Eerste ronde in februari/maart 2009

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Serendipity, 1 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mezelf

Mezelf Actief lid

6 dec 2008
    361
    0
    0
    Noord Holland
    @ Serendipity: Ja, daar moest ik huilen. Maar normaal huil ik eigenlijk nooit om films. Zelfs niet om Titanic. Waar heel veel mensen echt moesten huilen.
    Hoe is het bij jou?

2. Mezelf

Mezelf Actief lid

6 dec 2008
    361
    0
    0
    Noord Holland
    Net met mijn lieve paard bij de osteopaat geweest. Ze zag/voelde dat er een hele rij wervels vast zaten, ze bewogen niet meer ten opzichte van elkaar. Die heeft ze los kunnen maken. Nu moet ik zelf goed trainen met 'm om het nog beter te maken. Dus ik heb goede hoop dat het goed komt.

Van het weekend ben ik lekker een weekendje weg naar Centerparcs, dus spreek ik jullie even niet.

Verder wel alles goed???

3. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Ah je arme peerd :( Maar komt vast goed!

Veel plezier in centerparcs.

Hier een loodzware week gehad met een dikke dip gisteren/vandaag (ik heb een topic elders). Nu weer beter, maar nogsteeds doodop doordat die lading werk maar niet lijkt te eindigen.

4. Mezelf

Mezelf Actief lid

6 dec 2008
    361
    0
    0
    Noord Holland
    @ Evenstar: Heb even dat andere topic opgezocht. Kop op hoor! Niet zo negatief over jezelf! Je mag er zijn! Je kunt trots op jezelf zijn. Nu alleen het woordje Nee nog in de mond nemen. Dat zal vast ook een van de eerste woordjes worden van jullie Frummel!;)

5. Brix

Brix Fanatiek lid

25 jan 2009
    1.969
    0
    36
    Evenstar, let goed op jezelf! Er is maar 1 Evenstar in de wereld en als jij niet goed voor haar zorgt, doet niemand dat (ik hoor mijn moeder praten, alleen dan Evenstar vervangen door Kroko :p).
    Werk is maar werk, als jij uitvalt, draait de wereld wel door. Jij moet voor jezelf en voor je kindje zorgen. Minderen dus, als ik je topic lees, zit je behoorlijk tegen een burnout aan.

*Kroko kijkt heel streng terwijl ze dit typt*

6. BB10

BB10 Niet meer actief

Schatteke, denk jij alsjeblief aan jezelf en aan je kleintje. Ik weet hoe moeilijk dat is maar ook zonder jou gaat het werk door (ook al weet je dat jij het het beste kan....zo denk ik altijd. En ik wil nooit dat anderen aan mijn werk komen, hoezo controlefreak) maar je moet wel goed op jezelf passen hoor! Mss halve dagen werken of een dagje minder in de week? Iig wat minder werk mee naar huis nemen? Ik roep maar wat hoor.
    Hele dikke knuf!

Mezelf veel beterschap voor je paardje. Vervelend hè als je lieverd wat mankeerd. Ik hoop dat het gauw weer over is. Oja veel plezier in centerparks!

Hoe is het met de rest van de meiden???

Jeetje ik ben zo benieuwd naar Orwen en eigenlijk ook naar Roosje.

Hier kunnen we weer aan een nieuwe klusweek beginnen.
    (als vriendlief niet meer boos op me is:), ik vergeet de laatste tijd nogal veel en hij vond het niet meer leuk, ach mannen, doe ik toch ook niet expres) moet wat worden als ik zwanger zou zijn, dat heb ik hem maar niet verteld......wil hij spontaan geen kids meer denk ik;)

7. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    import Noorderling
    Ah jullie zijn lieverds. Vannacht redelijk goed geslapen en nu nog een halve dag doorbikkelen (5 papers bespreken van de studenten, oh en sommigen zijn echt heel slecht...). Dan ga ik op tijd naar huis! :)

8. Brix

Brix Fanatiek lid

25 jan 2009
    1.969
    0
    36
    Tada, positieve ovulatietest :D! Ik weet wel wat Krokoman en ik gaan doen dit weekend :p:D.......

9. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    import Noorderling
    Hihihihihi :) Kroko en krokoman gaan voor een hoogzomerbeeb :D

Enjoy :D

10. Dara

Dara Actief lid

4 dec 2009
    288
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Evenstar: Pas goed op jezelf, neem wat gas terug als je lichaam daarom vraagt.

@ MEzelf: Have fun in Centerparcs

@ Kroko: Wat fijn dat je een positieve ovu test hebt!

@BB10: Verwacht je binnenkort ook je ei?

Hier verwacht ik na het weekend mijn ei..spannend dus, de klusdagen staan hier dus ook voor de deur. Verder geen bijzonderheden.

