ja hoop het ook, zelfs water kwam direct retour weken lang... dat was echt verschrikkelijk... gelukkig heb ik later alles ingehaald en 20kg erbij gegeten :')
Zeer herkenbaar!! Sochtends dronk ik juist ook expres alleen een glas water ( was het minst vieze om weer uit te spugen) en als ik dan eenmaal gekotst had kon ik wel een paar crackers of een beschuitje verdragen. Het was hier zelfs zo erg dat de ouders op m'n werk er gewoon aan gewend raakten dat ik midden in een gesprek ineens de deur uitrende naar de wc....hoe bedoel je gênant! Oh en de laatste weken was ik zo blij dat ik thuis zat, m'n bekkenbodemspieren werkten niet zo top meer dus t is ook echt een paar x voorgekomen dat ik tegelijk in m'n broek pieste.... Oh wat voel je jezelf daar verschrikkelijk rot bij zeg!
ai dat lijkt me echt verschrikkelijk idd. mijn bekkenbodemspieren had ik alleen na de bevalling... was gewoon niet te doen. had trouwens na een tijdje wel dat ik soep kon eten. dat was het enigste wat ik binnenhield gek genoeg. en patat... oja 1 tip: eet nooit een haring als je misselijk bent :') jakkes
Welkom nieuwe meiden. Dat jullie ook maar snel zwanger mogen worden. Jullie hebben er alweer vlot zin in @Beckje, goed zeg! Je mag het nu echt gaan geloven! @mvm, had ik vorige x ook gedaan. Had ondanks de misselijkheid daar geen last van, ga het volgende x denk wel weer opnieuw doen. De misselijkheid begon op onze vakantie in Thailand. Liep op een gegeven moment de hele dag met mijn neus in een zakje fishermen's friends omdat al dat eten zo stonk! Heb de hele zwangerschap geen rijst gegeten haha.
Welkom nieuwe dames. Hoop op vruchtbare periodes Engeltje, ik ben ontslagen doordat er te weinig kinderen waren. Ik had een vast contract. Er is toen ik in mijn zwangerschapsverlof zat, ook een hoop gezeik mee geweest. Ik moest mijn oude locatie verlaten omdat er te weinig kinderen waren. Dus toen ik in mijn verlof zat, was ik niet werkeloos maar wel locatieloos. 2 weken voordat ik moest beginnen kreeg ik te horen waar ik naartoe moest en daar kon ik niet aarden. Ik werd daar eigen gewoon weg gepest. En met die zware bevalling erbij werd ik dus overspannen en kon ik niet meer voor Levi zorgen. Maar nu ben ik er heel sterk uitgekomen. Al met al, een goed einde ! MvM, ik heb daar de vorige keer ook aan meegedaan. Maar ik was in het begin ook niet misselijk of iets. Dat is allemaal pas op het einde gekomen. Ik heb wat bussen vol gepiest haha. Zou het nu ookk weer doen mits ik niet misselijk ofzo wordt. Ik snap dat je je eigen gezondheid voorop stelt. Die is ook het belangrijkste. Wat niet gaat, gaat niet. Zo denk ik altijd Beckje, overduidelijk een positieve test. Nogmaals gefeliciteerd
@MvM; vorige keer heb ik ook meegedaan, heerlijke wikkeldoek aan over gehouden . Nu ga ik ook weer zeker meedoen! Voor mij zit er nog een andere lading aan MvM.. ik heb een neefje en nichtje 'dankzij' MvM, mijn zus is lesbisch en hebben dmv ivf 2 kindjes gekregen!
Misschien een rare vraag, maar wanneer ben je echt ongesteld? Want ik verloor gisteren een beetje bloed en oud bloed. Deze ochtend helemaal niks, en deze middag het zelfde als gisteren. Vind het een beetje raar. Iemand ervaring hierin?
Helma, volgens mij mag je het pas een menstruatie noemen als je 2 dagen aan een stuk rood bloedverlies hebt. Zoiets dacht ik, maar weet het niet zeker. Misschien toch??
Wow een wikkeldoek! Had ik ook wel gewild. Ik kreeg 'slechts' een armbandje. Ik was mijn vorige menstruatie maar 2 dagen ongesteld en heb alleen maar bruin gehad. Denk dat het door mijn spiraal komt. Dokter vertelde al dat je baarmoederwand zich pas na 3 maanden weer opbouwt als normaal en je dan dus ook minder bloedt. Vandaag weer begonnen met 'klussen'. Ben gek genoeg deze ronde een stuk minder obsessief ermee bezig als vorige ronde. Nu maar hopen dat het de laatste ronde is....
