Eerste ronde in februari/maart 2009

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Serendipity, 1 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    @ Luca, ik kan me heel goed voorstellen dat dat met je moeder juist nu ook zwaar valt. Niet alleen om de hormonen, maar ook omdat het heel fijn is om ditjes en datjes aan je eigen mams te kunnen vragen. Het is een heel moeilijke ziekte :( Ben je zelf wel wat lekkerder in je vel ondanks dat je natuurlijk rap dik wordt met een tweeling? Ik weet zeker dat je er prachtig uit ziet :)

@ Serendipity... ik vind dat wonderen de wereld nog niet uit zijn... dus ik duim nog eventjes door :D Misschien heeft jouw ei wel heel andere dingen gedaan dan jij denkt...

@ Jilly, ik zou het ook doen die 800 km hahaha. Lekker romantisch klussen op de boot, dat heeft wel wat hee! Hier waar wij wonen zien we ook reusachtige schepen langskomen (sta ik daar weer voor die open brug...) kom je nog bij Grunn in de buurt of wordt het internationaal? Wel onthouden waar de daad is geweest he, leuk verhaal dat je kinderen later niet willen weten :D

@ BB10, spannend die laatste dagen!! Aaah. Aan symptomen of het gebrek daaraan kan je niks afleiden. Ik had zelf alleen een 'ander' gevoel die maand, en was er juist die maand niet mee bezig. Ik ben superbenieuwd!

@ Mezelf, hoop dat je na de mk extra vruchtbaar bent meid! Het zou niet voor het eerst zijn dat ik het hoor :) Zou iig fijn zijn als je cyclus niet zo lang is. Dat wachten de hele tijd... dat wordt snel oud en saai.

Ben ook benieuwd hoe het Orwen en Roosje vergaat... geen nieuws goed nieuws hoop ik.

Hier heeft het nieuws van ons topicgenootje er wel even ingehakt, maar ik moet mezelf daar ook weer even over heen zetten nu. Ik probeer echt volop te genieten van de zwangerschap, ik voel me goed, ik voel de uk de hele dag trappen en stompen (hahah tis me er eentje)... dus geen ruimte voor al die zorgen.

Er staan weer nieuwe echo foto's in mijn album van de extra echo's vorige week. Even eentje omdat die zo'n hoog zwijmelgehalte heeft (bij mij dan).

Je kijkt hier recht van boven op het koppetje van die draaikont van ons, zo lief met dat armpje... :

2. smile17

smile17 Niet meer actief

#1202 smile17, 6 okt 2009
    Laatst bewerkt door een moderator: 6 okt 2009
    @Jilly wat fijn dat je weer kans maakt deze ronde en tja dan maar heel veel rijden maar als het dan raak is heb je het er zo voor over gehad!

@BB10 geef de hoop niet op we duimen allemaal voor je! Weet je al wanneer je gaat testen als je ongi weg blijft? En tja mannen houden nou eenmaal van klussen8) behalve als het op verplichte dagen moet hahaha

@Mezelf wat goed dat jullie alvast aan het oefenen zijn hopelijk heb je snel je ei. Heb je al symtonen dat ie eraan zit te komen?

@Evenstar het is natuurlijk echt heel erg verdietig van de februari mama en kan me goed voorstellen hoe erg het je heeft aangetrokken. Maar ik denk inderdaad dta het wel goed is om je erover te zetten en heerlijk van je kleintje te genieten 9maanden zijn echt zo voorbij en je bent als het goed is al over de helft.
    Hopelijk gaat het met je leerlingen ook weer wat beter.
    Wat een schattige echo foto weer echt zo lief om zo'n klein mensje te zien dat al helemaal af is en gewoon in je buik zit het blijft een wonder.
    Welke wagen hadden jullie nou gekocht?

Ik heb ook eindelijk mijn echo foto op de pc dus (hmm kan hem hier niet plaatsen) dus in mijn album staat de echo van ons kleine beebje:D

3. smile17

smile17 Niet meer actief

Oh het is dus wel geluk :) Sorry hij staat wel schuin maar kan hem niet draaien. Op de onderste foto zie je bij het gezichtje het handje en kan je zelf vingertjes zien!
    Gisteren had ik weer even een mindere dag (overgeven enz) maar vandaag weer stuk beter en denk dus dat het echt wel de betere kant opgaat.
    Vanmiddag ga ik met mijn moeder op jacht naar positiekleding want zondag was ik ook al geweest maar in de stad (amsterdam) hadden ze echt helemaal geen winkels die positiekleding verkochten alleen 1 rekje bij de hennes. Ik heb nog niet echt nodig maar ga het nu wel leuk vinden om te laten zien en dan heb ik het vast in huis ;)
    Vraagje aan de andere zwangeren waar kopen jullie de positiekleding?

