Eerste ronde in februari/maart 2009

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Serendipity, 1 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. smile17

smile17 Niet meer actief

Vrouwtje je bent over tijd maar als ik jou was zou ik ook even tot morgen wachten. Want dan kun je met ochtend urine testen en dat is toch beter want het is meer geconcentreerd.
    Maar laat het wel even weten hoor want ben gelukkig niet nieuwsgierig;)

2. Troetelbeertjes

Troetelbeertjes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.314
    1
    0
    Amsterdam
    Hey, bedankt voor de lieve reacties. :)

@Smile:
    Nee, testen voor NOD is misschien niet zo slim. Maar het is eigenlijk de symptomen die het allemaal zo deden leven. Met name het trekkende gevoel en de steekjes. Nooit gehad en lijkt volstrekt niet op ongesteld worden. Daar voelde ik nooit zoveel van. De rest van de symptomen kon ook nog een licht griepje zijn. Ook al ben ik nooit zo misselijk zonder ook op bed te moeten liggen... Anyway, het gaat wel weer hoor. En het leed is zeker weer geleden als het wel goed gaat :)

@vrouwtje:
    Veel succes morgen, ik hoop het voor je!

3. Serendipity

Serendipity Fanatiek lid

15 feb 2009
    2.397
    0
    0
    babyleidster
    zuid holland
    hey meiden,

@luca
    Jeetje meid, echt heel kut! Ik had bij jou echt goede hoop, na het lezen van al je symptomen! En na je toch wel een beetje positieve test valt je droom voor deze maand in duigen! Ik ben zelf ook erg bang voor de ongi, wat moet dat een teleurstelling zijn! Sterkte deze week en daarna er weer vol op tegen aan!

@orwen
    Welkom in dit topic! Helemaal leuk, want je loopt gelijk met mij haha.. Mijn eisprong is volgens het schema maandag geweest, al kan dat ook nog dinsdag zijn geweest... Ik ben ook niet zo regelmatig... Maar had van zaterdag tot woensdag veel afscheiding, wat je krijgt bij de eisprong! Ik heb verder nog geen symptomen, maar we wachten rustig af!

@smile
    Ik ben wel bang dat ik met het klussen m'n eisprong heb gemist... Ik ben onregelmatig, en had van die eisprong afscheiding van zaterdag tot woensdag.. Alleen geklust op zaterdag en zondag.. Daarna werd m'n vriend ziek.. Ben dus echt bang dat m'n eisprong dinsdag of zelfs woensdag is geweest, hoop het echt niet!
    Elke dag klussen klinkt dan wel erg goed, alleen houd ik dat echt niet vol een maand lang! Wie weet dat het wel beter gaat, met het goede doel in je hoofd haha.. Maar nog niet geprobeerd dus haha!

@vrouwtje
    Blijft spannend bij jou hè?!
    Ik zou ook nog een dag wachten, maar vind het wel knap dat je het kan! Denk als puntje bij paaltje komt, dat ik niet kan wachten! Maar om idd teleurstellingen te voorkomen... Al ben je natuurlijk altijd teleurgesteld als je ongi toch begint!

Verder bij mij alles rustig.. Wel gevoelige borsten, maar volgens mij heb ik dat gewoon altijd 2 weken voor m'n ongi
    Owja en krijg wel minder puistjes trouwens, heb ik weer last van gekregen toen ik stopte met de pil.. En nu minder.. Vast weer toeval!

Ik denk nog steeds.. Geen symptomen, geen zwangerschap!

Pff lap tekst, moest ff bij kletsen haha

4. Orwen

Orwen Actief lid

23 feb 2009
    397
    1
    0
    Nou, geen symptomen betekent volgens mij helemaal niet dat er geen zwangerschap is. Het is ook zo verschillend voor iedereen. Maar ik merk zelf ook dat ik ieder pijntje en borreltje in mijn buik hevig ga analyseren. O o wat zal dat een teleurstelling zijn over een paar weken!
    Leuk dat we bijna gelijk lopen. Zitten we tegen de laatste dagen voor NOD tenminste in hetzelfde schuitje!

5. smile17

smile17 Niet meer actief

@Serendepity geen symptonen hoeft echt niks te bekenen hoor, want de meeste krijg je pas na de innesteling. Ik denk dat je qua klussen trouwens wel goed zit hoor ook al was je ei woensdag. Het blijft toch gemiddeld 4 dagen leven sperma?

