eerste ronde tweede kindje! wie nog meer?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Happy Mams, 1 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lilly156

Lilly156 Fanatiek lid

9 dec 2012
    1.698
    0
    0
    Helemaal waar annelie! Jullie keuze.. en als ze aan het idee gewend zijn is het vast goed.
    Sneu he die tandjes. Hier met negen maanden nog tandloos. Nu drie weken later zijn er gewoon drie door! Koorts, hangerig en vreselijke luiers. Nu hopelijk weer wat rust.

Volgens mij is mijn menstruatie nu al begonnen. Twee dagen na verwijderen. Snap er soms niers van dus even afwachten. VVandaag weer foliumzuur gekocht. Jullie al begonnen?

2. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Ahh wat sneu voor je zoontje annelie! Al dentinox geprobeerd? Of gengigel?

Ja hier nu al braaf 4 weken bezig met zwanger worden vitamientjes!

Ohhh zie er toch zo naar uit om maandenlang niet ongi te zijn, het is vandaag echt niet normaal zo erg!

3. annelie566

annelie566 Niet meer actief

Het tandje is inmiddels door maar hij blijft mopperig. Volgens mij een combinatie sprongetje en tandjes. Was gisteren wel aardig wanhopig haha. Hij slaapt ook zo weinig terwijl het normaal wel echt een slaper is.

Engeltje heb je altijd veel pijn met je menstruatie? Lijkt me heel vervelend. Ik ben na de bevalling nauwelijks ongesteld. Wel gewoon elke maand maar heel weinig en kort. Volgens mij moet ik volgende week weer! Wel doet mijn eisprong sindsdien heel gemeen pijn.

En Lilly is dat niet gewoon een onttrekkingsbloeding? Of kan dat niet met een spiraal?

Ik slik nog geen foliumzuur, kwijt geraakt tijdens onze verhuizing vorige week. Snel even nieuwe halen.

4. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Ahh arm mannetje! Hopelijk is het sprongetje ook snel voorbij dan! Wel fijn dat het tandje nu door is!!

Ik heb meestal wel flink last van m'n ongi ja, meestal 2 dagen dat t echt flink zeer doet en de rest van de dagen valt het gelukkig wel mee. Heb geloof ik gister wel de beste pijnstiller ervoor gevonden.... Lekker een dagje naar de sauna!! Meestal plan ik de sauna juist op een dag dat ik het niet ben, maar gister kwam het dus anders uit en ik heb door die heerlijke warmte gewoon geen buikpijn gehad! Voor herhaling vatbaar dus! Helaas hebben we niet genoeg geld om het iedere maand te doen haha

5. Lilly156

Lilly156 Fanatiek lid

9 dec 2012
    1.698
    0
    0
    Wat vervelend dat je zo'n last hebt engeltje! En ja warmte helpt heel goed. Flink in beweging (qua sporten) helpt ook altijd goed, maar daar moet je maar net zin in hebben ;)

Annelie, ja het zou kunnen. Gekke is wel dat ik net onttrekkingsbloeding heb gehad anderhalf week geleden. Ach we zullen zien. Hebben ook geen haast, maar merk wel dat ZP me weer meer trekt. Ben een tijdje niet zo actief geweest, maar nu dagelijks eventjes als onze dochter slaapt.

Waar in Nederland wonen jullie?

6. annelie566

Ik woon in het noorden, we zijn nu net van woonplaats gewisseld dus moet nog erg wennen hier.

Heb vandaag foliumzuur gehaald:)

7. Happy Mams

Happy Mams Actief lid

6 sep 2012
    280
    0
    0
    Hallo dames,

gezellig, hier inmiddels begonnen aan ronde 2.

Bij ons weet ook bijna niemand dat we aan het proberen zijn, behalve 2 goede vriendinnen.

1 van de twee is inmiddels alweer 15 weken zwanger,
    mijn zoon en haar dochter schelen zich 7 weken, het zou leuk zijn als ik weer gauw kan volgen!
    Mijn schoonmoeder reageerde op haar zwangerschap niet zo heel positief hihi,
    ze vond het te vlug. Kinderen zijn ruim 18 maanden ter info.
    Ben benieuwd hoe ze op ons gaat reageren.
    wij hebben inmiddels ook al een kamer vrij, voor de nieuwe baby! Hihi

ook hebben we zn soort film gemaakt met fotos van de eerste 18 maanden van mijn zoon.
    als laatste zal mijn zoon dan te zien zijn met een shirt 'ik word grootte broer'
    Die uiteraard nog gemaakt moet worden.
    het leek mij wel een super leuk idee om het zo als het zover is het de familie te vertellen.
    Wat vinden jullie hiervan?

groetjes nancy

8. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    wat een leuk idee!

hier nu een dochtertje die in november alweer 2 word. gelukkig is ze heel makkelijk en vrijwel altijd vrolijk. zodra de babykamer weer 'babyklaar' word mag onze meid naar haar nieuwe kamer ernaast :)
    ben ook al begonnen met foliumzuur.
    wat een verschil zonder pil! voel me veel meer 'mezelf'
    ben wel begonnen met temperaturen zodat ik ongeveer een NOD dag kan berekenen. anders ga ik weer onnodig zitten testen of me afvragen waar mijn menstruatie blijft :)

hoop dat je mannetje snel weer de oude is annelie. sneu als die tandjes enz doorkomen en dan ook nog sprongetjes ertussendoor. geen fijne combi.

9. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ lilly: uit zuid holland!

