wanneer testen??

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door xuxa, 7 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xuxa

xuxa Actief lid

7 nov 2011
    277
    1
    0
    NULL
    Dordrecht
    hallo dames,
    ik ben nieuw hier ..
    dus het is voor mij nog even uitvogelen hoe het werk allemaal .. maar het lukt al aardig blijkbaar ..
    maar ik zit dus ergens mee..
    mijn NOD was dus 05-11-11 nu 2 dagen later is het dus niet door gekomen , ik heb ook echt niet het gevoel dat me ms door wil komen ofzo .. waar ik wel last van heb is bruine afscheiding ( oud bloed ) en waar dat vandaan kom weet ik ook niet ??
    ik heb al een test gedaan 1 dag voor mijn NOD ( stom natuurlijk ) maar ik hield het gewoon niet meer ...maar die was negatief ..
    maar wat denken jullie ? wanneer zal ik weer gaan testen ?
    het is voor mij de 1e ronde voor het 1e kindje .. en gebruik al 1,5 jaar geen anticonseptie meer

:(

2. ayanna

ayanna Actief lid

16 jul 2011
    301
    0
    0
    België
    Als je test negatief was, vrees ik toch dat het bruinverlies het begin is van je menstruatie! Dat je teleurgesteld zal zijn begrijp ik goed, ook al is het nog maar de eerste ronde, als je wens er is is elke maand te lang!! Maar ik zou zeggen op naar de volgende ronde, met nieuwe moed! succes!

3. xuxa

xuxa Actief lid

7 nov 2011
    277
    1
    0
    NULL
    Dordrecht
    haha jaa zou best kunnen ..
    ik vind het alleen heel erg raar .. want ik heb nog nooit gehad dat ik niet het gevoel had ongesteld te worden , en dat ik het dan tog word .. want ik heb van nature heel erg last van mestruatie krampen ( zo erg dat je dan heel de dag in je bed moet liggen ) en dat heb ik deze week absoluut niet gehad ook niet een klein beetje .. en normaal beginnen de krampen 1 dag voor me ms en dan houd dat 2 dagen en dan ben ik kwa krampen er vanaf ..

raar of niet ?

4. ayanna

ayanna Actief lid

16 jul 2011
    301
    0
    0
    België
    ja misschien wel beetje raar, het kan natuurlijk altijd dat het wel gelukt is hé... en dat het bruinverlies van de innesteling komt... maar dan zou het denk ik nu wel moeten stoppen... In ieder geval eens je ermee bezig bent om zwanger te worden, sta je overal bij stil, en ik heb zelf ook gemerkt dat elke maand "anders" kan zijn...

5. xuxa

xuxa Actief lid

7 nov 2011
    277
    1
    0
    NULL
    Dordrecht
    het leuke is ... ik heb het ook echt pas vanaf vanochtend ..
    en heb ook nergens last van .. ( ik ben niet bezig met tempraturen ) maar ik heb het wel sneller warm dan normaal ..
    en af en toe wat steekjes maar dat kan ik gewoon niet vergelijken met me krampen die ik normaal heb , het lijkt er TOTAAL niet op :p

en het is zo licht en zo weinig dat als ik er niet echt op gelet had dat ik het niet eens had gezien ..( alleen zichtbaar op het wc papiertje) en het begint nu wel weer weg te gaan lijkt het ..

want ik had rond me eisprong ook last van maar dat was veel donkerder ... en natuurlijk toen flink geklust :D

6. xuxa

xuxa Actief lid

7 nov 2011
    277
    1
    0
    NULL
    Dordrecht
    ben net naar de wc geweest ...
    moet je raden...
    het is helemaal weg ( de afscheiding ) ...
    het heeft dus een halfe dag volgehouden ...

heeel vaag .. iemand anders nog een reactie hier op misschien..
    want het is voor mij allemaal nieuw .. dus wat advies zou ik heel erg op prijs stellen aangezien het voor mij de 1e ronde is en de 1e keer ...
    :D

7. nelle1989

nelle1989 Actief lid

12 okt 2011
    262
    0
    0
    Ik vind het wel hoopvol klinken hoor XUXA! En het is op zich niet raar als je pas na je NOD positief test, bij de 1 duurt dat gewoon langer dan bij de ander. Maar een menstruatie valt natuurlijk niet uit te sluiten zolang je geen positieve test hebt.
    Als ik jou was zou ik morgen nog even weer testen. Dan kun je vandaag en vannacht nog even afwachten of die afscheiding weer weggaat!

