Nee, in Groningen wil je echt niet met de auto naar het centrum, daar kan je niet parkeren. We wonen er 10 minuten fietsen vanaf, het gaat hier om dom stadsbus beleid!!! We waren samen hoor, hij mij steeds dextro's toestoppen en me vasthouden, ahh. En nu mag ik alleen opstaan om te plassen Nou, ik hoop op een paar kerst-testjes!! Met veel streepjes! Ben benieuwd krokodieltje, maar ik ga morgen op vakantie en ben 10 dagen niet online! Iedereen alvast heel mooie dagen en als ik morgen geen tijd meer heb, dan tot volgend jaar!!
Oh gelukkig ik dacht dat je alleen was. Tja ik woon in een dorp en kom nergens zonder mijn toto. Wel lief dat ie zo goed voor je zorgt! Heel veel plezier op vakantie, rust goed uit. Fijne dagen en ik hoop ook dat het de komende week streepjes regent. al moet ik er denk ik nog wat langer op wachten.
Even een kleintje van mij. Ik heb mijn Kerstcadeautje gekregen . Ik had het al wel gevoeld, maar je wilt jezelf ook weer niet voor de gek houden, he . Ben zo blij !!!!!!!!!!!!!! Ik ga heerlijk genieten van een alcoholvrije Kerst.
Wat een geweldig kerstcadeautje voor je Krokodieltje!!! Gefeliciteerd voor jou en krokodielmannetje, en genieten van de alcoholvrije drankjes Fijne feestdagen voor iedereen! Liefs, Luca
Hier weer eens een berichtje uit het Noorden. Heb af en toe wel even om het hoekje gekeken hoe het gaat, maar om iets te melden hier vind ik wat lastig. Krookje, gefeliciteerd! Het zat er ook wel aan te komen hè, je hebt het goed aangevoeld! En er zijn ook al baby's! Hoera! Gefeliciteerd mama's en papa's! Ik heb de foto's van Alba al even bekeken! Wat een plaatje! BB10, spannend hoor, maar niks aan je situatie! Mijn mannetje zit in zijn eentje aan boord, weet dus heel goed hoe het voor je voelt! Krokodieltje is nu zwanger, maar wanneer ik het goed heb begrepen zijn er nog niet meer zwangeren bij gekomen. Hier is er voorlopig geen zicht meer op. Mijn laatste cyclus duurde opeens erg lang en gooide daarmee flink roet in het eten. Het gevolg is dat we pas eind 2010 weer kunnen beginnen met zwanger orden. Natuurlijk leg ik me daar niet bij neer en ga in de eerste week naar de huisarts om eens te horen of hij er iets mee kan. Meer dan flink balen dus, en ook de reden (naast het feit dat we druk aan het klussen zijn met ons nieuwe huis) dat ik hier niet zo vaak meer kom. En die leuke schattige baby's, ze maken het verlangen alleen maar groter....
@ krokodieltje YEAH!!!! Super gefeliciteerd!! Dat is pas een super kerst!! Geniet er van meis!! Heb je ondertussen al meer symptomen? @ Jilly Dat is goed balen meis, snap heel goed dat je er geen trek in hebt om hier "gezellig" mee te kletsen! Ik zou er ook goed ziek van zijn als je weet dat je pas eind 2010 weer kans maakt... Maak je wel weer kans als je cyclus een maand korter of langer is dan normaal?? Ik weet wel dat je bij de dokter pillen kan halen die je ongi uitsteld, dus hoop dat dat wil helpen!! @ bb Hoe is het met je meis? kan je de spanning nog weerstaan?? Niet zo'n goed gevoel deze maand? Of toch wel hoop? @ hier Ik heb totaal geen hoop ... geen symptomen... ik weet bijna zeker dat ik zondagavond m'n eisprong heb gehad, dus beter klussen had niet gekund... maar ik heb nu helaas geen hoop meer! Ik baal echt... en ik hoor jullie al zeggen, die symptomen kunnen ook nog komen, ik zit nog vroeg in m'n cyclus... maar in ronde 3 had ik symptomen vanaf 3 dagen na m'n ei, en tot nu toe is er voor mij nog niet bewezen dat het ook anders kan bij mij
