Liza, ik zou niet elke dag klussen, wij doen het altijd om de dag. Schijnt beter te zijn voor de hoeveelheid zwemmer van manlief.
Twijfel nu, de ene zegt: vandaag weer klussen, de ander zegt: niet doen, slecht voor de zwemmers.. Misschien dan morgen? Maar heeft het dan uberhaupt nog zin? Want dat is dan ruim 48 uur na mijn positieve ovu-test... Of gewoon vandaag en morgen doortesten met dipsticks en zolang die positief blijft is het mogelijk? Ik weet het niet? Help me
Als je een posi test hebt dan springt je ei 24-48uur. Dus als deze weer negatief is, kan het nog zijn dat je ei springt! Ik zou echt om de dag doen, meer kans volgens mij! Maar doe gewoon waar jullie je goed bij voelen. Net ovutesten besteld bij zwanger en kids, heb een kortingscode voor 5 procent korting POHFG8848U Voor degene die nog moeten bestellen, altijd fijn toch!
Thanks @julia1984 voor je comment.. Vandaag niet klussen, morgen weer wel! Althans dat is het plan voor nu... Testen jullie nog wel door met de ovu testen na de eerste positieve test? Of stoppen? Weet niet of het nog iets toevoegt?
Ik heb doorgetest, zo weet je zeker dat je LH piek voorbij is. ik had namelijk 4 dgn een positieve test.
Zal wel nog even doortesten 1-2 dgn, tot dat hij negatief aangeeft. Dan weet je zeker dat het je ei was.
Bedankt voor de reacties. Hier vanavond nog geklust na het eten pmdat ik nu op een college avond zit. Vandaag ook getest maar streep was bijna weg. Morgen nog een keer testen kijken wat hij dan doet. En dan afwachten tot mijn nod
Sjuul, welke ovutesten zijn dat? Ik heb ook met dat blauwe, vorige ronde waren ze bij mij ook 4 dagen zo donker.. Nu wacht ik nog steeds op Ehm positieve test.
Bij mij echt maar 1 dag duidelijk en knal! Die avond meteen geklust, gister was ie alweer een stuk lichter.. Nog wel een tweede streepje overigens.. Misschien vanavond nog even klussen Maar hoop dat de klusbeurt van eergister zijn vruchten heeft afgeworpen
Super spannend!! Volgens ff zit ik vandaag op 4 dagen na mijn eisprong.. Had vanochtend roze afscheiding bij het afvegen.. Heeft nog iemand dat? Wachten duurt lang hè.. Pffff!
Dames! Dacht, ga hier toch weer eens posten.. Met z'n allen op de wachtbank? Of heeft er al iemand getest? Of symptomen? Ik heb 4 dagen na mijn eiprong roze verlies gehad bij het afvegen en die dag en dag 5 en 6 na eisprong zeurende buikpijn en lage rugpijn.. Nu heb ik het voor het eerst niet, alleen een beetje rommelende darmen.. Verder helemaal geen symptomen, ben dus wel bang dat mijn ongi gewoon zal komen.. Geen pijnlijke borsten, niet vaker plassen enz. enz... Super spannend! Benieuwd hoe het met jullie is?
Ik heb eigenlijk ook geen symptomen. Ik ben heel benieuwd. Wanneer ga jij testen? Ik ga volgende week pas testen, als ik ergens op de 40 dgn zit. Ik vind te teleurstelling altijd zo groot van een naga test.
Hoi iedereen, Ben ook deze maand begonnen met ovutesten (en clomid 50.mg), had op 7 oktober om 14.uur en 21.uur dikke streep, en die avond ook geklust, de dag ernaar was de bedoeling om weer te klussen, maar op 8 oktober heb ik de hele dag in bed krom gelegen van de pijn, en 9 oktober nog een gevoelige buik, en vandaag nog steeds zeer gevoelig en steken, dus hoop dat die ene klus het geklaard heeft, want heb nu teveel pijn om te klussen
Ik ga op zijn vroegst zondag testen.. Das dan dag 36/37.. Maar dat weet ik ook nog niet zeker.. Vind negatieve testen ook erg vervelend