eerste ronde tweede kindje! wie nog meer?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Happy Mams, 1 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    Vre-se-lijk dat misselijk zijn. Vind ik echt 1 van de ergste dingen van zwanger zijn! Sterkte.
    Hahaha dat eruit floepen! Wat een verhaal! Ik zou echt zuur zijn. Of met een spuitje er alsnog indoen whahaha of ben ik nu te erg?

2. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    Maar trouwens een dag na je positieve test is juist het allerbeste, dus komt helemaal goed!

3. liva87

liva87 Bekend lid

17 mrt 2014
    660
    1
    0
    NULL
    NULL
    Haha ja wij lagen ook in een scheur maar baalde wel behoorlijk.
    en menneer heeft er vabdaag geeb zin in..zegt heel makkelijk oh dan slaan we deze maand toch gewoon over het komt exht wel hoor.
    Poehh wat kan ik die rot hormonen haten en die verschrikkelijk drang. Bij mij kriebbelt het al zeker 1,5 jaar hij eindelijk om uit zich zelf. Doet mijn hormonen nog meer gieren. Kon je dat gevoel maar even negeren.
    en waarom. Laat hij deze kans schieten?
    Nu even alles er uit gooien ook wel is fijn.
    welterusten

4. Sanne84

Sanne84 Fanatiek lid

16 mei 2011
    1.163
    0
    0
    Brabant
    Ja geloof dat je dan enorm baalt als het juist nodig is. Mannen hebben volgens mij een heel ander zicht op kinderen krijgen. Komt wel zeggen ze dan. Maar ze weten niet dat wij er al heel lang naar uit kijken en liever meteen zwanger worden. Liever vandaag als gisteren. Je mag hier altijd van je af schrijven. Daar zijn we ook voor. Misschien was die ene keer dat hij eruit floepte, toch genoeg? Ik hoop het iig voor je.
    Ik voel me vandaag niet helemaal lekker. Kan er niet echt een vinger opleggen. Heb hoofdpijn en net alsof ik niet genoeg geslapen. Zou de griep voor de deur staan? Gister was ik ook heel erg moe maar dat kan zijn omdat we zaterdag een avondje door gehaald hebben. De wijn vloeide rijkelijk haha. Dus teut naar huis haha. Tja nu het nog kan, neem ik nog een lekker wijntje :) doen jullie dat ook? Of laten jullie alle alcohol staan?

5. San987

San987 Fanatiek lid

21 okt 2012
    1.516
    98
    48
    Hier hebben we ook een paar pittige discussies gehad over wanneer we zouden beginnen.. Uiteindelijk hebben we een compromie gesloten :), hoop zo dat deze ronde raak is!

qua alcohol, 2 weken geleden mijn verjaardag gevierd, toen totaal niet op gelet. Volgende week vieren wij de verjaardag van onze kleine, dan ga ik er wel opletten.. Want stel dat ik toch zwanger zou zijn.. Volgens mij hebben we verder geen verplichtingen meer, dus hoef ik ook geen smoesjes te verzinnen.. Vorige keer had echt iedereen het meteen door, omdat ik niet meer dronk..

6. Sanne84

Sanne84 Fanatiek lid

16 mei 2011
    1.163
    0
    0
    Brabant
    Ja, dat heb ik ook. Als ik niet meer zou drinken dan zou dat meteen bij iedereen opvallen. Niet dat ik zo'n zuipschuit ben haha maar afentoe een wijntje op zijn tijd vind ik best lekker.
    Zou dat niet gaan opvallen bij de verjaardag van je kleine San987?

7. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    de eerste 5 weken heb je trouwens nog geen bloedband met je kindje, dus al zou je per ongeluk net wat drinken als je net een innesteling hebben gehad is dat gelukkig niet heeeeel erg.

8. Sanne84

Sanne84 Fanatiek lid

16 mei 2011
    1.163
    0
    0
    Brabant
    Ja dat weet ik nog van de vorige keer. Ik had toen ook een avondje doorgehaald met vrienden en ik wist toen nog niet dat ik zwanger was. Bleek idd een week later dat ik zwanger was en wat heb ik me toen schuldig gevoeld. Heb dit aangegeven bij de vk maar hun zeiden toen ook dat ik me geen zorgen hoefde te maken. Als ik daarna maar niet meer deed. Dus zolang ik het nog niet weet drink ik afentoe nog een lekker wijntje. :)

9. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    hier ook hoor ;) was overtuigd dat ik niet zwanger was haha. 2 dagen later positieve test

10. San987

San987 Fanatiek lid

21 okt 2012
    1.516
    98
    48
    @Sanne; ik weet dan nog niet of ik zwanger ben, dus als ik 1 glaasje drink ofzo..

Zag in het zwanger worden forum een topic over alcohol drinken en zwanger worden, Pff kreeg echt kromme tenen van alle reacties! Allemaal van die meiden/ vrouwen die niet drinken en panisch reageren als je gewoon drinkt terwijl je zwanger probeert te worden.

11. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    Ik drink totaan mij ei en daarna niet meer. Maar stel het gebeurd wel dan vind ik dat ook idd nog geen drama in deze fase. Maar toch liever niet. Mijn vriend drinkt eigenlijk nooit wijn dus als ik een fles opentrek blijft het vast niet bij 1 glaasje, anders kan ik de rest weggooien...