Kroko, gefeliciteerd meis geniet van je kerstcadeautje! Jilly, begrijp je goed. Wat een balen situatie zeg. Kan je niet ergens een extra week verlof inlassen om met je mannetje mee te varen? Zodat er toch op de goede dagen geklust kan worden. Luca, hoe is het met de boy's? Serendipity, jammer van je slechte gevoel terwijl je toch goed geklust hebt. Hier, schoonpa is geopereerd en alles is goed gegaan. De chirurg was fier (trots) op zijn werk. Verder geen kwaaltjes, niks nada noppes. Ben alleen heel erg moe maar dat heeft een reden. We zijn gisteren met mijn schoonmoeder wezen uit eten en toen we naar huis reden kreeg ik een allergische reactie. (net als voor de grote vakantie) We waren vlak bij het ziekenhuis dus ik zei tegen mijn lief, rijdt maar meteen naar de EHBO want dit gaat niet goed. De bulten stonden al in mijn nek en gezicht en alles begon te jeuken. In het ziekenhuis weer zo'n dikke naald in mijn arm (waar ik nu nog last van heb) Dus daar zal ik wel zo moe van zijn. Wat ik wel erg raar vond is dat de allergische reactie begon met hele erge buikpijn (ongi) dus dacht ik niet aan zo'n reactie ik was er ook van overtuigd bloed te zien toen ik naar de wc ging, maar nee. De bulten en de jeuk zijn gelukkig nu weg. Ik heb nog pijn in mijn arm en een aantal grote blauwe plekken. Maar geen zw klachtjes of voorgevoelens. Ik heb nu trouwens beslist dat het wel genoeg is. Ik heb genoeg ziekenhuizen van binnen gezien dit jaar, IK WIL NIET MEER!!!!! Ik wil dat 2010 uit alleen maar leuke dingen bestaat! (al zit er nog 1 operatie aan te komen)
@KROKO: Van harte gefeliciteerd!!!!! Wat een super kerstcadeau. @ BB10: Wat naar zo'n allergische reactie, heb je iets verkeerds gegeten ofzo? Gelukkig is de operatie van je schoonvader goed verlopen. Ik hoop zo dat je gewoon positief test, ik blijf voor je duimen! @ Serendipity: Wat balen dat je deze ronde geen goed gevoel hebt, ook voor jou blijf ik duimen! @ Hier: Ik heb geen idee wat ik kan verwachten ik krijg van mijn lichaam erg veel dubbele signalen...zal maar weer moeten afwachten. Groetjes, Daar
@kroko: Gefeliciteerd! Duurde even, omdat ik opeens geen mail meer kreeg van zp. Supercadeau inderdaad! Geniet ervan!
@Kroko van harte gefeliciteerd wat een heerlijke kerst zullen jullie hebben geniet ervan meid! @BB1o yeah eindelijk het eerste goede nieuws nu op naar het volgende gewoon die positest! Ik heb even weinig tijd zal snel weer meer reageren maar nu even vakantie en overmorgen jarig daarna kom ik ook mij buik showen want die heeft een giga groeispurt gehad!
Even een korte update: Het goede nieuws is dat ik vanaf vandaag een nieuwe (oude) auto heb, ben helemaal happy! En het is een stationwagen heeeeel veeeeel ruimte. Het slechte nieuws is dat ik een hele mooie witte test geproduceerd heb (heb wel vanmiddag getest en had veel gedronken, ja ik weet het niet zo slim) Als ik morgen nog niet ongi ben test ik morgenvroeg weer. Maar ik ga nergens vanuit. (al heb ik er nu wel de auto voor)
@BB10: Wat fijn dat je een nieuwe bak hebt, was je oude auto "op"? Wat spannend zeg, hoop zo dat je niet ongi wordt en gewoon positief test!!! @Hier:Nog steeds aan het afwachten......
BB10: fijn die nieuwe auto. Jammer dat je (nog) geen positieve test in handen hebt. Al die stomme stress en zkh bezoeken ook de laatste maanden! Hoop dat je de ruimte in de auto snel hard nodig zult hebben Dara: hoe lang nog voor NOD? Benieuwd... Smile, ik zie dat je de 26 weken hebt bereikt. Kindje is nu levensvatbaar buiten de buik! Maar laat je kindje nog maar even zitten hoor Orwen: hoe is het met je? Lichamelijk al bijgekomen van je (zware) bevalling? En hoe is het met Alba? Kroko: nog steeds erg blij? Andere dames: alles goed? Hier erg veel harde(re) buiken en af en toe ook in een ritme van om de drie tot vijf minuten... Morgen laatste groeiecho. Zal het dan ook even bespreken. Na de 34 weken doen ze niks meer om de geboorte van de kindjes te remmen. Brrr... heb wel het idee dat het dichterbij komt allemaal nu. Nou, ik wens jullie allemaal alvast een heel gelukkig 2010 vol met posi testen en nieuwe/al geboren, gezonde kindjes
@Luca: Succes morgen, wel vervelend dat je zo'n last hebt van een hardere buik. Het zijn de laatste loodjes voor je, volgende maand ben je mama. Spannend!!! Mijn NOD is op 31-12-2009 Groetjes, Daar
