Eerste ronde in februari/maart 2009

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Serendipity, 1 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. smile17

smile17 Niet meer actief

Ohh gelukkig dan is evenstar daarom afwezig dat had ik even gemist begon me al zorgen te maken;)

Ik heb net gebeld voor echo en kan 4 september terecht. Nog 2,5 week wachten maar ja dan is de echo als het goed is wel duidelijker maar ja het duurt nog zoooooooo lang

2. BB10

BB10 Niet meer actief

Jeetje Smile alweer 7 weken wat gaat dat snel!

even ego,
    hier heb ik gisteren vriendlief weer naar het ziekenhuis kunnen brengen. Hij had koorts en veel pijn aan zijn knie. Hij moest meteen blijven en ze hebben hem aan de 24 uurs antibiotica gelegd. Dat was wel even balen zeg! Nu is zijn knie dik en zijn koorts is een beetje gezakt (hij had 39.3 terwijl zijn normale temp 36.4 is en nu was ie 37.9) Ik hoop dat ik hem snel weer mee naar huis mag nemen. Nu scheur ik weer twee x per dag op en neer naar het ziekenhuis:(
    Vandaag trouwens weer met vlagen buikpijn. Ik heb wel 2 kei gave pendels vandaag gekregen, zie onderschrift. Ik hoop echt dat ze uitkomen.
    Ik weet trouwens niet of jullie er in geloven maar mijn vriendin ziet overleden mensen. Ze vertelde dat mijn opa achter me stond en dat hij een grote glimlach op zijn gezicht had. Toen belde mijn moeder een paar dagen later op en vertelde dat ze opa in haar slaapkamer had gezien en dat hij glimlachte en er heel goed uitzag. Ik vind het een prettig gevoel en ik hoop dat hij de boodschapper is van goed nieuws!

Meissies hoe is het met jullie???

3. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Lieve meiden, ik ben terug van een weekje weg.

:(

Ik lees dit net, wat ontzettend naar. Ik zit helemaal te huilen hier. Een hele dikke knuffel Mezelf, ik stuur je ook nog even een pbtje. Ik kan me voorstellen dat je hoofd niet naar het forum staat. Ik hoop dat je veel armen en schouders om je heen hebt- hier iig digitale.

Ik ga zo verder bijlezen.

4. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    import Noorderling
    Sorry, ik had me hier niet eens gemeld. In alle pre-bruiloft drukte en de totale stress op werk was het zomaar een week die we weggingen. Hier alles verder goed, nogsteeds misselijk in vlagen en begin een opvallende buik te krijgen. Later meer, kus alvast voor allemaal en sorry voor de zorgen!

5. smile17

smile17 Niet meer actief

@BB10 ja het gaat zeker snel;) al mogen de komende dagen tot de echo extra snel gaan.
    Wat ontzettend rot dat je man weer in het ziekenhuis ligt gelukkig gaat het al wat beter maar je schrikt toch. Ik hoop dat de pendels iets goeds voor je betekenen. En volgens mij heeft naliey het erg vaak goed. Ik geloof zeker in dat dierbaren bij je komen en hopelijk is het voor jouw een goed teken. Weet je al wanneer je gaat testen?

@Evenstar fijn te horen dat alles goed met je is nou ja naast de misselijkheid dan. Ik kan er nu met je over mee praten en inderdaad misselijk zijn zonder overgeven is soms nog erger dan wel overgeven.
    Hebben jullie het wel lekker gehad? EN alles klaar voor de bruiloft? Past de jurk nog goed met je groeiende buikje?

6. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    import Noorderling
    @ Luca, ik lees dat je opa is overleden. Wat erg :( Er komt veel op je af in een korte tijd zeg. Sterkte! Hoe is het verder met de zwangerschap? Jij ook aan de beterende hand met een duidelijk buikje?

@ BB10, ik hoop dat het uitkomt, zou heeeel mooi zijn. :) Hoe is het nu met je vent? Beter?

@ Serendipity, spannend, klussstijd... ook bij jou, gaat het weer wat beter met je vriend? Zit hij alweer wat beter in zijn vel?

