Eerste ronde in februari/maart 2009

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Serendipity, 1 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mezelf

Mezelf Actief lid

6 dec 2008
    361
    0
    0
    Noord Holland
    Hey meiden!

@BB10: Wat kl.t. zeg!!! Pfff, klinkt beroerd met z'n been. Maar het had inderdaad nog veeeel erger kunnen zijn. Ik geloof ook wel dat het een gevaarlijke sport is. Gelukkig gaat ie stoppen. En wel super lief zeg, 'samen een nieuwe hobby maken'. Mooi gezegd! Hopelijk lukt het toch nog redelijk snel.
    Weet je al wat meer over het verwachte genezingsproces?

@Evenstar: Balen dat je je al zo beroerd voelt. Bij jou lijkt het wat eerder beroerd te worden dan bij de anderen :(. Maar je weet waar je het voor doet. Je ouders wonen toch best ver weg? Dan kan ik me wel voorstellen dat je het over de telefoon verteld hebt. Die van mij wonen in hetzelfde dorp, dus dat is makkelijk. Bij jullie is dus nu wat dat betreft een jubelstemming! :) Nu maar gauw die eerste 3 maanden door, dan voel je je vast weer beter. Het duurt alleen nog even :(.

@Smile: En hoe gaat het met de testjes? Komt het allemaal goed uit? Wat een spannende dagen heb je gehad! En dan is het nog niet eens het wachten op NOD!;)
    Jij gaat gewoon al heel bijna lekker op vakantie! En wat voor een! Super zeg!

@Luca: Ik ben het nog geen ochtend vergeten, goed he?! Mijn temperatuur is nu behoorlijk constant. Eigenlijk continu 36,8 en 1x 36,6. Dus ik kan het mooi invullen in jouw excelsheet!
    Erg vervelend zeg van je opa! Je hebt toch behoorlijk wat contact met je oma? Is dat je oma van die opa, zeg maar? Hopelijk kan opa de geboorte van jullie kindje nog meemaken.

@Roosje: Heb je de sleutel? Die kregen jullie toch vandaag? Dan kan voor jullie het klussen beginnen! Meteen de babykamer inrichten! Wauw. Het werd toch casco opgeleverd? Moet je dan dus nog de badkamer en keuken maken? Of is het meeste al af en gaat het alleen om behangen, schilderen, vloer leggen enzo?

@Orwen: Hoe istie bij jou? Voel je je al wat beter? Jij bent ondertussen ook al heel wat weken zwanger!:D

@Serendipity: We zien je niet meer zo veel. Alles nog goed? Hoe verloopt het klussen? Beide betekenissen.

Hier is een paar dagen het slijm weggeweest. Vandaag weer in volle glorie terug! En er zit een ietsjepietsje meer rek in. Misschien omdat ik het wil zien. Maar ik heb het idee dat ik m'n lichaam iets beter ga kennen en gezien dat, verwacht ik met een paar daagjes m'n ei. Dus ja, het kan weer een goed teken zijn.
    Net weer een ovutestje gedaan en het lijkt dat het streepje een heel klein beetje donkerder is dan de andere tests die ik heb gedaan. Die zijn natuurlijk inmiddels ingedroogd, dus deze moet eerst ook maar indrogen voordat ik dat met zekerheid kan zeggen.
    Vanavond na het sporten misschien nog maar eentje doen. Het wordt wel spannend, ik hoop zo dat ik een eisprong heb! En dat het misschien wel raak is deze ronde! Maar met een eisprong zou ik al super blij zijn!

2. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Hee mezelf, het valt wel mee hoor :) Ik ben allang blij dat ik het voel. Ik herinner me van Orwen dat het er ook snel in sloeg, maar het verschilt per persoon natuurlijk. Het is bij mij een beetje met vlagen, opeens kan het zuur in mijn keel staan en opeens kan ik heel moe zijn, maar later gaat het dan weer prima. Horror hormonen ;)

Ik hoop idd dat je snel een ei hebt! Ik raad je aan om steeds foto's te nemen van de test binnen de leestijd die er voor staat. Zo is het makkelijker om ze te vergelijken. Ik vond het ook spannend, het eitje zoeken :D

Oh, ik heb het aan mijn directe begeleider verteld. Ik vond dat wel verstandig- ik moet dit jaar ook nog een proefschrift schrijven, en als ik er zo futloos bijzit wil ik ook niet dat hij denkt dat ik geen motivatie heb. Ik denk gewoon dat het een tijd van goed mijn energie verdelen wordt.

