Eerste ronde in februari/maart 2009

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Serendipity, 1 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Serendipity

Serendipity Fanatiek lid

15 feb 2009
    2.397
    0
    0
    babyleidster
    zuid holland
    Ik ben er nog niet van overtuigd dat ik zwanger ben... eerst maar eens m'n NOD afwachten en hopen dat het streepje wat duidelijker word want deze was wel heel erg licht... Nog even een weekje wachten!

Welkom Ilona, hopelijk ben je snel zwanger!
    En Luca, voor jou hoop ik dat natuurlijk ook, nieuwe ronde, nieuwe kansen!

2. smile17

smile17 Niet meer actief

@vrouwtje gefeliciteerd! 3 x een streepje dat donkerder wordt dat moet wel goed zitten! En ook nog 5 dagen overtijd.
    Nou hopen dat deze trend doorzet in dit toic;)

@serendepity spannend hoor een licht streepje. Ik duim vast voor je!

@Ilona welkom hier en ook voor jou duim ik voor een tweede streepje!

3. smile17

smile17 Niet meer actief

@Luca hoe gaat het nu bij jou? Hopelijk voel je een beetje beter!

4. Orwen

Orwen Actief lid

23 feb 2009
    397
    1
    0
    @vrouwtje81: Alvast voorzichtig gefeliciteerd! Al die strepen klinken wel goed, hoor! Spannend!

@Serendipity: O wat spannend! Nu al een heel licht streepje? Dan moet je wel megazwanger zijn, hihi. Al ben ik wel een beetje jaloers hoor. Straks ben ik na een maand al de enige in dit topic die niet zwanger is.

@luca79: Ik vind dat je er maar knap mee omgaat. Je had toch even wel de hoop. In elk geval op naar de volgende maand. Succes!

@Ilona2802: Welkom! Ovulatietestjes zijn wel een slimme manier om te ontdekken wanneer je eisprong is, inderdaad. Misschien dat ik die volgende maand ga gebruiken, mocht het deze keer niet raak zijn. Ik ben wel benieuwd namelijk. Veel succes!

Na al jullie goede berichten kon ik het niet laten en heb ik er stiekem ook een (veel te) vroege Matcare ultra test tegenaan gegooid. Maar helemaal niks. Nou ben ik chagrijnig...

5. smile17

smile17 Niet meer actief

Orwen foei ;) Zoals je zelf al aan gaf was de test waarschijnlijk veel te vroeg. Wacht tot je NOD en wie weet ben je hartsikke zwanger. We gaan gewoon voor dat iedereen deze of volgende maand zwanger is!

6. Troetelbeertjes

Troetelbeertjes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.314
    1
    0
    Amsterdam
    Dag meisjes,

Ik ben benieuwd hoor, vrouwtje lijkt me toch wel echt zwanger, gefeliciteerd!

Serendipity waarsch. ook (voorzichtige gefeliciteerd, en hoe zit het met je symptomen? Meer/ Minder en wat?)
    en Orwen: we doen het natuurlijk allemaal (ik iig wel :) ) maar niet chagerijnig zijn over de test ;). Helaas te vroeg, ook al is de wachttijd veeeeel te lang. Je zou willen dat je een cyclus van een week had!

FF verhaaltje van vandaag: ik was vandaag op een aangetrouwde familie bijeenkomst en sprak een ouder koppel dat ik vaag ken. Zij vertelden dat ze net voor de 2e keer opa en oma waren geworden en dat wij (mannetje en ik) maar eens moesten opschieten.... tik tik tegen mijn buik door een van de twee. Ik probeerde me nog groot te houden met een vage opmerking, maar na de vroege MK had ik 't echt niet meer. Moest even mijn tranen stillen in apart kamertje. Kunnen zij natuurlijk niets aan doen.

Anders dan dit gaat 't weer goed hoor, ik heb over een korte tijd gewoon weer kans.

