Eerste ronde in februari/maart 2009

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Serendipity, 1 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Serendipity

Serendipity Fanatiek lid

15 feb 2009
    2.397
    0
    0
    babyleidster
    zuid holland
    hey bb10,
    Je maakt zeker nog kans.. Als ik deze maand zwanger blijk te zijn.. Is het na 1x sex 3 dagen voor m'n ei gebeurd.. Kleine kans dacht ik, al schat ik m'n kansen nu wel wat groter..
    Positieve ovu test krijg je je ei 24 tot 36 uur later.. Dus waarschijnlijk morgen of overmorgen.. Denk niet vandaag.. Nu hopen dat de zwemmers overleven!! Ik duim voor je!

2. Mezelf

Mezelf Actief lid

6 dec 2008
    361
    0
    0
    Noord Holland
    Hey meiden,
    FF snel, moet nl vandaag toch werken.
    Ik heb net getest, niet zwanger.
    Ik had het al een beetje gedacht. Maar ben ook nog niet ongi.
    Voor de volgende ronde ga ik maar eens naar de dokter denk ik.
    Eerst dacht ik as vrijdag te gaan, maar het lijkt me het verstandigst wel even de komende ongesteldheid af te wachten. Als die dan over is ga ik maar eens naar mijn grote vriend;).
    Voor mij misschien toch nog de 3x=?

Serendipity!!!! Hoe is tie bij jou????

3. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Heee mezelf,

jammer dat je een nega test had. Het is mss ook een beetje moeilijk inschatten wanneer je kan testen he! Misschien als je over 3 dagen niet ongesteld bent nog een keertje een testje wagen?

Ben heeeeel benieuwd Serendipity! Klinkt allemaal hoopvol dus ik duim heel hard voor je :D

Verder allemaal fijne dag! :thumup:

4. Serendipity

Serendipity Fanatiek lid

15 feb 2009
    2.397
    0
    0
    babyleidster
    zuid holland
    hey meiden,
    Uhm ik moet even wat opbiechten denk ik, want ik word hier gek..

Vlak na dat evenstar negatief had getest hadden we met z'n alle afgesproken er niet zo mee bezig te zijn.. Ik was het daar helemaal mee eens en vast besloten te wachten tot vandaag met testen.. Ook leuk omdat ik samen met mezelf kon testen!
    Sorry.. Sorry.. Sorry.. Sorry.. Sorry..
    Ik had afgelopen vrijdag stiekem getest.. Ik zal even uitleggen waarom.. Vrijdag avond werd ik misselijk, wat mij gek maakte.. Zou het een symptoom zijn?! Maar hier was de halve familie ziek, dus dacht.. Ik doe ff een test.. Tis toch te vroeg.. Dan test ik negatief en dat stelt me dan gerust en weet ik dat ik mezelf niet gek moet maken!
    Wat er gebeurde.. Na 15 min een super super super licht streepje.. K*t niks gerust gesteld.. Maar dacht, vast weer zo'n indroog lijntje..!! Besloot m'n hoofd koel te houden en net als mezelf gewoon woensdag te testen.. En waarschijnlijk dan toch negatief!

Ondertussen wel begonnen met tempen.. En m'n temp bleef maar hoog.. Pff ik werd gek van de spanning en zondag middag hield ik het niet meer! Toch weer getest.. En tot mijn verbazing.. Weer een heel heel heel licht streepje.. Nu moest ik het zeker weten!! Ik testte nog een x met 2 andere merken die ik nog had liggen.. 1 licht positief.. En 1tje zag ik wel wat komen, maar dat streepje was te verwaarlozen! Maargoed wel een streepje..

Ik had natuurlijk nu de hoop dat ik misschien wel zwanger zou zijn.. Maar eigenlijk nog steeds het gevoel dat ik maandag of op z'n laatst ongi zou worden.. Dus besloot niet te hard te juichen en bedacht me dat woensdag testen mij het duidelijke antwoord wel zou geven..

Sorry sorry sorry dat ik jullie dit niet heb laten weten, maar wist nog niks zeker voor mijn gevoel en we hadden net afgesproken ons hoofd koel te houden.. Wat mij niet lukte..

