Hoi, mag ik hier aansluiten? Over ca 2 weken laat ik mijn mirena verwijderen en gaan wij eindelijk voor een tweede kindje. Ik zeg eindelijk, omdat mijn man er (veel) later aan toe was dan ik. Toen ik de hoop net wilde opgeven ging zijn stoplicht op groen en nu hij aan het idee gewend is, is hij nog ongeduldiger dan ik. Ik heb een zoontje van bijna vijf en die wil een broertje én een zusje, liefst tegelijkertijd. Die wens deel ik niet met hem, maar met een broertje óf een zusje zal ik wel heel gelukkig zijn.
Wij zijn al begonnen, nu bezig met ronde 2, maar zou dus goed kunnen dat het in of rond de zomer raak is... Lijkt me heel erg spannend, nu al!!!
Hi meiden, Ik heb vorige maand helaas een miskraam gehad en deze maand (2e ronde) voel ik nu al dat het niet raak is. Kan over ongeveer een week testen maar ken mn lichaam inmiddels wel goed genoeg om te constateren dat t niet gelukt is. Was er ook niet heel erg mee bezig na de miskraam maar toch hoop je stiekem. Ik ga dus alweer voor ronde 3!
Zo is het bij ons ook min of meer gegaan. Ik had wat buikpijn (had een Mirena), en hoewel het daar waarschijnlijk niets mee te maken had vond de arts het beter om de Mirena te verwijderen, en over een paar maanden een nieuwe te plaatsen. Wij hadden eigenlijk bedacht om er in oktober voor te gaan, na de bruiloft, maar omdat je dat eigenlijk toch al zo graag wil en dan weet dat het kán, zijn we toch gelijk begonnen. Nu voor ronde twee, net als jij... Liefs, Mrs Hair
Ik ben aan het wachten op mijn eerste nod... Ik ben niet zo goed in wachten, maar daar zal iedereen wel last van hebben. Helaas weet ik niet precies wanneer mijn eisprong was. Ik heb wel testen gebruikt, maar geen ei gevonden. Toch heb ik wel een idee ongeveer, want ik merk het ook best aan mijn lichaam. Ik denk dat mijn ei iets later was dan normaal, dus moet ik nog meer geduld hebben. We gaan eind volgende week ook op vakantie, ik hoop met een positoeve test op zak... Iemand anders al in spanning?
Wat is het rustig hier. Ben benieuwd of er al meiden zijn met goed nieuws. Ik ben vorige week ongesteld geworden, terwijl ik dacht te voelen dat ik zwanger was. Mn lijf hield me dus een beetje voor de gek. Op naar ronde 5!