Eerste ronde met clomid, spannend...!

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door knapperd, 10 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nataly

    Nataly Actief lid

    4 jul 2006
    409
    0
    0
    Hengelo (ov)
    Ik heb nu 1 ronde Clomid gehad en heb eigenlijk geen last gehad. Voelde me af en toe wat zweverig en licht in mijn hoofd maar dat was het.

    Gelukkig maar want je kunt behoorlijk wat bijwerkingen krijgen.

    Nu maar wachten of het goed gegaan is.

    Veel liefs
    Nataly
     
  2. jufilse

    jufilse Lid

    21 jan 2007
    9
    0
    0
    Leerkracht
    He meiden,

    Ik heb vanochtend een zwangerschapstest gedaan aangezien gisten mijn NOD was.....

    Ik zit eigenlijk nu nog steeds een beetje in onzekerheid... Ik heb vanochtend dus een test gedaan en daar was een héééééél licht tweede streepje op te zien! Je zou dan zeggen/denken, een streepje is ook een streep.......... maar ik ga morgenochtend nogmaals een test doen... als die weer positief is dan is het voor mij pas zeker....

    Het voelt heel vreemd, aan de ene kant ben ik heeeeeeel blij, aan de andere kant vind ik dit ook wel heel moeilijk omdat het zo'n onzekere test was...

    Jullie horen morgen weer meer! Ik hoop dan met heeeel gelukkig nieuws van deze kant, zou wel te mooi om waar te zijn.......de eerste ronde gelijk raak!

    Liefs Ilse
     
  3. houda

    houda Actief lid

    17 jul 2007
    285
    0
    0
    Amersfoort
    Alvast gefeliciteerd, een streep is een streep zeggen ze. Je zou geen streep hebbenm als er geen hcg in je urine zat....

    Liefs Houda
     
  4. knapperd

    knapperd Lid

    20 jul 2007
    8
    0
    0
    Ik heb met clomid 50 geen ovulatie gehad, zegt de gyn. Toch is mijn curve de afgelopen 5 dagen wel hoog! en sinds gister heb ik ook 'oud bloed'. Komt de menstruatie dan zo snel na de ovu? Hoort toch 14 dgn te duren?
     
  5. Roosje75

    Roosje75 Fanatiek lid

    1 aug 2007
    1.281
    0
    0
    Hoi,

    Hier ook 1e ronde clomid! FM was goed, morgen nog 1 keertje controleren en dan 's avonds pregnyl.
    Woensdag dan mijn eerste iui!
    Super spannend!

    Hebben jullie ook last van 'warmte'? Ik heb het 's nachts bloedheet, terwijl ik mijn laatste pilletje afgelpen zondag heb geslikt! Zou dit toch van de clomid zijn?
     

Deel Deze Pagina