Fijn weekend allemaal

@ Orwen: Houd je ons nog op de hoogte, ben erg benieuwd hoe het met je gaat en naar je bevallingsverhaal.

Groetjes,

Daar

11. BB10

BB10 Niet meer actief

Dara, ik ben regelmatig mijn ei kwijt;)
    Soms komt ie al op dag 10 en soms pas op dag 17 dus daar zit wel eens een hele week tussen. Maar ik gebruik ovu testen dus ik vind hem wel hoor.
    Vanaf zondag begin ik weer met testen en dan ben ik benieuwd hoe lang mijn cyclus is deze maand. Mijn lf is de laatste 3 of 4 cyclussen netjes 14 dagen dus weet ik precies wanneer ik de duvels kan verwachten. Dan komt er pas weer echt actie in de tent en dan ben ik er ook weer veel meer mee bezig, heb jij dat ook?

Mezelf lekker aan het relaxen in centerpark? Geniet er maar lekker van. Is je paardje alweer wat beter?

Serendipity, ongi over en aan de klus?

Kroko, jeeeeeeuuuhh eitje! Veeeeel plezier dit weekend!

Jilly hoe is het met jou? Mannetje op het goede moment thuis of zit het er niet in? Goh je zult er wel van balen.

En onze zwangere dames, ik vind het wel weer tijd voor buikfoto's (vind ik nl erg mooi) en foto's van mooie kamertjes wil ik ook wel zien hoor.

12. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    import Noorderling
    Op verzoek :D

31w2d:

13. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    import Noorderling
    Oh en lieverds...

Orwen is bevallen hoor, ik denk gewoon maandag al. Heb het maar even via hyves opgezocht, hoop dat ze hier snel komt om er (;)) over te vertellen!! :)

14. Serendipity

Serendipity Fanatiek lid

15 feb 2009
    2.397
    0
    0
    babyleidster
    zuid holland
    Hey lieve meiden,

@ mezelf,
    Ik had de film ook al gezien, maar wist niet meer dat tie zo zielig eindigde!! Maar ook wel eens lekker, een potje janken om niks! ;) Toch? :p Hopelijk is je paardje snel beter en geniet lekker van het weekendje center parcs!! Hoe is het met de symptomen? Ben je al meer misselijk?

@ Dara en Krokodieltje
    Leuk weer 2 eitjes vlak bij elkaar :D Dat word klussen meiden!! Ik ga voor jullie duimen en veel klus plezier! :)

@ BB
    Eindelijk weer een leuke tijd he! ;) Hopelijk komt je ei weer snel, zo'n korte cyclus is toch een stuk fijner! Ik hoop ook op weer een korte cyclus deze maand!
    En ruzie met je vriend :( is nooit leuk... inmiddels weer bijgelegd?? Want januari werd onze maand hoor! ;) Al zal jou nod nog in december zijn zeker?? Dan word december gewoon jou maand al hoor!

@ Evenstar
    Hey meis, ik heb je topic nog niet gelezen, maar begrijp dat je je een beetje te veel op je hals haalt?! Rustig aan hoor, geniet van die kleine in de buik, want als tie er eenmaal uit is gaat tie niet meer terug! ;) Dus nu genieten en rustig aan doen!!

@ Orwen,
    Heb ook even op je hyves gespiekt! :) Gefeliciteerd!!! En hoop snel je verhaal te horen en hoop natuurlijk dat alles goed is gegaan!!

@ Hier,
    Gister nog een beetje ongi, vandaag denk niet meer!! Dus kunnen we ook weer gaan klussen... Ik weet niet, heb de laatste tijd niet zo'n positief gevoel er meer over... ga me ook steeds meer zorgen maken, voel ook m'n hele cyclus lang soms steken bij m'n ei?? Ik zal me wel druk maken om niks, maar misschien dat ik over een paar cyclussen toch eens langs de dokter ga voor advies... Maar voor nu gewoon weer gezellig klussen! :)

15. BB10

BB10 Niet meer actief

Jaaaa daar kwam weer zo'n super mooie buik voorbij!

Orwen, hier ook nog een keertje gefeliciteerd!

Serendipity, hier is de ruzie gelukkig weer bijgelegd. We hebben ook al goed geklust. Maar mijn ei is nog niet in zicht dus daar moeten we nog even op wachten. Wel heb ik al een paar dagen vreselijke rugpijn. Ik denk wat spieren die lekker vast zitten:( Ik weet nog niet wanneer mijn NOD is omdat mijn ei soms op dag 10 en soms pas op dag 17 komt. Ik heb hem nu op 31 dec gezet dat is een cyclus van 28 dagen. We zullen zien, ik hoop niet dezelfde cyclus als vorige maand dan kom ik uit op 3 januari.