4. BB10

BB10 Niet meer actief

Waauw wat een mooie echo's! (van allebei)

5. BB10

BB10 Niet meer actief

Ik denk dat het deze maand toch niets wordt.
    Ik had me gisteren avond bedacht dat ik vanochtend wel zo'n gevoelig testje tegenaan kon gooien.
    Maar nu droomde ik vanacht dat ik ontzettend ongi geworden was, heel erg doorgelekt (sorry voor de details) dus toen ik vanmorgen wakker werd had ik al het gevoel dat ik niet hoefde te testen. Bleeh wat een droom en ik heb dus ook niet getest. Dus nu wacht ik rustig af of de duvels me vrijdag vinden (eigenlijk al donderdag avond, mijn banner staat verkeerd)

6. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Natuurlijk zeggen dromen niks he meid. Het is gewoon een rottijd, voor NOD. Ik zou zelf geen gevoelige test doen, omdat het vaak nog voor NOD misgaat, dan word je gewoon ongi. Ik had het dan liever niet geweten denk ik. Nog twee daagjes. Ik duim voor je :)

7. smile17

smile17 Niet meer actief

Spannend BB10 en zoals Evenstar zegt zo'n droom hoeft helemaal niks te betekenen. Waarschijnlijk omdat je toch over ongiworden nadenkt en het absoluut niet wilt worden ga je erover dromen. Ik duim dat er donderdag en vrijdag helemaal niks bij jou komt eigenlijk 9 maanden lang niet meer.

8. Mezelf

Mezelf Actief lid

6 dec 2008
    361
    0
    0
    Noord Holland
    Vind ik ook. BB het zegt echt niks hoor. Ik had voor m'n NOD toen ook niks in de gaten. Achteraf pas kon ik zeggen dat ik me 'anders' voelde. En die droom, ik denk dat het vast een soort angstdroom was. Ik geloof niet zo in voorspellende dromen. (wel als het me uitkomt natuurlijk :))
    Het wordt nu wel super spannend hoor!

Hier nog geen ei, m'n banner laat ik gewoon lopen. Als ik m'n ei heb gehad, dan horen jullie dat zeker van mij! Dus aan m'n banner kun je niks zien. Pas na m'n ei kan ik 'm goed zetten voor m'n NOD.
    Ik begin nu trouwens eindelijk weer vertrouwen te krijgen in m'n lichaam. Dat was vorige week weer helemaal weg, maar het gaat nu weer de goede kant op.

9. Serendipity

Serendipity Fanatiek lid

15 feb 2009
    2.397
    0
    0
    babyleidster
    zuid holland
    Hey meiden!!
    Even kort hier!! Gisteren gewoon ongi geworden hoor, wat ik natuurlijk al wist! Leek zelfs nog even spannend te worden, want sinds vrijdag had ik voorbloedingen en die waren maandag de hele dag gestopt, dus ik hoopte eigenlijk nog dat m'n ei toch een andere dag was geweest, tegen beter weten in. Dus zelfs nu ik het zeker wist ging ik nog twijfelen haha! Maar gisteren dus ongi geworden! Ik heb helemaal zin in deze ronde, dus wie weet komt het nu een x goed met dat geklus ;)
    M'n vriend vroeg 2 weken terug ook of ik al dacht zwanger te zijn... dus ik zei hem, nee dan hadden we vorige week sex moeten hebben... toen vroeg hij waarom ik dat niet vertelt had!? Dus ik zei, je wilde toch niet gepland sexen? Toen zei hij dus dat hij er wel meer rekening mee wilde houden, dus wie weet deze maand :)... zal wel weer meevallen met zijn goede voornemens, maar hoop het! :)

@ bb
    Hou de moed er in hoor meis! Ik had in de maand van m'n vmk ook hele rare bizare dromen, volgens mij ook over ongi, maar dat weet ik niet zeker meer! Ik werd elke dag wakker met een gevoel van... het zou nog kunnen! Wie weet is het echt zo! Dus geef de moed niet op en laat ons donderdagavond even weten of het al rommelt of dat je nog niks merkt... ben erg nieuwsgierig

@ Jilly
    Jeetje 800 km dat is een end!! Maar wel fijn dat je nog een kansje maakt! Wel lastig dat je er zo'n rekening mee moet houden enzo, en dat je je man alvast aan het werk moet zetten voor verse zwemmers ;)
    Voor mij is dat zo'n raar idee dat plannen, omdat m'n vriend dat hier echt weigerd ;) Maar wel fijn dat jullie er samen zo mee bezig zijn! En hopen dat die 800 km geluk brengen! ;)

@ smile
    Jeej!! Echo's, echt mooi!! Je kan al echt duidelijk alles zien!! Wat vond je man er van, dan word het zo werkelijkheid he! :)