12. Sanne84

Sanne84 Fanatiek lid

16 mei 2011
    1.163
    0
    0
    Brabant
    Ja dat is natuurlijk ieder voor zich. Ik hen zoiets van als je het toch niet weet, kan er ook weinig kwaad. Ik neem het wel kwalijk als mensen door blijven drinken terwijl ze zwanger zijn. Daar kan ik niet tegen. Gelukkig denken wij er nu hetzelfde over San987 :) Dus no worries als je het niet weet, vind ik dat je nog best een wijntje mag :)
    Mammadoe, dat vind ik ook een goeie. Tot aan je ei. Zo neem je idd ook het zekere voor het onzekere.

13. karlijntjev

karlijntjev Actief lid

2 mei 2011
    366
    0
    16
    Boxtel Noord Brabant
    Ik maar denken wat is het stil op het forum krijg geen bericht meer van nieuwe reacties.... heb ik op een of andere manier het abonnement op deze topic verwijderd. Oepsie! !!

Hier probeer ik op te Letten vanaf mij ei met een glaasje al drink ik misschien eens in de twee a drie weken iets. Met stijn dacht ik niet zwanger te kunnen zijn omdat ik negatief getest had en provera kreeg ivm een cyclus van al 70 dagen dus tijdens een etentje lekker een glaasje prosecco gepakt smaakte van geen kanten en had het gevoel dat het heel verkeerd was wat ik aan het doen was. Snapte er niks van tot de avond erna... Toen had ik eens een positieve zwangerschapstest

14. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    Wat regelt het lichaam dat toch mooi he! Dat je het dan gewoon niet meer lekker vindt!
    @Karlijntje, ik druk vaak per ongeluk op mijn telefoon van alles in tijdens het tikken. Dus denk dat jij ook op zo'n manier je abo opgezegd hebt.

15. JackieSt

JackieSt Fanatiek lid

18 jan 2013
    2.124
    0
    36
    Drenthe
    Hier inmiddels ook in de wachtweken aanbeland. Woensdagavond geklust, donderochtend een positieve ovulatietest en vrijdagavond nog een keer geklust. Hopelijk hebben we dus een goede kans. Hier moest ik op vrijdagavond ook even alles uit de kast halen om het gezellig te maken. :D Vriendlief zit er ook wat anders in dan ik hoor. Het maakt hem niet uit als het wat langer zou duren maar ik vind het toch zonde om de kansen niet te benutten.
    Verder drink ik nog gerust een wijntje of eet ik een broodje filet americain zolang ik nog geen positieve test in handen heb.

Verder is dochterlief is gelukkig weer beter. Ze eet als een bootwerker dus heeft echt even weer wat in te halen. Ik zit te wachten op foto's van de fotograaf. We hebben een cakesmash reportage laten maken voor haar verjaardag en ik wil heel graag de uitnodigingen gaan maken. Over 2 weken is onze kleine meid alweer 1. Ongelooflijk hoe snel het eerste jaar voorbij is gegaan!

Fijne dag allemaal!

16. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ Jackie: fijn dat je uk weer helemaal is opgeknapt!! En leuk zo'n cakesmash rapportage! Ik heb dat ook gedaan toen mijn zoontje 1 jaar was en daar de uitnodiging van gemaakt :)

@ alcohol: ik drink echt maar zelden nog alcohol. De 1e x dat ik het na mijn zoontjes geboorte had gedronken werd ik na 4 slokken al zo ziek ervan, dat t van mij niet meer hoeft hihi.
    Ik eet wel nog filet americain of gerookte zalm tot aan m'n eisprong en daarna niet meer.

Vermoed dat ik vandaag mijn eisprong heb, dus we zijn druk aan de klus ;)
    Merk wel dat die hormoonveranderingen wel veel doen met m'n lichaam hoor, maar probeer er zo min mogelijk acht aan te geven nu.

Verder momenteel erg druk! Verjaardagen, promotie op t werk, wat privé omstandigheden en twee weken terug heb ik een flinke kopstoot gehad tegen mijn kin door mijn binkie en heel m'n onderkaak is nu beurs en gezwollen. (Wel aan de binnenkant van m'n mond, dus je ziet er niet veel van, maar is flink gevoelig!)

17. Tralalala

Tralalala Fanatiek lid

29 dec 2012
    1.968
    1
    36
    Zuiden van NL
    Fijn Jackie, dat ze weer beter is!!

Ik drink sowieso zo goed als nooit alcohol, dus ik krijg gelukkig ook geen verbaasde blikken als ik niet drink ;) Als ik wel dronk zou ik trouwens idd tot aan de positieve test denk ik wel gewoon nog af en toe een glaasje doen hoor.. Moet wel leuk blijven. Zo doe ik het ook met rood vlees enzo.

Hier nog steeds hard aan het balen dat we maar 1 keer hebben geklust deze ronde. Maar ik probeer me er maar overheen te zetten, en mijn pijlen te richten op volgende maand :)

18. Tralalala

Tralalala Fanatiek lid

29 dec 2012
    1.968
    1
    36
    Zuiden van NL
    Veel plezier trouwens Engeltje, de komende dagen ;)

Enne Jackie ik ben benieuwd naar de foto's, zie ze vast vanzelf verschijnen :D

19. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ tralala: begrijpelijk dat je ervan baalt, zeker nu je heel eventjes hebt kunnen voelen hoe het was om zwanger te zijn, maar zelfs die ene keer zou al genoeg kunnen zijn he!

Duim voor een hoop mooie testen deze maand!

20. karlijntjev

karlijntjev Actief lid

2 mei 2011
    366
    0
    16
    Boxtel Noord Brabant
    Ook ik duim voor je!! En ook voor de andere op het wachtbankje!

Deel Deze Pagina