Hier nog een weekje werken en dan fijn 2 weken vrij.
    Uiteten met mijn schoonmoeder en een paar dagen naar de Ardennen naar mijn ouders. Verder uitrusten en genieten van de gezellige kerstsfeer in huis.
    Ik las gisteren mijn horoscoop en daar stond in dat ik binnenkort moest rekenen op een stroomversnelling in mijn leven?!? Hoop hoop hoop haha!

16. Serendipity

Serendipity Fanatiek lid

15 feb 2009
    2.397
    0
    0
    babyleidster
    zuid holland
    Hahaha.. klinkt goed die horoscoop... wat schrijft tie over vissen??? (erg hoopvol haha)
    Hier staat onze kerstboom ook al... wel gaaf hoor, zo voor het eerst in ons huisje!! Ben zo trots haha!

Nog meer mensen die een decemberkraslot hebben?? Wij hebben ze voor de familie gekocht en niemand kon zich beheersen... de hoogste prijs is tot nu toe voor m'n schoonzusje met 15 euro hahahaha!! Ik ben de enige die zich nog kan beheersen... maar ik vraag me af voor hoelang nog :p... ik ga al aardig richting de 200 euro ;) maar ach dat zal het vast niet worden :( ;)

@ evenstar
    Je hebt echt een mooie buik!! Hoop er later ook zo eentje te krijgen :D... hij is ook al flink zeg!! Je zit al op ruim 31 weken... gaat echt hard!!

17. Orwen

Orwen Actief lid

23 feb 2009
    397
    1
    0
    Dag lieve meiden,

Daar ben ik dan! Moeder en wel :D
    Ik laat nu even kort iets weten, maar binnenkort zal ik uitgebreider vertellen over hoe de bevalling was en ook op jullie reageren.

Maandag 7 december om 16.54 uur is onze dochter Alba geboren. Reinah is haar tweede naam, samengesteld uit de namen van de moeders van mij en mijn vriend. Ze woog 4030 gram. Ze is prachtig, lief en helemaal onze dochter.
    Het gaat goed met haar, met mijn vriend en met mij. De bevalling is binnen zeven uur afgerond; heel snel dus! Waarschijnlijk door de ingeleide bevalling, vielen de weeen me wel tegen. Ze kwamen vanaf het begin al snel (iedere twee minuten), gingen nooit geheel weg en waren erg heftig. Lastig dus, zonder een moment om jezelf op te laden. Ik heb toen om een ruggenprik gevraagd en ongeveer drie uur later is Alba geboren.
    Wij hadden een klinisch kraambed door de medicatie die ik in de zwangerschap gebruikte en zijn sinds gistermiddag weer thuis. Vannacht een zware nacht gehad (Alba wilde niet slapen en niet drinken), maar vandaag is ze weer heel rustig.

Binnenkort zal ik heel gedetailleerd vertellen over de bevalling, eerst moet ik mijn hele verhaal sowieso nog opschrijven. Ga ik snel doen, want anders vergeet je zoveel details, he?

Zo, dit is het voorlopig even. Ik hoop snel het complete verhaal te kunnen plaatsen, met een eerste foto van Alba.

Veel liefs,
    Anne

18. BB10

BB10 Niet meer actief

Jaaa daar is ze dan! Nog maar een keer gefeliciteerd! En ik ben erg benieuwd naar het "grote" verhaal. En als het weer wat rustiger is kun je meteen een mooie nieuwe banner aanmaken.
    Dikke knuf voor onze eerste mama!

19. Brix

Brix Fanatiek lid

25 jan 2009
    1.969
    0
    36
    Orwen, gefeliciteerd met je dochter!!! Alba, mooie naam! Nu lekker genieten van elkaar en ik ben benieuwd naar de verhalen en de foto's.

20. Dara

Dara Actief lid

4 dec 2009
    288
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Orwen: Van harte gefeliciteerd met Alba, fijn om te horen dat jullie het allen goed maken. Geniet lekker van je moederschap.

@ BB10: Ik herken mezelf helemaal in je ei verhaal. Zodra het nadert, ben ik er veel meer mee bezig. Mijn NOD is ook een fictieve datum, vanwege mijn rommelige cyclus. Het enige dat regelmatig is, is mijn LF (stipt 14 dagen). Lekker dat je binnenkort 2 weken rij bent, heerlijk!

@Serendipity: Ik koop zelf geen decemberkraslot, maar een Oudejaarslot. Fijn dat je ongi bijna over is, veel klusplezier! I wish you very much luck (ook voor je decemberkraslot, maar meer dat het deze ronde raak is!)

@ Evenstar: Prachtige buik!

Hier nog aan het wachten op mijn ei, komende week verwacht ik ém.

Groetjes,

Daar

Deel Deze Pagina