Halllooo! @ Jilly, he baaalen... weer op naar de volgende ronde, ik vind wel dat je nu weer een mooi regelmatige cyclus hebt- lijkt een beetje op de mijne @ Roosje, wat goed dat je je werk kan aanpassen, want je moet echt opletten hoor! Onze ceremoniemeester is nu 36 weken en die loopt zooo moeilijk door BI. Je kan beter vroeg opletten en misschien oefeningen gaan doen, dan dat je zodadelijk echt niks meer kan zonder pijn. @ Smile, nog eventjes en je kan het van de daken gillen, lekker he! Die echo is helemaal in orde, zal je zien. Je weet niet wat je meemaakt gewoon! En dan kan je gewoon een mooi plaatje laten zien als je het vertelt, leuk Wij hebben het met 10 weken aan een hoop familie verteld, toen was mijn vader jarig en hadden we veel fam. bij elkaar. Mijn ouders hadden het heeel moeilijk om het voor zich te houden, haha, noemden elkaar al heel lang opa en oma en soms bijna per ongeluk waar iemand bij was Hier druuuuk, maar nu wel vrij. Heb 4 dagen bijzonder verlof, morgen is verplichte ADV wegens Gronings Ontzet en ik neem 1 vakantiedag op maandag. Vandaag proefmake up en haar, jeeee wat zie je er dan anders uit zeg. Echt heel raar, moest er erg aan wennen. Maar mooi hoor. Draaiboek is af voor de dag zelf, ik moet nog een mooi ondergoedje kopen (ik hoef godzijdank niet met mijn buikje in een torselet, de top van de jurk heeft baleinen en is verstevigd)... dat soort dingen. Heb er nu wel zin in, laat de dag maar komen en voor bij gaan Uiteraard komen er foto's op hyves!!
@Jilly balen zeg! Hopelijk is de volgende ronde jullie ronde! Trouwens Serendipity we hebben elke ronde iemand zwanger dus misschien............... @Roosje wat vervelend dat je banden niet sterk zijn wel goed dat je nu al fysio krijgt en dat je werk aangepast wordt. Luister goed naar je lichaam en doe echt niet teveel. En inderdaad thuis zitten nog 16 weken is ook niet alles. @Evenstar ja heb zo'n zin om het aan nog een groot aantal mensen te vertellen met inderdaad een mooie foto erbij Wat fijn de proef makeup en kapsel zo mooi waren is toch een geruststelling. Een torselet daar zou ik me inderdaad niet aan wagen nu en zeker niet als er al baleinen in je jurk zitten. Ben echt benieuwd naar de foto's. Mijn extreme moeheid lijkt echt wat minder te minder. En misselijkheid is de ene dag erger dan de andere vandaag lijkt het helaas wat erger. MIjn schoonzusje belde gisteren op om me te waarschuwen dat mijn nichtje van 2,5 (die extreem goed kan praten) het de hele dag heeft over "Smile" die een baby in haar buik heeft hihihi. Nu probeert mijn schoonzus uit te leggen dat het een geheimje is maar ja probeer dat maar eens uit te leggen.......
Even een kort ego berichtje van mij (het zijn de laatste tijd alleen maar ego berichtjes van mijn kant sorry) Gisteren kregen we te horen dat de bacterie een huidbacterie is en niet agressief! Vandaag komt een arts vertellen dat hij over kan op pillen en dat hij dan naar huis kan. Wij helemaal blij. Komt een verpleegster 5 minuten later vertellen dat de microbioloog heeft gezegd dat hij nog een week moet blijven aan het infuus. K*tzooi ik baal!
Update: HIJ IS THUIS!!!!!!! Toen ik naar het ziekenhuis reed belde hij met de mededeling dat hij toch naar huis mocht! Joehoe ik ben weer helemaal happy. De volgende keer weer een uitgebreide respons van mij.........maar nu moeten we ff 2 weken onthouding goed maken
hey meiden ff snel via m'n mobiel een berichtje.. Heb vandaag de hele dag gewerkt en nu m'n koffers gepakt en morgen op vakantie! Kwa symptomen heb ik niet meer.. Ben er ook eigenlijk zeker van dat ik niet zwanger ben, dus alle tampons zijn in gepakt! Als ik terug kom, zit ik alweer in m'n vruchtbare dagen, das wel fijn.. Tot dan, na de vakantie!
