Oeps tegelijk getypt...............ohh bijna mama, kan je het al een beetje geloven? En een kerstwonder...tja...mijn nod ligt wss zo rond oud en nieuw. Zou wel leuk zijn om op 31 dec om 12 uur tegen vriendlief te kunnen zeggen dat hij papa wordt.
@Mezelf dat is mooi dan kom ik rond tienen zeker even kijken!! Hihih wordt bij de gedcahte al helemaal vrolijk! @Luca wat een gek idee dat je de datum al hebt maar wel een geweldige dag om naar toe te leven. EN tja logisch dat je even een traantje wegpinkt al die hormonen in je lijf en jij hebt ze nog dubbel ook knuf voor jou. @Orwen spannend laat die weeën maar komen. De eerste mama van ons clubje is nu echt in zicht. Mijn vriendin die in september is bevallen is ook ingeleid en bij haar begonnen ze donderdag en haar dochter is vrijdag geboren. Maar ja haar vliezen waren nog niet gebroken en bij jou rommelt het natuurlijk al. Dus ik ga gewoon voor maandag voor jou @BB10 ja dat is echt geweldig om het nieuwe jaar in te luiden met een positest en ik heb het al eerder gezegd we gaan weer dezelfde trend beginnen als in het begin van dit clubje elke maand opnieuw minimaal 1 zwangere erbij!
@ Mezelf: Oei, klinkt wel heel erg als.... Veel plezier met testen morgen. Dank u Sinterklaasje @ Orwen: hopelijk zet het vanzelf door en anders ben je sowieso heel snel mama! Jeetje, wat spannend! De eerste hier... @ BB10: Getverdegetver, klotemenstruatie :x. Volgende ronde mag jij je mandjes uit de kast halen, daar gaan we voor! Dan gaan we hopelijk samen met een positieve test het nieuwe jaar in, mijn NOD is in het kortste geval op 28 dec, maar moet nog ff zien wanneer mijn eisprong gaat zijn. Ik zal alleen niet tegen mijn vriendje zeggen dat hij papa gaat worden, na mijn MA durf ik pas echt blij te zijn na een goede echo en na 12 weken .... @ Luca: Best confronterend, hoor, de datum te weten wanneer je mama wordt. Zou het een vaginale bevalling zijn geworden als ze in hoofd hadden gelegen? Hier nog steeds last van MS, gekke slappe linker arm en wiebelig linker been. Ben inmiddels ziekgemeld. Ik heb mijn beide opleiders aan de lijn gehad (loop nu stage elders) en ik mag volgende week freewheelen. In mijn eigen tempo werken zonder verplichting. Fijn! Want van thuis zitten word ik zo langzaamaan ook gek!
Spannend zeg!!! Laat eigenlijk, als ze eigenlijk gem. drie weken eerder komen. Maar wel goed als je het vol kan houden haha. Wie weet komen we toch nog op dezelfde dag met virtuele beschuit met muisjes. Overtijd raken zit bij mij niet in de familie lijkt het, iedereen lijkt zo ongeveer een week voor due date te arriveren
Hhaha ik dacht net hetzelfde, laptoppie naast mijn bed. Kan ik morgenvroeg meteen kijken of Mezelf al twee strepen heeft gezien. You go girl! Krokodieltje, balen dat je last blijft houden van je ms. Wel fijn dat ze daar bij je stage rekening mee houden. Ik zou me ook snel vervelend thuis denk ik. (behalve als ik zwverlof krijg natuurlijk) Ik ga voor samen op roze als hekkensluiters dit jaar oke? Prima begin om 2010 in te gaan.
Yesssss!!!!! Zwanger!!!!! Dank u Sinterklaasje!!! Direct twee streepjes!!! Hoefde niet eens te wachten!!!
O Mezelf, wat een fantastisch nieuws! Zo ontzettend gefeliciteerd! Bijzonder gevoel, he? Ook al dacht je al wel zwanger te zijn, het blijft spannend tot je duidelijkheid hebt. Wanneer ben je nu uitgerekend? O, ik ben helemaal in de wolken voor je! Ga er lekker van genieten! Wat een heerlijke Sinterklaas!
GEFELICITEERD MEZELF!!!!!! Geniet maar van dit heerlijke Sinterklaascadeau en ik duim voor je dat alles deze keer wel goed gaat!
Wat geweldig Mezelf!!! Hihi, we hadden al zoiets gedacht natuurlijk , maar echt super voor jullie. Nou, ik denk dat jouw Sinterklaas niet meer stuk kan Super nieuws en gefeliciteerd!!! (ps. hier bek af, gister tot half 4 kinderkamer in elkaar gezet. Ik antwoord en reageer later meer... )
Joehoeeee Mezelf is ZWANGERRRRR!!!!!! Hadden we er met z'n allen een goed gevoel over. Super meis! Wat een heerlijk Sinterklaas cadeau. Volgens mij en je dan ergens begin augustus uitgerekend of niet?
Yeaahhh van harte gefeliciteerd mezelf!! Wat heerlijk geniet ervan wat zal jij een heerlijke sinterklaas hebben!
Bedankt voor alle felicitaties!!! Ik ben ongeveer 13 augustus uitgerekend. We vinden het wel spannend hoor! Maar deze zwangerschap voelt wel al anders dan de vorige, hopelijk is dat een goed teken. Het is nu echt overduidelijk dat ik zwanger ben! Eigenlijk al bijna anderhalve week van die verschijnselen. Ik durfde niet te geloven dat ik al zwanger was, maar stiekem voelde ik het al heel snel na m'n ei.
Dat is een goed teken hoor, ik was zelf ook wel eens bang maar heb vanaf het begin een goed gevoel gehad. En ik wist het ook al na mijn ei Hihihi...
Hey meiden, @ mezelf YEEEAAAHHH!!! Zwanger!!! Wat goed!! Kon ook bijna niet missen natuurlijk, maar blijft altijd spannend he!! Wel lekker, uitgerekend zijn in de zomer, kan je lekker genieten van een hele lange verlof/vakantie!! Geniet er van meis! @ Orwen, Spannend!! Jij bent echt aan het aftellen!! Wel raar idee hoor, dat je gewoon maandag/dinsdag mamma bent!! Ik wens je alvast heel veel sterkte en succes!! En zodra je de kans hebt om wat te laten horen... graag @ Luca Jij ook alvast een datum!! Ik ben benieuwd of de kleintjes het zo lang vol kunnen houden! Maar je weet iig dat je 3 februari mama bent... misschien eerder, maar dan iig! @ bb Wat onwijs balen dat je ongi bent geworden, ook al voel je het wel aankomen! Het blijft klote... heb zo geduimd voor een wonder voor je! Maar Januari wordt onze maand hoor!! @ hier, Sinds donderdag al licht krampen en wat licht bruin verlies, dus het is al een beetje begonnen, moet alleen nog wachten tot morgen of maandag, dan begint het echte feest! Wel heel gezellig Sinterklaas gevierd gisteren bij m'n schoonfamilie! Was erg gezellig! En vanavond met mijn fam. uit eten, dus wel een gezellig weekend!
Wauw Evenstar mooie buik hoor, komt echt als een balletje naar voren! Ik wil er ook wel zo een. Maar als ik mijn figuur bekijk zal ik wel aan alle kanten uitdijen (niet dat ik dik ben hoor maar als ik aankom dan ook wel aan alle kanten)
@ Evenstar: Echt een bolletje erop geplakt ! Super mooi! Maar je bent van jezelf natuurlijk helemaaaal niet dik. Dus tja, het kindje moet ergens een plaatsje zoeken! Gaaf hoor!