@vrouwtje ahum ik durf het bijna niet te vragen maarre heb je al getest?

Volgens de calculator ben ik vandaag een beetje vruchtbaar dus vanavond wordt het extra spannend!

6. Orwen

Orwen Actief lid

23 feb 2009
    397
    1
    0
    Spannend inderdaad, Smile! Veel plezier vanavond!

7. smile17

smile17 Niet meer actief

Dank je Orwen!
    Ga jij gewoon door met bewust klussen omdat je ook niet zeker weet wanneer je je ei hebt gehad? Of denk je dat hij al zeker is geweest?

8. Orwen

Orwen Actief lid

23 feb 2009
    397
    1
    0
    Pfff, ik heb geen flauw idee, eerlijk gezegd! Als het goed is was mijn ei afgelopen dinsdag (misschien maandag) maar ik heb al de hele week een licht zeurderig gevoel in mijn onderbuik, dus of dit klopt...?

Voor de zekerheid gaan we dus maar even door. Gelukkig vinden we dat ook helemaal niet erg!

9. smile17

smile17 Niet meer actief

hahaha nee wij hebben er ook geen problemen mee om door te gaan tot mijn NOD ;)

10. Serendipity

Serendipity Fanatiek lid

15 feb 2009
    2.397
    0
    0
    babyleidster
    zuid holland
    hey vrouwtje.. Heb je al nieuws?
    Luca bij jou je menstruatie helemaal door gezet?

11. Orwen

Orwen Actief lid

23 feb 2009
    397
    1
    0
    Ja, ik ben nu ook wel benieuwd, Vrouwtje!
    Misschien is ze wel zwanger en het nu uitgebreid aan het vieren..!

Ik ben heel rusteloos momenteel. Kennen jullie dat? Na de eisprong maar voor je goed en wel kan gaan testen. Die hele lange tijd van wachten en denken dat je misschien iets voelt en jezelf proberen in te houden en niet teveel te hopen omdat het anders straks misschien zo'n teleurstelling is?

12. Serendipity

Serendipity Fanatiek lid

15 feb 2009
    2.397
    0
    0
    babyleidster
    zuid holland
    hey Orwen,
    Ik heb het ook hoor, ik word helemaal gek van mezelf! Probeer m'n gedachte op iets anders te zeggen en afleiding te zoeken, maar dat lukt niet echt! Ik wil er niet zo veel mee bezig zijn, maar het lukt me niet!
    Ben ook echt op zoek naar symptomen, maar ik kan ze niet vinden haha.. Heb wel gevoelige borsten, maar dat heb ik altijd voor m'n ongi!
    Het grappige is wel dat we nu zoeken naar symptomen, omdat je hoopt zwanger te zijn.. Terwijl als je straks zwanger bent hoop je zo min mogelijk symptomen te hebben!
    En daarbij komt ook nog.. Ik vind 2 weken wachten op m'n NOD al zo lang.. Maar stel je bent zwanger moet je 12 weken wachten tot de kritieke fase voor bij is.. Sterker nog.. 40 weken wachten tot je weet hoe je kindje er uit ziet.. Pff.. Zwanger worden en zwanger zijn is heel veel geduld hebben!

13. Brix

Brix Fanatiek lid

25 jan 2009
    1.969
    0
    36
    Wij zijn nu bezig met onze eerste ronde. Eerst zouden we het nog 3 maanden na het verwijderen van mijn Mirena met condooms doen, maar we konden niet wachten :p
    We zijn anderhalf jaar bij elkaar, hebben net een huis gekocht en allebei een goede baan. Een mooi moment om te beginnen aan ons eerste kindje. Vind het wel enorm spannend. Ik heb deze ronde mijn eisprong gehad, bewezen met temperaturen en volgende week zaterdag, 14 maart, is mijn allereerste NOD. Ik vind het zo bijzonder :D ! Omdat ik al jaren geen normale cyclus heb gehad (zat al jaren aan de anticonceptie), voel ik steeds vanalles waarvan ik denk: "Zou dat bij een zwangerschap kunnen horen?" Of zijn het gewoon verschijnselen die bij een normale cyclus horen, in de week voordat je ongesteld moet worden? Zoals: ik heb al een paar dagen volle opgeblazen borsten (klein beetje pijnlijk), gister opgeblazen, bolle buik met winderigheid, vanochtend duizelig, vanavond wat steekjes in onderbuik gevoeld.... Ik ga bij alles meer denken, als je begrijpt wat ik bedoel. Herkennen jullie dit? Ik ben al 30, maar heb dus geen flauw benul hoe mijn lichaam werkt, haha!

