Vorige maand heb ik een hsg onderzoek gehad, er waren geen afwijkingen op te zien gelukkig. Waarschijnlijk zaten er in een eileider wat slijmpropjes die zijn nu weg gespoeld. Nu mogen we weer gaan proberen zwanger te raken. Wat kan het toch vreemd zijn als je 1,5 jaar bezig bent een maand niet zwanger te mogen raken. Netjes gehouden aan het advies van de gyn. Nu heb ik na het weekend mijn eisprong en ben benieuwd of er meer vrouwen zijn die vorige maand een hsg onderzoek hadden en nu weer gaan proberen..
Ik heb niet vorige maand een HSG gehad, maar iets meer dan twee jaar geleden. Bij mij waren ook geen afwijkingen te zien en ik ben de cyclus erna zwanger geworden! Hopelijk gaat het bij jou ook zo!
Wat leuk om te horen. Ze zeiden dat de vruchtbaarheid wel hoger is maar nog geen reacties gezien dat t daadwerkelijk hielp. We hopen maar op het goede en over ong 2 weken een positieve test hihi! Thanks
Ik heb een hysteroscopie gehad eind april, ze zeiden ook dat dat de kans verhoogd en ben nu pril zwanger!!! Dus hoop het voor jou ook!!! Succes!!
Ik heb in januari een hsg gehad, Alleen wij kregen het advies om meteen weer te proberen. Ik was ook meteen zwanger alleen is dit helaas een MK geworden. Nu ben ik weer zwanger in de 2e ronde na de hsg. Ik hoop dat het bij jullie nu ook snel raak is