Heb trouwens nog wel een ding waar ik op gezocht heb op internet:

Ik ben net gestopt met de Mirena spiraal en mijn HA zei dat ik meteen kon beginnen met proberen. Maar ik lees op internet dat er ook gynaecologen waarschuwen dat je eerst een cyclus moet wachten zodat je baarmoeder minder slap is en je BMslijmvlies kan aansterken... Anders is de kans op een miskraam groot?
    Grom, waarom is hier niet meer duidelijkheid over?

Als afsluiter:
    Ik sluit me aan bij Smile:
    Iedereen zwanger de komende 2 maanden :)

7. smile17

smile17 Niet meer actief

Luca vervelend zo'n opmerking net nu. Kan me voorstellen dat je dan even de tranen voel prikken.

Wat raar dat verhaal over je spiraal maar klinkt opzich wel logisch.

Ik duim duim vandaag nog even door voor iedereen zwanger binnen 2 maand!

@serendipity nog een 2e test gewaagd?

8. Serendipity

Serendipity Fanatiek lid

15 feb 2009
    2.397
    0
    0
    babyleidster
    zuid holland
    hey dames,
    Ik ga morgen een test doen met ochtend urine met een 4 dagen voor de nod test.. Ik ben dan 5 dagen, dus misschien te vroeg.. We zien het wel.. Wil m'n ultra test nog niet op maken.. Heb nog steeds gevoelige borsten, verder wat rommelige darmen en raar gevoel in m'n onderbuik.. Verder nog niks.. Praat vanavond wel ff verder bij..

9. Serendipity

Serendipity Fanatiek lid

15 feb 2009
    2.397
    0
    0
    babyleidster
    zuid holland
    Hey meiden, ben ik weer...

@ luca
    Jeetje idd erg slecht getimed, maar idd wisten hun veel! Lijkt me erg moeilijk na een (vroege) miskraam zoiets te moeten horen! Je wilt het al zo graag en dan gaan mensen ook nog zeggen dat je op moet schieten! Ze moesten eens weten... zoiezo vind ik het altijd jammer van mensen als ze zoiets gaan zeggen... je weet maar nooit waar iemand mee bezig is idd, of wat voor ervaringen iemand heeft!
    Slik je ondertussen al de etos zwanger worden pillen? ;) Ik had het topic gevonden er over en een heel groot gedeelte van die meiden werden in de 1e of 2e ronde MET de pillen zwanger! Zelfs mensen die al langer als een jaar aan het klussen waren! Dus wie weet ;) Hoop echt dat de volgende ronde gewoon raak is!
    Over dat stukje wat je op internet vond, verklaart een hoop van je vroege miskraam! Maar had je nog een maand gewacht als je dit had geweten? Of had je dan toch de gok gewaagd?

@ smile
    Vanaf nu ongeveer is ook de tijd voor het lange lange lange wachten begonnen, maar jullie zouden door blijven klussen toch? ;) Hoop voor je dat je over 2 weken een positieve test in handen hebt!
    Ga jij straks een sensitive test proberen? Of kan jij wachten tot je NOD?

@ vrouwtje
    Nog steeds geen menstruatie te bekennen? En je streepje al duidelijker? Al er van overtuigd dat je echt zwanger bent?

@ orwen
    Ik heb je meteen aangestoken met die sensitive test ;)... maar idd tis veel te vroeg... snapte ook niet dat tie van mijn super licht, maar wel positief was! Ben alleen bang dat tie morgen gewoon weer negatief is! Heb jij al symptomen? Wanneer ga jij weer testen? Hou ons op de hoogte!

@ Ilona
    Oeh je vruchtbare dagen, al flink aan het klussen geslagen? ;)

Nou meiden, jullie horen morgen weer meer van mij na het testen! Hoop echt positief...