Luca, ik heb dat ook, heel af en toe die 'bandenpijn'. Heel irritant, want ik heb wel eens gedacht van ooh zal ik ongesteld worden? Ik naar de wc... hihi. Zo zie je maar, nogsteeds volop broekloeren, ook na NOD :D Ik heb trouwens ook heel lage rugpijn, echt recht boven de billen. Maar ook dat is de ene dag wel, andere minder.

3. smile17

smile17 Niet meer actief

hi

Gisteren had ik een positieve ovutest yoehoe! Tenminste de ene kant vande test streep is net zo donker als de controlestreep en de andere kant bijna net zo donker. Misschien vandaag nog donkerder maar dan heb ik waarschijnlijjk vandaag of anders morgen mijn ei. Dus wij zijn flink aan de klus en ben blij dat mijn man er nu is. Wel denk ik dat als me ei elke ronde wat later was ik dus nog geen 1 keer bewust in de vruchbare periode heb geklust maar meer ruim ervoor en daarna alleen nog voor de leuk. Dus ben erg blij met de ovutestjes.

@Luca wat vervelend van je opa maar wel fijn dat hem het goede nieuws kon vertellen en ik hoop van harte dat hij de baby nog gaat zien.

Ik heb even niet zoveel tijd morgen kom ik uitgebreid reageren op iedereen maar moet nu alle vakantie spullen gaan kopen

4. roosje01

roosje01 Bekend lid

5 mrt 2009
    503
    0
    0
    brabant
    Evenstar:
    Raar hé dat je zo weinig energie hebt, ik was altijd een heel actief iemand en nu ben ik soms net een schildpad, niet vooruit te branden en heel snel moe! Ik heb wel het idee dat ik steeds meer energie krijg dus het gaat denk ik echt over! Wel heel verstandig dat je het aan je begeleider hebt verteld, dan weet hij ook waarom je niet helemaal jezelf bent.

Smile:
    Wat super dat je een positieve ovu test hebt!!! Nu flink aan de klus neem ik aan;)

Mezelf:
    Voor jou hetzelfde, super dat het streepje iets donkerder is! Jullie dus ook veel klusplezier!

Even een echo bericht:
    Ik had gisteren opeens roze afscheiding! Het was duidelijk bloed maar het was niet helder rood, ik schrok me helemaal kapot!! Was echt helemaal overstuur. Meteen de vk gebeld en gelukkig mochten we meteen langs komen (half 8 's avonds) om naar het hartje te luisteren. Gelukkig was alles goed!!!! Het was zo'n opluchting!!! Ik had die dag ook gewerkt, was zelfs op het werk toen ik het ondekte en de vk vroeg meteen of ik die dag veel had getild... nou ik werk dus met gehandicapte kinderen en die dag had ik met een kindje gewerkt dat niet kan lopen en zo'n 18 kilo weegt die ik best vaak op moet tillen (in de rolstoel, uit de rolstoel, in de schommel, op het waterbed enz enz). Ik heb meteen voorgenomen om na het weekend meteen contact op te nemen met mijn leidinggevende om te bespreken dat ik niet meer met bepaalde bewoners kan werken.... Ben benieuwd wat ze hierop zegt!

Afgelopen donderdag de sleutel gekregen van ons huis! Echt super leuk maar het zal nog zeker wel 2 maanden duren voor we erin kunnen. Het huis is casco opgeleverd dus we moeten nog alles doen!

Allemaal nog een heel fijn weekend!!!

5. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    import Noorderling
    Heee meiden,

@ Smile, jee je ei is zo mooi op tijd voor je man :D We weten allemaal wat je aan het doen bent haha. Ik duim dat het raak is deze ronde!

@ Mezelf, nog rekbare zaken gespot? Of een ei? Het zou wel fijn zijn als je een dikke streep op een test krijgt, het gaf mij erg veel rust iig.

@ Roosje, wat schrikken van dat roze zeg!!! Pff, gelukkig zit alles nog zoals het hoort. En niet meer tillen hoor ;), een vrouw in jouw positie... Fijn dat je nu met je huisje bezig kunt, wij zullen moeten verhuizen als het kleintje gaat lopen haha. We wonen op een heel mooie jaren 30 etage, waar we een ieniemienie kamertje over hebben voor ons krieltje, wat het eerste half jaar ok is maar daarna echt liever een gewoon grote-mensen huis :)

@ Luca, hoe is het met jou?? Doe jij ook Moeders voor Moeders?

