Eerste ronde in februari/maart 2009

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Serendipity, 1 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Serendipity

Serendipity Fanatiek lid

15 feb 2009
    2.397
    0
    0
    babyleidster
    zuid holland
    hey meiden,
    M'n lichaam reageert nu toch wat anders dan bij een gewone menstruatie.. Ik was gisteren weer wat vrolijker want de pijn was iets gezakt, maar nu ik wakker word heb ik ronde 2 van pijn (dit heb ik normaal nooit) opnieuw echt heftige pijn en was zelfs doorgelekt, sorry hoor voor de details.. Maar dat gebeurd mij nooit meer!
    Pff ben nu wel wat minder vrolijk.. En gewoon misselijk van de pijn.. Niet grappig dit.

@ mezelf
    Ik duim voor je meis! Hoop voor een goede positieve test en moest erg lachen om de nieuwe slogan, ronde 4 geeft plezier! Ik kon zelf nog niks bedenken haha!

@ evenstar
    Ik ga denk nog niet naar de ha of gyn.. Ik wacht nog even af wat m'n lichaam gaat doen.. Ik heb stille hoop dat tie gewoon verder gaat! Ik bloed echt hevig, dus denk wel dat ik schoon ben van binnen.. En ik kom nooit bij die man, hou er niet zo van.. Dus denk dat ik nog ff afwacht..

2. BB10

BB10 Niet meer actief

Hé meiden!
    Hebben jullie wel eens laten pendelen?
    Ik heb het vandaag Angel gevraagd en er kwam een zeer veel belovend bericht uit ;) !
    gr BB

3. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    @ Serendipity, knuffels... niet leuk! Maar een menstruatie kan ook het afvoeren van vruchtje zijn wat niet goed was of zich niet goed kon nestelen- ik denk dat het wel normaal is dat dat met meer bloed en pijn gepaard gaat omdat er ook meer afgevoerd moet worden. Je leest vaak dat de boel daarna iets onregelmatiger is, maar ik zou gewoon weer testjes doen en kijken of je een ei hebt.

@ BB10... nee, eerlijk gezegd geloof ik daar totaal niet in. Maar ik moet zeggen: nieuwsgierigheid en ratio zijn het niet altijd eens haha, ik heb wel es op het punt gestaan om het te vragen, maar ik denk dat ik me dan nog meer gek maak. Wat moeten zij van jou weten voor je gependeld wordt dan?

4. Troetelbeertjes

Troetelbeertjes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.314
    1
    0
    Amsterdam
    Wat naar Serendipity, ik hoop dat je je weer snel beter voelt. Dikke knuffel en sterkte!
    Het is maar stom geregeld. Eerst die teleurstelling met verdriet en dan moet het nog lichamelijke pijn hebben ook.... :(
    Ik hoop dat je vandaag lekker rustig aan kunt doen en dat je mannetje heel lief voor je is :)

Hey BB10, nog nooit gedaan. Ik denk ook niet dat ik het ga doen. Wat was je goede nieuws?

@ Mezelf: leuke nieuwe slogan :) En ik hoop dat je snel een pos. test hebt!
    Omdat jij met de ovutestjes geen duidelijke lh-piek vond, is het geen idee om te temperaturen? Het geeft je eisprong erg duidelijk aan als alles loopt zoals het moet.

@Evenstar: heb je al duidelijkheid over slijm en zo? Ik weet dat je vaak al een tijdje voor je ei af en toe vruchtbaar slijm kunt hebben. Daarom vind ik temperaturen wel een fijne methode om echt te weten of dat ei is geweest. Maar dat weet je wel alleen pas achteraf...

Ik heb nu toch een positieve ovutest. Weten jullie of een eisprong te vroeg kan zijn omdat het follikel niet groot genoeg is? Ik ga het sowieso aan de gyn. vragen.

De site gaat weer veranderen he! Hopelijk deze keer wat minder verlies van berichtjes :)
    En pfff, ik ben wel 5 minuten bezig geweest om uberhaupt op dit forum te komen!

5. Mezelf

Mezelf Actief lid

6 dec 2008
    361
    0
    0
    Noord Holland
    Pfff, he he, eindelijk ben ik er. Luca, die 5 minuten, is niks :D. Ik ben al de hele middag bezig!!! Hopelijk word ik er niet afgegooid.

