eerste ronde tweede kindje! wie nog meer?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Happy Mams, 1 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sanne84

Sanne84 Fanatiek lid

16 mei 2011
    1.163
    0
    0
    Brabant
    Jackie, wat fijn dat je dochter weer opgeknapt is. Ben idd ook erg benieuwd hoe de foto's zijn geworden :)
    Engeltje, veel klus plezier.
    Tralala, misschien is die ene keer genoeg geweest. Ik ga duimen voor je. En natuurlijk voor de rest.
    Hier zit ik de wachten op me ongi. Denk dat ie op zijn vroegst zaterdag komt. Heb totaal geen kwaaltjes dus denk dat het deze rond niet raak is. Ik verwacht trouwens zobizo niet dat ik snel aan zal tellen. Ik heb namelijk reuma en had daarvoor tabletten die ik elke dag moest slikken. Toen ik op controle kwam en zei dat zei dat we voor een 2e kindje wilden gaan moest ik meteen met die tabletten stoppen. Helaas hebben die tabletten de bijwerking dat het je vruchtbaarheid kan beïnvloeden. Het duurt 6 maanden voordat ze werken maar ook 6 maanden voordat ze uitgewerkt zijn. Alles wat eerder is, is mooi meegenomen maar ik verwacht dat het bij ons minimaal 6 maanden duurt.

2. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    O balen Sanne! Hopelijk is het dan snel uit je systeem. Maar krijg je dan zonder medicijnen niet heel veel last van je reuma? Had je dat bij je eerste ook zo?
    @engeltje, heerlijk he die kinderen die je pijn doen. Mijn dochter had per ongeluk de stukken uit mijn voortanden geslagen een jaar geleden ofzo.
    tralala, wel die ene x op een goed moment denk je?
    @Jacky, leuk hoor die eerste verjaardag. Is zo'n ontzettend bijzondere en emotionele dag!
    Hier rustig op het wachtbankje. Temp was vanmorgen nog een stuk verder omhoog geschoten, hopelijk is dat de befaamde 2e piek die soms op een zwangerschap wijst....

3. Sanne84

Sanne84 Fanatiek lid

16 mei 2011
    1.163
    0
    0
    Brabant
    Mammadoe, als te erg wordt met de pijn, mag ik een prik tegen de pijn. Ook tijdens de zwangerschap mocht dat nodig zijn. Dit is gelukkig niet schadelijk voor het kindje. Tijdens de zwangerschap heb je er eigenlijk geen last van. Je maakt dan blijkbaar een hormoontje aan waardoor je geen pijn krijgt. Haha reumatoloog zei dat je eigenlijk altijd zwanger moet zijn om pijnloos door het leven te gaan haha. Dan heb ik straks een heel elftal ;) Het is pas 1 jaar duidelijk dag ik reuma heb. Bij Levi wist ik het dus nog niet en heb in de zwangerschap bijna geen last gehad. Daarna helaas wel veel pijn. Maja, dat neem ik maar voor lief.
    Hebben jullie trouwens een site waarbij je temp bij kan houden? In zo'n grafiekje? Ik zou die graag ook willen gebruiken.
    Mammadoe, wel erg spannend. Ik hoop het iig voor je. Duimen draaien.

4. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    Ja ik gebruik de app van fertility friend.
    Ik had tijdens mijn zwangerschap idd ook heel weinig last van mijn Rsi idd :) gewrichten worden soepeler ofzo...

5. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    ik heb fertillity friend gebruikt. handig op de tablet/telefoon en website gesynchroniseerd

6. Sanne84

Sanne84 Fanatiek lid

16 mei 2011
    1.163
    0
    0
    Brabant
    Ja idd. Dat kan best Mammadoe :)
    Dankjewel. Ga ik meteen eens ff kijken.

