Shit zeg. Geen idee eigenlijk wat het allemaal betekent. Misschien klopt je emailadres of password niet?
Ik zou het niet weten, maar vind het wel erg leuk om te horen dat je naar me op zoek was. Vind je een erg gezellige meid. Hoop ook dat jij snel een posi test ik handen heb. Ik temp nu trouwens gewoon thuis op een papiertje, maar dan moet je zelf kijken wanneer je ei is en dat weet je natuurlijk niet precies. Is er niet nog iets op internet waar je dat uit kan laten rekenen?
Heb ineens een ingeving: kun je misschien navraag doen in het topic temperatuurkaartjes? Daar zitten echte pro's! En jij bent ook een lieffie hoor, ik gunde je die ongi zo erg! Maar nu gewoon 9 maanden geen bloed meer hè? Afgesproken!
Hahaha dat is een goed idee. Kunnen we samen door naar de juni mama's. Dat zou gezellig zijn. We spreken het gewoon af, dan moet het gewoon wel.
Gaan we lekker ze zomer in. Mooie tijd voor verlof. Ik zie het gewoon helemaal zitten. Nu hopen dat ze in onze buiken daar ook zo over denken
He hallo, Ik gebruikte fertilityfriend niet echt, vond het wel leuk om in te vullen, maar vaak klopten mijn eigen bevindingen meer dat die van FF. Als je temperatuur met minstens 0,2 omhoog gaat en dat ook blijft, heb je een eisprong gehad. Soms kan er een verschil tussenzitten, door een korte of juist lange nacht ofzo, maar als je dat opschrijft, weet je dat zelf ook wel. Ik schreef altijd de tijd op dat ik naar bed ging, hoe laat ik tempte en of ik er 's nachts was uit geweest (nooit, maar kan ik me niet niet meer voorstellen ) en of ik goed had geslapen of niet. groetjes, Snoopy
Hey Droppie, en anderen die dit probleem hebben (gehad)... Mooi om te lezen dat je na 69 dagen dan toch ongesteld bent geworden! Zelf ben ik 20 juli j.l. met de pil gestopt, en wacht nu nog steeds op mijn eerste ongesteldheid... Aangezien we het nog 'veilig' doen (eerst ontpillen en was flauw van het slikken van al die hormonen, kinderwens is er wel maar nog niet op heel korte termijn), weet ik zeker dat ik niet zwanger ben. Heb 2 1/2 weken geleden steekjes gevoeld links onderin mijn buik en hoopte dat dit een eisprong was. Tot op vandaag echter nog geen ongi... En vanochtend vroeg had ik weer heftige steekjes links onderin. Hoop dat er toch e.e.a. op gang komt ! Aangezien we toch nog niet direct echt voor een kleine willen gaan (op z'n vroegst begin volgend jaar), wacht ik eerst maar rustig af voor ik naar een huisarts toe ga. Maar toch zal ik blij zijn als ik ongesteld wordt, en hopelijk daarna een redelijk normale cyclus! Ik heb overigens 8 jaar lang de pil geslikt (Diane) en was voor die tijd altijd regelmatig (om de 4 weken) ongesteld.
Het is echt handig om te tempen. Het zegt veel over waar je zit met je cyclus. Ik ben een week of 3 geleden begonnen en mijn temp was steeds 37 of 37.1 Zondag was het ineens 36.6 en voor ik naar bed ging was ik ongi. Hij blijft nu steeds 36.6 of 36.7 Als hij ineens weer rond de 37 zit zal daar mijn ei zijn geweest. Je moet het anders maar eens proberen. Vond het eerst ook wat overdreven maar toen het langer ging duren ben ik het toch gaan doen en nu ben ik er toch wijzer van geworden. Succes met ontpillen.
Dat is misschien best wel een goed plan, ja! Ik heb alleen geen idee van mezelf wat mijn 'normale' temperatuur is, maar ik begrijp dat de temperatuur na de eisprong in principe hoog blijft, totdat je ongesteld wordt? Misschien ga ik daar binnenkort maar eens mee beginnen dan! Dat moet je toch 's ochtends vroeg doen voor je uit bed stapt? Enne maakt het nog iets uit hoe je temperatuurt... als in: onder oksel / in mond / bips etc. ?
Ja voor je je bed uit gaat en het liefst rond dezelfde tijd elke dag. En ja... in je bips. Het maakt wel en hoop duidelijk hoor. En je weet snel genoeg wat je normale temp. is. Gewoon doen inderdaad. succes
Hihi Droppie, wat fijn dat je ook om bent qua tempen :-D Ik kwam door het tempen in ronde 2 achter een tempdaling, en heb met een ovutest gekeken of het mijn ei kon zijn. Nou kijk maar in mijn album! Een ei al zo snel! Nu weet ik ook ongeveer wat mijn NOD is, echt ben hier zo blij om. Ik duim dat jij ook een lekkere korte cyclus hebt deze ronde! [-o<
Als ik al deze berichten lees zakt me de moed toch een beetje in de schoenen. Zit nu ook in de eerste ronde maar hoop toch niet dat mijn ongi zo lang uit blijft. Succes allemaal! Liefs
Je temp word toch hoger na je ei? Of heb ik dat nou verkeerd begrepen. Want toen ik ongi werd was het ineens lager dan daarvoor.
Ja, je temp wordt hoger NA je ei. Dus toen ik ging dalen wist ik al dat mijn ei eraan zat te komen. Vandaag is mijn temp weer gestegen
Freesia hoe is het met jou? Zie dat je ook weer in een volgende ronde zit. Bij mij gaat het tempen goed, alleen jammer dat ik nog steeds geen verhoging in mijn temp heb dus ook geen ei neem ik aan. Word weer een lange cyclus ben ik bang. Ben nu wel blij dat ik het weet en dan ik dus niet echt denk dat ik overtijd ben.
Hee Droppie! Fijn dat het tempen goed gaat, ik heb er echt veel aan! Mijn tweede cyclus is inderdaad een normale, gelukkig. Maar 27 dagen, joepie! Ik had een hele lage temp, toen heb ik een ovutest gedaan, superpositief, zie album. Ik wist toen dat mijn ongi ongeveer 2 weken later zou komen, echt handig. En mijn temp zakt dus de dag voor ongi, dus dat is ook erg fijn om te weten. Ik ben heel benieuwd wanneer jouw ei komt!
Zag op je temp kaartje dat hij niet in 1 keer hoog was maar dat hij elke dat wat steeg. Grappig dat ik van jouw temp kaartje wat kan leren. Hahahaha goed zijn wij zeg. Nu de mijne nog. En van mij mag het komen hoor. Ik blijf schommelen tussen de 36.5 en 36.7. Vind het gezellie om met je te kletsen trouwens.
Ik ook met jou! Nu ben ik wel heel erg nieuwsgierig naar jouw tempkaartje hoor! Lukt het nog steeds niet op FF? Ik heb als ik ongi ben 36.8 Als ik een ei heb 36.6 In mijn luteale fase ongeveer 37 En word ik ongi, dan zakt ie weer naar 36.8.... Echt handig om te weten toch!
Helaas lukst het niet met FF. Weet echt niet wat ik fout doe hoor. Maar hou nu alles gewoon op papier bij. Heb zelf een mooi tekeningetje gemaakt en hou het daar op bij. Weet alleen niet hoe ik je die kan laten zien