14DPO tuurtest en bloedverlies.. Iemand ervaring?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Shaddixxx, 19 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Volgens mij kan het nooit goed zitten. Vrijdag, zaterdag en zondag veel last gehad van kwaaltjes. Misselijk, enórme borsten, steekjes die doortrokken naar m'n bovenbeen en venusheuvel, zulke dingen. Maandagochtend kwam het eerste roze.. Wilde absoluut níét voor de 19e testen, maar omdat de rest van de maandag het roze wegbleef heb ik om 00:10 vannacht toch maar getest.. Had niet het gevoel dat het nog wat zou worden, maar wilde toch testen.. Resultaat; Een hele, hele, héle lichte streep. Goed, ik had de hele avond gewoon gedronken en was om 23:00 nog naar de wc geweest, dus heel geconcentreerd kon m'n urine niet zijn, dus zou ik 's morgens nog een keer testen.. Vanmorgen dus weer getest, en de streep is nu nog lichter.. Bloedverlies is weer terug, en nu ook meer rood.

Iemand ervaring? Met goede of met slechte afloop? Met 14DPO een tuurtest is sowieso niet goed he, dan zou ie wel duidelijk moeten zijn, toch? :(

2. Lappie

Lappie VIP lid

27 aug 2012
    5.599
    1
    0
    Volgens mij is een tuurtest niet zo erg op 14 dpo. Bloedverlies vind ik zorgwekkender. En dan de combi... ik vind het geen goed teken.
    Maar ja, misschien ben ik te pessimistich geworden, sorry daarvoor.

3. maybe3

maybe3 Niet meer actief

@shaddixx: dan denk ik helaas ook dat het niet goed zit meid:(

4. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Hier betekende dat ook slecht nieuws....verlies je veel bloed?

5. Nee, nog steeds maar heel weinig.. Maarja, het is wél echt rood, en dat in combinatie met een ochtendtest die lichter is dan een avondtest.. Ik geloof niet dat dat nog wat kan worden :(

6. maybe3

maybe3 Niet meer actief

heb je een foto van de testen?

7. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    kan het geen gesprongen adertje zijn? heb je ook krampen?
    Ik teste in de middag ook duidelijker dan in de ochtend, dat hoeft dus niks te zeggen...

8. Ik had voor maandag al het idee dat ik ongesteld zou worden door de buikpijn, naast de 'steekjes' die ik eerder noemde had ik ook de gebruikelijke menstruatiepijn, maar goed, daarvan lees je ook overal dat het niets hoeft te betekenen (zelfs nog een topic over geopend toen). In de nacht van zondag op maandag een 'heet' gevoel in m'n onderbuik, en maandagochtend dus het eerste roze.

@Maybe; Ik heb wel een foto, maar die moet ik echt extreem bewerken om maar iets zichtbaar te krijgen. Je ziet het streepje wel op de foto hoor, maar zó ontzettend licht..

9. maybe3

maybe3 Niet meer actief

@shaddixx: balen meid.. ik hoop iig dat je testen alsnog duidelijker worden meid..!! dikke knuff

10. Dankjewel meissie. Zie dat jij vandaag mag testen.. Spannend hoor, hopelijk bij jou een knaltest!

11. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Ik hoop ook dat het vals alarm is!!!

12. maybe3

maybe3 Niet meer actief

@shaddixx: nou ik heb in totaal 5 licht posi testen gehad.. 2 van etos 2v5 en 3 kv 2v5 en nu sinds 2 dagen zijn ze spier wit en m,n temp is omlaag dus helaas toch het gesprek vandaag aangaan met de gyn voor ivf

13. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.059
    2.201
    113
    Brabant
    Show eveb je fotos!!
    Hier heel veel bloedverlies gehad.. sons heel soms gaat t niet per se mis he..:(
    Ik hoop nog even door.x

14. Hier dan een foto.. De bovenste is van vannacht (in het echt iets makkelijker zichtbaar), héél licht natuurlijk.. De onderste is van vanmorgen.. Daarop zie ik eigenlijk niks op de foto. In het echt zie je 'm wel, maar nóg lichter dan die van vannacht.

15. Maira11

Maira11 Niet meer actief

Volgens mij zegt zo'n licht streepje op 14 dpo helemaal niks over dat het niet goed zal zitten. Die van mij op 15dpo (vorige zwangerschap) waren niet veel donkerder en die met middag urine was donkerder dan met ochtendurine de volgende dag. Ook werden ze maar heel langzaam donkerder en heb eigenlijk in die week daarna nooit een knap streepje gehad. En alles zat gewoon goed.

Maarja verder is het helaas afwachten denk ik. Succes, hopelijk ben je gewoon goed zwanger!

16. Charmed

Charmed Fanatiek lid

16 sep 2012
    2.589
    79
    48
    Ik zie op beide testen toch best duidelijk een 2de streepje..
    Maar dat bloedverlies is wel zorgwekkend indd..
    Ik hoop dat het 'niks' is, en dat je zwanger bent, en dat je snel wat duidelijkheid krijgt..

17. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    idd wel een wazig streepje, maar hij staat er wel!! Bloedverlies is minder...hopelijk stopt bloedverlies en heb je straks een duidelijkere test. Wat zenuwslopend!!!

18. Maar is het dan ook niet raar dat de 2e test, een ochtendtest na een nacht slapen, lichter is dan een test waarbij ik een uur van tevoren nog naar de wc ben geweest en de hele avond veel heb gedronken?

Heb vandaag de rest van de dag nog steeds niets op m'n wcpapiertje zitten trouwens..

19. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    ik had dat ook alle zw.schappen....ik teste in de ochtend ook veel lichter dan in de middag/avond.
    Er zijn meer mensen die dat hebben. Zou gewoon op avond nog eens een test doen om te kijken wat die doet.

20. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Ik teste met ochtend urine amper een streepje, in de middag was dit al een stuk duidelijker.
    Ochtend urine was met kv en in de middag een cb + test en die zijn toch minder gevoelig als kv.
    Ik hoop voor je dat het gewoon goed zit.
    Ik heb de eerste paar weken ook roze/bruin/rood verlies gehad, laatste keer echt buikpijn erbij.
    En zie banner, gister ukje zien zwaaien en zelfs 3 dagen vooruit gezet.
    Dus het kan wel, ik duim voor je.

Deel Deze Pagina