Maak er een foto'tje van! Ik wil het wel eens voor je proberen? PB me anders even je (hotmail)adres, dan doe ik een poging!
Hee wat goed zeg! Heel duidelijk hoor Jammergenoeg zie ik alleen nog geen ei inderdaad... Ik hoop voor jou dat ie heel snel komt nu! [-o<
Maar ik zit nu jouw kaartje nog eens te bekijken en hij gaat juist eerst naar beneden bij je ei. En dan daarna omhoog. Ik dacht dat bij bij je ei gelijk omhoog ging. Heb ik dit verkeerd begrepen?
Voordat je een eisprong hebt, gaat je temp omlaag, dat is je dip. Daarna gaat je temp weer omhoog, en dan weet je dat je je ei hebt gehad. Ik heb tijdens mijn tempdaling een ovutest gedaan, die positief was. Dus ik wist dat mijn temp weer omhoog zou gaan en ik mijn ei zou hebben. Beetje combineren van factoren dus. Normaal zie je met tempen pas na een dipje en een aantal hoge temps dat je ei is geweest. Dus ben je eigenlijk te laat met klussen.
Hahaha daarom sleep ik mijn mannie gewoon elke avond mee mijn grot ik en bedrijven we de liefde. Weet ik zeker dat ik de avond voor mijn ei geklust heb. Maar nu gaat hij toch een beetje mopperen en dan wil het wel eens pas smorgens worden en dan de dag daarna pas weer savonds. Maar we houden er lol in hoor. En ik hoop inderdaad dat mijn ei er snel is. Want van dat wachten word je echt gek. Ga nu even in bad. Ben net paard wezen rijden en ik stink zegt mijn vriend Spreek je wel weer en als je het leuk vind kunnen we ook wel eens op de msn kletsen. Dan voeg je me gewoon toe. Je heb mijn msn adres nu. Nogmaals bedankt voor je hulp met dat temp kaatjes gedoe he.
Heb net alle acht pagina's doorgelezen, omdat ik ook nog niet ongi ben geworden. Wil daarbij droppie en freesia ook even bedanken (en de anderen) voor de duidelijke uitleg over het tempen. Ga dit zelf ook maar eens proberen. Thanks
Hoi allemaal! Ook ik heb net alle 8 pagina's doorgelezen, omdat ook ik nog niet ongesteld ben geworden.In ieder geval alvast bedankt voor alle info. Heb vandaag ook de assistente van de huisarts aan de telefoon gehad en die zei dat het wel 3 maanden kon duren voordat de ongi op gang zou kunnen komen... Dus geduldig afwachten! Groetjes Kelly
misspiggle en kelly succes met jullie cyclus en hopen dat het allemaal snel op gang komt. Bij mij is het nu ronde 2 en die gaat ook weer lang duren ben ik bang. Maar we zullen zien. Hopen dat we gewoon allemaal snel zwanger zijn.
Ha meiden! Heb gisteren eindelijk na 44 dagen mijn gekregen! Ik ga dus op naar ronde 2! Succes allemaal! Kelly
Hoi Kelly, Succes in de tweede ronde... Wel jammer dat het de eerste keer niet gelukt is. Hier is het nog steeds wachten, nog geen ongi.. Ga zondag denk ik nog een keer testen. Groetjes
Kelly veel succes in de volgende ronde. Hopen dat die wat korter is meid of zwanger natuurlijk. Zal voor je duimen.