Maargoed vandaag.. Getest met ochtend urine en nog steeds niet ongesteld!
    Wat ik niet verwachte gebeurde.. De testen zijn nog nauwelijks positief.. Net op de valreep van de 15 min waarin je moest kijken was er wel iets vaags te zien, maar of je dat een streepje kan noemen?? Iig als het een streepje is.. Is tie lichter geworden.. Ipv donkerder?! Betekend dit dat het vruchtje dood is?? Als er al een vruchtje was?? Pff word gek hier.. Ik ga straks nog een kruidvat test halen en een digitale.. Als tie kruidvat test ook heel licht positief is.. Gebruik ik die digitale.. Die kan iig niet zeggen.. Een beetje zwanger..

Pff lang verhaal, hoop niet dat jullie boos zijn.. Maar komt er dus op neer dat ik niet ongi ben en ook niet duidelijk zwanger.. Irritant!!!!

5. smile17

smile17 Niet meer actief

@BB10 yoehoe eitje gespot hopelijk leven de zwemmers lang genoeg of springt je eitje laat en heb je alsnog kans. Want eitje leeft toch ook 24 uur?

@Mezelf balen zeg maar misschien te vroeg getest ik zou inderdaad je ongi even afwcahten en over 3 dagen nog eens testen en mocht je toch ongi worden dan even naar de huisarts

@Serendipity duim duim duim! En en en en?? Al getest?

@Evenstar er komt een lekker lang weekend aan ik weet niet of jij ook veel plannen hebt maar als ik weg ben van de pc ben ik er ook minder mee bezig en gaat de tijd lekker snel. Al moet ik zeggen dat ik er nu richting NOD toch wel weer erg mee bezig ben!

6. smile17

smile17 Niet meer actief

wat een verhaal serendipity en natuurlijk zijn we niet boos en ik begrijp je juist heel goed meis. Vooral dat van die lichte test dat had ik vorige maand ook.
    Welke test heb je gebruikt? Ik zou inderdaad die van de KV halen en een digi dan heb je zekerheid

7. Serendipity

Serendipity Fanatiek lid

15 feb 2009
    2.397
    0
    0
    babyleidster
    zuid holland
    vrijdag gebruikte ik die blauwe sticks van matcare,
    zondag heb ik die blauwe stick van matcare en een kruidvat test gehad die licht positief waren, en zo'n kleine met pipetje van matcare die nauwelijks positief was.
    vandaag weer een blauwe stick van matcare...

pff irritant echt! Snap echt niet waarom die vandaag minder positief is dan zondag... maargoed ik laat jullie het nog weten!!

@ mezelf
    Balen dat je negatief getest hebt, maar idd ook nog niet ongi, dus er is nog hoop! Zoals evenstar zegt, misschien je ei later gehad en test je over een paar dagen toch nog positief, zou leuk zijn!!

8. smile17

smile17 Niet meer actief

@Serendipty het blijft even spannend maar een positieve test betekend maar 1 ding dat je zwanger bent en je hebt met verschillende testen positief getest ook al is het licht je was natuurlijk ok vroeg met testen.
    Ik zou inderdaad die test van de kv halen aangezien die erg gevoelig is en hopelijk is daar het streepje duidelijker op dan zondag.
    Denk nog niet aan nare dingen dat kan altijd nog ik duim voor je meid en dikke knuf alvast

9. Serendipity

Serendipity Fanatiek lid

15 feb 2009
    2.397
    0
    0
    babyleidster
    zuid holland
    Nou ik word er echt gestoord van... 2 kruidvat testen gehaald, die van 5 euro...
    Dacht dan test ik met de urine van vanmorgen en met nieuwe... dus dat gedaan... allebei zogoed als negatief!! Ik zat daar depri op de wc... en dacht... nou die digitale test kan ik er dan ook nog wel achter aan gooien, dus die getest met de verse urine zegmaar, die ik ook gebruikte bij 1 van de kruidvat testen, maar dit keer stond er...zwanger!! Kan het zijn dat ik minder hcg heb omdat het vruchtje dood is, maar is nog wel hcg heb? Ik ben zo bang dat ik toch niet zwanger ben... waarom geeft die kruidvat zondag een streepje en nu niet meer?! Ik heb trouwens ook een beetje lichtbruine afscheiding gehad nu... of het gaat nu toch mis, of het hoort er bij! Tis afwachten dus, ik ga er nu maar vanuit dat ik zwanger ben denk, maar dat er nog een kans bestaat dat het misgaat... wat denken jullie?
    Sorry voor m'n super echo bericht... maar ik word er echt knetter gek van

