eerste ronde tweede kindje! wie nog meer?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Happy Mams, 1 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sanne84

Sanne84 Fanatiek lid

16 mei 2011
    1.163
    0
    0
    Brabant
    Och gerum... Veel beterschap met je meisje. Tip: laat haar wel goed drinken. Eten is een bijzaak, drinken is wel heel belangrijk.
    Hier zijn we ook al dagen aan het snotteren. Mijn zoontje zit daardoor ook niet echt lekker in zijn vel. Ook hangerig en eet bijna niks. Maar dat niet eten is voor ons een bekend probleem. We hebben helaas een hele moeilijke eter. Maja, komt straks wel als ie naar school gaat (hoop ik)

2. JackieSt

JackieSt Fanatiek lid

18 jan 2013
    2.124
    0
    36
    Drenthe
    Ja, drinken doet ze gelukkig goed en gisteren heeft ze ook weer wat gegeten dus hopelijk hebben we het ergste gehad. Mijn dochter eet normaal altijd heel erg goed. Ze eet zelfs meer dan haar neefjes van 6 en 8. :D Maar dat zijn ook moeilijke eters. ;)

Je kan dus wel even vooruit met testen. :D Hopelijk is het gelijk raak, dan kun je ze mooi doorschuiven naar iemand anders. ;)

3. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    Hahahaha Sanne, jij hoeft dus iig je testdrang niet te onderdrukken.
    Ik had ook zo'n soortgelijk iets. En eindigde er met 6. Maar vorige x in ronde 1 al 4 verbruikt.
    Dus nog 2 over en nog 1 kv2v5.
    @JackySt Ik ben bang dat rond de kerst je het echt al kan zien bij mij. Ik lijk nu af en toe al zwanger. Haha bovendien weer/verwacht iedereen al dat ik er nu mee bezig ben. Mijn zwager blijft me maar testen door wijntjes aan te bieden haha. Vorige x toen ik ongesteld was ik dus: jaaaaa lekker! En dan zijn kop als ik antwoord hihi :D
    Vervelend dat ze nog altijd ziek is. Vervelend dan altijd qua werk :( hopelijk is ze voor vrijdag alweer de oude...

4. JackieSt

JackieSt Fanatiek lid

18 jan 2013
    2.124
    0
    36
    Drenthe
    @Mammadoe: hoe oud is jouw kindje? Ik denk dat het voor de meeste mensen in onze omgeving echt een totale verrassing is als ik weer zwanger zou zijn. Ik ben ook benieuwd hoe ze zouden reageren...

5. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    Ze is van Maart 2012, dus 2,5 jaar oud.
    Niet normaal hoeveel mensen (die er niets mee te maken hebben) vragen wanneer de tweede komt!
    Sowieso weten de meesten van mijn vriendinnen het ook omdat die zelf ook aan het proberen zijn. Wel lastig als het bij de 1 straks wel zou lukken en de ander niet.....

6. Sanne84

Sanne84 Fanatiek lid

16 mei 2011
    1.163
    0
    0
    Brabant
    Hoi meiden,
    Ik wik graag even van me af schrijven... Met mijn moeder gaat het niet zo goed.. :( Ze heeft in juli dit jaar een zware hartaanval gehad waarbij ze veel geluk heeft gehad. Ze is toen meteen gedotterd. Het ging daarna weer goed tot 2 weken geleden. Ze werd weer benauwd en haar hartslag en bloeddruk ging weer omhoog. Dus weer terug naar de cardioloog. Daar dachten ze dat ze de stand die er nu in zit het door lichaam aan het afstoten is of er komt weer een nieuwe hartaanval aan komt :( Morgen moet ons mam op intake en krijgt ze binnen 4 weken een oproep voor een hart katalysatie. Dan gaan ze kijken of het weer raak is... Het houd niet op :( Mam heeft in februari 2012 ook nog een herseninfarct gehad. Net voordat ik moest gaan bevallen.. Ook een hectische tijd. Dat het daarna maar een keer klaar is... Sorry wilde dit even kwijt.