Jammer serendipity! Naja, even lekker op vakantie en dan met frisse moed er weer tegenaan! Geniet van Curacao! Super BB10, dat je mannetje weer thuis is. Ik kan me voorstellen dat je ervan gebaald hebt dat hij zo in het ziekenhuis lag. Gelukkig dat de bacterien niet agressief zijn en de mecidatie omlaag mag. Is er nog kans voor deze ronde? (kan tijdens dit typen je banner niet zien helaas)
Hee BB10, fijn dat hij toch weer thuis is! Inderdaad, tijd voor een inhaalslag Hopen dat hij nu ook echt snel van die bacterie af is, wat een gedoe zeg. Serendipity, je weet maar nooit!! Ik geef het lekker nog niet op en duim door en heb alvast wat hCG naar Curacao laten sturen, ok? FIJNE VAKANTIE!! Amaryllis, ik ken je volgens mij nog niet? Of ben je stiekum iemand die van naam is veranderd ? Smile hahahahaha een kind vragen om een geheim te bewaren... daar zijn ze vaak cognitief niet eens toe in staat, geheimen hebben is best een grote mensen ding. Maar goed nog heeeeel even en je hebt je echo. Dan ga je het gewoon aan iedereen vertellen. Ik ben er weer even een weekend niet, jurk moet afgepast en voor het laatst aangepast worden in mijn geboorteplaats en dan komt hij hier in het huis te hangen waar vandaan ik vertrek/opgehaald word door mijn lief. Oooh nog maar 5 dagen, zo spannend. Zo'n vreemd idee. Dit is mijn laatste vrijdag als ongetrouwde vrouw... ahum, zo denk ik dus af en toe haha.
evenstar! Fijne bruiloft! Hoop dat jullie een super dag gaan hebben, met mooi weer! Geniet er van.. En lekker alles over je heen laten komen! Je foto's komen denk wel op je hyves? Ben erg benieuwd en hoor de verhalen wel na m'n vakantie! Doeg meiden tot over 2 weken!
Oh Evenstrar, nu komt het wel erg dicht bij, nog even een ongetrouwde vrouw. Nu moet je buik in de laatste week geen groeispurt maken. Ik ben benieuwd naar de foto's maar die zul je vast wel op hyves zetten. Serendipity, fijne vakantie meis, en als het deze ronde niet raak is dan schiet het iig op als je terug komt van vakantie. Maar laten we niet op de feiten vooruit lopen, wie weet. Smile hoe is het meissie. Voel jeje nog zo misselijk? Als ik naar jou banner kijk dan gaat de tijd zo snel en vliegen de weken voorbij. Dus dez te sneller ga jij je beter voelen. Amarylis, hé overgesprongen van het april topic? Jilly, balen zeg maar nieuwe ronde nieuwe kansen laten we maar zeggen! Mezelf, hoe gaat ie? Nog bedankt voor je lieve berichtje! En hoe is het met onze zwangere dames? Goed groeiende buiken? Geniet ervan en ik hoop dat wij wachtende dames jullie snel mogen volgen! Hier ben ik erg blij dat mijn ventje weer thuis is. We hebben meteen wat kluswerk ingehaald. Nu had ik nieuwe ovu testen besteld omdat ik vorige maand mijn ei niet gevoeld had en ik toch graag weet waar ik aan toe ben. Die testen kreeg ik vandaag binnen. Ik zit nu op dag 9 maar dacht maar meteen ff testen. Ik was er van overtuigt dat hij wit zou blijven. Maar wat zie ik,................een tweede streep en eigenlijk net zo duidelijk als de controle streep. Hij is alleen wat dunner? Dus vriendlief is echt op tijd thuis! Ik heb nog nooit zo'n vroeg ei gehad, wat me dus een beetje verbaasd. De vorige keren dat ik ovu testen gebruikte had ik een dag een heel licht streepje de dag erna een dikke streep en de dag daarna weer een heel licht streepje. Morgen maar weer een test doen om te kijken hoe de streep er dan uitziet. Ik ben wel benieuwd. Vanavond nog maar even klussen! Nu heb ik hoofdpijn (eigenlijk al de hele middag) dus ik ga nog even op de bank hangen en tv kijken.