7. Sanne84

Sanne84 Fanatiek lid

16 mei 2011
    1.163
    0
    0
    Brabant
    Ik heb hem idd gevonden. Zet hem wel op me telefoon, schoonouders zitten namelijk ook op de iPad als ze aan het oppassen zijn. Daar hebben ze niks mee te maken. Telefoon vind ik iets persoonlijker.

8. San987

San987 Fanatiek lid

21 okt 2012
    1.516
    98
    48
    Toch raar dat je lichaam weet dat alle energie enzo naar de groei van je wondertje in je buik moet gaan..

Gister een super leuke dag gehad, onze dochter werd 1jaar. S middags gaan spelen bij een binnen speeltuin, vond ze helemaal geweldig! Alleen wilde ze ook van de glijbaan af, maar daar was ze nog te klein voor.. en s avonds pannenkoeken gaan eten! Ze had echt genoten!zaterdag vieren we haar feestje voor familie en vrienden, ben erg benieuwd hoe dat gaat.. ze houdt er niet zo van als iedereen iets van der wil..

9. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    Ah leuke dag dus gehad! Binnenspeeltuinen zijn hier ook een groot succes!
    Wat voor cadeau geven jullie haar voor dr eerste verjaardag?
    Mijn dochter houdt daar ook niet van. Maar op zo'n verjaardag en dan vooral met het zingen en taart eten gebeurde er zoveel dat ze gewoon heel rustig in haar stoel zat, vinger in de mond en zat te kijken hoe iedereen aan het zingen was :)

Ik ben nu 5dpo. Zo snel als de eerste twee weken voorbij vlogen zo langzaam duurt het nu allemaal. Ik hoop zo dat het gelukt is en ben bang dat mijn verwachtingen te hoog liggen.... :S

10. San987

San987 Fanatiek lid

21 okt 2012
    1.516
    98
    48
    We hadden een muziekding gekocht, soort van piano met trommel met allemaal muziekjes vind ze erg leuk! En we zetten geld op de rekening.

11. helma85

helma85 Bekend lid

3 dec 2013
    683
    43
    28
    Nancy, hoe was het gisteren bij de gyn?

Hier wat rommeldende darmen en steekjes in mn onderbuik. Denk dat mn ei dat is. Maar het is wel minder pijnlijk als vorige cyclus. Ook voel ik me fitter.

Hoe gaat het met iedereen?

12. JackieSt

JackieSt Fanatiek lid

18 jan 2013
    2.124
    0
    36
    Drenthe
    Hier heb ik net de uitnodigingen besteld voor de verjaardag van mijn dochter. :) De foto's van de cakesmash waren toch nog erg leuk geworden ondanks dat m'n dochter niet helemaal fit was. Alleen helaas geen uitbundig lachende foto, terwijl ze normaal altijd super vrolijk is. Wij gaan een houten poppenwagen kopen voor haar verjaardag.

Verder niet zoveel bijzonders te melden. Nog een dikke week wachten tot m'n nod. Ik verwacht er eigenlijk niet zoveel van. Zou wel heel toevallig zijn als het meteen raak zou zijn.

13. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    Spannend Jacky! Na hoeveel rondes was jij zwanger van je dochter?
    Heb jij ook witte afscheiding gehad na je ei?
    Mijn dochtertje vertelde me vandaag dat ik een baby in mijn buik heb. Dus hoop dat ze gelijk krijgt!! Nog een kleine week wachten en dan weten we hopelijk meer.

14. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ Jackie: fijn dat de foto's toch nog gelukt zijn! Ga je ze showen hier? :p

@ mamadoe: hopelijk heeft ze gelijk!! Spannend weer he dat wachtbankje!
    Ik heb trouwens iedere x als mijn eisprong is geweest witte afscheiding, dus dat hoeft niet echt wat te zeggen helaas ;)

Nou hier is mijn kaak na t bezoekje aan de tandarts niet alleen meer gekneusd, maar ook nog eens ontstoken. Heb een of ander goedje voorgeschreven waar ik mee moet spoelen, dus hopelijk gaat dat nu snel beter!