@ evenstar
    Idd een zwijmel foto.. en zo duidelijk!! Ik ga nog even in je fotoalbum kijken naar jullie drukke frummel ;)

10. smile17

smile17 Niet meer actief

@mezelf wat fijn dat je het vertrouwen in je lichaam weer terug hebt. Nu even een goed ei en klussen maar;)

@Serendipity jammer dat je ongi bent geworden maar zoals je steeds al aangaf was de kans deze ronde bijna nihil. Hopelijk houdt je vriend zich aan zijn goede voornemen en maken jullie een super goede kans.
    Mijn man vond de echo echt geweldig door de echo's wordt het voor hem ook allemaal wat echter wat hij helemaal leuk vind.

Deze hele week ben ik alleen omdat mijn man voor opleiding in Eindhoven zit. Dus ik slaap alleen wat voor mijn betekent slechte nachtrust en dus lekkere dikke/ blauwe wallen. Nou ja nog 1 nachtje en dan is hij er gelukkig weer!
    En omdat hij weg is kunnen we vrijdag niet het hartje luisteren want mijn man wil daar toch ook wel erg graag bij zijn dus gaan we pas volgende week woensdag maar dan wel lekker samen.

11. Jilly

Jilly Actief lid

15 mrt 2009
    215
    0
    0
    Serendipity: Mijn lief wil best voor verse zwemmers zorgen maar heeft het er te druk voor aan boord zegt ie. Daar komt nog bij dat hij, in tegenstelling tot mijn ex man (die wou elke dag wel, alleeen ik niet!), niet zo'n joeper is. Hij vindt het wel leuk hoor, zo is het niet, maar wanneer ik de druk op voer van NU moet het... nou dan wordt het lastig!

BB: Ik zit stilletjes duimen te draaien voor je en hoop dat het goed komt. Frustrerend hè, dat het tot nu toe nog steeds niet is gelukt! Maar, houdt moed, het komt goed!

Smile & Evenstar: Whaah! Het zijn natuurlijk nu al de mooiste baby's die er zijn. Het blijft een gek idee dat er zo'n klein wezentje in je buik woont. Maar wel mooi!

Evenstar: Zoals het nu lijkt stap ik morgenavond op in Tiel en dan zijn we zondag in Karlsrühe (Duitsland). We komen niet in Groningen (daar past het schip ook niet langs, daar is het te groot voor). Een echte Rijn cruise zeg maar:D. Hopelijk ben ik op tijd, mijn temp is al gedaald, de ervaring leert is dat de volgende dag het ei is gesprongen. Ben benieuwd wat de thermometer morgenochtend zegt...

12. BB10

BB10 Niet meer actief

Ik had mijzelf zo voorgenomen dat ik niet voor NOD zou testen!!!!!
    Helaas mislukt!
    Ik kreeg woensdagavond een telefoontje van een dinnetje die heel hard in mijn oor stond te schreeuwen en te giebelen. Ze had getest (6 dagen voor NOD) en had een dikke tweede streep.
    Toen bedacht ik me ik zit 2 dagen voor NOD dan kan ik ook best testen. Maar nee geen tweede streep. Toen bedacht ik me dan zal ik donderdagavond wel ongi worden. Maar ook nee. Dus vanmorgen maar weer een testje tegenaan gegooid en weer spierwit pfffft. De hele dag nog geen krampje gevoeld en niets dat op een naderende ongi lijkt. Ik snap er geen sikkepitje meer van. Nu wacht ik tot zondag als ik dan nog niet ongi ben dan test ik weer. (zal je zien dat ik er zo een ben die heeeel langzaam HCG aanmaakt en nog een week moet wachten op een goeie test)
    Maar als dat zo is dan ben ik ook reuze blij want zwanger is zwanger toch? Op wat voor manier dan ook.
    Ik ben weer aan het raaskallen. Dat komt omdat ik het weer eens niet snap. Vandaag zit ik op dag 28 en ik heb mijn ei op dag 15 gehad. Mijn lf is bijna altijd 13 dagen dus dat is vandaag.
    Het kan nog zijn dat hij 14 is en dat de duvels morgen doorbreken maar die 14 dagen heb ik alleen een keertje gehad toen ik pas met die Etos pillen was begonnen.dus dat is een uitzondering.
    WHHHHHHHHHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAa ff gillen hoor ik vind het nu wel reuze spannend worden, ik heb er nog nooit zo dichbij geleken.

Sorry sorry sorry weer voor dit enorme ego bericht.

13. Troetelbeertjes

Troetelbeertjes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.314
    1
    0
    Amsterdam
    BB, dat klinkt wel erg spannend :)

Ik hoop het voor je!!