Idd, haha ik hoef mijn testdrang niet te onderdrukken ;) hahaha
    Mammadoe, wij krijgen die vraag ook geregeld. En soms zelfs van de vreemdste mensen. Vind dat ze daar niks mee te maken hebben. Ik zeg dan vlot dat ze daar niks mee te maken hebben! Van vrienden kan het ik hebben maar van mensen die ik maar soms zie... Nee daar hebben ze gewoon niks mee te maken...

7. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    Bah wat een nare donderwolk boven jullie familie. Hopelijk kunnen de doktoren haar goed helpen en kan ze van haar kleinkinderen blijven genieten. Sterkte in ieder geval.

8. Sanne84

Sanne84 Fanatiek lid

16 mei 2011
    1.163
    0
    0
    Brabant
    Meiden, ik heb een gênante vraag...
    Wij hebben net geklust en toen ik net naar de wc ging om af te geven was het roze kleurig. Wat kan dat zijn? Is dat een wondje binnenin? Jeetje... Ik schrok me dood :eek:
    Dankjewel Mammadoe. Ja ik hoop ook dat alles goed is en we niet opnieuw elke dag langs haar bed in het ziekenhuis zitten.

9. Sanne84

Sanne84 Fanatiek lid

16 mei 2011
    1.163
    0
    0
    Brabant
    Oh kan iemand me helpen of heeft iemand enig idee?? Vanochtend naar de wc geweest en heb het nog steeds. Ti's heel licht roze achting slijm. (Sorry daarvoor) ik heb echt geen idee wat het kan zijn en maak me toch wel een beetje zorgen...

10. JackieSt

JackieSt Fanatiek lid

18 jan 2013
    2.124
    0
    36
    Drenthe
    Zou het misschien een innestelingsbloeding kunnen zijn?

Heel veel sterkte met je moeder.

11. JackieSt

JackieSt Fanatiek lid

18 jan 2013
    2.124
    0
    36
    Drenthe
    Hier vanochtend eindelijk een smiley. :) Cyclus is deze maand dus iets langer en m'n nod is rond 1 november. Gisteravond hebben we geklust en ik hoop dat dat genoeg is... Vriendlief is ver van huis aan het werk en ik denk niet dat het er nog van komt als ie zo laat thuis is. Misschien zaterdagochtend nog een poging wagen maar dat zal waarschijnlijk wel te laat zijn?

12. Sanne84

Sanne84 Fanatiek lid

16 mei 2011
    1.163
    0
    0
    Brabant
    Is dat niet te vroeg een innestelingsbloeding? Dan zou ik wel een hele korte cyclus hebben.
    Jackie, misschien is het na 1 keer al genoeg. Kan al na 1 keer raak zijn :) Ik ga voor je duimen

13. karlijntjev

karlijntjev Actief lid

2 mei 2011
    366
    0
    16
    Boxtel Noord Brabant
    Overzichtslijstje

Nieuwe ronde, nieuwe kansen!

Lisettevers@ ? jaar, ronde 2: NOD ??
    SuusD@ 24 jaar, ronde 2: NOD ??
    Miek25@ ? jaar, ronde 1: NOD ??
    Mammadoe@ 29 jaar, ronde 2: NOD ??
    Sang86@ 28 jaar, ronde 1: NOD??
    Leeuwtje1981@ ? jaar, ronde 3: NOD 25 sept
    Ladylola@ ? jaar, ronde 1: NOD 2 okt
    Lilly156@ 30 jaar, ronde 1: NOD 4 okt
    Liva87@ ? jaar, ronde 2: NOD 5 okt
    Helma85@ 28 jaar, ronde 1: NOD 6 okt
    Priscil@ 4 jaar, ronde 2: NOD 10 okt
    Navara2010@ 23 jaar, ronde 1: NOD 15 okt
    Karlijntjev@ 29 jaar, ronde 1: NOD 22 okt
    Annelie566@ ? jaar, ronde 1: NOD 23 okt
    Monique041982@ 32 jaar, ronde 2: NOD 25 okt
    Tralalala@ 28 jaar, ronde 2: NOD 27 okt
    Sanne84@ 30 jaar, ronde 2: NOD 27 okt
    JackieSt.@ 32 jaar, ronde 1: NOD 29 okt
    Engeltje@ 27 jaar, ronde 2: NOD 2 nov