@ Smile, ik weet het, echt NIET leuk, en ik vind het lang aanhouden hoor. Iedereen maar zeggen ooh, na 10 weken is het voorbij, of na 12... ik ben nogsteeds vaak misselijk. Bij jou is het ook flink aan de gang zo te lezen... wat wel echt waar is, is dat het iig weer minder wordt, meestal. Er zijn uitzonderingen, maar de piek zit meestal bij week 10. Sterkte! Over 2 weekjes een echo en dan zie je waar je het voor doet ;)

7. Serendipity

Serendipity Fanatiek lid

15 feb 2009
    2.397
    0
    0
    babyleidster
    zuid holland
    Hey meiden,

@ bb
    ik kan je een hand geven.. kwa ei zoeken betreft ;)
    Maar hoe is het nu met je vriend?? Het zit niet echt mee he..

@ evenstar
    Welkom terug... lekker gehad? Waar ben je dat weekje heen geweest? Misschien heb je het al wel vertelt, maar ben ook niet echt helemaal op de hoogte meer... En hoe is het met de voorbereidingen voor je bruiloft?

ik heb zondag rond 10 uur en zondag avond rond 9 uur beide een positieve ovutest gehad.. maandagochtend toch nog geklust en maandag de hele dag buikpijn die steeds pijnlijker werd, maar heel anders als normaal m'n ei voelt. Pijn in m'n onderbuik wat steken veroorzaakte als ik ging zitten of ging staan, waarschijnlijk iets te fanatiek gesext? ;)
    Wie had dat nou ook?? Pijn in de buik bij staan en zitten?? Kan me vaag iets herinneren.
    Maargoed door die buikpijn dus helemaal niet m'n ei gevoeld... ik zou zeggen maandagavond?? Maar voor de zekerheid hou ik het wel bij dinsdag.
    Buikpijn was trouwens de volgende dag gewoon weg... heb verder geen symptomen nog, behalve dan m'n eeuwige gevoelige borsten ;)

8. smile17

smile17 Niet meer actief

@Evenstar wat vervelend dat je nog steeds misselijk bent ook al is het met vlagen. Groeit je buikje goed verder?
    Als ik me goed herinner was jij in het begin toch ook wat afgevallen? Ik probeer wel goed en vooral gezond te eten maar door de misselijkheid heb ik echt nergens trek in en vooral het avondeten is zo moeilijk weg te krijgen. Het smaakt op zich wel maar na 2 happen wordt ik misselijk. Maar ja maakt niet zoveel uit als ik iets zou afvallen want was in de vakantie ruim 2 kilo aangekomen dus heb wat reserve ;)

@BB10 morgen mag je al testen volgens je banner. Ga je dit ook doen?

@Serendipty vervelend dat je zo'n buikpijn had en dus niet je ei hebt gevoelt. Ik kan me iets herinnneren van Roosje dat die ook zo'n buikpijn had maar volgens mij was dat tijdens innesteling. En tja gevoelig borsten kunnen een heel goed teken zijn.

9. roosje01

roosje01 Bekend lid

5 mrt 2009
    503
    0
    0
    brabant
    Hey meiden,

Mezelf:
    Wat ontzettend k*t voor jullie dat het niet goed is gegaan... ik heb er geen woorden voor...
    Ik vind het heel erg knap hoe je ermee omgaat je bent echt heel sterk. Ik duim voor jullie dat het snel weer raak mag zijn!

Luca:
    Nog gecondoleerd met je opa. Ik wens jou en je familie heel veel sterkte toe!
    Hoe gaat het verder met je en met de tweeling?

Smile:
    Hoe gaat het met je man?? Gaat het al wat beter met hem? Wat vervelend voor je dat je zo ziek bent.

BB10:
    Ik duim voor je dat het deze ronde raak mag zijn. Ik geloof wel dat mensen soms dode mensen kunnen zien, het lijkt mij een hele gerustellende gedachte om je opa glimlachend naast je te hebben staan.

Serendipity:
    Ik heb ook last gehad van hele heftige buikpijn bij mijn eisprong waarbij ons kindje is bevrucht. Ik wil je geen valse hoop geven maar ik heb toen erg last gehad van mijn buik. Wie weet... ik duim voor je!

Jilly:
    Ik kan me heel goed voorstellen dat je onzeker bent omdat je iets ouder bent dan de meeste meiden hier en je biologische klok begint te tikken. Ik weet niet of het je gerust steld maar ik heb een aantal vrienden die hun eerste kindje kregen toen ze 36 en de ander vrouw was 38. Het was dat zij hun partners wat later in het leven hebben ontmoet en ze dus ook later aan kinderen zijn begonnen. De vrouw van 38 heeft haar tweede kindje gekregen toen ze 40 was en alle kids zijn helemaal gezond!

