@Mezelf neee wat vreselijk wat zal je ontzettend verdrietig zijn vindt het het echt erg voor je! Ik weet gewoon even niet wat ik moet zeggen.... Veel sterkte voor jouw en je man en een enorme dikke knuf
@Orwen fijn dat je vakantie goed is bevallen en wat leuk dat je misschien de baby al voelt! Heb je al een buik foto? (ben niet nieuwsgierig ofzo) Succes vanmiddag met de echo en ik duim dat alles goed is en jullie niet per ongeluk het geslacht kunnen zien Ik heb gemerkt door steeds kleine beetjes te eten dat ik de misselijkheid wat kan beperken tenminste nu nog maar waarschijnlijk wordt het wel erger... Maar inderdaad het geeft me wel een soort van gerust gevoel al zegt het helemaal niks @Krokodieltje volgens mij had ik het nog niet gezegd maar natuurlijk kun je hier mee blijven schrijven! Volgens mij had ik je wel al gefeliciteerd.
Jeetje Mezelf, wat een toestand! Wordt je eerst gerust gesteld met alle goede bedoelingen en nu dit... Kan me voorstellen dat je de tijd neemt om te overdenken hoe je hier mee verder moet/kan. Luca, bij jou stapelt het pech zich ook maar op zo! Gecondoleerd. Maar blijf wel goed op jezelf en je kindjes passen! En op oma, wat super dat je haar zo op kunt vangen. Sterkte dames.
Ik heb vanmiddag al bij gelezen via m'n mobiel, maar even gewacht tot ik thuis was met terug reageren... zodat het wat uitgebreider kon. Ben echt geschrokken van dit slechte nieuws allemaal... @ mezelf Jeetje meis, ik weet echt niet wat ik moet zeggen... vind het zo erg voor je! Hoop dat jij en je mannetje veel steun aan elkaar zullen hebben! Bizar dat je gisteren nog het hartje hebt gehoord en dat het zo vlak daarna toch is mis gegaan! Heb je veel pijn? Of valt dat mee? Neem de tijd om dit samen te verwerken en als je er over wilt praten dan zijn wij hier. Heel veel sterkte! @ luca Gecondoleerd! Jij krijgt ook echt alles op je bord, alles is zo dubbel! Heel veel sterkte met het verlies, rustig aan doen!
Hey lieverds, Bedankt voor jullie lieve reacties. Het gaat alweer een heel stuk beter. Zo verdrietig als ik gisteren was, ben ik nog nooit geweest. Ik moest ervan overgeven! Vandaag heb ik de mensen gesproken die wisten dat ik zwanger was, gelukkig niet zoveel. Dat heeft me goed gedaan. Nu zien we het positief, het kindje was niet goed en de natuur heeft ervoor gezorgd, dat dat kindje niet hoeft te lijden. De natuur heeft goed z'n werk gedaan. We zijn natuurlijk wel hevig teleurgesteld, dat ik nu niet meer zwanger ben. De klachten zijn ook direct heel veel minder. Mijn borsten doen niet meer zeer/gevoelig. Mijn buik kan mijn spijkerbroeken weer verdragen. Ik heb een hele bult energie! Ik voel me ook echt niet meer zwanger. Mijn borsten en buik zijn nog wel groter dan normaal, maar dat moet slinken. Ik denk dat ik het kindje nu ook al kwijt ben. Ik heb heel veel bloed verloren, allemaal stolsels. Ik heb het niet opgevangen, dus ik weet niet wanneer er iets uit kwam, zeg maar. Het is goed zo. Ik had ook enorme buikpijn, heel heftig. Dat kwam in een soort pulsen. Volgende week woensdag nog naar de vk om te kijken of alles goed schoon is. Ze waren zo lief voor me! Ze belden me vandaag weer om te vragen hoe het ging enzo. Dat voelt wel super goed! We gaan meteen weer voor de volgende zwangerschap. Ik heb gehoord dat je behoorlijk vruchtbaar kunt zijn na een miskraam. We hebben net afgesproken dat we er vol voor gaan, dus ik heb weer ovutestjes besteld! Dit is even mijn verhaal. Ik ben blij dat ik het nu even zo kwijt kan. Ik merk dat ik het nu wel even fijn vind zo bij jullie. Dus ik blijf nog even, denk ik. Dikke kus van mij
@ mezelf Wat stoer van je! Maar neem de tijd om dit te verwerken he! Ik zou ook meteen door willen gaan in een volgende ronde.. je lichaam zorgt er denk zelf wel voor dat íe er straks weer klaar voor is. En de natuur of niet... het blijft natuurlijk zwaar kl*te!! Je hoopt gewoon dat het kindje gezond is en dat alles goed blijft gaan... en dan is dit een hele grote klap. Praten is denk een goede manier om te verwerken... hoop voor je dat je/jullie het snel een plekje kunt/kunnen geven en natuurlijk dat je snel weer kan genieten van een zwangerschap.
