Eerste ronde in februari/maart 2009

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Serendipity, 1 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. smile17

smile17 Niet meer actief

@Evenstar inderdaad het zo speciaal hij ging het ook vol trots tegen iedereen vertellen:)
    28 weken al het gaat echt hard. Ik vind 30 en 20 weken ook echt zo'n mijlpaal dan klinkt het ineens veel verder.

@Mezelf en BB wat geweldig alle 2 ei terecht het klinkt zo positief allemaal. Net wat evenstar zegt over circa 2 weken wil ik hier lezen over 2 andere positieve testen hihihi

@Serendipity wat lastig dat je je ei nog kwijt bent. Hopelijk is hij snel terecht en anders hoop ik dat hij al is geweest rond de klusdagen.

2. Mezelf

Mezelf Actief lid

6 dec 2008
    361
    0
    0
    Noord Holland
    @ BB: Wat leuk zeg! We lopen precies gelijk!!! Ik heb ergens rond gister avond of vannacht mijn eisprong gehad! Jij dus waarschijnlijk ook. Dat wordt samen testen! Spannend he?

@ Serendipity: Wat fijn dat jullie de smaak helemaal te pakken hebben! Ik hoop dat deze ronde voor jullie ook goed uitpakt. En hopen dat je je ei vindt!

3. Mezelf

Mezelf Actief lid

6 dec 2008
    361
    0
    0
    Noord Holland
    O ja, wel een leuk detail. Ik kan voor het eerst een banner maken met de gewone cyclus banner. Ik hoef niet de afwijkende cyclus banner te gebruiken!!! :D

4. Serendipity

Serendipity Fanatiek lid

15 feb 2009
    2.397
    0
    0
    babyleidster
    zuid holland
    Hey meiden, hier voor het eerst een ietsiepietsie donkerdere test... nog niet positief hoor, maar dan misschien morgen?? Ik baal wel, want hebben de afgelopen dagen al zo goed geklust en had gehoopt m'n ei al te hebben gehad... het enige positieve is dat het dan iig in het weekend valt ;)... weer alles uit de kast trekken om m'n ventje aan het klussen te krijgen (al lijkt hij wel steeds meer in te zien dat het wel handig is)
    Blijf het wel raar vinden dat ik al vanaf zondag rekbaar slijm heb gespot... eigenlijk vanaf vorige week vrijdag al een beetje... laten we nu hopen dat tie echt positief wordt... wel weer lange cyclus trouwens :(

5. Serendipity

Serendipity Fanatiek lid

15 feb 2009
    2.397
    0
    0
    babyleidster
    zuid holland
    #1345 Serendipity, 20 nov 2009
    Laatst bewerkt: 20 nov 2009
    hmmm nu m'n test is opgedroogd vraag ik me af of tie wel donkerder is als alle vorige testen... :( ik word er gestoord van... als ik in het weekend geen posi-test heb, geef ik het op

*edit*
    Willen jullie ff mee spieken??? Even fotootje gemaakt met mobiel, in het donker, dus niet heel duidelijk... wat denken jullie?? Zal ik m'n ei gemist hebben? Of zal die nog komen?? Ik weet het niet meer...

(bovenste test was zondag... die daar onder zijn vanaf woensdag... een beetje veel haha, maar ik dacht zeker te weten dat m'n ei er aan zat te komen, dus hoopte steeds al wat kleur verschil te zien, maar weinig tot geen kleur verschil dus)

6. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Ik vond dat er bij mij toen ook veel tijd zat tussen rekbaar gebeuren en ei. Maar niet ZO veel, maar jij bent jonger en hebt het meer :D hahaha. Ik zegt dat dit een prachtig weekend is om een baby te maken :)

7. Serendipity

Serendipity Fanatiek lid

15 feb 2009
    2.397
    0
    0
    babyleidster
    zuid holland
    Normaal heb ik ook maar 3/4 dagen rekbaarslijm... nu (aan het eind) is het rekbare slijm ook veel wateriger... sorry voor de details, maar nog nooit gezien!! Snap er echt weinig van... misschien moet ik gewoon niet zeuren en voorlopig door klussen?! ;)

8. Mezelf

Mezelf Actief lid

6 dec 2008
    361
    0
    0
    Noord Holland
    Lastig Serendipity. Ik zou haast zeggen: Laat die testjes voor wat ze zijn en gewoon lekker doorklussen. (Heb ik ook gedaan en toch zonder zoveel testjes (3) mijn ei gevonden)
    We hopen gewoon op een goed eitje voor van het weekend! Ik duim voor je!

9. BB10

BB10 Niet meer actief

Als je het zeker wil weten zou ik doorgaan met testen want het lijkt alsof je ei nog niet geweest is.