Orwen:
    Ik denk dat je al die tijd al je babytje voelt. Ik voelde de kleine al bij 17 weken, je darmen zitten namelijk bij 17 weken al op de hoogte van je navel dus alles wat je onder in je buik voelt is je baby. Ik vind het moeilijk uit te leggen wat je in het begin voelt, het goede nieuws is dat je baby steeds sterker wordt en harder schopt waardoor je het beter kunt voelen. Mijn baby is erg beweeglijk en ik voel meteen als hij wakker is, het is echt heel bijzonder om je babytje te voelen! Ik geniet er heel erg van!

Met mij gaat het ondertussen een stukje beter. Ik zit wel in de ziektewet omdat ik zo'n last van mijn rug en bekken heb. Ik ben gisteren bij de fysio geweest en ze zeggen ook dat ik mijn rug en bekken teveel belast heb met werken de afgelopen weken. Daarom moet ik het nu even rustig aan doen en ik merk dat de pijn minder wordt.
    Met ons kindje gaat het goed, de 20 weken echo zag er goed uit. Alles was gelukkig goed! Echt heel bijzonder om ons kindje weer te zien! Hij/zij beweegt ook super veel en dat is echt heel gezellig, het is heel bijzonder om dat te voelen.
    Mijn buikje is ook flink gegroeid ik zal proberen om een foto mee te sturen van mijn buik.

10. Mezelf

Mezelf Actief lid

6 dec 2008
    361
    0
    0
    Noord Holland
    Hey lieverds,
    Ik laat ook maar weer even wat van me horen, jullie zijn allemaal zo lief!

@ Roosje: Wat fijn weer wat te horen. Je ziet nu echt super duidelijk dat je zwanger bent! Wow! En gaaf dat je het kindje zo goed voelt, lijkt me bijzonder!

@ Evenstar: Nog steeds wat misselijk, lastig hoor! Dat duurt wel heel lang zo, zeg! Hopelijk heb je wel lekker kunnen genieten van je vakantie.

@ Serendipity: Nou, spannend weer! Wachten, wachten, wachten ... Ik duim voor je!

@ BB10: Gaat het al wat beter met je mannetje? En heb je al getest? Ik ben heel benieuwd! Laat je het wel gauw weten?

@ Smile: Jij ook al misselijk, vervelend. Maar goed, je weet waar je het voor doet. Ik werd eerst ook misselijk, op een gegeven moment was het weg en was het dus mis. Dus ik zou ervoor tekenen om even een periode misselijk te zijn, niet te erg natuurlijk!

Vanmorgen ben ik weer bij de vk geweest. Alles is schoon! Mijn lichaam heeft het allemaal zelf geregeld! Daar ben ik (en m'n man ook) super blij mee! Het bloeden is al heel veel minder, dus ik hoop dat het gauw helemaal over is. Dan gaan we er weer voor. Daarbij hoop ik ook dat m'n cyclus is veranderd, dat kan na een zwangerschap. Dan hoop ik natuurlijk wel dat ie korter is geworden, maar dat snappen jullie wel ;).
    Verder gaat het eigenlijk behoorlijk goed. Jullie hebben mij natuurlijk op hyves. Daar staat een verslag van afgelopen weekend. Toen had ik een wedstrijd van m'n sport, dat was zo gaaf! Dat heeft me zo goed gedaan! Misschien heb je het al gelezen, maar anders vind je het misschien leuk om te lezen. Evenstar heeft het al gelezen! Leuk!
    Ik spreek jullie gauw weer,
    Kus!

11. smile17

smile17 Niet meer actief

@Roosje wat leuk om weer van je horen dat alles goed met de baby en de 20 weken echo ook helemaal goed was. Jammer dat je zo last hebt van je rug maar hopelijk gaat het met rust snel beter. En wat een mooie buik heb je al zeg!
    Met man gaat het nu weer goed hij is nu een week geleden gelaserd en kan al bijna helemaal goed zien.

@Mezelf wat ben ik blij te horen van je. Ik duim met je mee dat je cylcus in positieve zin is veranderd. Ik zal zo even je verslag lezen en wat heerlijk dat je daar afleiding in kunt vinden.
    Ik vindt inderdaad het misselijk zijnwel vervelend natuurlijk maar wel een soort van bevesting en geruststelling maar na 12 weken en goede echo mag het wel weer weg hoor;)

12. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    import Noorderling
    Haaaai!!

