@Sanne; vervelend die buikpijn! Maar fijn dat je morgen na de ha kunt.. Ik ben vanochtend ongesteld geworden, helaas.. de vorige keer had ik ook een korte cyclus, 24 dgn, ergens in mijn achterhoofd wist ik het wel.. volgende ronde dus beter!
San987 : Sorry hier ook altijd een complete ramp mat cadeaus verzinnen. niet mijn sterkste kant! Engeltje23: beterschap met je kaak! Sanne84: hoe is het met je?? hopelijk niks ergs ook beterschap voor jou! Zwaai naar de rest en hoe is het met iedereen? Hier heerlijk genoten van het mooie weer afgelopen weekend lekker nog een dagje naar de Beekse Bergen geweest met de kleine man en die vond het helemaal geweldig gewoon. Sinds we besloten hebben om voor nummer twee te gaan lijkt de tijd te kruipen haha ik was echt compleet vergeten hoe lang de tijd lijkt te duren als je ongeduldig aan het wachten bent op iets Ik heb twee keer laten pendelen en de een zegt zwanger in december en de ander positieve test in januari dus dat zou op hetzelfde neer komen. Verder weet ik niet of ik daar 100% in geloof maar we zullen zien
Wat balen San987... Hier nog steeds buikpijn en rugpijn... Met moeite de dag doorgekomen op t werk. Ik heb geen idee of het een buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Hoop morgen iets meer duidelijk te hebben.. Dankjewel voor jullie berichtjes
Wat fijn dat jullie trouwens een fijn weekend hebben gehad. Hihi jaaaa die tijd.. Soms zou je hem een paar dagen vooruit willen zetten Hihi ?
Ik denk dat sommige dames zo gek geworden zijn van het wachten dat ze pendelen maar bedacht hadden Sanne, misschien gewoon buikpijn door een zwangerschap wie weet. Hier echt steken in mijn buik alsof ik te heb hardgelopen. En borsten ook wat gevoelig, maar dat waren ze de vorige x ook. Weet niet meer precies maar ze lijken wel gevoeliger.....
Wie weet Mammadoe, al heb ik daar een hard hoofd in. Heb vandaag getest en die was omowit. Ook geen tuur streepje. Helemaal niks.. Ik heb er met mijn moeder over gehad en bij ons mam moesten ze bloed prikken om te ontdekken dat ze zwanger was toen der tijd. Alle testen bij de ha waren ook negatief. Ons mam maakte te weinig hcg aan. Misschien heb ik dat ook? Al was dat bij mijn 1e niet zo. Wel hele lichte zwangerschapstesten maar daar stond tenminste een streepje op. Ah... Zo vervelend die onduidelijkheid... Nou, ik hou er nu over op. Maak mezelf alleen maar gek. Spannend trouwens Mammadoe. Hoop dat je snel een mooie test in je handen hebt
Ja Zou goed kunnen dat je hetzelfde als je moeder hebt! Je maakt het nu wel spannend zeg door nu ook nog eens over tijd te lopen! Weet je zeker wanneer je eitje was? Of is je nod een gok of gemiddelde?
Ben inmiddels klaar bij de ha. Hij dacht misschien een blaasontsteking. Daarvoor moest ik mijn urine inleveren. Daar zaten wel bacteriën in die er niet in thuis hoorden maar niet schrikbarend veel. Dat is nu op kweek gezet en moet morgen bellen voor de uitslag. Mocht dat het geval zijn, dan krijg ik gewoon een antibiotica. Als het geen blaasontsteking is, moet ik morgen bloed laten prikken om te kijken of er toch eventueel een zwangerschap mogelijk is. Als dat ook niet het geval is, wordt er inwendig gekeken of er iets aan de hand is. Dus moet de pijn nu ff onderdrukken met pijnstillers. Mammadoe, ik weet niet wanneer me ei is geweest. Mijn nod is een gemiddelde. Ik heb normaal cyclussen van 21 dagen (vorige keer met zwanger worden van de 1e) dus dan zou ik afgelopen zaterdag ongi moeten worden. Alleen ben nog steeds niet ongi. Ik heb nu globaal een gemiddelde gepakt tussen de 21 en 28 dagen. Dankjewel San987. Ti's nu dus even afwachten.
Sanne, veel beterschap, vervelend als je zoveel pijn hebt en niet weet waar het vandaan komt! Wat spannend, weer een paar dames op het wachtbankje Ik ben vandaag ongesteld geworden. Aan de ene kant jammer natuurlijk, maar ik had er toch al geen hoop op deze maand dus ben alleen maar heel blij dat mijn lichaam mijn cyclus weer zo goed heeft opgepakt na de vmk. Weer precies 29 dgn net als altijd!
Balen Tralala, hopelijk wordt dit jouw ronden! @Sanne, succes meid. Hopelijk ben j snel van de pijn af. Ik denk dat ik zwanger ben meiden. Vanmorgen twee testen gedaan en op beiden een lichte streep binnen de 10 minuten!!!
Gefeliciteerd Mamadoe! Is nog heel pril. Hopelijk een plakker. Tralala, jammer idd, maar goed dat je lichaam haar werk doet. Hier alles rustig. Maandag wat steken in mn liezen gehad, vermoedelijk eisprong. Hebben jullie af en toe ook last van stemmingswisselingen en 's nachts veel zweten?
Jaaa ik zie ze ook mamadoe!! Voorzichtig gefeliciteerd!! Duim voor je voor een plakbeebje!! Mag ik je tempkaartje eens helemaal zien? @helma: zweten niet herkenbaar, maar kan wel een hormonenkwestie zijn hoor! Heb het heel erg gehad na het stoppen van de bv. Stemmingswisselingen wel heel veel last van, ben op sommige momenten erg gevoelig! Had er trouwens eerst niet echt vertrouwen in dat m'n ei was gesprongen deze maand, want had erg wisselende temperaturen, maar gelukkig is mijn temp. nu toch wel iets omhoog geschoten. Willen jullie eens meekijken? Als ik naar mijn symptomen kijk dan zou hij de 19e gesprongen moeten zijn, maar aan de temp te zien de 22e pas. De 19e zou overeen komen met een cyclus van 27 dagen die ik ook de afgelopen maand had, maar als hij de 22e was dan is mijn cyclus dus waarschijnlijk 3 dagen langer. Denk dat ik zoiezo maar volgende week woensdag of donderdag moet zien als mijn NOD en niet zondag al...
Hmmmm lastig kaartje idd. Ik zou maar van de laatste uitgaan de 22e en dan iets voor nod testen. Bijv zondag. Dit is mijn hele kaartje maar als die gelijke stippen zijn fictief.