Hier, vandaag weer een super positieve test?!?!?!?!?!?
    Ikke niet snap.
    Morgen nog maar een keertje testen of de streep lichter wordt.
    Anders heeft dit ei wel veel moeite met springen!
    Vriendlief maar nog een keer proberen te verleiden (hij is de laatste dagen niet zo in to the mood :(.
    Ik heb wel wat buikpijn gehad maar niet zoals mijn ei altijd voelt, dus mss moet ie nog springen? Dan ben ik net iets later dan jij mezelf. Ik denk 5 dec. Leuk voor in mijn schoen:)

10. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    import Noorderling
    Ik had drie positieve ovutesten in de Rake Ronde. Maar ik heb daarvoor nooit ovutesten gedaan ;) Een LH piek (die je daarmee spot) duurt tussen 48-50 uur, dus als je net bij het begin-midden-eind test, kan je er wel meerdere hebben :)

Serendipity, ik zou gewoon klussen, evt. lekker wat extra deze week :D

11. Jilly

Jilly Actief lid

15 mrt 2009
    215
    0
    0
    Eieren gevonden en kwijt geraakt hier. Spannend dames! Ik ben benieuwd. Hier was het ei ook zoek, maar lief ook weg. Had een positieve ovu test, maar temp steeg niet. Erg raar dus. Nu maar wachten op het ongesteld worden en dan maar weer opnieuw tellen.

Serendipity; probeer er niet te veel druk op te leggen. Ik weet dat het lastig is, maar probeer hem een beetje een soort van te verrassen om hem aan de slag te krijgen. Zonder dat hij het gevoel heeft 'weer' te moeten. Succes!

BB en Mezelf; ik zal voor jullie duimen! You go girlies!

12. Serendipity

Serendipity Fanatiek lid

15 feb 2009
    2.397
    0
    0
    babyleidster
    zuid holland
    Hey meiden,
    Ik liep echt te zeuren ;)... heb inmiddels m'n ei gevonden!! Vanmorgen een positieve test :)... wat kan je je druk maken he... en dat na 9 rondes nog steeds... pff
    M'n ventje ligt met migraine op de bank :( hoop dat dat morgen ochtend beter gaat ;)

Hoe is het met het klussen van de andere meiden gegaan??
    Ik ga duimen voor jullie dat er over 2 weken weer 2 zwangeren bij zijn!! :)

13. Troetelbeertjes

Troetelbeertjes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.314
    1
    0
    Amsterdam
    Hey meiden!

Eindelijk ff kort online. We gaan zo babyspullen shoppen!

Heel veel succes met het klussen en zwanger worden meiden! Ik duim voor jullie :)

En ik heb niet nauwkeurig bijgelezen, maar lopen jullie nou allemaal gelijk met elkaar op?

Liefs, Luca

14. BB10

BB10 Niet meer actief

Ja grappig hè, het scheelt niet veel.

Hier heb ik manlief nog wel kunnen verleiden gisteren, gelukkig. Wil stiekem toch geen kans onbenut laten. (mss vanavond nog wel een keertje:))
    In alle voorgaan de maanden heb ik nog nooit twee van die knallende testen na elkaar gehad. En mijn ei spring na een positieve test altijd binnen 10 uur dusssss......? Rara politiepet.
    Ik ben wel heel benieuwd of de test van vanmiddag lichter is.
    Moet nu snel gaan ik heb een fotoshoot vanmiddag. Iemand die de kinderen voor oma op de foto wil zetten als sint cadeautje.
    Daarna snel boodschappen doen en vanavond uit eten bij de mexicaan. (zijn we nog nooit geweest)
    Ladies allemaal good luck!

Luca shop ze! (ik zit me ook al te verlekkeren in de bladen over al dat mooie babyspul)

Mezelf en Serendipity, ik duim voor twee positieve zw testen over twee weken! Mooi sint cadeau zou ik zeggen.

Jilly, ik baal met je mee meid lijkt me verschrikkelijk om al die eitjes te moeten laten schieten.

Evenstar, ik hoop dat die lang durende positesten een goed teken is;).

Andere zwangere hoe is het met jullie?

15. BB10

BB10 Niet meer actief

Op de ovu test was net nog een licht streepje te zien.....dus ei is geweest!
    Ik heb mijzelf vanmiddag het boek "het grote wonder" cadeau gedaan. Daarin staat dat je ook op dag 2 en 3 na ovulatie nog kans maakt op een zwangerschap. Ik dacht dat je ei maar 12 uur goed bleef na ovulatie. Volgens dat boek dus niet. Ze zeggen zelfs dat je meer kans maakt met sex hebben op de dag na je eisprong (het meeste op de dag zelf natuurlijk maar daarna) Wist ik veel.

16. smile17

smile17 Niet meer actief

Hi meiden

@Luca en nog geslaagd met shoppen?