@ Roosje, wat een mooie buik zeg! :) Fijn dat de 20 weken echo goed was. Het blijft in elk stadium spannend he, maar toch is het eerste deel het meest onzekere. Ik hoop dat je rugklachten wat afnemen. Anders moet je misschien eens kijken naar zwangerschapszwemmen/yoga?

@ Serendipity, fijn, weer goed geklust rond je ei dus :D Ik had zelf wel een apart gevoel vanaf mijn ei. Stekerig en dat zakte af naar de liezen, eerst vooral links (daar werd mijn ei denk ik gelanceerd) en daarna beide kanten en midden. Spannend, er gaat hier weer geduimd worden, en met hCG gestrooid!

@ Smile, ja ik ben twee kilo kwijt. Maar ik kan wel merken dat ik juist wel meer vet heb, ik was echt een geval van spieren en botten met misschien net genoeg vet om iig zwanger te kunnen raken, maar ik ben altijd zo geweest, zeker als ik veel train. En vet... is lichter dan spieren. Maar ik zie op foto's van een paar weken terug wel duidelijk dat ik echt een ingevallen snoet weer had. Nu begint het beter te worden en heb ik ook weer kleur. Er is hoop hoor! Bij 16 weken is de hCG echt heel laag en doet de placenta dat werk. Ik hoop voor je dat het bij jou ook merkbaar gaat afnemen na week 10. Minder worden is iig iets. Bij mij was het ook echt avondeten. Gisteren heb ik voor het eerst mijn bord voor een groot deel leeg gekregen EN een toetje gegeten, zonder misselijk te worden. Ben blij... maar toen was ik vanmorgen wel weer iebelig. Ach.
    Fijn ook dat je vent het weer goed maakt. Ik heb het allemaal een beetje gemist, waar was die behandeling voor? Sorry, ik kan het niet terug vinden ;)

@ Mezelf, wat goed dat alles er weer schoon uit zag, dat is echt een geruststelling! Het is echt het beste als de natuur het zelf helemaal regelt, curretages schijnen niet enorm vervelend te zijn, maar niet zomaar zonder risico. Nu kan je weer echt verder. Het blijft heel naar natuurlijk, maar je hebt evenveel kans als een ander dat het gewoon goed gaat de volgende keer. Ik heb zelfs gehoord dat vrouwen na een mk extra vruchtbaar zijn. En nou hopen op een kortere cyclus!! Ja, ik had je blog gelezen, heeel gaaf!! Ik heb als tiener regelmatig paardenvakanties gedaan en vond het zo geweldig. Ik kan er natuurlijk geen bal van in vergelijking, maar ik zou nog graag een keertje een mooie tocht op de rug van een Engelse volbloed maken, langs de kust ofzo... :)

Pfff wat een verhaaaal.

Hier warm en echt een dag dat ALLES tegen zat, met een flinke huilbui bij onze coordinator als toetje. Dat is een schat van een mens die het helemaal begrijpt, maar ik begin wel te merken dat ik qua hormonen een andere fase inga. Ik ben minder misselijk en krijg daarvoor terug: onhandigheid, vergeetachtigheid (echt extreem), huilbuien... :p

Aanleiding was ten eerste dat mijn makeup en haar mevrouw voor de bruiloft opeens afzegde, zonder verdere opgaaf van reden. :x Ik heb de afgelopen dagen samen met mijn getuige/ceremoniemeester en moeder stad en land afgezocht naar iemand die dit voor rond de 120 euro deed. En niet 500 euro zoals sommigen daarvoor vragen. Maar vandaag opeens een mailtje van iemand die nog net een gaatje had, zelfs voor een proefsessie!! Ben zoo blij! Ik zag het al voor me: prachtjurk, en dan met mijn hormonale warboel kapsel en uitgelopen zelfaangebrachte makeup omdat ik natuurlijk ga huilen als een labiel wijf op de bruiloft... en dan wel professionele foto's waarop dat prachtig te zien is... :$

Tot slot nog even een buikfotootje van mij, met mijn hoofd eraf ge-foto-shopt, deze is vorige week vrijdag genomen. Mensen kijken steeds met een blik van :( 'zou het?' naar mijn buik hahaha.

13. BB10

BB10 Niet meer actief

Hee meiden veel gekletst vandaag!

Ik ben vandaag een zeef dus sorry alsik niet op iedereen reageer.