Even over de verschijnselen, het wisselt wel he! Vanmiddag liepen we in de stad en was ik echt zo moe dat mijn benen zwaar voelden en ik was pas net een paar uur op. Vanochtend ben ik heel duizelig wakker geworden, met elke draai in bed leek de kamer te schuiven, maar na goed eten ging dat wel over. Het hoort er allemaal bij, gelukkig herkent mijn moeder veel van wat ik vertel. Nu heb ik een uurtje geslapen (heerlijk die dutjes, daar knap ik echt van op!). Soms een golf zure maag, dan gaat het wel weer.

Gisteren MvM langs gehad, meteen een dikke streep op de test, en overspoeld met kadootjes omdat de urine zo nodig is. Het is wel een gedoe, maar ik heb het er graag voor over.

Ik vind het heel moeilijk om niet steeds bezorgd te zijn, moet ik zeggen, ik vind het al een geruststellend idee dat ik de zesde week nu inga. Elke week een beetje verder.

6. Serendipity

Serendipity Fanatiek lid

15 feb 2009
    2.397
    0
    0
    babyleidster
    zuid holland
    hey meiden, ff snel een berichtje want heb het enorm druk! Moet echt alles van 6 pagina's nog terug lezen maar zit nu op m'n mobiel dus doe ik later weer! Ik hoop vanavond alles bij te lezen en te reageren! Hier m'n cyclus helemaal van slag!! Ei denk nog niet gehad?? Snap niks meer van m'n lichaam.. En met het vele klussen in ons huisje ff totaal niet bezig met zwanger worden.. Hoop wel dat ik snel m'n lichaam weer herken! Hoop tot vanavond ff meiden!

7. smile17

smile17 Niet meer actief

@Roosje jeetje meid schrikken die roze afscheiding gelukkig mocht je meteen komen maar kan me voorstellen dat de schrik er goed in zat! Ik zou inderdaad snel met je leidinggevende gaan praten want dat tillen is dus blijkbaar niet goed voor.

@Evenstar wat goed dat je meedoet voor MvM! Fijn dat je wat meer symptonen krijgt. En 14 juli al een echo dat is klinkt nu ver weg maar voor je het weet is het zover en heb je prachtige echo die je natuurlijk even in je album zet om aan ons ste showen;)

@Mezelf is je streep al donkerder geworden? We gaan samen op roze he deze maand?

@Serendipty wat balen dat je cyclus van slag is hopelijk krijg je snel je ei. Ik denk wel dat de afleiding van de verbouwing even goed voor je is.

Ik had gisteren weer een donkerdere streep dus ben benieuwd of hij vanavond nog steeds positief is of dat hij vanavond negatief is. Ik ben wel echt heel blij met de ovutestjes. Je weet zeker wanneer je ei is en toch ook een bevestiging dat je een ei hebt. En na 3 maanden eindelijk in de juiste periode klussen. Ik ben trouwens wel benieuwd of ik nu een langere cyclus heb of gewoon een kortere lf periode?
    Vandaag wassen en strijken en morgen tas inpakken.

8. Orwen

Orwen Actief lid

23 feb 2009
    397
    1
    0
    Dag lieve allemaal!

Sorry dat ik me zo weinig laat zien. De fut is er echt even helemaal uit.

@BB10: Wat verschrikkelijk dat je man zo'n naar ongeluk heeft gehad? Hoe is de operatie gegaan? Heel veel sterkte en beterschap voor hem en hopelijk is hij weer snel in staat om flink te klussen! (Nu hij niet meer motorcrosst, moet hij zijn energie toch aan andere dingen kwijt, zou je zeggen :))

@Roosje: Wat fijn dat je de sleutel hebt! Hoelang zijn jullie nu nog bezig voordat jullie kunnen verhuizen? Jij kunt natuurlijk flink minder doen dan normaal, dus het zal allemaal wel wat langzamer gaan, of krijgen jullie veel hulp?
    Ik kan me goed voorstellen dat je je helemaal rot geschrokken bent toen je het bloed zag. Gelukkig heb je het hartje gehoord en is het helemaal in orde. In de meeste gevallen betekent het gelukkig niets, een beetje bloedverlies. Inderdaad maar niet meer tillen! (Daar zijn zelfs strikte arbo-regels voor, als ik me niet vergis.)