Wow, een wikkeldoek. Ik kreeg idd ook alleen een armbandje. Een vriendin van mij is nu ook zwanger en zij werkt in het ziekenhuis. Ze zei dat het 1 maand duurt voordat ze pil helemaal uitgewerkt is. Ik weet niet hoe dat met een spiraaltje gaat...
dat hoeft niet hoor. 1 pil vergeten en je kan in principe al zwanger worden. daarnaast heb je bij een spiraal geloof ik gewoon nog een cyclus met eisprong, alleen nestelt het niet in als er bevruchting is geweest wikkeldoek is idd handig. leuker dan een ketting die wegstoft
Ik weet wel dat ik alleen een armbandje kreeg ipv het 'grotere' cadeau omdat ik tussendoor 3 weken op vakantie ging. Als je alle weken meedoet krijg je het grotere cadeau. Maar eigenlijk doe ik het daar helemaal niet voor. Wil gewoon een bijdrage leveren. Mijn zus kan geen kinderen krijgen ivf gedaan alles en heeft nu een kind geadopteerd. Als je dat verdriet van dichtbij meemaakt is in een fles plassen maar een kleine moeite.
Weet ik Beckje. Wil alleen zeggen dat als je helemaal stopt met de pil, dat het 1 maand duurt voordat alle resten weg zijn. Mammadoe, dat hou ik idd ook in mijn achterhoofd. Doe het idd ook voor de mensen die niet makkelijk of helemaal geen kinderen kunnen krijgen. Het lijkt me echt verschrikkelijk.
ja dat is zo idd. dat lijkt me ook vreselijk.... ken er een aantal die nooit kinderen heeft kunnen krijgen... erg veel verdriet was dat... moet er niet aan denken... voel me soms bijna schuldig dat het nu zo snel lukte, wat natuurlijk onzin is, maar het voelt dubbel als ik die verhalen hoor.
Hier ook een leuke ketting gekregen omdat ik eraan mee wilde doen. Wist van tevoren niet eens dat je iets zou krijgen en al helemaal niet dat je aan het einde ook iets kon krijgen, vind dat ook helemaal niet nodig, van mij mogen ze dat geld gebruiken voor verdere onderzoeken of iets dergelijks! Hoe gaat t verder, nog meiden getest? Hier is m'n ongi nu net weer voorbij, dus we kunnen weer lekker beginnen met klussen Ben deze ronde toch ook maar begonnen met tempen, want ben best geschrokken van het bericht wat mijn vriendin heeft gekregen van de ha! Ze is nu ongeveer 10 maanden bezig en wordt netjes tussen de 28 en 32 dagen ongi, maar nu blijkt dus dat ze toch bijna geen eisprongen heeft! Zeer waarschijnlijk gaat ze dus de MMM in. Wil nu voor mijzelf dus even kijken of ik wel gewoon een ei heb ter geruststelling.... Zal haast wel aan m'n buik te voelen, maar toch even checken.
Had die vriendin nooit gebruik gemaakt van ovulatietesten? Tempen kan hier niet ivm onregelmatige werktijden. @Sanne, het was ook best wel pittig idd om mijn zus te vertellen dat ik zwanger was, en vorige x was het ook echt direct na het stoppen met de pil raak, dus nog eens extra confronterend! En na mij volgde al snel mijn broer en erna onze jongere zusje en die was er niet eens blij mee Dat was helemaal bitter.
Nee die had ze nog nooit gebruikt, wel getempt, maar had hele schommelende temperaturen, dus dat werkte niet echt bij haar. Waarschijnlijk dus mede doordat ze zelden een eisprong heeft... Pff lijkt me idd best dat dat lastig geweest moet zijn voor je zus, maar ook voor jullie. Aan de ene kant wil je het nieuws van de daken schreeuwen, maar aan de andere kant vind je het zo niet leuk voor haar...... Hier trouwens ook wisselende diensten, maar tempen lukt wel. Bij m'n zoontje was het ook heel duidelijk. De ene keer moet ik er om 5.45 al uit en de andere keer om 7.15. In het weekend zet ik er ook m'n wekker niet voor hoor, vanmorgen was het bij negenen dat ik wakker werd. Temp zit nu op 36.4 steeds, ben benieuwd!
Kan je mij anders eens kort uitleggen hoe het werkt? Misschien kan ik het er dan eens bij proberen te doen. Heb daar nog geen kaas van gegeten. Heb een oorthermometer, maar dat mag zeker niet? Moet rectaal toch?