Verder is mijn eisprong (als ik die heb gehad) nu wel achter de rug. Ik heb weer een paar dagen flink war last gehad van eipijn, maar of hij echt gesprongen is, ik weet t niet. M'n tempkaartje geeft wel een lichte daling aan op de dag dat ik vermoedde dat hij zou zijn, maar ik heb niet echt een hele duidelijke verhoging nu, dus er is dan ook nog geen ei lijntje in m'n grafiek getekend. Misschien dat t over een paar daagjes nog wel duidelijk wordt. Zit nu op dag 19, dus we gaan het weer zien!
    Merk wel dat ik er een stuk minder mee bezig ben als de vorige maand. Komt waarschijnlijk doordat ik nu weer drukke werkweken heb ipv vakantie ;)

15. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    Wat naar van je kaak. Beterschap.

16. San987

San987 Fanatiek lid

21 okt 2012
    1.516
    98
    48
    @ jacky; ik ben ook erg benieuwd na de foto's ;)

@engeltje; ah bah wat vervelend! Hopelijk is het snel over!

Ff een totaal andere vraag.. mijn vriend is vrijdag jarig, Heb alleen nog geen cadeau.. iemand nog een leuk idee?? Het mag een cadeautje zijn of een dagje weg ofzo..

17. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    Heb je aan mij een slechte, ik ben zo slecht in cadeau's voor mannen verzinnen!
    Een massagetafel met een gat erin? Mag hij jou ermee masseren als je straks zwanger bent 😋

18. Sanne84

Sanne84 Fanatiek lid

16 mei 2011
    1.163
    0
    0
    Brabant
    Engeltje, wat balen van je kaak. Beterschap.
    Jacky, ben benieuwd naar de foto's :)
    Mammadoe, volgens mij zitten we volgens mij op bijna dezelfde nod. Ik hoop dat je dochter gelijk heeft :)
    San987, misschien samen ff weg? Weekendje ergens naartoe? Naar zee, lekker uitwaaien of naar een leuke stad? Of gewoon een avondje weg? Lekker uiteten daarna bioscoopje? Of een lekker geurtje? Haha. Ik vind het ook altijd erg moeilijk. Ik mag in december mijn best gaan doen voor ml ;)
    Hier gisteravond enorme steken in de buik net boven de schaamstreek. Ik dacht, o nu komt me ongi er wel aan maar nee... Tot aan nu nog geen ongi te bekennen. Dat ie maar gewoon komt dan kunnen we weer verder. Ik wil iig wachten tot woensdag met testen mocht ik dan nog niet ongi zijn ondanks dat ik zoveel testen heb hahaha. Ik verwacht er eigenlijk vrij weinig van deze maand maar wat word ik gek van de buikpijn die nu al 4 dagen duurt. En dan die enorme steken gisteravond. Ik word echt gek van mijn eigen lichaam...

19. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    Irritant dat je zo een last van de buikpijn hebt. Wel lekker veel kansen met zo een korte cyclus. Mijn cyclus nu al het goed is 30 dagen. Pfffff vooral die laatste twee weken zijn killing!
    Ik trok vandaag mijn buik in en vroeg toen of ik een baby in mijn buik had en toen was t antwoord nee. Dus vrees dat ze me subtiel verteld dat ik dik ben hahaha

20. Sanne84

Sanne84 Fanatiek lid

16 mei 2011
    1.163
    0
    0
    Brabant
    Nou meiden. Ik moet morgenvroeg naar de ha. Ik word echt gek van die buikpijn. Moet toch ergens vandaan komen?? Op aanraden van de assistent een test gedaan en deze was omowit... Ik snap echt niks meer van me lichaam. Ben ook nog steeds niet ongi... Ik word langzaamaan gek hier...

Deel Deze Pagina