ZWANGEREN!
    Nancy222 @? jaar, ronde 2: zwanger -->bev. datum --> j/m
    Kukel@? jaar, ronde 1: zwanger --> bev. datum --> j/m
    Beckje@ 27 jaar, ronde 1: zwanger --> 23 juni 2015 -->brusje
    Controle & Echo
    Nancy222 : 21-10 gynaecoloog

14. karlijntjev

karlijntjev Actief lid

2 mei 2011
    366
    0
    16
    Boxtel Noord Brabant
    he meiden,

Afgelopen week heb ik het nogal druk gehad wel mee gelezen niet altijd gereageerd maar heb nu ff ene rust middag dus heb net het lijstje even geupdate.
    Mocht er iets missen of verkeerd staan let me know dan ga ik ermee aan de slag.
    En misschien dat dit nu nog helemaal niet van toepassing is maar de ervaring in het topic waar ik in schreef toen ik zwanger wou worden van Stijn hadden we ook een lijstje maar daar stonden na verloop van tijd ook een hoop inactieve mensen in... Die werden dan na 2 maanden afwezigheid van het lijstje gehaald zodat het wat overzichtelijker bleef. Niet dat er nu dus iemand van mij af moet ofzo helemaal niet maar ben wel benieuwd hoe jullie erover denken....

Sanne84 wat heftig van je moeder zeg! hopelijk gaat het snel beter met haar en hoef je niet teveel aan een ziekenhuis bed te zitten.

Ik had vorige week maandagavond, dinsdagochtend, dinsdagavond en woensdagochtend een positieve ovulatietest met daarbij een heel drukkend gevoel in mijn onderbuik en megaveel rekbaar slijm toen helaas niet kunnen klussen omdat mijn man ziek was woensdag wel geklust dus op de dag van eisprong en nu heb ik vandaag heel lichte krampen in mijn buik en net toen ik naar de wc ging roze bij het afvegen maar de keer daarna dat ik naar de wc ging was het weg. Het zou wel echt wonderbaarlijk zijn dat dit misschien een innesteling is maar daar ga ik niet van uit. Ben bang dat dit gewoon een heel vroege ongi gaat worden..

15. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    KarlijntjeV, zou wel een innestelingsbloeding kunnen zijn hoor! Spannend! Over een paar dagen weet je meer. En lang inactieven eraf vind ik een goed idee.
    @Sanne, bij jou wat te vroeg voor een innesteling lijkt mij. Misschien iets te wild gedaan ofzo? Haha zou me er niet teveel zorgen over maken.
    @Jacky, fijn dat je hem gevonden hebt. Hier is hij wit, waar hij vorige maand op deze dag echt al roze begon te worden en de volgende ochtend positief. Dus ik vrees ook voor een langere cyclus :( Baal er wel van. 28 dagen waren al lang genoeg.

16. Sanne84

Sanne84 Fanatiek lid

16 mei 2011
    1.163
    0
    0
    Brabant
    Karlijntje, zou idd een innesteling kunnen zijn. Ik hoop het voor je. Duimen draaien :)
    Mammadoe, dat dacht ik zelf ook dat dat veel te vroeg is. Zou anders wel een hele korte cyclus hebben. Ik heb het na vanmorgen ook niet meer gehad, dus ga er nu ook maar vanuit dat we iets te heftig bezig zijn geweest hahaha ;) Ik hoop trouwens dat je snel je ei vind. Succes!

17. karlijntjev

karlijntjev Actief lid

2 mei 2011
    366
    0
    16
    Boxtel Noord Brabant
    #337 karlijntjev, 16 okt 2014
    Laatst bewerkt: 16 okt 2014
    nou die innestelingsbloeding is het zeker niet... nu al een paar keer flink helder rood en er moet nu ook maandverband aan te pas komen.
    Het zullen denk ik/ hoop ik nog wel de naweeën zijn van het spiraaltje. Ik ben benieuwd hoe het de komende maand gaat.
    Voor nu ga ik maar uit van en cyclus van 28 dagen met een LF van 10 dagen. En ga weer met ovulatietesten in de gaten houden hoe wat waar en wanneer.

18. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    Aaaaah balen Karlijntje!
    Dankjewel Sanne!

19. karlijntjev

karlijntjev Actief lid

2 mei 2011