@smile: Gefeliciteerd met je ei! Nu lekker aan de klus, dus! Lekker dat je het gevoel hebt dat het deze ronde weleens raak zou kunnen zijn voor jullie! Ik duim voor je! En lekker op vakantie! Heel veel plezier!

@luca: Wat een naar bericht over je opa en oma. Wel heel fijn dat ze zo straalden toen je vertelde van je zwangerschap!

@mezelf: Fijn dat de ovutest donkerder wordt. Toen ik ovutestjes gebruikte, werd ik daar ook heel blij van. En het lijkt er dan zeker op dat je ei in aantocht is. Dat was bij mij in elk geval wel zo. Succes!

@evenstar: Arme jij, ik kan me levendig voorstellen hoe futloos en beroerd je je af en toe voelt. Hier is het nog steeds niet helemaal over, het komt en gaat, maar je leert er redelijk mee omgaan, gelukkig. Plus: het duurt niet eeuwig!

@serendipity: Alles goed? Druk aan de klus?

Qua misselijkheid gaat het hier wat beter, maar het is geen wet van Meden en Perzen. Gisteren nog moest ik opeens na twee weken toch weer een aantal keer overgeven.
    Verder is de vermoeidheid soms om gek van te worden. Dan heb ik de energie niet om iets nuttigs of leuks te doen en zit ik maar een beetje op de bank voor de tv me onnoemelijk te vervelen. O, ik kan niet wachten op de betere maanden.

Wij weten nog niet zeker of we het geslacht willen weten van tevoren. Ik neig nu naar het niet weten. Ik heb het idee dat het een jongen is, maar gek genoeg had ik voor ik wist dat ik zwanger was (een dag ervoor) heel sterk het gevoel zwanger te zijn van een meisje. Ook heb ik altijd het gevoel gehad dat mijn eerste kind een meisje zou zijn, maar of dat iets zegt...

Ik vraag me trouwens af wat er aan de hand is met mijn banner. Ik heb heb gewoon bij 'handtekening' staan, maar om de een of andere reden wil hij niet verschijnen in mijn berichten.

9. Orwen

Orwen Actief lid

23 feb 2009
    397
    1
    0
    O, op miraculeuze wijze is mijn banner weer verschenen!

10. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    import Noorderling
    ff snel een berichtje, ik had gedacht deze week amper te kunnen forummen, want ik ben op cursus van huis, en zit in een hotel ergens in de Randstad ;) Maar er is ook internet hier- een bagger verbinding maar goed.

Orwen, ik kan me voorstellen dat je het wel gehad hebt- het wisselt hier ook en ik weet niet of ik de misselijkheid ook ga krijgen, maar de vermoeidheid is het ergste. Ik dacht vandaag 'oh het valt wel mee'. Maar ja, dan heb je wat ondernomen en kan ik eigenlijk alleen nog maar aan slapen denken. En dat moet ik deze week met 4 meiden in een goedkoop hotel, grmbl.

Iedereen klus ze en Orwen, sterkte met de laatste loodjes van het eerste trimester!

11. BB10

BB10 Niet meer actief

Hé meiden,
    Evenstar, doe je rustig aan op cursus!
    Orwen, bijna 12 weken Fijn joh!
    Smile, goed klussen hè! Ik duim voor je!
    Serendipity, balen meis dat je cyclus raar doet. Mss een laat eitje?
    Roosje, jeetje ik kan me voorstellen dat je geschrokken bent, maar op je werk kunnen ze jou wens toch niet weigeren, als ze dat wel doen moet je gewoon de arboarts inschakelen. Hopelijk hoef je dat niet meer mee te maken!
    Mezelf, eitje gevonden? Ik duim voor je dat het een mooi groot ei is en dat de zwemmers het goed kunnen vinden! (Mss een strik erom?) Nee zonder gekheid ik duim voor je!

