Wie kijkt even mee?

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Kuona, 14 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kuona

Kuona Fanatiek lid

7 dec 2007
    1.258
    6
    38
    Dit is de twee cyclus die ik temp. Voor mijn zwangerschap van mijn zoontje had ik pco. Ik heb lang borstvoeding gegeven en werd pas na ruim een jaar weer ongesteld. Het leek erop dat ik gewoon netjes een eisprong kreeg.
    Deze cyclus dus weer getempt en tot vandaag gaf FF mijn eisprong op dag 17. Een mooi rood kruis.

Nu was mijn temp vanmorgen een tiende lager dan gisteren en nou heeft hij mijn kruis ineens naar dag 22 gezet? :(

Dat vind ik er helemaal niet logisch uitzien eerlijk gezegd.... Ik baal er ook van want rond die dag hebben we helemaal niet geklust :x

Ik snap er niks meer van!

2. Tinkerbel80

Tinkerbel80 Niet meer actief

Die stippeltjes lijn betekend niet dat hij het zeker weet. Doorgetrokken lijn wel. Wat je eventueel nog in de gaten kan houden is de stand van je baarmoedermond. Of hij hard of zacht aanvoelt en of hij open staat of niet. Ook je cervixslijm is belangrijk om dat in de gaten te houden. Dat kan je iig invullen in FF en dan geef hij aan dat hij het zeker weet dat je een ei hebt gehad.

3. Kuona

Kuona Fanatiek lid

7 dec 2007
    1.258
    6
    38
    Ja klopt, eerder gaf hij op cd17 een doorgetrokken kruis. Rond die dag had ik idd eggwhite ingevuld. Ik heb het daarna eigenlijk niet meer gecheckt omdat ik mijn eisprong al gehad had.

4. Tinkerbel80

Ik zie nu dat je dat al eens ingevuld heb je cervix. Had je de andere dagen geen slijm?

5. Tinkerbel80

Raar dat hij hem dan niet op dag 17 laat staan. Je kan geloof ik je eisprong vast zetten met een rood kruis maar weet niet hoe dat werkt.

6. Kuona

Kuona Fanatiek lid

7 dec 2007
    1.258
    6
    38
    Ja ik snap er niks meer van. Dan had ik eerder verwacht dat hij hem naar dag 19 zou verplaatsen.

7. Tinkerbel80

Ja prcs. Het komt door dat dipje op dag 22.

8. Kuona

Kuona Fanatiek lid

7 dec 2007
    1.258
    6
    38
    Ik heb net nog even zitten puzzelen. Stel dat ik vandaag gewoon 37 had, hetzelfde als gisteren, dan verzet hij ook mijn ei naar dag 22 :( Slaat toch eigenlijk nergens op? Ook als ik 37.1 invul. Vaaaaag hoor!

9. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    ik heb geen verstand van tempen meiss:(

maar wel van pco als je toen pco had heb je dat nu nog!!
    pco blijft namelijk altijd aanwezig:( mischien is het wat minder aanwezig geweest maar het is er nog wel..

dikke knuffel meiss..

10. Kuona

Kuona Fanatiek lid

7 dec 2007
    1.258
    6
    38
    Tnx!
    Volgens mij gyn kon het wel overgaan? Door de hormonale veranderingen van de zwangerschap? Maar ik kan me ook voorstellen dat het nu bijvoorbeeld een paar cyclussen goed gaat en dat ze dan weer steeds langer worden. Als ik nu geen duidelijke eisprong heb gehad dan gaan we volgende ronde met clomid beginnen.

11. babyproject

babyproject Niet meer actief

Op basis van je temp zou ik zeggen dag 19.
    CD 22 vind ik ook niet logisch.

12. Kuona

Kuona Fanatiek lid

7 dec 2007
    1.258
    6
    38
    Het is nogal wishful thinking hoor, maar in theorie zou mijn temp van cd22 een innestelingsdipje kunnen zijn?
    Naja zal wel niet... we zullen zien.

13. Kuona

Kuona Fanatiek lid

7 dec 2007
    1.258
    6
    38
    Nou meiden, ik ben ondertussen weer een paar dagen verder en mijn temp is nog mooi hoog. Ik heb zelf het kruis even naar cd19 gezet. Toch blijf ik twijfelen. Zal ik nu cd17, 19 of 22 aanhouden? Dan zou ik nu óf 12dpo zijn (= 1 dag overtijd als ik mijn vorige cyclus aanhoud), óf 10dpo (vorige cyclus begon mijn temp toen al te dalen) óf dus pas 7dpo...

Ik had mezelf nog zo gezegd dat het geen obsessie mocht worden, en wat maak ik er van!? Juist! ;)

14. Kuona

Kuona Fanatiek lid

7 dec 2007
    1.258
    6
    38
    Even een update: Ik ben ZWANGER! Vanmorgen positief getest.

15. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Gefeliciteerd

16. babyproject

babyproject Niet meer actief

Hahaha, ja, boeiend ook echt op welke dag je ovulatie was :D Zwanger raken, dat is belangrijk!

Gefeliciteerd!

En FF had dus zeker geen gelijk met zn CD 22!

17. Aprill

Aprill Niet meer actief

Superrrr.... meid Gefeliciteerd, geniet er lekker van :):):)
    Haha... ik heb het hier vaker gezien dat FF de eisprong verplaatst na innestelling :D
    En nu graag je kwaaltjes??

18. lautjep

lautjep Niet meer actief

ik heb net alles zitten lezen. super dat je zwanger bent.
    Ik temp al maanden en bij mij blijft hij verplaatsen.
    Ik kan het ook nog steeds niet aflezen is het nu dag 13 of dag 19 ik vraag het mij af.
    Hebben jullie een idee

19. trishka

trishka Fanatiek lid

6 mrt 2009
    4.621
    0
    36
    Ik denk zelfs pas gister.. wat doet FF als je fictief een hoge temp neerzet morgen?

20. Kuona

Kuona Fanatiek lid

7 dec 2007
    1.258
    6
    38
    Dat is een lastige zeg. Vorige cyclus heeft hij ook geen eisprong gedetecteerd zie ik... Ik zou het niet durven zeggen eigenlijk. Sorry.

Deel Deze Pagina