Nou Luca, ben heel benieuwd naar de uitslag van de gyn. Ik zou het echt niet weten hoor. Hopelijk is het toch een goed eitje. Dat ie de vorige keer niet goed gekeken heeft ;). Ik heb het al eens eerder gezegd. Ik wil best nog een paar maandjes later zwanger worden, als jij daardoor nu al zwanger zou kunnen zijn! Sterkte meid!

@ Serendipity: Lastig allemaal. Krom liggen van de pijn, op je vrije dag!!! Bah! Hopelijk is het gauw over en kun je ronde 4 inluiden! Met..... veel plezier!!!

Hier nog geen ongi.
    Ik ben vandaag wel de hele dag misselijk. Vooral als ik net iets heb gegeten. Moet niet echt overgeven of zo, maar soms komt er wel wat naar boven (sorry). Ik ben heel benieuwd naar de test van morgen.

@ Evenstar: Ik heb de ovutestjes vanaf dag 12 gedaan, dat zou voor een cyclus van 28 dagen al goed moeten zijn. Mijn kortste is 32.
    Het zou best kunnen dat ik iets te vroeg de zwangerschapstest heb gedaan, of dat ie gewoon verkeerd was. (Ik hoop het, een van de twee, maakt niet uit welke :)) Morgen weer proberen. Ik voel me in iedergeval heel gek. Zoals ik me vandaag (en ook een beetje gisteren) voel, heb ik me nog nooit in m'n leven gevoeld. Het zou zomaar kunnen. Mijn hoop is niet al te groot, zodat een teleurstelling niet zo hard aankomt. Maar ik zou het niet raar vinden als het toch positief is.

6. Troetelbeertjes

26 feb 2009
    3.314
    1
    0
    Amsterdam
    Mezelf, je bent echt een lieverd :)

En ik hoop van harte dat je morgen een knalpositieve test hebt! Klinkt in ieder geval best veelbelovend :)

7. Serendipity

Serendipity Fanatiek lid

15 feb 2009
    2.397
    0
    0
    babyleidster
    zuid holland
    Hey meiden, ben ik weer! ;)

@ evenstar
    Ik heb zelf nu 3/4/5 dagen rekbaarslijm gehad, dus weet zeker dat je goed klust in die dagen... denk je zelf dat je je ei al gehad hebt?
    Denk idd dat meer bloed en pijn normaal is idd, alleen is het niet zo fijn! ;) En had gehoopt dat het gewoon hetzelfde zou voelen als een normale menstruatie, dan heb ik beter hoop op een goede cyclus! Maar agh, mijn cyclus is altijd onregelmatig, dus hij zal vast niet veel onregelmatiger worden hoop ik...

@ bb10
    Ik zocht toevallig vandaag ook dat pendelen, maar kon het niet vinden? Waar kan je dat doen? Ik geloof er niet heel erg veel in, maar vind het altijd wel grappig! En vooral na deze ronde, was ik wel benieuwd wanneer zij mijn geluks maand zouden zien! ;) Niet dat ik me er aan vast ga houden dan hoor, maar goed!
    Wat zeiden ze tegen jou? Deze maand raak? :D Na die pijnlijke ei, heb ik wel goede hoop voor je! Misschien is het dan een extra groot en daardoor extra vruchtbaar eitje?? Kan dat?? :p

@ mezelf
    Spannend meis! Hoop echt zo voor je dat het raak is, dan ben je voorlopig van die rottige onregelmatige cyclus af! ;) En hoef je voorlopig niet meer je ei te zoeken haha, zou dat ff fijn zijn! Misselijkheid is wel een goed tegen he?! Alleen was ik juist misselijk als ik niks had gegeten en ging het beter als ik had gegeten, maar dat zal bij iedereen anders zijn!
    Ik duim voor je hoor! Gewoon positief testen!

@ luca
    Een positieve ovutest, wat goed!! Dat wordt goed klussen vanavond!! Veel plezier!! En beentjes in de lucht :p

@ smile
    Hoe is het met jou? Nog meer symptomen? Wanneer ga je testen?

@ orwen
    Erg irritant dat je nog steeds bruine afscheiding hebt, ook al heb je een goede echo gehad... kan me voorstellen dat je je nog steeds zorgen blijft maken dan! Toen het bij mij mis ging was het al heel snel helder rood, dus het zit bij jou echt wel goed!

@ roosje
    Zag op je hyves staan dat je het hebt vertelt aan iedereen!! Leuk hoor, al veel reacties gekregen? Hoe is het met de vermoeidheid en misselijkheid?