Even een up-date:
    De operatie is goed verlopen. Vriendlief heeft een pin in zijn been van zijn knie tot zijn enkel en hij heeft twee grote wonden aan weerszijden van zijn kuit om de spanning eraf te halen. Anders krijgt hij compartiment syndroom en dan kunnen zijn spieren en zenuwen afsterven. Dus zijn been ligt nog wel open 25 cm lang en 4 cm breed. Als het goed is gaan ze dat eind deze week proberen dicht te maken.
    Wat nog beter nieuws is, is dat wij deze maand nog een kansje maken. Ik had vandaag pas rekbaar slijm dus ik denk dat ik mijn ei morgen pas heb. En wij hebben stiekem (met krukken) vandaag in het ziekenhuis op de wc geklust!!!!! Yoehoe mijn hele maand is weer goed (wat de uitkomst ook is) Hij vond het ook zonde om een maand te verspillen. Dus wie weet. Oja ik ben ook met etos wzanger worden begonnen. Baad het niet dan schaad het niet, zeg maar.
    Nou lieve meiden tot gauw!
    X BB

12. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    import Noorderling
    Hihi wat goed bb10... dat geeft toch weer wat rust he! Ik had het vooruitzicht dat als ik 'vroeg' ongesteld zou worden, ik rond deze week dus ei zou hebben in deze ronde. En wij zijn beiden van huis nu, lief zit in buitenland en ik in een andere stad. Dussss... maar ja, was dus niet nodig om me daar druk over te maken :D

Serendipity, fijn om even wat van je te horen! Het is ergens wel fijn he om er niet zo mee bezig te zijn! Wie weet is het dan juist wel raak... het kan natuurlijk zijn dat je ei een beetje later komt omdat de ongesteldheid van vorige maand anders was dan normaal. Doe jij testjes?

Smile, goed zeg. Je kan tot 3 keer positief testen (LH piek is 48-50 uur, als je hem net bij kop en staart beethebt zoals ik afgelopen maand heb je 3 posi testen). Wij hebben gewoon al die dagen stoute dingen gedaan :D Ik duim voor je!

We gaan met een paar meiden dus weer de spannende tijd voor NOD in... :) Wat een gedoe he elke maand weer.

Orwen, wat naar dat je er nog zo futloos van bent. Naar je banner kijkend zou dat binnen een paar weken echt beter moeten gaan. Goed voor jezelf zorgen!!

Ja, ik doe het zeker rustig aan. Ik kwam er gisteren dus achter dat we met 4 meiden op een heel klein kamertje liggen... en ik heb besloten dat ik dat maar 1 nacht doe. Ik trek het niet, om pas in slaap te vallen als de laatste ook binnen is. We hebben zelfs maar 1 sleutel! Nou ja! Dus, ik ga per vandaag naar mijn ouders. Ik kom nl uit Den Haag eigenlijk en zit daar lekker dichtbij. Had ik in eerste instantie moeten doen. Lief helemaal bezorgd of ik wel genoeg sliep, nou NEE dus. Want ik moet standaard om 4 of 5 uur naar de wc (das nieuw voor mij), en ik wou niemand wakker maken... dus heb ik een beetje ongemakkelijk gelegen tot 7 uur.

Fijne dag allemaal!

13. Troetelbeertjes

Troetelbeertjes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.314
    1
    0
    Amsterdam
    Dag Dames,

Weer even terug van weggeweest. Ik heb ook niet erg goed bijgelezen, dat doe ik later wel.

@BB10: wat goed dat je zelfs deze ronde niet voorbij hebt hoeven laten gaan. En dat met die verwondingen! Kun je in ieder geval niet zeggen dat jullie geen moeite hebben gedaan voor een beebje ;)
    Ik heb Etos ZW wel eens vaker goede resultaten zien geven voor meiden met een kortere lf. Iig 2 meiden die net als Evenstar en ik uitgerekend zijn in februari. Allebei 1e of 2e ronde ermee zwanger. Ik hoop jij ook!!
    Voor mij gaf het trouwens wel klachten, dus ben ermee gestopt. (En ben dus iedere ronde dat ik het niet gebruikte zwanger geworden ??) Maar als je geen klachten ervan hebt, doen!

@Smile: Jij gaat toch morgen weg? Veel plezier!!! Ik hoop dat je met heel goed nieuws terugkomt. Dat wordt geen zwpagina de komende tijd!
    En goed dat je je ei gevonden hebt met je mannetje weer thuis (dat was toch zo?). Nu lekker bruik worden! :)

@Evenstar: pffff..... hoe hou je het uit op zo'n cursus? Ik ben bij vlagen zo moe en misselijk, en heb echt soms behoorlijke buikkrampen (gerelateerd aan wc bezoek ;) ). Zwanger zijn is echt hard werken soms (ook al ben ik natuurlijk blij dat ik zwanger ben ;) )
    Goed dat je wat privacy hebt bij je ouders. Nu toch wel fijner voor je en kun je ook 's nachts naar de wc ;)
    Over MvM: zodra de klusjesman gestrikt is om onze wc af te maken. Die moet volledig worden afgemaakt nadat we in de winter muren hebben opengebroken/dichtgemaakt. Nu is 'ie echt niet babyproof (open stukken hout met spijkers, gruis aan randen).
    Goed dat jij al begint volgende week!