@ bb Hey meid, wat zei ik nou... 2 dagen overtijd?? Je hebt je cyclus op 28 dagen staan zeker?? Wanneer had je je ei gehad dan?? Ik duim voor je hoor!!! En wat voor nieuwe, oude auto heb je? @ Dara Bij jou begint het nu ook echt spannend te worden he?! Je had het over verschillende tekenen die je lichaam geeft? Welke? @ Luca Jeetje dat klinkt echt als of het al bijna gaat beginnen Mag nog wel ffies wachten toch? Of ben je het nu wel zat met die 2 in je buik? Ben erg benieuwd wat ze zeggen vandaag... @ Smile Ben benieuwd naar je nog grotere buikje!! Had je al foto's geupload of heb ik die gemist?? @ Krokodieltje Hoe is het met de symptomen?? Stapelen ze al op? Kan je het al geloven en kan je er een beetje van genieten?? Of nu toch wel angstig na wat je allemaal hebt meegemaakt? @ Evenstar Hoe is het met je meis? Jij hebt nu bijna verlof zeker?? @ Orwen Hoe is het met jou en je kleine meissie?? Doen jullie en zij het goed?? Drinkt en slaapt ze goed?? Heb je al meer schattige foto's?? Als ik jou meissie zie op de foto, gaat het zo kriebelen!! @ Roosje Nog gefeliciteerd!! Ik ga meer eens kijken of je hyves, of daar wat te zien is!! Ben wel echt nieuwsgierig nu hoor!! @ Mezelf Ben je al terug van skien?? Weet eigenlijk niet meer hoelang je ging... maar ben wel benieuwd hoe het met jou gaat en de misselijkheid enzo!! Nu hopen dat ik niemand vergeten ben... @ Hier... Ik had totaal geen hoop, maar nu steeds meer naar het einde begint de hoop toch wel weer terug te komen! Heb gisteren gedroomd van 2 streepjes hahaha maar ik ben er ook zo mee bezig dat het ook niet raar is dat ik dat droomde!! Moet zeggen dat het wel een twijfelachtige test was... dus geloof de droom niet zo haha! Verder had ik zondag een raar kietelend gevoel in m'n onderbuik... kent iemand dit?? Ik niet... maarja dat was dan weer alles kwa eventuele symptomen Nog ff wachten... ga denk volgende week woensdag pas testen als ik niet ongi word... m'n banner staat op zondag, maar kan ook nog maandag zijn! Dus voorlopig nog steeds wachten
Owja voor de niet zwangeren onder ons (zijn er niet zo veel meer) ik heb dit gevonden op het internet... misschien dat jullie het allang weten, maar ik wist het niet! En denk dat ik de aloe vera sap eens gaat proberen! Heb het wel eens eerder op en hoorde toen al dat het goed voor je zou zijn ofzo... maar nu ik dit gelezen heb, moet ik het toch eens proberen klinkt iig goed wat het met de zwemmers doet van de man Vruchtbaarheid verbeteren | Zwanger Worden .NU
Nee echt 1 of 2 dagen overtijd, ligt aan hoe je het bekijkt. Heb mijn ei op dag 12 gehad. Mijn langste lf is 14 dagen dus 26 in totaal en ik zit nu op dag 27. Kon gisteren testen dat tellen ze dan als dag 1 en andaag is dan dag 2. Ik heb al 4 nega testen geproduceerd dus het is gewoon wachten op mijn ongi. (of een hele late innesteling, heb zondag wel wat steken gevoeld) Maar daar ga ik maar niet vanuit. Begin nu ook wat buikpijn te krijgen dusss. Raar lijf! Denk je het eindelijk te kennen. Mijn auto is helemaal top. Het is een golfstation met lekker veel ruimte. Ik ben er echt helemaal happy mee! Ik kom later wel op de rest reageren nu even eten.
Nou als jullie er koffie van kunnen maken graag want ik snap er geen sikkepitje meer van. Nog steeds geen rood te bekennen. Na het plassen heel licht bruin waterige veeg op mijn papiertje. Vanmorgen 1x een rode veeg en daarna niet meer???? Ik ga morgen niet meer testen. Ik drink toch nooit alcohol dus niemand zal me raar aankijken. Als ik morgen nog niet op rood ga dan test ik overmorgen nog wel een keertje. Dat zou wel een leuk begin zijn van 2010! Dara, veel succes morgen met testen, ik duim voor twee mooie strepen! Oja mijn oude auto was helemaal overleden. Daar hebben ze vandaag een nieuw motorblok ingezet zodat ik hem toch nog kan verkopen. Luca, nog even volhouden meis. Ik snap dat het zwaar is met twee knullen in je buik. Ik ben heel benieuwd wanneer ze eruit willen. Laat je weten hoe het op controle gegaan is? Morgen gourmetten met vrienden en daar oudjaar doorhouden. Ben benieuwd. Voor iedereen hier: Een heel fijn uiteinde en een SUPER begin van 2010!
Da's mooi kl*te, BB10 . Nou vanavond dan maar keihard aan de champagne en proosten op een heel vuchtbaar 2010, dat wordt jouw jaar! Dara, weet je al meer?