Hier weer vrolijker :p tja nu maar hopen dat het morgen ochtend niet weer mis is, maar ik denk dat ik nu wel weer ff van de pijn af ben! ;) Wel heel raar, heb nu alleen een gevoel overgehouden als of ik m'n eisprong heb?! Vreemd he? Links onderin zo'n zeurend gevoel... maargoed over een week weer klussen :D in bed en in m'n huissie :D haha

8. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    import Noorderling
    Haaaaaai ladies!!

:D

@ Mezelf, ik heb hoop hoor en duim voor je! Misschien was er iets mis met het testen en heb je je ei gewoon gemist toen. In principe geldt dat een positieve ovutest niet noodzakelijk een ei betekent (je LH kan pieken zonder dat er daadwerkelijk een ei springt, vandaar dat tempen een extra bevestiging achteraf zou geven). Maar met alleen maar negatieve testen weet ik het niet, zonder toename van LH wordt er geen ei gelanceerd. Maar ja, die testjes... ik weet niet hoe betrouwbaar ze zijn of dat je misschien ook wel es teveel vantevoren hebt gedronken ofzo. Het ligt ook aan het merk, wat als positief telt he!

@ Serendipity, ik lees weer een glimlachje op je gezicht, das mooi. Leuk, bijna naar je nieuwe huisje!! Jeee! Dan kan je echt aan het nestje gaan beginnen =D>

@ Luca, jij en ik lopen dus dit keer gelijk op... net als vorige keer! Mooi, toch een posi ei test... die heb je neem ik aan niet zomaar, toch? Wanneer was je ei voor het laatst bestudeerd?

@ Orwen, als er een zorgje in je hoofd opkomt van het bruinverlies, gewoon even naar die mooie echo kijken! Het zit allemaal goed, en bruinverlies is niet leuk, maar is volgens mij normaal (zeker als je gevreeen hebt).

....

Ik heb net een vreugdedansje gedaan, want mijn ovutest gaf een (even) donkere streep! Later werd hij echt heel donker (donkerder dan controle), maar dat was na 4 min. Maar even donker = posi! Na twee dagen slijm met nega testen had ik de hoop al opgegeven, heel dom, ik had me al ingebeeld dat ik geen eieren meer had :eek: Dus... ik denk morgen of overmorgen ei :D Ik had al een heel nare, doffe steek linksonder bij yoga vandaag... nou ja, de dame is in aantocht. Dan weten jelui ook meteen wat wij het hele weekend gaan doen, en Luca ook. :) =D>

Ik heb dus eerder ei dan verwacht, maar volgens mij niet heelveel, hij zal op dag 16 vallen ipv 18. Ik vermoed dat ik gewoon een LF heb die iets langer is dan gemiddeld, en dat dat maakt dat ik eerder rond de 30 zit. Ik hou het gewoon op deze banner.

9. BB10

BB10 Niet meer actief

Zo, hier zijn we weer. Is mijn computer gemaakt kan ik niet op het forum!! We zijn een hoop berichten kwijt geraakt zeg.
    Hoe is het met iedereen? Hier nog steeds in mijn saaie periode.
    Wel spannend want mijn vriendje moet dinsdag voorkomen, nee het is geen grote crimineel. Maar ook brave jongetjes doen soms iets fout. Ik hoop dat de uitspraak mee gaat vallen.

10. BB10

BB10 Niet meer actief

ff mijn afbeelding en banner weer aanmaken, is zo saai zonder!

11. Mezelf

Mezelf Actief lid

6 dec 2008
    361
    0
    0
    Noord Holland
    Hey,
    Nou gelukkig, ik heb het ook weer gevonden. Nu nog uitvinden hoe ik m'n banner weer terug kan plaatsen...
    O jee BB10, ernstig?
    XXX

12. Mezelf

Mezelf Actief lid

6 dec 2008
    361
    0
    0
    Noord Holland
    Doet ie het? Zo nee, BB10? Help! Waar heb jij je onderschrift nu neergezet?

13. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    import Noorderling
    Heeee... Ze hebben het mooi gehouden, maar ik vind het wel echt BAGGER dat we weeer zoveel berichten kwijt zijn. Echt vanaf mijn ei zijn we het kwijt, alles over toen mijn dinnetje overleed is weg, alles over smile haar oma... dat luca een blij bericht had, :(

Nou ja.