Nou, het is zeker k*t! Ik had ook liever gewoon een gezond kindje in m'n lijf. Het was echt een enorme klap! Nooit gedacht dat dat zo hard zou kunnen zijn!
Oh mezelf ik blijf het zo ontzettend k*t voor jullie vinden! Ik ben blij dat er wat mensen zijn die je kunnen steunen en wat fijn dat de vk zo lief voor je is. Ik heb inderdaad vaker gelezen dat je na een miskraam bijzonder vruchtbaar bent volgens mij kwam het doordat je nog HCG in je lichaam hebt zitten. Verder begrijp ik heel goed dat jullie meteen verder gaan met zwanger worden want wat biedt meer troost dan een nieuwe zwangerschap. Nogmaals heel veel sterkte voor jouw en je man!
Mijn man heeft gisteren zijn ogen laten laseren en moet dus een paar dagen op bed blijven in een donkere kamer. Gelukkig is alles goed gegaan want was er wel even zenuwachtig over. Ik ben nog steeds ontzettend misselijk en op de meest vreemde momenten sta ik zomaar ineens te kokhalzen. Verder ben ik s'ochtends echt zo moe echt niet normaal hihihi even klagen hoor! @Serendipty nog maar 5 dagen tot je ei. Merk je al iets dat hij er bijna aankomt? @BB10 en Jilly hebben jullie al klachtjes? @Evenstar hoe gaat het met jou?
Mezelf, fijn dat je er met de mensen in je directe omgeving over kunt praten, en met ons natuurlijk! Ik denk dat je gelijk hebt en dat je lijf (de natuur) er voor gezorgd heeft dat er geen kindje geboren wordt dat erg moet lijden of zelfs heel vroeg sterft. Het is heel cru maar dan beter heel vroeg in de zwangerschap dan veel later. Maar het is en het blijft k*t. Ik snap dat jullie er meteen weer voor willen gaan dat zou ik denk ik ook willen. Ik hoop dat jullie snel weer zwanger zijn. Dikke knuf! Smile, ik dacht dat dat lazeren tegenwoordig niet meer zo intensief was en dat je meteen weer alles mag doen? Wat vervelend dat hij op bed i in het donker moet blijven, ik zou bijna zeggen goede omstandigheden om te klussen, maar dat doel hebben julie al voor elkaar. Niet fijn dat je je met vlagen zo misselijk voelt. Maar wel de bevestiging dat je echt zwanger bent denk ik. En klagen mag altijd hè, waar moet je anders je klachtjes kwijt. Zo worden, wij niet zwangeren, goed voorbereid op wat evt komen gaat. Hier ga ik er maar vanuit dat mijn ei echt geweest is...........maar wanneer???? Gisteren avond had ik de hele avond af en aan buikpijn. Als ik liep niet maar als ik ging zitten wel. Nu kan ik me vaag herinneren dat ik dat vorige maand ook heb gehad dus het zegt weer eens niets. Ik was zo van plan nergens op te letten deze maand! Maar het gaat weer hopeloos mis.
@Mezelf: goed meid, hoe je ermee om gaat. Wat je vertelt, is ook waar, en de natuur heeft inderdaad zijn werk gedaan. Erover kunnen praten met mensen is ook een goede stap bij verwerking, dus fijn dat dat kan met mensen in je omgeving en hier Het blijft natuurlijk een ontzettend nare ervaring, dus ik hoop dat je naast de verwerking ook snel weer zwanger mag zijn, zodat je je ook weer kunt verheugen op het vooruitzicht van een kindje. @BB10. Jammer dat je je ei niet hebt kunnen bevestigen. Ik denk dat nergens op letten erg moeilijk is hoor. Je hoopt gewoon zo op zwanger worden, dat het echt niet werkt om er niet aan te denken. Misschien heel veel afleiding zoeken en zw-pagina blokkeren? Hihi, dat laatste liever niet hoor @Smile: sterkte met de misselijkheid! Hoop dat het niet al te erg voor je wordt. En natuurlijk wel je klachten en andere ervaringen vertellen als je wilt he! Daar zijn we voor
Het klopt dat sommige laser behandelingen niet zo intensief zijn al schijnen bij alle behandelingen de eerste 3 dagen erg vervelend te zijn. MIjn man heeft wel de pijnlijkste methode gekozen maar het is wel de veiligste en waarbij achteraf de minste complicaties zijn dus vandaar. Tja en inderdaad die klachtjes zijn voor mij echt ene bevestiging en zijn het meer dan waard hoor! En tja klussen hoeft nu niet meer nou ja alleen voor de leuk dan En natuurlijk let je overal op daar kun je niks aan doen. Ik hoop voor je dat het raak is en ik hoop gewoon dat iedereen snel (weer) zwanger is op dit forum!
