roze afscheiding, wie kan mij helpen

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Krokus, 5 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Krokus

Krokus Fanatiek lid

5 okt 2007
    3.080
    0
    0
    Grubbenvorst
    Hallo,

Ik had gisteren ongesteld moeten worden. Woensdagavond had ik lichtjes wat buikpijn alsof ik ongesteld moest worden maar ik had alleen maar een beetje roze afscheiding. Donderdag, gisteren dus had ik ook de hele dag alleen bij afvegen een beetje roze afscheiding en af en toe een heeeel klein beetje bruin. Maar vanaf vanmorgen heb ik helemaal geen gekleurde afscheiding wel een beetje gewoon doorzichtigen. Ik weet het niet meer, heb dit nog nooit gehad, ook niet bij mijn vorige zwangerschap. Mijn zoontje is nu bijna vier. We zijn al wel een jaar bezig voor de tweede. Wat kan die roze afscheiding betekenen?

Groetjes,

krokus

2. Krokus

Krokus Fanatiek lid

5 okt 2007
    3.080
    0
    0
    Grubbenvorst
    Heb trouwens nog geen test gedaan, bang voor de teleurstelling. :(

3. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Ik zou wel een test doen als ik jou was. Nu zit je helemaal in onzekerheid.

Mocht deze negatief zijn kan hij een week later alsnog positief zijn ;)

4. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    En trouwens, dat rozige afscheiding kan toch echt een innesteling betekenen dacht ik.

5. Krokus

Krokus Fanatiek lid

5 okt 2007
    3.080
    0
    0
    Grubbenvorst
    ok ga nu naar de kruidvat, die is nog tot 9 uur open, ga nu meteen een test halen, maar ik ben aan het twijfelen of ik die dan vandaag of morgen moet doen. ik zie wel.

groetjes,

maar denk je dat het een zwangerschap kan zijn of niet?

6. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Ik ben nog een groentje in het vak, maar wel een die heeeeelllll veel leest.
    Een lichaam kan je flink voor de gek houden dus je moet het me niet kwalijk nemen als ik het mis heb. Maar ik denk dat je best zwanger zou kunnen zijn.

Op dit moment kan niemand tegen je zeggen, je bent zwanger of je bent niet zwanger. De enige manier om erachter te komen is het doen van een test. En het kan dan ook zijn dat je iets te vroeg test waardoor het nog negatief is.

Laat je weten wat de uitkomst is? :D

Ik hoop het echt voor je :D

7. mounia

mounia Fanatiek lid

15 aug 2007
    4.194
    35
    48
    Vrouw
    Nederland
    ja alleen een test geeft je zekerheid
    ik zou zeggen testen! :D
    en is de test negatief dan kan je idd over een paar dagen ofzo weer proberen

succes!laat je het wel even weten?

8. LastminuteMama

LastminuteMama Bekend lid

20 jun 2007
    632
    0
    0
    Innesteling is niet vlak voor je NOD dag maar een dag of 6 na de eisprong....weet ik ook sinds kort :rolleyes: :)

9. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Misschien een verlate eisprong :p

Nee hoor geintje, weer wat geleerd. Ook logisch natuurlijk want dan zou je nooit positief testen op je NOD dag.

10. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Wil niet negatief doen, maar ik heb altijd (behalve deze maand :-?) roze afscheiding vanaf een dag of 2 voor ik ongesteld wordt... Hoop dat het bij jou iets anders is!

11. Krokus

Krokus Fanatiek lid

5 okt 2007
    3.080
    0
    0
    Grubbenvorst
    Hallo,

net bij kruidvat geweest, test gehaald en hij zit nog in mijn tas. Durf de test niet te doen, is al zo vaak negatief geweest, ik ga hem morgenvroeg doen, dan zit er meer hormoon in toch? ;)

Ik heb dit trouwens nog nooit eerder gehad en sinds vandaag heb ik helemaal geen gekleurde afscheiding meer en niet het gevoel dat ik ongesteld moet worden. Daarbij heb ik wel last van mijn, denk dat het banden zijn, als ik opsta of opeens een plotselinge beweging maak.

ik laat het zeker weten morgenvroeg.

12. puzzcat24

puzzcat24 Niet meer actief

Wauw spannend!Ik duim met je mee!

13. Krokus

Krokus Fanatiek lid

5 okt 2007
    3.080
    0
    0
    Grubbenvorst
    kan eigenlijk niet wachten maar ja. ik dwing mezelf gewoon, nog effe en dan is het morgen. :whistle:

14. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    de eerste innesteling vindt plaats idd dag of 6 na je ei, maar volgens mij kan je in de weken erna nog wel wat bloedverliezen omdat het eitje nog steeds bezig is met de innesteling, dat is niet in 1 dag gebeurd volgens mij... maar goed ik weet het ook niet geheel zeker hoor...
    ben erg benieuwd morgen, succes!

15. April

April Actief lid

27 sep 2007
    357
    0
    0
    Nu wordt ik ook nieuwsgierig :confused:

Succes morgenochtend, ik duim voor je!

16. Krokus

Krokus Fanatiek lid

5 okt 2007
    3.080
    0
    0
    Grubbenvorst
    MEIDEN,

IK HEB NET DE TEST GEDAAN, HIJ IS POSITIEFFFF

IK KAN HET ZELF NIET GELOVEN, MAAR VOOR DE EERSTE KEER SINDS MAANDEN EN MAANDEN IS HET EEN POSITIEVE TEST,

BEDANKT VOOR JULLIE STEUN.

IK BEN ZOOOO, BLIJ, VERGEET DEZE DAG NOOIT MEER.

TOEVALLIG WERD IK VANDAAG DOOR DE HUISARTS NAAR DE GYN DOORGESTUURD, MAAR DAT HOEFT DUS NIET MEER. JOEHOEEEEEEE

17. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    GEFELICITEERD!

18. April

April Actief lid

27 sep 2007
    357
    0
    0
    En nog een keer: ...............Gefeliciteeeeerd!

Liefs :D

19. Krokus

Krokus Fanatiek lid

5 okt 2007
    3.080
    0
    0
    Grubbenvorst
    DANK JULLIE WEL ALLEMAAL, JULLIE KUNNEN JE NIET VOORSTELLEN HOE BLIJ IK NU BEN, WILDE METEEN IEDEREEN GAAN BELLEN MAAR MIJN MAN HOUDT ME TEGEN :)

HAHAHAHA, KOMT GOED, KAN HET TOCH NIET VOOR ME HOUDEN. DUS DIE ROZE AFSCHEIDING IS TOCH ERGENS GOED VOOR GEWEEST.

20. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Van harte gefeliciteerd! Geweldig zeg! :D

Deel Deze Pagina