@ smile Gaviscon helpt wel aardig. Wel rot dat je er ook zo'n last van hebt. Maar het is bij mij nu eindelijk echt over, heel soms nog een vlaag maar sinds de eerste 16 weken om zijn veeeeeeeel beter. @ mezelf, wat fijn dat je je zoveel beter voelt. Nu kan je je echt weer richten op het zwanger worden. En wie weet is het meteen raak! Ja, het gaat hier wel... heb van die vermoeidheidsvlagen nog, maar heb inmiddels wel geleerd hoe ik het beste mijn dagen kan indelen en wat ik wel en niet moet doen. Ik hou mijn dagen gewoon beperkt tot relatief normale uren (9 tot 6 of 7), ik kan nu gewoon niet 's avonds nog doorgaan, dat lukt één dag en dan ben ik de week voor de rest gesloopt. Dus dat gaan we maar niet doen. Verder zit lief thuis met een flinke verkoudheid, die is maar een dagje aan het uitpuffen heel zielig... Ik voel wel tijdens het werken heel regelmatig kleine beweginkjes, dat is zooo leuk!! Erg geruststellend ook, de vk vroeg de laatste keer ook of ik al iets had gevoeld, en dat was toen ook zo, maar nu is het sinds de bruiloft absoluut merkbaarder. Enn wat leuk om een hokje op te schuiven met de banner. Er is maar weinig nodig om mij blij te maken
@Evenstar en je man (ja nu echt) al opgeknapt? Weet je al wanneer jullie de foto's krijgeb van de fotograaf? Wat heerlijk dat je je kleintje zo voelt bewegen dat is toch elke keer een geruststelling. Volgende week zijn wij 1 jaar getrouwd en nu vroeg mijn man of ik een vrije dag wilde nemen om iets leuks te doen. Natuurlijk wil ik dat alleen nu moeten we nog iets leuks verzinnen. Iemand een goede tip?
@ bb10 Ben je ongi geworden net BB10? Ik had niet eens door dat je al zo dicht bij testen zat... Balen zeg!! Hoe is het met je vriend? @ smile pfff geen idee... wij vinden dagjes stadjes bekijken altijd wel leuk, oude binnensteden enzo, en dan bij regen een museum in of ergens koffie drinken. In Nederland zijn genoeg steden die de moeite waard zijn. Hoe is het verder met iedereen?? Beetje stil hier... Bij mij is de misselijkheid eindelijk echt zo goed als over, op een vlaag na, maar niet te vergelijken. Heel fijn, ben ook weer fitter en hard aan het werk. Ik heb nogal veel op mijn bordje op het moment, weet af en toe echt niet hoe ik het moet bolwerken. Maar goed. Verder gaan wij vandaag bij iemand via Marktplaats kijken voor een mamafiets. Ik rijd nu op een heel oude mountainbike, dat gaat zo al niet meer met de dikke buik en mijn vriend vind het ding een tijdbom. Tijd om een degelijke fiets te kopen en ik vind die mamafietsen ideaal omdat ze helemaal berekend zijn om mensen die veel en vaak met kinderen en boodschappen op een fiets moeten zitten. Dan maar in een keer een goede fiets.
Jammer BB dat je ongesteld bent geworden! Hopelijk dan maar de volgende ronde! Dan gaan we er samen voor! Ik ben ook net ongi geworden! Ik weet niet hoelang jouw cyclus is, maar ik had er net een van 32 dagen. Dus daar ga ik even vanuit. @Evenstar: Een mamafiets, geen idee. Ik zal binnenkort eens kijken wat dat precies is. Klinkt handig. @Smile: Wow 1 jaar getrouwd! Tsja, wat kun je dan doen? Ik ga erover nadenken, als ik wat weet, hoor je het. Ik ben dus ongesteld geworden! Mijn temp was dus al laag voor m'n ongi. Deze ronde kon ik dus ook echt niet zwanger worden, want bij m'n ei (die ik achteraf gevoeld heb!) bloedde ik nog. Ben niet teleurgesteld of zo. Eigenlijk wel blij met een korte ronde! Wie weet biedt het perspectief! Ben nu ook wel met Etos Zwanger Worden bezig. Dus het kan aan twee dingen liggen dat m'n cyclus korter is. Eigenlijk 3. Toeval, Etos ZW, of m'n zwangerschap. We gaan er weer voor straks!