@ nancy: leuk idee! Ik weet nog niet echt hoe we het zouden gaan vertellen, nog niet echt over nagedacht ;)

@ beckje: ik heb ook getwijfeld of ik zou beginnen met tempen gelijk, maar toch besloten om het niet te doen. Vind persoonlijk dat de spontaniteit er dan een beetje vanaf gaat. Kan altijd nog als het spontaan niet lukt :)
    We gaan er vanaf morgen of overmorgen als mn ongi weer voorbij is er maar flink op los klussen :D

10. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    het is geen manier om beter op tijd te klussen zeg maar ;) dat is gelukkig geen probleem. maar gezien ik vroeger vaker wel eens een maand oversloeg is dat wel zo handig gezien ik er snel een hoop testen doorheen jas hihi

11. annelie566

Nancy, ik vind het een leuk idee hoor! Ik weet nog niet hoe wij het gaan doen. Denk dat je schoonmoeder het vast heel leuk vind en anders maar niet! Zoals je zegt, kinderen zijn ruim 18 maanden dus zo verschrikkelijk snel is dat ook weer niet. Wil niet weten wat ze dan van ons vind:p

Inmiddels is zijn tweede tand ook bijna door.. Hoop dat het daarna wel even stopt! Nu in z'n sprongetje slaapt hij ook nauwelijks. Smorgens maar 45 minuten. En de rest van de dag chagrijnig natuurlijk..gisteren op een verjaardag was hij ook zo onder de indruk van alles.. Hele tijd lachen en zodra we thuis waren ging het lucht alarm af.

Beckje: temperaturen heb ik vorige keer ook gedaan en vind wel dat dat een duidelijk beeld geeft if je überhaupt een eisprong hebt gehad. Ga het nu weer doen denk ik!

12. Lilly156

Lilly156 Fanatiek lid

9 dec 2012
    1.698
    0
    0
    Wat een leuk idee van het filmpje!

Gelukkig heeft je schoonmoeder daar helemaal geen invloed op!
    Hier niet tempen. We gaan het eerst gewoon gezellig hebben, als het te lang duurt denk ik wel weer na over ovulatie testen. Maar jullie kindje is ook al iets ouder.

Even snel gereageerd. Zit in de trein en vind op telefoon soms zo lastig.

13. Happy Mams

Happy Mams Actief lid

6 sep 2012
    280
    0
    0
    Goede morgen dames!

Gelukkig heeft schoonmoeders er inderdaad geen invloed op,
    ze is helemaal gek op de kleine man, dus zal uiteindelijk wel goed komen.
    ik heb zn schoonmoeder die een helehoop goede kanten heeft, maar ook erg negatieve hihi
    der zijn al heel wat woorden gevallen de afgelopen 2 jaar, mbt onze zoon, geloof dat ze de laatste tijd wel door heeft dat wij het voor het zeggen hebben en niet zij!
    verder is ze super lief voor onze zoon, en dat vind ik alleen maar fijn.

Mijn zoon slaapt ook slecht als ie veel heeft mee gemaakt op een dag.
    Zoonlief krijgt nu zijn laatste tandje, ik geef een feestje als het tandjes verhaal even achter de rug is. Momenteel duurt zijn laatste snijtand alweer klein weekje, een hele bult maar nog geen puntje te zien, hopelijk komt ie vlug door.

Groetjes nancy

14. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    kan me voorstellen dat zoiets wel lastig is, maar idd, je bent zelf de baas!
    hier gelukkig super makkelijke en lieve schoonouders. mijn vader tja is een ander verhaal, die hou ik liever zoveel mogelijk buiten de deur.
    moeder heb ik helaas niet meer. maar die zou ook zeker geen bemoeiende oma zijn geweest :)

15. Happy Mams

Happy Mams Actief lid

6 sep 2012
    280
    0
    0
    Oh wat is lastig, je raakt er aan gewend.
    ze weet de lastste tijd toch wel haar plek. Zij is oma, en ik ben de moeder.
    soms gaat het nog weleens mis, dan weet ze me echt te raken met een vervelende opmerking.
    Nu ben ik een paar uurtjes van slag, een jaar geleden kon ik er echt dagen verdrietig over zijn.
    Laatst is mijn zoon flink gevallen bij haar, kon het niet laten om een opmerking te plaatsen.
    Dat doet ze bij mij namelijk zo vaak, later had ik daar weer spijt van.

Mijn vader is ook echt een super opa, mijn moeder is er ook niet meer.

16. Happy Mams

Happy Mams Actief lid

6 sep 2012
    280
    0
    0
    Wanneer hebben jullie je nod eigenlijk?

die van mij is 1 oktober.

17. Lilly156

Lilly156 Fanatiek lid

9 dec 2012
    1.698
    0
    0
    Ik heb geen idee wanneer nancy. Weet nogsteeds niet of het ongi was oid. Zit gewoon op het wachtbankje..

18. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    vermoedelijk 1 oktober gezien de vorige pilstops verwacht ik weer gelijk een perfecte cyclus. nu afwachten of mijn ei er ook zo over denkt hihi

19. Monique041982

Monique041982 Actief lid

19 apr 2012
    153
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,

Ik wil me hier ook graag melden.
    We gaan (eindelijk) weer voor een tweede. Mijn dochter wordt einde van de maand 2 jaar.

Dit is de eerste ronde en mijn NOD (obv 28 dagen) was vandaag. Tot op heden nog niets gespot van een ongi. Ik verwacht dat ik een cyclus heb van 28 dagen maar zeker weten...

20. Lilly156

Lilly156 Fanatiek lid

9 dec 2012
    1.698
    0
    0
    Welkom monique!
    Je nod dus al aangebroken. Spannend!

Waren jullie de eerste x snel zwanger of heeft dat wel even geduurd?

Deel Deze Pagina