Het was wel goed dat ik een dag niet het forum op kon haha, het is weer spannend he. Morgen zit ik twee weken na ei, ik zou kunnen testen, maar ik heb morgen ook een afscheidsviering van het overleden vriendinnetje (bij onze sport- jullie hebben op mijn hyve wel gezien welke sport/ ik probeer hier nog zo'n beetje anoniem te blijven). Ik weet het dus nog niet. Aan de ene kant wil ik het graag weten, maar ik durf gewoon niet te hopen. Mijn zwangere vriendin zei vandaag ook nog zo lekker ontnuchterend dat je het ECHT niet merkt zo vroeg- die pijnlijke borsten, en andere dingetjes... het betekent niks.

We zien het wel. Uiteraard hou ik jelui op de hoogte.

Sjonge zeg je mag maar EEN smiley per bericht?? Lekker dan.

14. Troetelbeertjes

26 feb 2009
    3.314
    1
    0
    Amsterdam
    Nou, het is me ook gelukt om ons forum weer te vinden. Jammer hoor, dat we zo veel kwijt zijn! Nog meer dan de vorige keer.... :(
    Maar het is niet anders.

Ik kreeg ook geen bericht in mijn mail dat er hier weer berichtjes waren? Weten jullie hoe je je nu kunt (her)abonneren (zonder bericht te plaatsen)?

Hoe is het verder met iedereen?
    Hier nemen de klachtjes langzaam toe. Verder alles ok.

Liefs, Luca

15. Mezelf

Mezelf Actief lid

6 dec 2008
    361
    0
    0
    Noord Holland
    Wat lees ik Evenstar?
    Stiekem je banner aanpassen zonder berichtje te plaatsen???
    Ben je echt zwanger???!!!:)
    Dat zou wel super zijn zeg! Van harte meid!
    Ik ben nog een beetje voorzichtig, want je hebt er zelf nog niets over gezegd.
    Liefs van mij.

16. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    import Noorderling
    Ik was nog druk bezig!! Foto's uploaden, schade herstellen van verloren gegane albums en dat soort zaken. Ze moeten dat forum dan ook niet NET gaan verhuizen als ik...

... vanmorgen om 9 uur meteen een duidelijk tweede streepje zag op mijn test!

Ik kan het nauwelijks geloven, maar ik ben zwanger!

Oh my GOD!!! :D

17. Troetelbeertjes

26 feb 2009
    3.314
    1
    0
    Amsterdam
    Gefeliciteerd Evenstar!!!!

Haha, omdat je nog geen berichtje had geplaatst, heb ik je eerst een pb'tje gestuurd.

Heel fijn voor je :) (en nog veel meer smiley's)

Liefs, Luca

18. Mezelf

Mezelf Actief lid

6 dec 2008
    361
    0
    0
    Noord Holland
    Joepie de poepie!!!!
    Wauw zeg, van harte!!!
    We zijn al op de helft!!!
    Jippie!!!
    En nog eentje die er eigenlijk niets van gemerkt heeft (toch?).
    Dit gaat goed!!!
    Lekker genieten Evenstar!!!:D

19. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    import Noorderling
    Oh, echt niet te geloven zeg!!!

We zitten idd dicht bij elkaar! En dat het maar goed mag gaan, ik ga echt proberen me niet te druk te maken, maar het is nog zooo pril he!

Ik kon het vanmorgen echt niet tegenhouden, maar de tweede streep (die een plusje maakt van de min) die kwam echt meteen, ik zag hem nog voor de urine zeg maar bij het controle venstertje aankwam. Ik heb meteen mijn vriend wakkergeschud en nu is die mij helemaal aan het vertroetelen.

Eerst wilde ik niet juist vandaag testen, want vandaag is de afscheids- bijeenkomst van mijn vriendinnetje en het is superdubbel... dood en nieuw leven zitten opeens wel vreselijk dicht bij elkaar, ons kindje is verwekt toen zij net was overleden, heel bizar om me te bedenken...

20. BB10

BB10 Niet meer actief

#680 BB10, 7 jun 2009
    Laatst bewerkt door een moderator: 7 jun 2009
    Heee wat zie ik nou????
    Oh Wauw Evenstar....GEFELICITEERD!!!!!!!
    Wat fijn voor jullie! Ik vind het eigenlijk best symbolisch juist op deze dag.
    Ik zit hier ff met je mee te glunderen, wat fijn zeg!
    Hopelijk mogen wij allemaal snel zo'n banner.

Mezelf ik zie dat de banner gelukt is!

Deel Deze Pagina