Evenstar: Zo'n mamafiets is ideaal! Heb ik ook, alleen wel eentje met een gewone instap. Je zit alleen wat verder van het stuur af. Maar niet zover dat je onder het fietsen niet even lekker met je neus door de haartjes van je kindje kan strijken (dat is zo fijn!). Inmiddels is mijn grote vent 7, zit ie nog wel eens achterop en ook dat kan de fiets makkelijk hebben. Luca: Spannend zeg om te kijken wat het zijn, jongetjes of meisjes of allebei? Heb je een voorgevoel? Mezelf: Herkenbaar, een boontje. En nog veel raarder, wat moet je ermee? Vlak voor ik zwanger raakte van mijn zoontje heb ik een miskraam gehad. Van schrik spoelde ik het door, achteraf voelde dat zo raar! Maar ja, je gooit het ook niet in de container... Bizar is dat hoor! BB10: Shit hè. Weer een ronde voorbij. Succes met deze! Je hebt in ieder geval je mannetje weer lekker bij je! Smile: Die zuurbranden kunnen je hele zwangerschap aanhouden. Beetje rechterop slapen scheelt ook al een beetje, en rekening houden met je eten... Andere dames: alles goed met jullie? Serendipity, is je vakantie bijna voorbij en nu zwanger terug? Hier gister of vandaag ei geweest. Helaas geen lief voorhanden. Die is ergens in Duitsland aanhet varen op een groot stuk ijzer:x. Enorm balen, deze ronde kan ik dus op mijn buik schrijven!
@BB10 wat balen zeg! bahhh maar je nieuwe slogan vindt ik een goede ronde 7 gaat BB10 een beebje geven! @Mezelf jammer dat het niet raak was deze ronde maar zoals je zelf al aangaf was het dus eigenlijk ook niet mogelijk wel fijn dat je cylcus kort is en hopelijk deze ronde weer is. @Evenstar en was het wat die mamafiets? Ik heb er in december 1 gekregen voor mijn verjaardag had al vast een beetje rekening gehouden met de toekomst @Jilly wat rot dat je man net weg is tijdens je ei! @Luca succes vandaag met de echo hopelijk zien ze iets! Hier echt een mega zwaar weekend achter de rug. Dacht net dat het allemaal wat beter ging maar helaas vrijdag avond begonnen met spugen en bijna niet meer gestopt. Vanochtend ontbeten maar helaas alles is er al weer uit. Voel me nu echt slap en moe dus denk dat ik vandaag op tijd naar huis ga.
Haai meisjes, @ smile, wat onwijs rot dat je je zo belabberd voelt... ik kan je alleen maar de hoop geven dat het echt beter wordt. Je gaat nu over het hoogtepunt van hcg heen (nou ja, dieptepunt voor jou). Met 16 weken was ik er een goed eind vanaf zelf, maar ik heb altijd alles binnen kunnen houden. Je hebt het erger te pakken zo te horen. Vermeld bij je werk wel dat het om ziekte door zw-schap gaat, dat maakt voor hun veel uit want het telt niet als echt ziekteverlof en ze krijgen het geld van UWV. STERKTE!!! @ Luca, spannend, ben heel benieuwd of die twee mss een joch en een meisje zijn, zou leuk zijn!! Maar hoe dan ook, volgens mij maakt niemand het wat uit wat het echt is, het is gewoon leuk om te weten... of om te wachten (wij wachten tenzij we het zelf kunnen zien natuurlijk ) Dat 'contact maken' dat kan ik nog niet met duwen ook (haha, ik heb het ook geprobeerd), maar ik heb wel vaak als ik denk, hee krieltje, zeg es even hallo tegen mama, dat ik dan juist die kleine plopjes/spartelingen voel. Maar als ik zelf druk ben voel ik dat echt niet hoor. @ Jilly, wat onwijs rot dat je nou net je ei hebt gemist... tis wat met een man in de vaart. Lijkt me trouwens ook zwaar als de kleine er is, maar jullie hebben er al een he! Is dat wel goed gegaan, kan hij dan verlof krijgen om langer thuis te zijn als jij net bevallen bent? @ Mezelf, ik hoop voor je dat dit een teken van een kortere cyclus is! Klinkt heel netjes, 32 dagen, houden zo! Nu kan je echt verder, moet een fijn gevoel zijn na toch een heftige klap. Over de fiets, ik heb hem! Hij moet wel meteen naar de fietsenmaker, want wat ze zelf niet gezien hebben of wel gezien en conveniently verzwegen hebben... (je weet het nooit)... is dat er een slag in het achterwiel zit en daardoor is de buitenband helemaal verrot. Dat moet gewoon gerepareerd, heb ik met mijn vorige (ook tweedehands) fietsen zo vaak gehad. Maar toch... als ik ZELF een fiets zou verkopen, dan zou ik het erbij zeggen OF ik zou het helemaal tiptop verkopen. Gewoon voor mijn eigen reine geweten. Maar misschien heb ik daar een bovenmatige behoefte aan. Ik ben er wel heeeeel blij mee en het is alsnog een goede deal: nieuw inclusief alle bobike zitjes, buggydrager, fietstassen en alles is zo'n fiets 1000,00 en ik heb m voor 450,00. Dus een reparatie van een paar tientjes kan daar wel bij. Ik doe er vanavond wel een foto bij.