10. smile17

smile17 Niet meer actief

Niks geen ego meid is toch logisch! Tja zwanger ben je zeker en de test die je gedaan hebt met de oude urine is sowieso niet goed tenzij je de urine gekoeld hebt bewaard!
    Ik kan me helemaal voorstellen dat je nerveus bent en als ik jou was zou ik even de dokter bellen dan kunnen ze bloedtest doen om de hoeveelheid HCG te bekijken.
    Ik duim gewoon voor een goede afloop en bruinverlies kan geen kwaad alleen rood bloed
    Kijk trouwens nog even op de test van de KV met de verse urine of daar geen lichtstreepje op staat. zie trouwens dat hij zo goed als nega was dus toch een lijntje
    Ik heb trouwens vaker gelezen dat de digitale die alleen aangeeft zwanger veel HCG nodig heeft maar die met indicatie van de weken maar weinig HCG nodig heeft dus welke heb jij gebruikt?

Een voorzichtige gefeliciteerd en misschien voor je eigen gemoedsrust morgenochtend testen met een test van de KV of digitale met indicator

hihi zie dat je je banner hebt aangepast meid ik heb er een goed gevoel bij het zegt natuurlijk niks maar zoveel posi testen ook al vaag en een duidelijk digi test betekent gewoon zwanger en de kans dat het misgaat is altijd aanwezig maar ga er niet [-X vanuit en geniet van deze periode

11. Serendipity

Serendipity Fanatiek lid

15 feb 2009
    2.397
    0
    0
    babyleidster
    zuid holland
    Hey smile,
    Heb die zonder de weken... dus waarbij jij zei dat er veel hcg aanwezig moet zijn? Tja ik ga er maar gewoon vanuit dat ik zwanger ben... zolang ik niet ongi ben, ben ook nog steeds met vlagen misselijk dat wel! Het blijft alleen vaag dat de testen eerst duidelijker waren dan nu... maar streepje is een streepje, en na ongeveer 8 testen die allemaal positief waren (hoe licht ook, uiteindelijk waren ze allemaal heel licht positief) moet ik toch gewoon geloven dat ik zwanger ben! Ben er niet van overtuigd dat dat volgende week ook nog is, maar dat zien we dan wel weer toch! Straks eerst maar eens aan m'n mannetje vertellen want die weet het nog niet eens! :p
    Heb het boek van kluun gekocht; "help, ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt!" samen met de cleurblue test ingepakt, lijkt me dat een leuke verrassing ;)

12. smile17

smile17 Niet meer actief

Oh wat leuk serendity en wat een goede week voor jullie oplevering huis bijna de sleutel en nu een (8) posi testen.
    Leuk idee dat boek en de test probeer niet te veel te stressen want wat jij zegt allemaal positief en tja dat die van de kruidvat licht waren is niet zo gek met geen ochtenurine en oude urine maar zelfs dan nog positief

Woehoe 3 zwangeren nog maar 6 te gaan!!!! en het is dan toch waar 3x beebsrecht hopelijk werkt het ook bij mij ;)
    Even nog een vraagje maar jij hebt toch ook af en toe ongi achtige krampjes?

13. roosje01

roosje01 Bekend lid

5 mrt 2009
    503
    0
    0
    brabant
    @Serendipity: ik ga je toch heel voorzichtig feliciteren hoor! Een streep is een streep!!! Ik weet echt precies hoe je je voelt, het lijkt allemaal super onwerkelijk en je durft het bijna niet te geloven. Het kan heel goed zijn dat je hcg gehalte nog niet zo hoog is omdat je nog zo kort zwanger bent, dat heeft verder niks te maken met of het vruchtje wel of niet leeft, het hartje klopt namelijk nog niet van je vruchtje! Het hartje gaat pas bij week 6/7 kloppen. Geniet er maar lekker van en heel veel plezier met het vertellen tegen je mannetje!

