Kruidvat 2 voor 5 streep na afleestijd (3 testen)

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Beitsche, 22 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Beitsche

Beitsche Fanatiek lid

12 nov 2007
    1.068
    1
    38
    Hallo dames,

Ik heb even een vraagje.

We hebben het altijd met condooms gedaan, dus de kans is sowieso heel erg klein. 3.2 week na de start van de vorige ongesteldheid kreeg ik zeer licht bloedverlies voor een 5 tal dagen. Het was echt weinig en veel bruin, maar ook beetje helder rood. Maar wel echt weinig.

Nu kreeg ik afgelopen week buikpijn( alsof je ongesteld moet worden) en dat was bij de vorige twee zwangerschappen een teken van de zwangerschap. Ik heb dus de 2 voor 5 van kruidvat gekocht. Ik heb nu over de afgelopen drie dagen drie van die testen gedaan. Allemaal bleven ze wit binnen de afleestijd, maar kregen later( zeg na 30 min)een heel vaag, volgens mij wel roze, streepje. Nu weet ik het dus niet meer. Je mag de testen niet aflezen na 10 min, dus dan zeg je negatief. Maar een test reageerd toch alleen als er het hormoon in de urine zit?

Heeft iemand dit al eens meegemaakt? En zo ja, was je wel of niet zwanger? Of andere ervaringen?

Alvast bedankt voor de reacties.
    Groetjes Yvonne

2. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Heb je een foto?

3. Beitsche

Beitsche Fanatiek lid

12 nov 2007
    1.068
    1
    38
    Hej, geen foto. Dat gaat niet lukken.

Maar de streepjes zijn wel te zien, maar wel heel vaag.

4. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja kan het zo niet beoordelen dan....maar eigenljk is na aleestijd posi ...nuet zo goed.

5. Beitsche

Beitsche Fanatiek lid

12 nov 2007
    1.068
    1
    38
    Hallo,

Kijk anders eens bij het topic hieronder.....bij ff turen....

Zo'n streepje staat er ook op de drie testjes bij mij, maar dan wel pas na 30 minuten.

6. Beitsche

Beitsche Fanatiek lid

12 nov 2007
    1.068
    1
    38
    Bedoel je niet zo goed of dat het net zo goed positief is?

7. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja moeilijk....misschien heb je nog zo weinig hcg ,.......of het is een valse posi test.

Morgenvroeg maar weer testen....is altijd beter om het smorgen ste doen.

8. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    3 testen over verschillende dagen? Dan denk ik niet dat het een posi test is. Ik vind er na 1 dag al weer duidelijk een donkerdere streep op staan dus 3 dagen hetzelfde lijkt me negatief...

9. Beitsche

Beitsche Fanatiek lid

12 nov 2007
    1.068
    1
    38
    Ja, 2 waren op donderdag en 1 vanochtend

10. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    En die van vanmorgen is niets donkerder dan donderdag?? Hier getest met KV op 9 en 11 DPO en die testen verschillen echt duidelijk....

11. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja idd dan had je test duidelijker moeten zijn

12. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Denk ook niet dat ze posititief zijn. Dan had de test al wel donker moeten worden en sneller moeten verschijnen lijkt mij.
    Je kan evt de laatste test (als het klopt heb je er nog 1 over?) over een paar dagen doen, weet je het zeker.

13. Beitsche

Beitsche Fanatiek lid

12 nov 2007
    1.068
    1
    38
    Hallo allemaal,

Bedankt voor de antwoorden.

De testen werden niet donkerder, dus ik ga er maar vanuit dat het negatief is. Vind het nog steeds wel gek dat er dan op alle drie een streepje ( na afleestijd) komt te staan. Zijn de testen veranderd ofzo? Ik heb dit eerder nog niet gehad. Negatief was en bleef ook negatief.

Ik test voor de zekerheid over een aantal dagen nog wel eens.

Groetjes
    Yvonne

14. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja je hebt ook indrogers......;)

Deel Deze Pagina