Hey meiden!!! @ Evenstar Nog gefeliciteerd!! Ben erg benieuwd naar je foto's, dus ga zo eens even rond kijken! Wel balen dat het hier zo slecht weer was, maar het feest was er niet minder om natuurlijk! @ Mezelf Jeetje een 2-ling dat is apart! Zou het kunnen zijn dat je door 1tje een miskraam hebt gekregen, waardoor het op de echo nog allemaal goed leek? Maar doordat de ene is afgestoten, de andere ook is afgestoten? Gelukkig is het bloeden allemaal gestopt en ben je nu echt ongi geworden met een korte cyclus!!! Heel fijn, hopen dat tie nu regelmatig wordt... en nog beter, je hebt waarschijnlijk je ei gevoeld Jou ronde kan weer beginnen! @ Jilly Jij zou weer de eerste moeten zijn die mag testen, maar lees dat jij helaas deze maand geen kans hebt.. Balen meis, maar dan heb je iig geen spanningen, tis alleen lang wachten voor de volgende ronde. @bb Balen dat je ronde 6 niet raak was, gelukkig gaat het beter met je vriend en wie weet helpt dat ook weer in de kansen. Tis wel grappig trouwens over jou "slagzin".. toen ik op vakantie ongi werd zat ik natuurlijk ook hard te denken wat het in ronde 7 moet worden... zie het resultaat in mijn "handtekening" (en ik had niet eerst gespiekt bij jullie hoor haha) @smile Jeetje meis, behoorlijk ziek zo te lezen... het lijkt me echt geen pretje, hoop dat het snel weer beter met je gaat! @luca En en en? Weet je al wat?? Ben zo benieuwd of ik goed zat met mijn gevoel over 2 meisjes @roosje en orwen Hey meiden hoe gaat het met jullie? Hier dus terug van vakantie, we hebben het heerlijk gehad! Was wel erg warm (33 graden, maar vreselijk vochtig, je had het gevoel de hele dag in een sauna te lopen)! Helemaal bijgekomen en nu weer lekker thuis (ook wel fijn)... Ik ben de eerste maandag van de vakantie al ongi geworden, dat betekende een mooie cyclus van 28 dagen!! Ik had hem al zien/voelen aankomen, dus was er niet echt verdrietig om... en sinds de vakantie heb ik het ook allemaal wat kunnen los laten! Dat is wel fijn, nu dit vast houden! Heb nu een beetje een instelling van, we zien het allemaal wel... ik heb geen haast meer en hopelijk geeft dat m'n vriend wat rust! Een aantal foto's zal in binnenkort op m'n hyves zetten, dus voor de geinteresseerde, nog even geduld... nog even druk met alles opruimen, maar ze komen er op!
Heee leuk dat je er weer bent Serendipity!! Klinkt alsof je een heerlijke tijd hebt gehad. Op zich wel fijn dat je ongi al vroeg in de vakantie kwam, dan hoefde je er ook verder niet op te wachten. Maar wel jammer natuurlijk. 3 en 7 zijn mijn favouriete getallen (ik heb iets met priemgetallen sowieso), ik heb een heel goed gevoel over ronde 7 voor jou en bb10 En je zal zien, je vriend gaat op een gegeven moment vast ook wat meer 'drang' voelen dat het lukt. Nou ja, wij waren natuurlijk nogal snel zwanger, maar mijn lief was de eerste twee rondes heel relaxed en bij 3 merkte ik echt dat hij het ook erg spannend vond en heel erg hoopte dat het raak was. Hier even wat bleekjes ook weer, ik ben nogsteeds zo vreselijk moe steeds, ik word er soms echt niet goed van. Ga vandaag beginnen met zwangerschapsfitness, hopen dat ik mijn conditie weer een beetje kan opkrikken. Het is echt verschrikkelijk zoals het nu is. Ik liep halve marathon afstanden en kom nu amper de 4 etages op op mijn werk met de trap. En ik ben best een beetje nerveus voor de 20 weken echo trouwens. Das al over een week!!