@Mezelf:
    Balen zeg dat je negatief getest hebt! Het kan zijn dat je nog niet genoeg hcg in je lijf hebt maar ik ben bang dat je deze ronde niet zwanger bent.... :( Ik leef met je mee....

@BB10:
    gefeliciteerd met je ei, je hebt hem gevonden!!! Zwemmers overleven zeker 24 tot 48 uur en soms zelf nog langer dus je hebt zeker kans!!!

14. Serendipity

Serendipity Fanatiek lid

15 feb 2009
    2.397
    0
    0
    babyleidster
    zuid holland
    ja heb idd ongi krampen... zal even mijn lijstje met symptomen opstellen ;)
    Al wil ik van te voren zeggen, dat deze symptomen ook echt ongi symptomen hadden kunnen zijn, ik had echt verwacht dat ik van te voren veel duidelijker zou merken dat het raak was! Tis dat ik getemperatuurd had, en heel licht misselijker was, vanaf toen ging ik er op letten, maar verder echt niet... achteraf gezien wat symptomen, maar van te voren kon ik het echt niet weten eigenlijk!

- (2 mei) 2,5/3 dagen voor m'n ei geklust (wordt vast een meisje dan he? ;) ) (dag dat 5 jaar geleden m'n opa is overleden, klinkt misschien raar, maar ik vind het een mooi idee)
    - (4/5 mei) eisprong, sindsdien pijnlijke borsten... vooral aan de zijkanten onder m'n oksels, maar heb altijd pijnlijke borsten vanaf m'n ei, maar normaal niet aan de zijkanten(bevrijdingsdag is m'n opa begraven, en ik bevrucht hahahaha)
    - (11 mei, dag na de innestelling??) hele dag hele erge buikpijn en steken (dacht eerst dat ik oververmoeid was ofzo, want ik krijg bij oververmoeidheid en stress altijd deze buikpijn... hele vreemde buikpijn waardoor ik bijna niet kan lopen van de pijn... toen zocht ik daar echt niks achter)
    - (14 mei) 's avonds wat misselijk
    - (15 mei) 's avonds wat misselijk en met avond urine na 15 min een heel licht streepje
    - (17 mei) 3 licht positieve testen
    - (18 en 19 mei, dag van nod) ongi krampen, van komen en gaan... soms felle ongi steken, maar zakt steeds weer weg (vanaf 17.00 misselijk bij honger en 's avonds erge honger, waardoor ik misselijk werd
    - (20 mei) nog steeds geen ongi... zo goed als negatieve kruidvat testen, positieve digitale clearblue test

Owja en vanaf 15 mei een lichaamstemperatuur van 37,3 en later 37,4 graden... nu trouwens nog steeds 37,3 graden.

15. Orwen

Orwen Actief lid

23 feb 2009
    397
    1
    0
    @Serendipity: Gefeliciteerd! Ik kan me goed voorstellen dat het allemaal nog zo onzeker en eng voelt, maar een digitale test geeft echt niet zomaar 'zwanger' aan, hoor. En dat de ene test een duidelijker streep geeft dan de ander, ik heb vaak gelezen dat je daar geen conclusies aan kunt verbinden. Een streep is een streep. En 'zwanger' is gewoon zwanger!
    Wat een spannende tijd! Sterkte met de misselijkheid (ik weet wat je doormaakt) en geniet ervan!

@Mezelf: Jammer van de negatieve test. Maar misschien inderdaad te vroeg getest? Ik zou ook zeggen: wacht het nog een paar daagjes af en doe dan een nieuwe test als je nog niet ongi bent. Je zou niet de eerste zijn met een negatieve test omdat je te vroeg testte!

@anderen: Ik kom morgen nog even terug. Nu moet ik naar mijn werk. Alles goed hier, in elk geval.

