb jij al een tijd in gedachten om te testen? Nog geen ongivoortekenen? @Evenstar moeilijk he je gewicht het blijft een strijd maar ik vind dat je het heel goed doet!! @BB10 niet teveel stressen gewoon doorgaan met de ovutestjes en waarschijnlijk moet je cyclus nog een beetje herstellen. @Krokodieltje en hoe is het bij jou wanneer ben jij van plan om te testen? Ik heb echt gevoelige borsten dit keer maar niet eens zozeer als ik ze aanraak maar vooral als ik loop en beweeg of als ik ze per ongeluk stoot. Oeps toch even een symptoontje en ik zal maar niet vertellen dat ik gisteren eten rook en bijna over mijn nek ging hihihi
@Mezelf en Serendipity: Jullie zitten in de testzone! Wanneer willen jullie gaan testen? Ik duim voor jullie en hou ons op de hoogte hé, ik vind het heel erg spannend voor jullie! @BB10: wat frustrerend dat je je ei kwijt bent! Ik kan me heel goed voorstellen dat je er super onzeker van wordt! Waarschijnlijk heb je wel gewoon een eisprong gehad, de kans is echt heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg klein dat je geen eisprong hebt. Je tuintje is nu dus weer helemaal mooi! Wij willen ook graag ergens in de tuin een afdakje maken dan kunnen we altijd uit de zon zitten als we dat willen en als het regent zit je lekker droog! @Evenstar: echt goed hoor dat je sport maar je moet je lichaam ook rust geven hé... Je moet een mooie balans zoeken tussen in- en ontspanning en natuurlijk goed blijven eten. @Smile: Grappig dat je nu al bijna over je nek gaat van als je iets ruikt... ik hoop voor je dat dat de begin symptomen zijn! Wachten duurt echt super lang maar goed over een paar daagjes weet je weer meer! @Orwen: Bijzonder hé zo'n echo! We hebben allebei ongeveer dezelfde symptomen, ik ben ook echt super futloos en moe! Ben nu niet meer misselijk of zo dus dat scheelt wel veel. Met mij gaat het verder wel goed. Heb het weekend het nieuws aan de vrienden verteld, sommige hadden het wel een beetje verwacht en andere nog helemaal niet dus dat was wel leuk. De familie weet het nu ook (ooms/tantes/neven en nichten) en vandaag vertel ik het op mijn werk. Ik heb zaterdag ook leuke nieuwe kleren gekocht! Een aantal shirtjes die boven strak zitten en dan wat ruimer vallen onder (geen positiekleding). Ik begin zelf wel echt te zien dat mijn buik aan het veranderen is maar gelukkig zitten mijn broeken nog wel goed! as. vrijdag moet mijn zus naar het ziekenhuis en gaan ze kijken hoeveel en hoe groot de eitjes zijn voor de IVF poging. Het is nu echt super spannend en ik hoop echt dat ze doormiddel van de IVF over een paar weken ook zwanger is! [-o< [-o< [-o<
@Roosje leuk dat je het aan iedereen vertelt hebt! Ook wel fijn want dan kun je er lekker over praten. Het lijkt me echt fantisch om je buikje te zien groeien. Ik duim mee voor je zus voor mooie eitjes en goede ivf~!
hey meiden, Even snel een berichtje.. Ik weet zeker dat ik op z'n laatst vanmorgen ongi had moeten worden.. Maar nog steeds niks, zelfs geen oud bloed.. Pff zou het?! Morgen testen.. Weet nog niet hoelaat.. Ligt er aan hoelaat m'n ouders weg zijn! Ben wel 's avonds met vlage misselijk, maargoed ik kan dat normaal ook zelf oproepen! Als ik bang ben om misselijk te worden.. Dan word ik het al! Heb trouwens gisteren wel ongi krampen gehad maar anders dan normaal.. Normaal kramp wat aanhoudt.. Nu echt ongi steken wat dan weg trok en een paar uur weg bleef en dan weer 1tje.. Maar geen bloed dus! Pff zo spannend!
Oh serendipity spannend hoor! Het is wel een goed teken natuurlijk dat je nog geen oud bloed hebt gehad. Maar even je ouders uithoren wanneer ze weg zijn morgen. Ik weet dat ik in ieder geval het forum goed in de gaten houdt want je weet 3x is beebrecht
Oee Serendipity SPANNEND!!!! Ik ga voor je duimen, ik houd het forum morgen ook in de gaten. Laat je ff weten hoelaat ongeveer??? Geen bloed (in wat voor kleur dan ook) is zeer positief. Hoe voel je je verder? roosje, ik zal duimen voor je zus! ff ego Yes vandaag slijm gespot en de hele dag al een zeur buik. Zelfs de ovu test gaf een streepje. Ik ben weer gerustgesteld en ga ervan uit dat ik vandaag of morgen mijn ei heb. Zouden de zwemmers van gisteren het dan nog doen?? 3 tot 5 dagen zeggen ze toch? Vriendlief is donderdag pas weer thuis en ik denk dat dat net te laat is. Nu heb ik geen flauw idee hoe ik mijn banner aan moet passen, ik ga ff prutsen. Wel jammer dat de site zo ontzettend traag is. X BB
Jeeee BB10 heeft een ei! Spannend Serendipity, kan me voorstellen dat je voor het testen wat privacy wilt. Ik ben benieuwd! Roosje, wat heerlijk lijkt het me om het mensen te kunnen vertellen. Ik denk dat ik het lang niet zolang voor me zou kunnen houden, er zijn zeker 2 vriendinnen aan wie ik het meteen zou vertellen, en mijn ouders zou ik ook meteen inlichten denk ik. Ik hou het even bij een kort berichtje, ben pas net uit werk terug en ben doodop. Eindelijk weer vaart in mijn project- eindelijk een dag amper aan zwanger worden gedacht. Nu moet ik dat echt vasthouden, want ik kan het me gewoon niet veroorloven qua werk/tijd. Ik zit notabene in het zwaarste jaar van het project, ik lijk eigenlijk wel gek dat ik juist nu zwanger wil raken, maar ja. Ik wil het, en wel nu, gisteren liefst! Tot later weer!