14. Serendipity

Serendipity Fanatiek lid

15 feb 2009
    2.397
    0
    0
    babyleidster
    zuid holland
    welkom op het forum krokodieltje!
    Ik herken het heel goed hoor! Deze symptomen heb ik ook allemaal gehad.. En sinds vandaag in eens allemaal verdwenen?!
    Tis niet zo gek dat we ons lichaam niet kennen, want als we nog nooit zwanger zijn geweest.. Weet je ook niet hoe dat voelt! Ik heb maandag de 16e m'n NOD dus ik mag 2 dagen na jou testen! Veel sterkte met wachten deze week! ;)

15. Vrouwtje81

2 mrt 2009
    79
    0
    0
    Amsterdam
    Dames.... ik heb sinds 2 dagen wel 3 keer getest.. omdat ik de eerste x een heel licht lijntje zag... zo licht dat ik dacht.. nopes laat die ongi maar komen. Toen 2 dagen de ongi nog niet was gekomen, heb ik nog maar 2 dipsticks gebruikt van Sensitest.. en ja hoor.. het streepje was al veel duidelijker... Nu hopen dat het goed zit...

Voor alle zekerheid een digi van CB gekocht, maar bij het testen leek deze defect. SChermpje bleef leeg... Morgen probeer ik nogmaals een digi...

Dus nog heel voorzichtig met feesten... ben nog helemaal niet blij eigenlijk.......

16. Serendipity

Serendipity Fanatiek lid

15 feb 2009
    2.397
    0
    0
    babyleidster
    zuid holland
    een streepje is een streepje hè vrouwtje en aangezien je ook al overtijd bent.. Zeg ik.. Gefeliciteerd! Maar houdt ons op de hoogte hè?! Maar waarschijnlijk ben je de eerste! Al symptomen ondertussen? Ik heb alleen gevoelige borsten en wel steeds meer goede hoop!

17. Vrouwtje81

2 mrt 2009
    79
    0
    0
    Amsterdam
    I hope so! Ik geloof het nog niet.. morgen nog een x testen...

Ik heb helemaal geen symptomen behalve een enorm opgezette en gevoelige buik... verder noppes!

Morgen meer nieuws denk ik ... in ieder geval bedankt voor je felici...

X

18. Serendipity

Serendipity Fanatiek lid

15 feb 2009
    2.397
    0
    0
    babyleidster
    zuid holland
    Ik heb vandaag maar eens getest met een ultra test van matcare, deze kan je testen 6 dagen voor je NOD, als nog veelste vroeg natuurlijk... maar kon de verleiding echt niet weerstaan... maar wat zag ik?! Het lijkt op een heel heel heel licht streepje?! Ik heb nog zo'n ultra ding liggen... maar die durf ik nu nog niet te gebruiken... maar ik krijg wel steeds meer hoop nu!

19. Pinguïns

Pinguïns Niet meer actief

Hallo meiden,

Wij zitten nu in de 2e ronde, dus de eerste ronde was in februari.
    Spannend hoor allemaal.
    Ik ben deze maand ook begonnen met ovulatietestjes, omdat ik niet precies weet hoe mijn cyclus loopt.
    Iedereen heel veel succes met zwanger worden en serendipity en vinkje: ik hoop dat het raak is!

20. Troetelbeertjes

Troetelbeertjes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.314
    1
    0
    Amsterdam
    Hey nieuwe dames, welkom!

En aan de meiden die zwanger lijken te zijn (serendipity en vrouwtje iig, maar heb niet alles bijgelezen): gefeliciteerd!

Na de nare afgelopen donderdag ben ik nu weer 'gewoon' ongesteld. Door dus naar de volgende eisprong.
    Ik ben benieuwd hoe het verder gaat met jullie allemaal!

Deel Deze Pagina