Serendipity; fijne vakantie (ook al ben je dan ws al weg) en ik hoop dat je de tampons niet nodig bent! Nou ja, anders kun je misschien nog mooi een vakantie joepke maken, ook niks mis mee toch? Veel kindjes worden op vakantie verwekt zeggen ze. Evenstar; het wordt vast een mooie dag. Zal nog even voor je duimen voor mooi weer! Spannende week, lange dagen en nachten wachten denk ik. BB; jeetje wat een gedoe allemaal. Maar als het goed is kan hij nu voorlopig thuis zijn. Dus alle tijd om twee weken onthouding goed te maken... Dat moet lukken toch? Mezelf; hoe gaat het? Als ik het goed heb loop je al weer aardig naar het einde van een cyclus of niet soms? Of hebben jullie even gewacht? Smile; mooi zo dat de klachten een beetje afnemen. Spannend zo'n nichtje! Inderdaad, onderschat ze nooit, dat kleine spul hoort altijd alles! Het heeft dan toch ook wel weer iets schattigs! Hier mijn frustratie t.a.v. deze afgelopen ronde gister lekker afgekocht door te winkelen in Groningen en mezelf op chocola getrakteerd (daar krijg ik ws. morgen spijt van, in de vorm van puistjes). En iderdaad, nieuwe ronde, nieuwe kansen. Eerst mar flinnk duimen dat mijn lief thuis is ten tijde van het ei...
Hey lieverds, Hier ben ik weer even. @ Evenstar: Dit wordt jouw week. Nog 3 nachtjes slapen! Spannend! Fijn dat alles rond is en je nu kunt gaan genieten. Bijna getrouwd. Wauw! @ Smile: Fijn dat je zwangerschap zo lekker verloopt. We liepen bijna gelijk. Ik ben echt blij dat het zover allemaal goed gaat. @ Serendipity: Een hele fijne vakantie!!! En als je stiekum toch zwanger bent, ga je dan even gauw een internet cafe binnen? @ BB10: Wat fijn zeg, dat je mannetje weer thuis is! Nu mag er wel eens een einde komen aan al die ellende. Trouwens 2 weken onthouding is nog niks. Wij zitten inmiddels op meer dan 3 weken . Hier gaat het op zich wel. We kunnen alleen nog steeds niet voor een nieuwe zwangerschap. Ik verlies nog steeds bloed. We balen behoorlijk. Vandaag weer de vk gebeld, dit kan aanhouden tot m'n volgende menstruatie, maar moet daarna wel over zijn. Het is dus gewoon wachten op m'n menstruatie... Hopelijk is m'n cyclus een beetje kort, want van dat wachten wordt een mens niet echt beter. Door dat vloeien, voel ik mezelf in m'n hoofd ook nog niet helemaal lekker. Van het weekend wel een weekendje wezen zeilen met m'n ouders. Dat was wel even lekker. Ik was ook aldoor een beetje dizzy. Ik heb zelfs een keer even een black-out gehad. Dus moest van de vk bloed laten prikken. De ijzerwaarde was hartstikke goed. Dus waarschijnlijk ligt het aan het feit dat ik niet zoveel eet. Ik heb niet zoveel trek. M'n ouders hebben me van het weekend helemaal vol gestopt en ik ben begonnen met etos Zwanger Worden. Nu gaat het wat dat betreft beter! Dus hier zijn de sleutelwoorden: eten en wachten. Tot gauw, Kus!
Hee mezelf, Even meteen over het bloedverlies, heel goed dat je de vk even gebeld hebt. Het is wel normaal dat je langer bloedt helaas, heb het hier wel vaker gelezen. Maar ik wou je eigenlijk raad geven over het slappe gevoel dat je eraan overhoudt: ga naar de DA (of een natuurvoedingswinkel) en koop 'Floradix'. Ik gebruik het om bloedarmoede door juist de vermeerdering van bloedvolume tegen te gaan, maar het helpt ook natuurlijk bij bloedverlies-gerelateerde slapheid. Doen hoor! Heel naar dit, maar dit gaat weer voorbij, en dan hoop ik dat je extra vruchtbaar bent (dat hoor je vaak). Ik weet niet of die bloeding betekent dat je nog niet richting ei gaat, maar het klussen terwijl je bloedt is wellicht niet zo lekker.