10. Serendipity

Serendipity Fanatiek lid

15 feb 2009
    2.397
    0
    0
    babyleidster
    zuid holland
    hey meiden,
    Net een test gedaan met die 4 dagen voor de NOD.. Deze was negatief.. Toen moest ik het zeker weten en heb ik ook nog die ultra geprobeerd (die eerst positief teste) maar deze was ook negatief! Ik denk dat ik gewoon niet zwanger ben, en dus eerst met een foutieve test heb getest.. Wel balen, maar ik verwacht nu maandag gewoon ongesteld te worden.. Dat wordt ook een ronde 2 voor mij denk..

11. Brix

Brix Fanatiek lid

25 jan 2009
    1.969
    0
    36
    Hallo dames!

Ik zit nu 3 dagen voor mijn NOD. Dit is de fase waarin het echt 2 kanten op kan gaan. Voel al een paar dagen gerommel in mijn baarmoeder en darmen, dus er gebeurt wel iets, maar of het zwangerschap of aankomende menstruatie is, who knows :(: !? We gaan het zien... Gister me even rot geschrokken, want toen was mijn temp ineens 0,2 lager dan de dagen daarvoor. Toen dacht ik: "Ja hoor, daar gaan we, ik word ongesteld." Maar vandaag was ie weer 0,1 hoger dan gister, dus daling zet niet door. Pfffff. Verder ben ik er nog vrij rustig onder. Ren niet vaker naar de wc om te kijken, maar het is ook pas mijn eerste ronde. Ik vind het wel enorm spannend!
    Ik laat jullie wel weten wat het wordt rond zaterdag, maar ik ga in ieder geval voorlopig nog niet testen.

12. smile17

smile17 Niet meer actief

@Krokodieltje spannend hoor en je temp ziet er wel goed uit toch?

@Serendipety wacht gewoon je NOD af en ga dan weer testen misschien ben je wel zwanger en was je gewoon te vroeg.
    Wij gaan inderdaad nog maar even door met klussen alleen nu denk ik even om de dag hihih
    Wat betreft testen dat wil ik echt pas op of na me NOD doen. Maar ja weet niet zeker of ik het volhoudt. Ik heb nog geen testen gekocht en ben pas van plan die te kopen de dag voor mijn NOD zodat ik geen verleiding heb op stiekem te testen ;)
    Ik ga trouwens wel die van de KV kopen 2 voor 5 want die testen niet vals posi tenminste dat heb ik van dit forum.

@vrouwtje nogmaals gefeliciteerd. Wat ontzettend leuk voor jullie en nu heb je een leuke banner! Ik hoop dat ik over 12/13 dagen mijn banner ook kan aanpassen;)

13. Troetelbeertjes

26 feb 2009
    3.314
    1
    0
    Amsterdam
    Hey allemaal!

@Serendipity: hoe is het met jou? Nog een vroege test gedaan of even afgewacht?

In antwoord op je vraag van een paar dagen terug: Ik denk alleen dat ik had gewacht als de meerderheid van de Gynaecologen had gezegd dat wachten slim is of mijn HA heel stellig was. Anders had ik 't er waarsch. toch op gewaagd. Je wil toch alle kansen pakken, en condooms vind ik ook niet zo leuk ;)
    Gaat iig weer ok met me hoor!

En Smile: verstandig hoor! Ik denk dat ik dat bij geen symptomen kan volhouden, maar als ik die wel heb niet!

Allemaal heel veel succes de komende dagen! :)

14. Brix

Brix Fanatiek lid

25 jan 2009
    1.969
    0
    36
    Vanochtend werd ik badend in het zweet wakker, mijn lakens waren er nat van. Ik herken dat van de laatste keer dat ik ongesteld werd, toen had ik dat ook. Ook is mijn temp alweer iets gedaald, dus ik ben bang dat mijn menstruatie niet lang meer zal uitblijven. Nog geen bloedverlies gehad, maar dat zal een dezer dagen denk ik wel komen. Ik ga er maar vanuit dat ik niet zwanger ben. Jammer, maar helaas....