hey evenstar, wel leuk dat je een goed gevoel bij ons hebt alleen mijn gevoel is wat minder hoor haha... afgelopen donderdag ochtend voor het laatst geklust, daarna begon het met koffer inpakken... vroeg uit de hotelkamer en wachten op het vliegveld, daarna natuurlijk de lange reis en pfff de jetlag die nog steeds aanwezig is... weinig zin om te klussen dus. Toen ik maandag op dinsdag nacht wakker werd van m'n ei, hebben we dinsdag middag nog ff geklust... maarja of dat optijd is geweest vraag ik me af! Weinig kans dus deze maand weer (welke maand heb ik nou wel veel kans vraag ik me af )
Je ei gaat 24 uur mee hoor Maar ja, iets dichter vantevoren klussen zou misschien nog meer kans geven, maar je weet het gewoon niet. Ik deed ovutesten maar mijn ei was eerder dan ik op basis daarvan dacht (ik was 2 dagen langer zwanger volgens de meting). Wat stil hier... Smile, trek je het nog een beetje?
He meiden ik heb niets te melden eigenlijk. Ongi is bijna over dus dan kunnen we weer aan de klus. Ik heb nu geen flauw idee hoelang mijn cyclus gaat zijn. Eigenlijk denk ik dat ik nu pas echt ontpilt ben, als je afgaat op de klachten die ik krijg. Smile wat balen dat jeje zo beroerd voelt. Hopelijk gaat het gauw wat beter. Alle zwangeren hoe is het? Evenstar leuk dat je een goed gevoel bij ons hebt. Ik heb ook wel een goed gevoel maar dat had ik vorige maand ook dus dat zegt niets bij mij Jilly jammer dat je mannetje niet thuis was, dat lijkt me erg frustrerend. Nou ik ga nog ff surfen, in bad en slapen. Dag meiden!
Hoi allemaal! @BB10: Ontzettend jammer dat je positieve gevoel bij de vorige ronde toch niets betekende. Maar wie weet is dat deze ronde wel heel anders! Zeker als je nu pas ontpild bent. Flink klussen maar, de komende dagen! @Serendipity: Fijn dat je vakantie zo lekker was. Jammer dat je ongesteld werd, maar inderdaad liever direct dan pas later. Wat vervelend dat je denkt dat je niet veel kans hebt deze ronde. Maar geef de moed niet op, ook met een kleine kans kan het lukken! Bovendien gaat je ei inderdaad vaak wel eventjes mee, dus kan het zomaar zijn dat je prima op tijd was. Sterkte de komende dagen tot de grote testdag! @evenstar: Nog altijd in de wolken? Hebben jullie veel mooie huwelijkscadeaus gekregen? Die vermoeidheid en gebrek aan conditie herken ik. En dan zitten we nog wel in het 'relaxte' tweede semester! Nou was ik al niet zo'n sporter, maar ik schrok er wel van hoe snel je conditie achteruit kan gaan in korte tijd. Het heeft voor een groot deel temaken met het extra bloed wat je aanmaakt, las ik. Afijn, we hebben het er natuurlijk graag voor over! @smile: Wat naar dat de misselijkheid nog altijd niet voorbij is. Hoewel ik niet meer misselijk ben, moet ik 's ochtend soms nog altijd overgeven. Het gaat dan om eens per week ofzo, en daarna heb ik er ook geen last meer van, maar toch. Hopelijk is het voor jou heel snel voorbij, die overdosis hCG. Lekker aan de progesteron binnenkort! Jij ging ook een combinatietest doen, he? Aanstaande dinsdag al: spannend! @Jilly: Het lijkt me heel vervelend als je man zoveel weg is. En zeker als je je ei dan ook nog hebt! In de periode dat ik zwanger raakte was mijn vriend ook veel weg, maar gelukkig wel ieder weekend thuis. Dat heeft de kansen wat verbeterd. Bovendien had ik toen geluk met een ei op maandag. Wanneer is hij weer terug? @Mezelf: Wat fijn dat je je weer prettig voelt! Ik kan me voorstellen hoe heerlijk het is weer gewoon in je cyclus te zitten. En inderdaad, wie weet vanaf nu een lekkere korte! Je tekstje straalt positiviteit uit: fijn en erg knap van je. @luca: jouw 20-weken echo komt er bijna aan, als ik me niet vergis. Spannend! Ik ben erg benieuwd wat voor geslacht je baby's zullen hebben! Ga je het hier op het