BB10, heerlijk dat je vent op tijd thuis is voor je ei! Is er weer hoop Jilly je was in Grunn! Gezellig! Ik ben voor de laatste inkopen dagelijks aan het stadten zowat. Pff ik ben echt in nood voor een geschikte plu.. want we houden het niet droog als ik Erwin moet geloven. En Piet heeft ook niet veel hoop. Kopen = prima voor alle frustraties. Hier... gisteren een enorme dikke dip gehad... die weersvoorspellingen, de stress, vermoeidheid, niks meer kunnen even, oei, ik huilde de hele dag. Maar vandaag weer vrolijk, en die bruiloft wordt heus ook geweldig als het regent. Alleen echt jammer dat de receptie helemaal binnen moet. En voor de foto's zouden wolken juist perfect zijn (geen tegenlicht en niet tegen de zon in kijken), maar regen hoeft niet he!
Hoi meiden, weer terug van vakantie! Ik heb nog niet volledig bijgelezen, alleen laatste stukje. @BB10: Wat een schrik van je mannetje en zijn been hebben jullie achter de rug zeg. Fijn dat hij weer terug is! @Evenstar: Bijna trouwen: leuk en spannend @Serendipity: ik hoop dat je een fijne vakantie hebt, maar dit les je vast niet @Jilly: jammer van die vorige ronde, ik hoop dat je wel van de chocolade hebt genoten @Mezelf: nog steeds bloedverlies zeg. Klopt dat dit inderdaad normaal kan zijn, maar wel rot. En goed voor jezelf zorgen. Maar daar hebben je ouders ook al een goede slag mee geslagen zie ik Ik hoop dat je snel weer volledig op krachten bent! @Smile: ik dacht ergens te lezen dat jouw klachten wat afnemen of iig goed te doen zijn. Fijn! En goed dat je zwangerschap goed verloopt @alle anderen: later meer Hier een heel rustige (korte) vakantie gehad. Eigen huisje en tuintje met opgezet zwembadje gehuurd afgelopen week. Mijn misselijkheid is nog wat afgenomen en ik hoef nu niet meer over te geven. Echt weg is de misselijkheid niet, maar zo goed te doen. Wel begin ik me steeds benauwder te voelen, en dat hindert wel. Mijn buik is ook al zo bol en opgezet en zit echt in de weg. (ok, ik weet dat veel vrouwen dat juist super vinden in hun zwangerschap, maar daar ben ik er niet een van.... ) Liefs, Luca
Yup Evenstar, alvast super gefeliciteerd met je trouwdag morgen Gewoon lekker genieten van de dag, zodra je 'aan het trouwen' bent, valt de stress van 'gaat alles wel goed' vast helemaal van je af (dat was iig mijn ervaring). Enne, geniet ook van jullie laatste 'vrijgezelle' avond samen. Die kan super romantisch zijn
Evenstar, nog ff en dan.........ta ta ta daaaaaa ta ta ta daaaa! Ik wilde je ook nog even een hele mooie dag toewensen en geniet ervan ! Kan je vanacht nog een beetje slapen denk je? Ik zal morgen aan je denken.
Ik zit weer op het wachtbankje...........................en dat duurt altijd laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaang!!!!!!!!!!!!!!! Maar goed ik heb net de trap geschilderd en zo houd ik mijzelf wel bezig. Morgen met vriendlief naar het ziekenhuis op controle en vrijdag alweer werken! Wat vliegen vakantie weken toch om zeg. Lieve meissies ik vind het veel te stil hier!
Hey BB, Ja, het is ook stil hier. Maar ik heb gewoon helemaal niks te melden! Zeker niks positiefs. Dus ik lees mee en reageer daar waar ik kan... Als ik straks weer ongesteld ben geweest, doe ik weer mee! Dan ben ik weer het ei-zoekende-forumlid! En daarna zal ik ook op het wachtbankje zitten! Het gaat inmiddels in m'n hoofd al aardig wat beter. Ik heb me er gewoon bij neergelegd, dat ik nog een paar weekjes moet wachten met klussen en sowieso dus met opnieuw zwanger worden. Dat heeft de vk gezegd. Het geeft wel rust, dat ik weet dat het toch nog een tijdje duurt. Eerst dacht ik iedere dag: 'He, het lijkt wel minder dan gisteren! Misschien is het morgen wel over.' Dan viel het iedere keer weer tegen. Nu weet ik gewoon dat het eerst erger moet worden (menstruatie), voordat het over gaat. Ik hoop natuurlijk wel dat m'n cyclus veranderd is na m'n zwangerschap en natuurlijk zo, dat ik een kortere cyclus heb. Het zou kunnen dat ik vorige week woensdag m'n ei gevoeld heb, maar dat weet ik natuurlijk niet zeker. Ik heb immers mijn ei nog nooit gevoeld. De tijd zal het leren. Kus!