15. smile17

smile17 Niet meer actief

Krodieltje geen bloed geeft moed! Wacht rustig af en wie weet. En anders hebben we binnen dit forum dit forum de afspraak iedereen zwanger deze of volgende maand!

16. Orwen

Orwen Actief lid

23 feb 2009
    397
    1
    0
    @Serendipity: Wat balen dat de laatste testen geen streepje vertoonden! Dan zakt de moed je wel een beetje in de schoenen, ja. Maar je moet niet vergeten dat het ook nog gewoon te vroeg kan zijn om te testen en dat je nog altijd gewoon wel zwanger kunt zijn!

@smile17: Goed aan het klussen geweest de afgelopen dagen? Voel je al iets?

@luca79: Ik kan me goed voorstellen dat zo'n opmerking nu heel hard aankomt. Volgende maand komt het vast goed. Ik duim voor je.

@vrouwtje81: Van harte gefeliciteerd! De eerste van het topic die zwanger is geworden. In de eerste maand al! Geweldig voor je. Voel je je goed?

@Krokodieltje: Spannende dagen zijn het voor je! Tja, die temperatuur... Hou je het de hele maand bij, of alleen tegen het einde?

Hier gaat alles zijn gangetje. Ik kon het weer niet laten en heb gisteravond (vriend was niet thuis) nog een test gedaan. Weer niets. Zucht... Nou ja, het kon makkelijk nog te vroeg zijn.
    Het zeurderige gevoel in mijn onderbuik is sinds gisteren verdwenen. Ben benieuwd wat dat te betekenen heeft. Verder heb ik extreem veel dorst en rare blauwe aderen op mijn borsten (maar misschien heb ik dat altijd wel, daar lette ik nooit op).
    Afwachten maar weer. Zondag gaan vriend en ik officieel testen. Denk ik.

17. Brix

Brix Fanatiek lid

25 jan 2009
    1.969
    0
    36
    @ Orwen: Ik hou het de hele maand bij, zie mijn onderschrift voor het kaartje

18. MvdW

MvdW Niet meer actief

He meiden,

ik kom me ook gezellig bij jullie aanmelden. Al zie ik wel dat er al 7 pagina's met reacties naar jullie staan. Dus ik ga niet overal meer op reageren hoor, reageer van nu af aan wel met jullie mee ;) .

Mijn vriend en ik wilden eerst eind mei gaan stoppen omdat we ook nog een nieuwe auto moesten hebben (en we toch alles goed voor elkaar willen hebben).

Nou kwam hij anderhalve week geleden met het idee om na deze strip te stoppen met de pil. Ik helemaal blij natuurlijk, want ja of je nou in mei of maart stopt dat maakt ook niet uit.

Nu heb ik dus gisteren mijn laatste pil gehad!
    Laatst zei ik al, de dagen vliegen zo snel, maar nu we voor een beeb willen gaan, kruipen de dagen echt voorbij.

Wil jullie allemaal heel veel succes wensen en ik hoop voor iedereen (en voor onszelf natuurlijk :D ) dat we allemaal snel een klein wondertje in onze armen mogen houden.

P.S. Ik ben overigens 26 en mijn vriend 27.

Liefs,
    Mandy

19. Troetelbeertjes

26 feb 2009
    3.314
    1
    0
    Amsterdam
    Blauwe aderen kunnen een goed teken zijn. En 5 dagen vantevoren negatief zegt gelukkig niet zoveel. Niet dat ik niet te vroeg test hoor :oops: :)

20. Orwen

Orwen Actief lid

23 feb 2009
    397
    1
    0
    @Mandy1982: Welkom in dit topic! Leuk he? Die beslissing om te stoppen met anticonceptie! Ik hoop voor je dat je snel ontpild bent en gauw zwanger mag zijn!

@luca79: Dat van die aderen las ik op het forum, inderdaad. Maar wellicht heb ik die wel iedere maand. Ik baal er nu zo van dat ik niet beter op dit soort dingetjes heb gelet, de afgelopen maanden!

Deel Deze Pagina