Inderdaad Mezelf, mooi dat je mensen om je heen hebt waarmee je het erover kan hebben. Het is belangrijk dat je het niet weg gaat stoppen, dat breekt je vroeg of laat op. Zo te lezen 'deal' je met de situatie en kun je het terzijnertijd wel een 'plekje' (klinkt altijd zo stom vind ik) geven. BB, ei ehad! Die van mij springt vandaag volgens mij. We zijn de afgelopen dagen flink aan de klus geweest, vanavond nog een keer en dan hebben we er deze ronde echt alles aan gedaan P en dat was helemáál niet erg!!). Volgens FF is ie al geweest maar dat komt omdat ik mijn temp niet heb bijgehouden tijdens mijn vakantie. Meestal daalt ie een paar dagen voor het ei. Nu "even" twee weken door zien te komen en dan weten we meer! Serendipity, hoe ver zit jij in je cyclus? Meiden die zich inmiddels moeder in spé mogen noemen, stiekem ben ik wel een beetje jaloers. Ergens heb je als niet zwangere (zal wel normaal zijn denk ik) het gevoel dat de kans er in zit dat het helemaal niet lukt. Wanneer ik nu zwanger raak ben ik al 35 tegen de tijd dat de baby er is, dus de kans dat het überhaupt lukt neemt met rasse schreden af. Vind het maar een eng en onzeker gedoe, dat zwanger worden.....
Heeee meissies waar zijn jullie?????? Ik ben net 2 dagen naar de Ardennen geweest, heerlijk! Nu weer terug en genieten van het lekkere weer hier. Ik zit nu denk ik een kleine week voor NOD en ik heb gisteren de hele avond buikpijn gehad. Ik hoop op iets goeds. Maar verder voel ik helemaal niets dus ik denk gewoon ongi te worden. Balen als het zo'n mooi weer is. Laten jullie ook weten hoe het met jullie is want ik vind het hier "verekkes" stil. Veel liefs en geniet van het mooie weer!
Hey Ik zal ook even weer wat van me laten horen! Hier is m'n ei in zicht.. nog niet geweest, maar verwacht vandaag of morgen een positieve ovutest! Er is nog niet hard geklust, dus dat moet nog wel even gebeuren... pff blijft moeilijk met een vriend die niet lekker in z'n vel zit en alle drukte om op het juiste moment te klussen, dus hoop dat het nog goed komt met m'n goede gevoel van deze ronde. Ben alleen bang van niet...
Serendipity; succes! Het zal lastig zijn, maar probeer hem de ruimte te geven en in ieder geval het gevoel te geven dat hij een keus heeft. Te veel druk erop zal ongetwijfeld leiden tot niets meer dan twee gefrustreerde mensen in een bed. Hier ei geweest. Temp heeft nog niet eerder zo raar gedaan, is niet meer te volgen, veel lager dan vorige rondes. We wachten het maar af....
Goedemorgen meiden Het is hier inderdaad errug stil @BB10 ik ben erg benieuwd die buikpijn kan een goed teken zijn verder al gekke dingen? @Serendipity hopelijk komt het met het klussen helemaal goed en heb je vandaag je ei. En ik hoop al helemaal dat je goede gevoel juist is. Hoe is het verder in je huis is alles helemaal af? @Mezelf hoe gaat het met je? Ik moet veel aan je denken en vindt het zo erg voor jullie! @Jilly misschien betekent die gekke temperatuur iets goed voor. @Luca veel succes vandaag bij de vk! @Evenstar lang niets van je gehoord. Gaat alles goed of heb je het gewoon ontzettend druk met je werk en natuurlijk de bruiloft? HIer is het vandaag echt rot stond op en heb meteen een boterham gegeten op aanraden van de vk en hier vervolgend een half uur over gedaan. Om vervolgens 5 minuten later alles eruit te spugen sorry. Het is de eerste keer dat ik heb overgegeven na een week lang kokhalzen om alles en het was eigenlijk een soort van opluchting. Maar helaas een half uur later weer kotmisselijk. Vrijdag waren we bij de vk en was een heel leuk gesprek en echt een supervriendelijke jonge vrouw waar ik me erg op mijn gemak bij voelde. Helaas nog geen echo maar mag vandaag bellen voor een afspraak. Verder hebben we ook besloten om voor een combinatietest te gaan dus moet daarvoor ook een afspraak inplannen. Eigenlijk hoeven we pas met 16 weken terug te komen bij de vk maar ze zei als je het leuk vind mag je met 12 weken komen om het hartje te luisteren. Dus ja en of wij dat leuk vinden
Dag meisjes, Ik moet zo weg, dus eigenlijk geen tijd. Evenstar was afgelopen week op vakantie. Volgens mij vandaag weer terug. @Mezelf: hoe is het nu? Ik hoop dat het een beetje gaat. @Smile: oef, snel overgeven al, veel sterkte en succes de komende weken. Maar ook gefeliciteerd met de 7 weken! @iedereen, later meer reactie! Liefs, Luca