forum vertellen? Ik zou het ook begrijpen als je het liever voor je houdt, hoor. Merk je al dat je wat minder last van die nare hormonen hebt? @roosje: Hoe gaat het met je bekken? Heb je een manier kunnen vinden om ermee om te gaan of is het minder? Alweer 27 weken! Wanneer is precies je uitgerekende datum? Al flink bezig met de babykamer? Hier gaat alles prima. Baby beweegt erg veel, wat een ontzettend fijn gevoel geeft. Wel vrees ik een beetje dat het een druk kind zal worden. Als ik het al zoveel voel terwijl mijn placenta er ook nog tussenzit... De babykamer is praktisch af. We hebben (nou ja, mijn vriend heeft) geschilderd, meubels zijn bezorgd en in elkaar gezet, accessoires zijn uitgezocht en neergezet. Het is echt mijn favoriete kamer in huis geworden. Regelmatig ga ik er even heen om wat kleertjes opnieuw te vouwen of gewoon even op de grond te zitten en de mijmeren over de toekomst. Vind de kamer nog mooier geworden dan ik van tevoren had gedacht. Ben zelfs een beetje jaloers op de baby: ik had nooit zo'n mooie kamer vroeger! Veder vind ik alles wel lang duren nu. De tijd van echo's en onderzoeken is voorbij (wel fijn, natuurlijk) en dat betekent dat ik het nu alleen moet doen met boeken over zwangerschap, bevalling en baby's. Nog bijna 15 weken, pfff. Hoewel ik dit baby-in-buikgevoel ook wel zal missen, hoor. Maar ik ben gewoon zo nieuwsgierig naar mijn kind!
Goedemorgen @Serendipity je ei leeft inderdaad 24 uur dus je hebt een prima kans! En je bent nu zo relaxt van de vakantie dat je gewoon extra kans maakt deze ronde! @BB10 nog 3 dagen tot ei dat gaat snel dus hup aan de klus jullie. Als je inderdaad nu pas ontpilt bent dan heb je natuurlijk een extra goede kans ik hoop het zo! @Evenstar voel jij je alweer wat beter? Ik ben wel weer wat opgeknapt maar het verschilt gewoon per dag en ik weet nu gewoon dat ik rust moet nemen en niet teveel willen doen. Dus tja sporten is op dit moment bij mij ook niet zo aan de orde maar volgende week wil ik echt weer beginnen. @Orwen wat fijn dat het kamertje al af is en dat het zo mooi is geworden. Heb je ook foto's? Ben verder niet nieuwsgierig hoor maar zo'n mooi kamertje wil ik graag bewonderen. Inderdaad dinsdag hebben we de combitest en ben zo benieuwd naar de echo ben echt de dagen aan het aftellen. Ga je nog een 3d echo laten maken? Want volgens mij is dat tussen de 26 en 28 weken toch het mooist ofzo? Dan kunnen jullie nog een keertje genieten van jullie baby tot de 40 weken. Weten jullie eigenlijk al wanneer jullie me verlof gaan? Door gaan tot 36 weken of al eerder stoppen?
Foto's zijn een goed idee! Ik zal er binnenkort een paar maken en in mijn album plaatsen. Ik laat het weten! Spannend he, die combitest? Wij laten geen echo meer maken. Dat komt omdat we dus niet willen weten wat het wordt en we niet het risico willen lopen het per ongeluk te zien. Een 3D echo lijkt me heel speciaal, maar ook een beetje eng. Je ziet al echt hoe je kind eruit ziet en dat bewaar ik liever voor de bevalling. Ik ga half november met verlof. 11 november is mijn laatste werkdag. Dat is dus met week 34. In mijn familie bevalt vrijwel iedereen een of twee weken te vroeg, dus wilde ik het risico niet nemen nog niet klaar te zijn, voor mijn gevoel. Mijn zus is heel laat gestopt met werken en een week later was de baby er al! Ik wil echt proberen goed uit te rusten voor de bevalling en de heftige tijd erna. Maar het scheelt dat ik ook niet alweer tien of twaalf weken na de bevalling aan het werk ga. We weten het nog niet precies, maar ik reken in elk geval op een half jaar. Op mijn werk is het gelukkig geen probleem. En het lijkt mij veel te moeilijk zo'n jonge baby al naar het kinderdagverblijf te sturen. Maar dat is echt een persoonlijke keuze.
