Eerste ronde met ovulatietesten

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Liza28, 23 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amy82

Amy82 Fanatiek lid

22 feb 2007
    1.643
    0
    0
    ik was vorige maand ook op cd 10 begonnen met ovutesten, op cd20 geloof ik eindelijk pas een positieve test! Ging ook van bijna geen streepje naar knal!

op foto is hij niet duidelijk positief te zien, maar was hij wel.

Bijgevoegde bestanden:

2. sjuul85

sjuul85 Lid

5 jul 2012
    54
    0
    0
    NULL
    NULL
    JEUH ik had gisteren mijn knal test. dat is op cd 20. Vanavond nog een testje doen of hij afzwakt. Ik ben wel bij dat ik mijn ei gevonden heb. Tenminste daar moet je dan maar van uit gaan. Want kan het niet zo zijn dat je wel een LH piek hebt maar geen eisprong?
    Hopelijk heb jij ook snel een knal test. Op hoeveel CD zit je nu?

3. Amy82

Amy82 Fanatiek lid

22 feb 2007
    1.643
    0
    0
    Ik zit vandaag op cd 13. Heb nog geen vruchtbaar slijm, dus verwacht vandaag ook geen positieve ovutest...

Wat je zegt kan idd wel, een lh piek zonder eisprong..

4. Liza28

Liza28 Fanatiek lid

24 apr 2012
    1.229
    1
    0
    Marketing & Communicatie
    Brabant
    Hier nog steeds geen positieve test op cd 21 :(

5. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    Balen :( maar blijven testen hoor... Hopelijk komt die knaller snel! In principe is een lf van 10 genoeg, dus een knaller op dag 23 zou zelfs nog mogelijk zijn bij een cyclus van 34 dagen...

6. Amy82

Amy82 Fanatiek lid

22 feb 2007
    1.643
    0
    0
    idd, gewoon door blijven testen...

7. Liza28

Liza28 Fanatiek lid

24 apr 2012
    1.229
    1
    0
    Marketing & Communicatie
    Brabant
    Vandeweek had ik nog wel tuurstreepjes maar die zijn nu ook weg, kan het dat ik mijn ei gemist heb? Of kan het ook dat er toch ineens weer een streep verschijnt? Pfff word er een beetje moedeloos van :(

8. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    Theoretisch gezien zou dat kunnen ja... Korte piek. Heb je altijd op dezelfde tijd getest?
    Ik zou gewoon door gaan met testen, desnoods tot je ongi.. Wie weet komt die knaller toch nog!

9. Liza28

Liza28 Fanatiek lid

24 apr 2012
    1.229
    1
    0
    Marketing & Communicatie
    Brabant
    Yep altijd op dezelfde tijd... :(

10. sjuul85

sjuul85 Lid

5 jul 2012
    54
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb al 3 dgn op rij een positieve ovulatie test. op zich wel blij mee. Dan maar lekker door klussen. Ik blijf testen net zolang de piek weg is. Dan hopen dat we raak hebben 'geschoten';):D

11. Liza28

Liza28 Fanatiek lid

24 apr 2012
    1.229
    1
    0
    Marketing & Communicatie
    Brabant
    Hier nog steeds niet :( gezien mijn cyclussen geloof ik eigenlijk niet dat ie nog komt :( hoe kan dat? Toch gemist? Ligt het aan de testen? Ik weet het niet meer, baal wel enorm.. Ik blijf wel gewoon doortesten.. Maar geloof er niet meer in :(

12. Beebbie

Beebbie Fanatiek lid

23 apr 2012
    1.015
    0
    36
    Thuiszorg
    Tilburg
    Hoi Dames hier is ie dan..
    ook niet echt een knal test gehad maar hij neemt nog steeds af de testen van nu zijn omo hahaha alleen t controlestreepje zichtbaar.
    mijn (.)(.) doen ongelooflijk zeer dus ga er echt van uit dat ik mijn eitje echt wel heb gehad.
    Ik denk ook niet dat iedereen een super knaller heeft heb het ook ergens gelezen op internet iedereen heeft een andere afnamen van hormonen..:cool:

Bijgevoegde bestanden:

13. Beebbie

Beebbie Fanatiek lid

23 apr 2012
    1.015
    0
    36
    Thuiszorg
    Tilburg
    Liza ik zou nog even doortesten zeg nooit nooit misschien heb je een langere cycles..
    of een laat eitje en een kort lf...

14. Amy82

Amy82 Fanatiek lid

22 feb 2007
    1.643
    0
    0
    Beebbie, ik zou als ik jou was echt nog even doortesten. je hebt er nog geen positieve ovutest bijzitten..

mijn streepje gisteravond was wat donkerder. ook staat mijn bmm erg laag en open en heb ik vruchtbaar slijm.. cd15 vandaag, op naar een positieve ovutest!

15. Amy82

Amy82 Fanatiek lid

22 feb 2007
    1.643
    0
    0
    Liza, ik had hetzelfde, geloofde er ook niet meer in, tot ik de dag erna dus een positieve test had! echt nog even doortesten meid, je hebt ook geen regelmatige cyclus he :(

16. Beebbie

Beebbie Fanatiek lid

23 apr 2012
    1.015
    0
    36
    Thuiszorg
    Tilburg
    Amy ik test ook nog steeds maar ik ken mijn lichaam nu wel zeren borsten is bij mij toch echt me ei geweest! maar wie weet indd..

17. Amelle

Amelle Actief lid

13 dec 2010
    463
    0
    0
    Hier ook nog maar 10 dagen voor mijn mogelijke menstruatie. Vorige keer heb ik mijn ei 15 dagen van te voren gevonden met 123ovulatieteaten en met zwangerenkids ovulatietesten nu helemaal niet. Ik ben er ook bang voor dat ie niet meer komt of dat ik 'm gemist heb. Wat ik me eigenlijk niet voor kan stellen want ik heb bijna iedere dag getest.

Maar kan het ook zijn dat je ooit gewoon géén eisprong hebt? Ik vind het wel k*t in ieder geval :(

18. Amy82

Amy82 Fanatiek lid

22 feb 2007
    1.643
    0
    0
    Mijn ha zei idd dat het best kan dat je een maand géén eisprong hebt....

19. glimworm

glimworm Niet meer actief

wat bij mij hielp was een (excel) schemaatje maken en daar alle gegevens invullen en ruimtes waar je data kan invullen.

Binnen 2 /3 maanden had ik een goed overzicht van mijn cyclus en eisprong. Hiermee kan ik zeggen dat dit voo mij zeer positief resultaat heeft gebracht! :D oma heeft 9 maanden een sabbatical

hopelijk hebben meer meiden hier iets aan?

20. Amy82

Amy82 Fanatiek lid

22 feb 2007
    1.643
    0
    0
    mijn ovutest was ook nog licht. wel een streepje, maar nog lang niet positief.

Deel Deze Pagina