Roosje, leuk om weer van je te horen. Mooie buikfoto zeg. Lief dat je voor me duimt. Ik heb deze maand echt geen idee.

Evenstar, ook al zo'n mooi buikje. Nou als mensen nog afvragen of het een zwangere buik is dan zijn ze niet goed wijs hoor. Bij zo'n lijf hoort toch (zonder zwanger te zijn) niet zo'n buik! En leuk die buikband. Volgens mij zitten die erg lekker.

Mezelf, ik had je blog gelezen. Ik word opslag jaloers.

Smile, hoe is het met je? Veel misselijk las ik. Hopelijk zit er gauw verbetering in.

Luca, hoe is het met je 2 guppies? groeien ze goed?

Serendipity, fijn dat jeje ei hebt. Nu weet je ook wanneer je NOD is. Spannend weer! Ik duim voor je.

Hier, komt ie dan:
    vriendlief ligt nog steeds in het ziekenhuis. Hij blijft koorts houden en deontstekingswaarden in zijn bloed blijven hoog. Ze gaan morgen een MRI scan maken van zijn been om erachter te komen of het ontstoken is. Maar het is niet dik of rood. Tot die tijd moet hij aan het antibiotica infuus blijven. Hij heeft vandaag wel andere antibiotica gekregen.
    Verder is vandaag mijn NOD en ik voel nog niets en mijn broekloeren levert ook niets op. Geen bruin, roze of rood te bekennen. Ik heb zelfs nog geen buikpijn. Wel een beetje hoofdpijn maar wat wil je met deze hitte.
    Gisteren getest (stomme muts ik had het mijzelf nog zo verboden) nega natuurlijk.
    Ik ga als de duvels wegblijven pas vrijdag weer testen.

Meiden geniet van het weer en ik meld me weer als ik nieuws heb.

14. Serendipity

Serendipity Fanatiek lid

15 feb 2009
    2.397
    0
    0
    babyleidster
    zuid holland
    @ bb
    Jeetje klinkt nog niet echt beter met je vriend dus, en ook nog een negatieve test... daar zal je niet vrolijker van worden. Hopelijk heb je gewoon nog te weinig hcg en test je vrijdag positief! Ik heb een beetje hetzelfde als jij, wel buikpijn gehad, maar niet van m'n ei... wel positieve ovutest gehad, dus moet idd m'n ei gehad hebben.
    Sterkte meis, met je mannetje! Hopelijk gaat het snel weer beter met hem!

15. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    import Noorderling
    He wat rot dat je vriend nogsteeds in het ziekehuis ligt :( Je hebt er door dat ongeluk wel echt een grote stressfactor bij tijdens het zwanger pogen te raken- voor het 'klussen' niet al te handig geweest, maar het is emotioneel ook zwaar natuurlijk. Nou, hoop echt dat je pendels uitkomen!! En je hebt wel erg vroeg getest he, dus daar zou ik me nog maar even geen zorgen over maken ;)

Even nog een leuk berichtje van hier... mijn lieve hoogzwangere din, die ook onze ceremoniemeester is met haar man, die heeft een angelsound en ik heb vanavond het hartje gehoord eventjes! Zo mooiiii. Ik mocht het ding meenemen en lenen zolang ik wou (als het kindje beweegt ga je natuurlijk niet zitten zoeken naar een hartje). Dus ik net weer met vriend geluisterd :) Ahhh. En grappig hoor, Kriel zwemt echt rond, nu zat z/hij hier, toen weer daar. En ik maar zoeken... :D

16. smile17

smile17 Niet meer actief

"Evenstar mijn man is aan zijn ogen gelaserd zodat hij geen lenzen meer hoeft te dragen dit ivm met zijn werk en wordt ook vergoed door zijn werk.
    Gisteren had ik mijn lievelingseten besteld pizza dus ik denk nou dat ga ik wel lusten nou ik heb iets meer dan een kwartje op en daarna kon ik echt niet meer. Tja inderdaad spieren zijn zwaarder dan vet gelukkig kun jij nu weer een beetje eten wat ingevallen wangen staan niet mooi bij je mooie buikje. Trouwens echt weer een prachtige buik hoor en inderdaad echt een zwanger buik daar kun je niet omheen!
    Wat balen van die visagist zo vlak voor de bruiloft en vooral met al die hormonen. Gelukkig heb je iemand anders gevonden want dat hoort toch wel echt bij. Wanneer heb je je proefmake up
    Oh wat lief van je vriendin dat je die angelsound mag lenen en inderdaad totdat je de kleine goed voelt bewegen is het wel fijn om af en toe even te luisteren.