@Serendipity: bah, wat balen van je ei. Hopelijk alleen verlaat, maar anders gewoon de volgende keer en dan in je nieuwe huisje goed gebruik maken van de privacy. Ik denk dat het dan zo raak is!
    Gaat alles goed op schema met jullie huis?

@Orwen: Je hebt het nog wel zwaar te verduren he! Ik hoop dat je je snel beter voelt. Heb jij je combinatie test al gehad, of volgt dat nog?

@Mezelf: Zag ik bij het snel overlezen nou dat je een donkerdere ovu had? En heeft die doorgezet? En denk je dat je je ei ebt gehad? Spannend ook he, iedere ochtend kijken of die temp omhoog gaat :)

@Roosje: bah, wat schrikken! Wel fijn dat je meteen het hartje hebt kunnen luisteren. Ga jij zo'n eigen Angelsound kopen? En werken die van 32,50 goed? Weet niet of je er misschien wat meer van weet omdat je al in de luisterperiode zit.
    Kijk maar uit met zware dingen voortaan. Gewoon op je werk aankaarten, zullen ze helemaal snappen en je hebt er recht op.

Ik heb zaterdag dezelfde schrik gehad als Roosje.
    Bij het afvegen had ik een roze veeg en daarna nog keer of drie heel lichtbruin (bijna geel eigenlijk). Ik schrok echt heel erg en ben veel gaan broekloeren. Maar het is daarbij gebleven, gelukkig. Ik leef nu pas echt naar die eerste echo toe!
    Ik denk dat de booosdoener seks is geweest. Mijn mannetje was iets wilder de avond vantevoren. Dat doen we dus even niet meer!! (Het wilde, seks nog wel).
    Morgen naar de vlk en bloed prikken. Ik ga het daar wel nogmaals vertellen (de assistent belde vandaag al voor vervroegen van afspraak) en dan in combinatie met de buikkrampen. Ik verwacht niet weer bloed, maar maak me toch wel wat zorgen. Heb ook meteen bbz gegoogled, maar gelukkig heb ik niet de specifieke klachten daarvan (behalve onderbuik pijn, maar dat hebben de meeste meiden die gewoon zwanger zijn ook.).

Liefs, Luca

14. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    import Noorderling
    pfff kan me voorstellen dat de schrik er goed in zit luca! Ik controleer ook alles heel intensief bij wc bezoek, en het is zo irritant dat de afscheiding zeg maar meer is en kan 'lopen'. Grmbl, soms is het echt een sprintje naar de wc :D Ik heb vandaag ook veel last van mijn onderbuik gehad hoor. En toen ik een boek ging kopen voor een vriendin, in de winkel ook snel gekoekeloerd in een zwanger boek, en gezien dat het heel normaal is in het eerste trimester dat je lage buik en rugpijn kan hebben. Ik ben niet misselijk trouwens. Ik heb veel trek, en moet s middags echt slapen. De cursus die ik volg is erg nuttig in het kader van mijn onderzoek, ik zou er 3 volgen in 1 week, maar heb besloten het bij eentje te houden, daar mijn hele energie op te richten en verder uit te rusten bij mijn ouders. Het is ongezellig dat ik niet bij mijn collega's ben, maar dat hotel mis ik als kiespijn.

En mijn ouders zeggen de hele tijd opa en oma tegen elkaar, zo lief. En ze vertroetelen me helemaal. :)

15. BB10

BB10 Niet meer actief

Wat lief..........opa en oma!

16. Mezelf

Mezelf Actief lid

6 dec 2008
    361
    0
    0
    Noord Holland
    @ Evenstar: Wel fijn zeg, even bij je ouders. Dat is natuurlijk voor het eerst dat ze je zien sinds ze weten dat je zwanger bent. Echt super leuk, opa en oma! Hopelijk begrijpen je collega's het een beetje. Weten ze dat je zwanger bent?