En Jilly: super romantisch als het nu lukt :)

14. BB10

BB10 Niet meer actief

Ha dames hier ff een kort berichtje van mij.
    Ik zit er ff helemaal doorheen en kan op het moment alleen maar brullen. De duvels hebben me toch weer gevonden:( Ik had zo gehoopt en eigenlijk ook een beetje verwacht voor mijn 35ste aan te tellen en die droom is in duigen gevallen.
    Er waren zoveel goede voortekenen dat ik er bijna van overtuigd was. Ik denk dat ik ff afstand moet nemen van dit forum want ik trek het op het moment ff niet. Ik lees zeker nog wel af en toe mee maar moet nu wel meer met andere dingen bezig gaan zijn. Ik denk dat ik me nu maar eens met volle overgave op mijn bedrijfje ga storten.
    Lieve meiden hopelijk tot gauw.

15. Jilly

Jilly Actief lid

15 mrt 2009
    215
    0
    0
    BB sterkte meis! Ik kan me je frustratie helemaal voorstellen!! En inderdaad, die 35 hangt ook in mijn nek, dus ook dat begrijp ik helemaal! Rus an!

Hier wordt weer een ronde overgeslagen, ben niet mee aan boord. De auto kon niet mee t.g.v. laag water stand, helaas dus. Ook november moeten we overslaan, pas in december hebben we weer een kansje....

16. Serendipity

Serendipity Fanatiek lid

15 feb 2009
    2.397
    0
    0
    babyleidster
    zuid holland
    @bb
    Hey meis, wat k*t dat je ongi toch is gekomen... kan me goed voorstellen dat je er even helemaal doorheen zit! Ik had dat ook voor curacao, gelukkig merkte ik daar dat het leven zonder kids ook wel leuk kan zijn... maar blijft k*t... merk bij mezelf ook alweer steeds meer dat ik het toch niet uit m'n hoofd kan zetten! Sterkte meis!

@ jilly
    Balen zeg, dat je toch niet mee kan varen! En november ook meteen over moet slaan :(... dat lange wachten zonder kans is al helemaal vreselijk!

@ mezelf
    Is je ei al in aantocht?? Als ik nou even weer een vroeg ei heb!! Dan doen we weer ff een ronde samen okay? ;)
    Ik had trouwens in ronde 2 zwanger worden van etos gebruikt en een cyclus van 36 dagen... en ronde 3 een korte ronde met vmk... nu ronde 7 weer etos zwanger worden gebruikt... (nu weer gestopt) en ook 36 dagen cyclus... dus wie weet deze ronde idd wat korter?? Zou wel leuk zijn als we weer gelijk zitten! ;)

17. Mezelf

Mezelf Actief lid

6 dec 2008
    361
    0
    0
    Noord Holland
    @ BB en Jilly: Wat een rottige berichtjes zeg! Ik weet niet zo goed wat ik erop moet zeggen, behalve dan dat het k.t is!

@ Serendipity: Werd bij jou je cyclus dus langer met Etos? Ik slik het nu ook sinds m'n miskraam, hoop niet dat het bij mij ook langer wordt! Dan is het helemaal super lang! Ik heb nog geen ei gespot, ik wacht met smart. Het zou leuk zijn als we samen op gaan. In ieder geval alvast goed oefenen!

18. Jilly

Jilly Actief lid

15 mrt 2009
    215
    0
    0
    Even iets van een heel andere orde; ik heb Evenstar enige tijd terug al toegevoegd aan mijn Hyve (vind het wel leuk om koppies te kijken;)), maar zou het leuk vinden jullie ook toe te voegen. Vanwege mijn werk ben ik daar onvindbaar, dus wie het leuk vindt mag mij middels een PBtje wel even haar mail adres sturen zodat ik jullie kan uitnodigen!

19. Serendipity

Serendipity Fanatiek lid

15 feb 2009
    2.397
    0
    0
    babyleidster
    zuid holland
    @ mezelf
    Ik weet niet zeker of het aan de etos zwanger worden pil ligt dat m'n cyclus dan langer is... wel toevallig dat tie beide keren 36 dagen was! Maar voor dat we aan het klussen waren is mijn cyclus ook wel eens 36 dagen geweest... zelfs een x 39 dagen, dus het kan ook toeval zijn!

20. Mezelf

Mezelf Actief lid

6 dec 2008
    361
    0
    0
    Noord Holland
    @ Serendipity: Mmm, oke. Dat is inderdaad lastig te zeggen. Nou ik ben vanmorgen gestopt met die pillen. Ik krijg waarschijnlijk daardoor weer meer last van m'n RLS. Onrustige benen en niet goed/diep slapen. Ben nu maar weer aan de gewone foliumzuur.

Deel Deze Pagina