BB10 wat onzettend rot dat je man nog steeds in het ziekenhuis ligt hopelijk helpt de antibiotica goed en mag hij snel naar huis. Tja je kunt gewoon te vroeg getest hebben. Hopelijk is hij vrijdag knalpositief!

Serendipity kom op ronde 6 geeft jouw succes!

"Luca hoe is het met jullie

17. Jilly

Jilly Actief lid

15 mrt 2009
    215
    0
    0
    Wat een mooie buikjes Evenstar en Roosje, prachtig! Daar kan niemand meer omheen!

Evenstar; whaaaah, kan me voorstellen dat je echt fefrustreerd raakt wanneer je afspraken voor een bruiloft afhaken! Dat moest niet mogen. Heb je al iemand anders kunnen vinden?

Mezelf; stoer hoor, dat het je lukt om zo positief te blijven en 'gewoon' verder te gaan. Hartstikke mooi!

Smile; ben je de hele dag misselijk of een deel van de dag. Wil niet zeggen dat een deel van de dag minder erg is, maar dan kun je toch nog ergens iets bij eten op de dag. Hopelijk dat het snel bijtrekt, die eerste twaalf weken zijn zo maar om, misschien ook je misselijkheid. De laatste loodjes zijn het pittigst vaak!

Serendipity; ei gehad, voel jij het ook? Nu de meest vervelende weken van de cyclus nog door zien te komen. Succes meid, zet em op!

BB10; jeetje, wanneer is het geluk nu eens aan jullie kant? Wat een gedoe met het manneke! Jammer van je test, maar het kan allemaal nog natuurlijk. Wanneer was je NOD? Is die al geweest? Het kan ook zijn dat door de stress je cyclus iets langer is... Zal voor je duimen!

Luca, hopelijk kom jij de tijd ook weer wat leuker door. Zwanger zijn op zich is al pittig maar een tweeling in je buik en dan dit weer zal hard aankomen op je lichaam denk ik. Voeten in een teiltje water en met een boek op de bank, kan erg fijn zijn...

Hier bijna NOD. Spannend. Mijn temp doet, in verhouding tot de vorige cyclussen, raar vanaf het moment dat ik ben begonnen... Nog een paar nachtjes aftellen!

18. smile17

smile17 Niet meer actief

Jilly hopelijk is die gekke tempschommeling een heel goed teken. Heb je al andere klachtjes?
    Ik ben trouwens heel de dag door misselijk en vandaag op zijn ergst, Ik sta sóchtends op en probeer iets te eten om vervolgens boven de wc te hangen daarna op het werk steeds met veel tegenzin en veel kokhalzen kleine beetjes eten. Deze tijd tot avond eten helemaal heel misselijk na avond vaak iets minder en zodra ik in bed lig begint het weer. Hahaha zo wat een geklaag maar helaas wel de waarheid en het erge is dat ik de misselijkheid nog redelijk aan kan maar de moeheid nog veel erger is. NOg 3 weken volhouden en dan hopelijk minder;)

Morgen heb ik trouwens een tapas avond met mijn beste vriendinnetjes (waaronder 1 die 37 weken is) en met onze mannen erbij waarschijnlijk gaan we het dan vertellen. Verder houden we het nog lekker geheim tot na de echo maar ben wel blij als mijn vriendinnetjes het weten.

19. Serendipity

Serendipity Fanatiek lid

15 feb 2009
    2.397
    0
    0
    babyleidster
    zuid holland
    hey meiden,
    @bb
    Hoe is het met je mannetje? En met je nod? Weet je al meer?
    @ jilly
    Verder al symptomen? Naast je schommelende temp.?
    @ de zwangeren
    Welke symptomen hadden jullie in week 4 t/m 6? Ben bang dat is straks misschien kotsend op vakantie ben, of in het vliegtuig haha, ben al geen held met vliegen.. En moet 9 uur!

20. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    import Noorderling
    In 4 tot 6 nog niet zoveel meer dan heel moe en hongerig ;) De ellende begon vanaf 6 weken en is helaas nogsteeds niet helemaal over. En mocht je zwanger zijn, dan ben je toch te blij om je hier echt druk om te maken :)

Deel Deze Pagina