8. ayanna

ayanna Actief lid

16 jul 2011
    301
    0
    0
    België
    Heb je nog een test in huis? is nu drie dagen na je vorige test dus miosscien toch al iets te zien? Die steekjes klinken wel goed ;) enne...als het bruinverlies ophoudt.... hhhmm ik duim voor je meid!

9. xuxa

xuxa Actief lid

7 nov 2011
    277
    1
    0
    NULL
    Dordrecht
    haha dankje ik hoop het ook ..
    jaa ik heb nog een test liggen ..:D

aangezien het verlies nu weg is ...
    hoop ik dat het weg blijft en zo ja doe ik morgen ochtend een test ...

oehh spannend hoor :p

ik hou jullie op de hoogte

10. ayanna

ayanna Actief lid

16 jul 2011
    301
    0
    0
    België
    jjjaaaaa spannend inderdaad! ben benieuwd!!

11. xuxa

xuxa Actief lid

7 nov 2011
    277
    1
    0
    NULL
    Dordrecht
    hahah , zulke dingen zijn echt zenuwslopend ..
    en als ik mag vragen ( want zoals ik zie ben je 4 weken zwanger ) ...
    op welk moment had jij je test gedaan?

12. xuxa

xuxa Actief lid

7 nov 2011
    277
    1
    0
    NULL
    Dordrecht
    mijn vraag is bedoeld voor iedereeen ...
    ik ben wel nieuwschirig hoe het bij julie is gegaan

13. ayanna

ayanna Actief lid

16 jul 2011
    301
    0
    0
    België
    Ja ik weet het nog maar enkele dagen! :) Het kan zeer verschillend zijn, ik bedoel niet iedereen test zo snel duidelijk... hier zie je een foto van m'n testrijtje:
    8,9,10,12 en vandaag 14dpo! Gisteren was m'n nod, want heb meestal lf van 13 dagen!

14. nelle1989

nelle1989 Actief lid

12 okt 2011
    262
    0
    0
    We zullen het morgenochtend wel horen dan! Ik duim voor je;)

15. Yasmin84

Yasmin84 Fanatiek lid

29 sep 2009
    3.042
    1
    0
    Zuid-Holland
    Mooie testen zeg!!! En een mooi kaartje! Gefeliciteerd :)

16. xuxa

xuxa Actief lid

7 nov 2011
    277
    1
    0
    NULL
    Dordrecht
    sooo ayanna
    dat is een mooie rij met testen hoor ..

voor mij hoeft het niet eens een duidelijk plus te zijn als het er maar is !!
    want dan heb ik gewoon super veel geluk gelijk bij de 1e ronde raak ...
    ..
    moet ik het grappige wel bekennen , dat mijn vriend al een kleine heeft en die was bij de 1e ronde ook gelijk raak .. dus ik hoop dat het hm deze keer ook is gelukt :p

en nelle1989
    op het moment dat ik de uitslag weet laat ik het zeker gelijk weten

17. ayanna

ayanna Actief lid

16 jul 2011
    301
    0
    0
    België
    ja het kan perfect van de eerste ronde raak zijn, is erg verschillend!! Bij mijn dochter heeft het 11 maanden geduurd, daarna m'n zoontje van de eerste maand prijs!! :) Nu is het de zesde ronde (na twee keer mk) terug gelukt! Dus je ziet, de natuur heb je niet in de hand hé! Ik hoop voor je dat het meteen raak is!!!!!

18. Yasmin84

Yasmin84 Fanatiek lid

29 sep 2009
    3.042
    1
    0
    Zuid-Holland
    Testte hier op 14 dagen na ei. Was toen precies 4 weken en test was duidelijk positief.

19. xuxa

xuxa Actief lid

7 nov 2011
    277
    1
    0
    NULL
    Dordrecht
    jaa de natuur is soms moeilijk te begrijpen..

en yasmin84 wat een geluk hoor ...

ik heb trouwens nog een vraag ..
    want ik heb de 4e van deze maand de test gedaan met het merk
    predictor ( iemand ervaring mee ?)
    en toen ik die test had gedaan was er geen test treepje maar het was toen licht gevlekt ( na de 5 minuten wacht tijd ) en daar na is dat weer verdwenen ? iemand daar een andwoord op?? ..

20. ayanna

ayanna Actief lid

16 jul 2011
    301
    0
    0
    België
    Over predictor heb ik nog niet veel goeds gehoord!!! die testen zijn trouwens ook erg duur! Ik raad je aan te testen met kruidvattesten, twee testen in één doosje voor 5 euro! Deze kv-testen zijn ook zeer gevoelig!

Deel Deze Pagina