Yes! FF heeft m'n ei gevonden! Was niet waar ik t verwacht had en begrijp er niet veel van maar er is dus nog hoop! Pff had bijna de moed opgegeven. Maar er gebeurt tenminste wat, dus met een beetje geluk wordt ik volgende week ongesteld! Voor alle andere meiden die nog ik een lange cyclus zitten heel veel succes en ik zal voor jullie duimen!
En ik heb ook eindelijk mijn ei gevonden! Ben zo blij, en ik ben benieuwd of mijn ongi dus echt volgend weekend zal zijn... Of niet natuurlijk We hebben geklust precies op mijn ovulatiedag :-D Mijn tempkaartje staat in mijn album.
hallo meiden nou ik ben gister ongesteld geworden hoor (stiekem toch wel een beetje jammer hihi) maar een hele mooie cycles van 29 dagen ! niet verkeerd toch ik hoop dat jullie ook niet zo lang meer hoeven te wachten
Super dat jullie wat meer duidelijkheid hebben. Ik ben net terug van een weekendje Valkenburg. Daar vanmorgen een test gedaan en weer negatief. Zit nu echt te dubben of ik morgen de ha zal bellen. Wil niet over komen als een zeur en je moet natuurlijk altijd lang wachten voordat ze je doorsturen. Weet nog even niet wat ik ga doen.
Moeilijk Droppie. Je kunt misschien ook alleen bellen? Dus niet meteen langsgaan? Of heb je dat al eens gedaan?
Twee weken geleden belde ik naar de assistente en die zei dat ik nog 2 weken moest wachten en dan een test moest doen. Dat ik dan precies een cyclus zou hebben over geslagen. Die 2 weken zijn nu dus om. Maar om nou gelijk weer aan de bel te hangen...
Hoi Droppie, Ik zou gewoon weer even bellen en overleggen. Het kan echt lang duren helaas maar het geeft je wel een rustiger gevoel. Zelf ben ik ook langs de HA gegaan. Hij heeft niks gedaan maar het voelt wel rustiger. Ik kan er weer even tegen om te wachten. Misschien dat het op die manier ook bij jou helpt. Zorgen en stess erom maken het niet makkelijker. In ieder geval heel veel succes met wat je doet. Krissa
Ik wil je niet bang maken, maar een lange cyclus of niet ongesteld worden kan bij PCO-Syndroom horen.. Wacht met deze klacht in ieder geval geen jaar voordat je je laat door verwijzen naar een gynaecoloog. Als jij ook geen eisprong hebt (kun je achterkomen door te tempen) is de kans reëel aanwezig. Ik hoop voor je dat het een andere reden heeft. Groetjes Milla
Net ha gebeld en mag over een maand weer een keer testen en bellen. Fijn he nou weet ik nog niks. Zou willen dat er wat ging gebeuren. Heb echt niet het gevoel dat ik ongi ga worden uit me eigen. Had voor dat ik aan de pil ging ook echt een rot cyclus. Dat was ook de reden dat ik aan de pil ging. Ben het echt zat dat wachten Even een dipje nu.
Hoi Droppie, Ik ken je gevoel en ik wil je heel veel succes wensen met het wachten. Het is heel vervelend. Sterkte, Krissa
volgens mijn HA moet ik blijven afwachten. ik kijk hoe lang ik dat nog kan volhouden, anders ga ik toch nog maar even terug. blijkbaar kun je niet ongi worden en toch zwanger raken. snap het niet helemaal maar wacht maar rustig af. Krissa
Dat is raar. Je moet toch een cyclus hebben dus ook ongi worden als je zwanger wil worden. Heb zelf gehoord dat je bij een lange cyclus al niet zwanger kan worden. Hoe dit dan weer zit...
Hier ook nog geen gezien. Als het goed is moet ik vandaag ongi worden maar ik heb nog geen krampen oid en zwanger zal ik niet zijn. @droppie wat rottig voor je dat de ha. zo reageerde, frustrerend is dat he. Ik heb dan zo iets van doe nou iets dan kan ik tenminste aan de slag. Nu kan je gewoon helemaal niets doen. @Krissa hoe kan dat dan geen ongi en wel zwanger?
Nee het is nu wachten op niks. Waarom kan je zelf niet zwanger zijn? Ben je nog niet voor het echie bezig?
jawel hoor, maar op de dagen rondom mijn ei zoals FF aangeeft hebben we niet geklust. Heb ook helemaal geen symptomen oid. Heb jij nog veel symptomen of niet?
Ook al heb je geen cyclus, je kan toch opeens een eisprong hebben en daarvoor hoef je niet eerst ongesteld te zijn geweest. En aangezien je dan nooit weet wanneer je eisprong is, kan je toch zwanger worden. Maar meiden, probeer een beetje geduld te hebben, al is het niet leuk en wil je verder. Ik ben na het stoppen met de pil 8 maanden niet ongesteld geweest, maar heb geprobeerd me niet druk te maken. Na een half jaar heeft de huisarts wat onderzoeken gedaan, waaruit bleek dat ik uit mezelf geen eisprong had en zou hebben en ben toen naar de gynaecoloog gegaan. Toen ben ik voor het eerst weer ongesteld geworden, met behulp van medicijnen. In 8 maanden tijd toen zo'n 4 eisprongen gehad en bij de vierde dus zwanger! Ik vond de tijd in het ziekenhuis erg zwaar en ben ook blij dat ik eerst die 8 maanden heb afgewacht. Het is echt zonde om zo snel in de medische molen te (willen) stappen, het is niet niks. En de kans is groot dat het binnen een half jaar wel op gang komt. Al hoop ik voor jullie dat het eerder is. Het heeft ook geen zin om nu bijvoorbeeld al menstruatie opwekkers te gaan gebruiken, je lichaam moet zelf op gang gaan komen. Ik vind eigenlijk dat je ook alleen maar menstruatie opwekkers moet gebruiken als je normaal altijd een regelmatige cyclus hebt, of als je daarna medicijnen om een eisprong te krijgen gaat gebruiken (dan wek je ook altijd eerst een menstruatie op). Liefs, Snoopy
Hoi Sunshine, Volgens mij heeft snoopy net al een duidelijke uitleg gegeven. En die komt inhoudelijk overeen met wat de HA van mij zei. Tevens is hij zeer voorzichtig met het voorschrijven van medicijnen etc. Dus vandaar afwachten. Zelf heb ik wel de klachten zoals rond de eisprong voordat ik met de pil begon, en ook het cervixslijm veranderd in de periode van mijn normale cyclus. Dus afwachten. Iedereen die hier ook nog aan het wachten is, veel succes. Krissa
Hee meiden, Als je zolang op je ongi moet wachten, kun je in de tussentijd wel een eisprong hebben gehad. En dus zwanger raken. Daarom is het nooit te laat om te gaan tempen. Ik ben echt heel erg benieuwd of ik komend weekend ongi word. Want dan kan ik aan mijn luteale fase zien wanneer mijn ei was. Kijken of FF gelijk heeft gehad Maar ik denk het wel. Ben ik maandag nog niet ongi, gooi ik er een test tegen aan