@BB10 nou aan het klussen heeft het niet gelegen bij jullie.
    @Mezelf ik had ook 2 duidelijke positieve ovutesten dus misschien een goed teken!

@Serendipity jippie eindelijk de duidelijk test in handen. Ik hoop dat de migraine van je vriend op tijd weg is getrokken. Hmm beetje vies praatje maar dat vele rekbare slijm is dat niet het goedje van je man? Heb ik me namelijk wel eens in vergist......

Met mij alles goed lekker druk weekend hier. De baby echt zo hard schoppen nu en vanochtend heeft mijn man het weer gevoeld ben er echt helemaal gelukkig van:)
    Morgen komen vriendinnen langs maar iedereen vertelt een ander verhaal waarom ze komen dus het is een beetje een verrassing en gelukkig ben ik helemaal niet nieuwsgierig.

17. smile17

smile17 Niet meer actief

@Serendipity hihi we waren gelijk aan het typen. Nou hup nog een keer aan de klus dan maar. Enne dat boek is zoo mooi al die plaatje erin. Ik heb ook de dvd ervan (van schoonzus geleend) en die is ook zo geweldig echt een wonder. Probeer het met die dvd maar eens droog te houden.

18. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    import Noorderling
    Dat boek kreeg ik van mijn man voor mijn laatste verjaardag. Dat was in ronde 1, twee maandjes later was ik zwanger! :D Dus eh...

Hier ongeveer de hele babyuitzet gehaald, een ledikant gekregen, box via markplaats, en de rest van de kasten en dingen van Ikea, alles nog in de dozen... pfff ik kan helemaal niet een hele dag lopen. De tape geeft veel stevigheid, maar het gaat maar matig.

Vandaag verder twee mijlpalen:

1. ik voelde vannacht voor het eerst de kleine duidelijk de HIK hebben. Hahahahahaha :) wat onwijs schattig is dat. Mannetje wakker gemaakt, en die ook gevoeld, dat geeft zeg maar heel regelmatige kleine schokjes, heel anders dan echt schoppen (zeker zoals het schoppen NU voelt, jeee dat kan hard te keer gaan).

2. vandaag is er voor het eerst iemand in de bus voor me opgestaan om een plaats af te staan. Tjee. Ik begin echt in dat stadium te komen met die buik :D

19. Mezelf

Mezelf Actief lid

6 dec 2008
    361
    0
    0
    Noord Holland
    @Luca: En vertel, wat heb je allemaal voor leuke, stoere dingetjes gekocht??? Ben erg benieuwd.

@ Evenstar: Dat is grappig zeg! Staan ze voor je op. Wel relax, zeker met je voet. Dan is het wel beter als je zit!

@ Smile: Volgens mij treedt bij jou zwangerschapsdementie op. Je haalt alle namen door elkaar! :D Geeft niet. Ben benieuwd wat je vriendinnen te vertellen hebben!

@ BB en Serendipity: Echt super leuk, we zitten met NOD echt heel dicht op elkaar. Kunnen we samen zenuwachtig zijn en dingen voelen. En hopelijk samen feest vieren als we alledrie zwanger zijn! Eerst maar weer 2 zenuwslopende weken wachten. Gelukkig heb ik veel te doen, dan gaat de tijd wat sneller.

20. Serendipity

Serendipity Fanatiek lid

15 feb 2009
    2.397
    0
    0
    babyleidster
    zuid holland
    Hey meiden,
    Denk dat m'n ei vandaag springt... heb sinds gisterochtend ei-pijn en gisteravond was de pijn zo aanwezig dat ik niet eens aan sex kon denken :-s (ik had er natuurlijk ook een week op zitten broeden, dus hij zal wel groot zijn haha) vanmorgen nog een poging gewaagd, maar ging echt niet... nog steeds echt pijn! Nu nog steeds aanwezig die pijn, dus denk dat het vandaag wel eisprongdag wordt.... vrijdag ochtend voor het laatst geklust, dus geef mezelf toch nog een kans (op een meisje haha) We willen vanavond nog een poging wagen (m'n vriend is nu weg) dus dan gaan we weer op het wachtbankje!

@ bb en mezelf
    Echt leuk dat we zo vlak na elkaar ons ei hebben gehad!! En allemaal goed geklust (ik iets minder, maar agh) dus dat worden zeker 2 spannende weken!!

@ Jilly
    balen dat je je ei verplicht voorbij moet laten gaan, wanneer maak je weer kans?? Als je cyclus regelmatig blijft, wanneer is je ventje dan weer thuis rond je ei??

@ alle zwangeren?
    Ff stomme vraag, maar hoe was jullie kluspatroon toen jullie zwanger bleken? Allemaal de dag voor en de dag van je ei geklust?? Of ook nog meiden (die net als ik) 2 dagen voor m'n ei geklust hebben en daarna niet meer? (even m'n kansen berekenen ;))

Deel Deze Pagina