16. Mezelf

Mezelf Actief lid

6 dec 2008
    361
    0
    0
    Noord Holland
    Jippie Serendipity!!!! Dat is weer een zwangere!!! Gefeliciteerd!!! Ik zou je niet te druk maken, volgens mij komt het goed. Je kunt er nu niks meer aan veranderen. Je kunt niet nog meer zwanger worden dan zwanger!

Ik kan me niet voorstellen dat ik te vroeg getest heb. Maar ja, ik ben ook nog niet ongi. Zou het kunnen dat een lichaam langzaam is met het aanmaken van HCG? Ik heb 15 dagen na m'n (zeer waarschijnlijke) ei getest, dan moet er toch wat zijn? Weet iemand of dat ook per persoon kan verschillen?
    Mocht ik van het weekend nog niet ongi zijn, dan kan ik misschien wel een test van een ander merk pakken, wie weet. Nu had ik dipstick van Sensitest.

17. BB10

BB10 Niet meer actief

Hee meiden,

Serendipity Gefeliciteerd, streep is streep en clearblue liegt niet. Ik snap dat je nog wat onzeker bent maar het is soms zo dat de bevruchte eicel langer doet over de weg naar je bm of soms stilstaat met groeien als het ingenesteld is(komt daarna weer op gang), daardoor komt het maken van HCG langzamer op gang. (en ego berichten mag je altijd plaatsen hoor en nee we zijn natuurlijk niet boos)(ik zou mss wel hetzelfde doen :oops: )

Mezelf, geen bloed geeft moed. Zou het kunnen dat je een laat ei hebt gehad?

Orwen, fijn dat het goed met je gaat!

Smile, eitjes leven maar 12 uur dan vergaan ze (oei dat klinkt ...)

even ego
    ik heb al de hele dag zo'n buikpijn. Ik kan eigenlijk alleen maar krom zitten van de pijn.
    Kan dit door mijn ei komen??? De vorige maand had ik 2 uur steken en toen was het over. Nu heb ik echt pijn in mijn hele onderbuik en mijn buik is 2x zo dik als normaal. Iemand een idee? Ik kruip lekker mijn mandje in.(ga wat eerder naar huis, ben nog op mijn werk)
    einde ego

18. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    import Noorderling
    :D :D :D

Jeee Serendipity! Ik kan me voorstellen dat al die rare testen je een beetje onzeker maken, maar met een bloedtest kan het veel eerder aangetoond worden, dus waarom laat je niet gewoon even prikken bij de huisarts?

En die symptomen, daar zou ik dus ook niet zo veel aan gemerkt hebben, je hebt je er ook niet gek door laten maken ;) Dikke knuffel ter felicitatie!!!

@ bb10 ... dat klinkt niet zo leuk. Als je zo erg pijn rond je ei blijft hebben, dan zou ik denk ik even naar de huisarts gaan. Heb je net zo erg (of nog erger) last met de ongesteldheid zelf?

19. Serendipity

Serendipity Fanatiek lid

15 feb 2009
    2.397
    0
    0
    babyleidster
    zuid holland
    sjees super lang verhaal getypt via mobiel ook nog eens.. En alles weg.. Pff ben vanavond wel weer terug haha

20. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    import Noorderling
    Ik heb even een vraagje, sorry het is even een ego bericht :(

Ik had vandaag weer draderig slijm! Het is dag 12 en op basis van een wat kortere cyclus dan de vorige, is het niet vreemd. Maar: de vorige keer had ik op dag 14 van de cyclus slijm.

Ik heb dus maar testjes gekocht, ondanks dat ik dat eigenlijk niet wou. Het goede nieuws is dat we deze week met het lange weekend alle tijd hebben om uitgebreid aan de slag te gaan :D Maar ik vind het maar raar, ik dacht echt dat ik nog lang niet bij mijn ei zat.

En dan nog: ik had vorige keer echt maar een dag van dat slijmerige, eiwit achtige gebeuren (sorry, echt ranzig om het allemaal te typen :)), is dat wel goed? Ik snap het allemaal niet meer!!! Zucht, heerlijk dat zwanger worden. ;)

Deel Deze Pagina