@ BB10: Wat een idee zeg, in het ziekenhuis, stiekem op het toilet! Je zult het later tegen je kind vertellen! :)
    Heftig trouwens hoor, die wond. Hopelijk komen er geen complicaties. Ik duim dubbel: dat de chirurgen en jullie zelf goed geklust hebben!

@ Roosje en Luca: Wat een schrik zeg! Het zal inderdaad niks betekenen, maar toch schrik je wel.

@ Serendipity: Heerlijk, voor het eerst slapen (en geklust?) in je eigen huisje. Hopelijk komt je ei gauw.

@ Smile: Een onwijs gave vakantie gewenst!!! Hopelijk met goed bericht als je thuis komt!

Hier was de test een keertje wat donkerder, maar nog steeds niet positief. Ik heb tot nog toe ook nog geen ei gespot. Wel balen, begin alweer te twijfelen. Ik temperatuur nog braaf. Maar die blijft zeer constant 36,8. We klussen wat af, want eigenlijk verwacht ik m'n ei wel binnenkort.
    Vannacht had ik, toen ik even naar de wc ging wel enorme kramp in m'n buik met plassen. Maar als dat met m'n ei te maken had, was dat wel raar. Heb veel ovutestjes erdoorheen gejaagd de afgelopen dagen, maar niks gezien. Hopelijk was het wel m'n ei, want we hebben gisteravond nog geklust. Misschien is morgen m'n temp wel hoger. Maar ik durf niks meer te hopen.
    Qua langste cyclus heb ik overigens nog een aantal dagen.

17. roosje01

roosje01 Bekend lid

5 mrt 2009
    503
    0
    0
    brabant
    Hey meiden,

Even een snel berichtje, moet zo gaan werken.

Luca:
    ik koop geen angel sound, mijn collega heeft er wel een gekocht en volgens mij was die ook niet zo heel erg duur en die werkt prima. Ik koop hem niet omdat ik bang ben dat ik de hele tijd ga zitten luisteren en als ik een keer het hartje niet kan vinden dat ik dan helemaal in paniek raak. Misscien dat ik hem een keertje van mijn collega leen;).

BB10:
    Wat knap dat jullie hebben kunnen klussen in het ziekenhuis met die verwondingen!! Zo op krukken en zo lijkt me niet zo handig;). Ik hoop dat je mannetje snel weer hersteld is!

Smile:
    Fijne vakantie!!!

18. BB10

BB10 Niet meer actief

Hé dames was dat nou? We zakken af naar blz 2 dat kan niet.
    Vandaag mijn ei gevoeld. Voor de verandering nu eens rechts ipv links. Ben blij dat we toch nog zondag hebben kunnen klussen, doen we och nog mee deze ronde.
    Hoe is het met iedereen?

19. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    import Noorderling
    Sorry, ben zo doodop dat ik amper uit mijn ogen kan kijken. Vandaag weer erger dan gisteren, en vanmorgen ook wat buikpijn en vreselijke steken in mijn borsten. Nou ja, ik laat me thuis vertroetelen en duik over een uurtje even mijn nest in.

Fijn dat je je ei hebt gevoeld, dan kan je toch nog hoop hebben deze ronde bb10!

Alle andere meiden een dikke knuffel voor nu.

20. roosje01

roosje01 Bekend lid

5 mrt 2009
    503
    0
    0
    brabant
    BB10:
    Fijn dat je nog een kans maakt deze maand en dat je je ei hebt gevoeld! Ik begin alvast voor je te duimen!

Evenstar:
    Hmmm ik weet precies hoe je je voelt.... heel veel sterkte, ik kan je nu wel al vertellen dat het écht beter wordt, maar ja daar heb je nu niet zo veel aan;). Gewoon lekker rustig aan doen en gewoon gaan rusten als je moe bent. Ik kan uit ervaring spreken dat als je door gaat terwijl je moe bent dat het alleen maar erger wordt en dan val je uiteindelijk letterlijk neer. Dus laat je maar lekker verwennen thuis!

Met mij gaat het weer goed, heb gelukkig geen bloedverlies meer gehad. Ik begin me ook steeds beter te voelen, al heb ik nog wel af en toe een dipje. Ik begin wel al echt een buikje te krijgen, ik vind het erg vroeg dus ik ben bang dat ik over een half jaar net een aangespoelde walvis zal zijn, ha ha ha!

Deel Deze Pagina