Meiden ik snap helemaal niks meer van m'n cyclus! Ik dacht m'n ei gehad te hebben, want zondagavond toen we thuis kwamen van vakantie had ik een ovutest gedaan en die was een beetje positief... daarna werden de testen steeds lichter, dus ik dacht dat ik m'n super positieve test had gemist en dinsdag m'n ei had. Maar vandaag weer vruchtbaarslijm?!?!?! Testen zijn nog steeds negatief... maar nog steeds vanaf dinsdag "ei-pijn" en nu dus nog steeds dat gevoel... wat ook raar is... m'n borsten zijn nog zo gevoelloos als wat, normaal voel ik iig wel iets na m'n ei... dus ben bang dat m'n ei nog niet geweest is?? Nouja bang... blij... maar weet het dus niet zeker... iig voor de zekerheid maar door klussen! Snap echt niks meer van m'n cyclus, zit je in ronde 7 en weet je het nog niet
Orwen, ik ben benieuwd naar je foto's! Jij bent echt al ver zeg! Fantastisch! Serendipity, ik hoop dat het raak is dit keer. Het kan alle kanten op! Ik begrijp nog steeds niks van mijn lichaam. Ik verlies nu alweer 9 dagen bloed. Ik dacht gewoon dat het m'n menstruatie was, maar het duurt wel erg lang. De eerste week, was het telkens heel weinig, maar sinds gisteren is het de ouderwetse ongi-hoeveelheid. Dus ik ga er maar vanuit dat ik pas sinds gisteren echt ongi ben. Het mag nu allemaal wel weer gewoon worden. Ik dacht dat dat het al was, maar niet dus. Ondertussen nog helemaal niet kunnen klussen sinds m'n miskraam... Word er eigenlijk niet goed van. Maar ja. Nog maar even afwachten of het nu wel echt m'n ongi is. Anders maar weer ergens aan de bel trekken voor advies/hulp. 'Spreek' jullie gauw weer.
@Orwen ik ben benieuwd naar de foto's. Wat heerlijk dat je een half jaar vrij kunt nemen van je werk dan heb je inderdaad alle tijd voor je kleintje. @Serendipity vervelend dat je nou niet weet of je ei al is geweest. Ik zou zeggen door blijven klussen want dat kan geen kwaad. @mezelf wat rottig dat je nu al 9 dagen ongi bent. Denk inderdaad dat je lichaam dan nog aan het herstellen is. Hopelijk ben je er snel helemaal van af en kunnen jullie weer lekker aan de klus! Vandaag precies 12 weken jippie!! De magische grens en natuurlijk vanochtend weer ingeluid boven de toiletpot. Het lijkt wel of het elke maandagochtend het weer begint. Vermoedt zelf dat het komt omdat ik in het weekend langer en tot later slaap en dan maandag vroeg op en iets eten en hup alles er weer uit. Maar ja morgen de echo en dan vergeet ik alles weer.
Lieve schatten hoe is het met jullie? Ik ben weer eens mijn ei kwijt. Vorige maand een heel vroeg ei en nu is ie weer later, ik snap werkelijk niets van mijn lijf af en toe. Een later ei is wel beter. Vriendlief begint een beetje de pest te krijgen aan verplichte nummertjes dus ik denk dat het deze maand niets wordt Ik las over foto's die zal ik dan eens gauw gaan bekijken en Serendipity ook al last van een verdwaald eitje? Mezelf ik hoop dat het vloeien snel over is en jullie weer aan de klus kunnen. En Smile al 12 weken!! Wauw wat gaat dat snel! Hoe is het met Roosje en Luca en de tweeling?? had jij niet een echo binnenkort? Weet je al wat het gaat worden? Ik meld me wel weer als ik mijn ei gevonden heb!