eerste ronde tweede kindje! wie nog meer?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Happy Mams, 1 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. San987

San987 Fanatiek lid

21 okt 2012
    1.516
    98
    48
    Gefeliciteerd!

2. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    En engeltje? Hard gevierd gisteravond met een glas.....sinaasappelsap? 😉

3. Sanne84

Sanne84 Fanatiek lid

16 mei 2011
    1.163
    0
    0
    Brabant
    Gefeliciteerd Engeltje! Een hele duidelijke test! Super!
    Nu wij nog :)

4. Sanne84

Sanne84 Fanatiek lid

16 mei 2011
    1.163
    0
    0
    Brabant
    Oja, nog even een vraagje, heeft iemand ervaring met de ovulatie testen van de action? Ik heb nu daar 2 doosjes gehaald. Gewoon om te kijken of ik überhaupt een eisprong heb (en tja, dan zullen we idd ook gerichter gaan klussen.) Mijn menstruatie is weer helemaal voorbij. Dus op naar ronde 3.

5. JackieSt

JackieSt Fanatiek lid

18 jan 2013
    2.124
    0
    36
    Drenthe
    Gefeliciteerd Engeltje! :)

6. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    Ze zijn minder duidelijk, knallen minder en hebben vaker dat meiden hun ei helemaal gemist hebben.
    Heb ze zelf niet gebruikt, maar is wat mijn conclusies zijn na het lezen op dit forum. Zwanger&kids dipsticks worden toch wel als beste gewaardeerd.

7. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Thnx meiden! Hopelijk hebben jullie ook snel een mooie positieve test in jullie handen!!

Hoe gaat t trouwens met de zwangere miepjes onder ons? Hebben jullie veel kwaaltjes of valt t nog wel mee?
    Hier valt t echt reuze mee nog. Wat krampjes en zere borsten maar verder nog niet echt iets.... Ja heb t wel steeds erg koud.

Hier met ovulatietesten totaal geen ervaring, dus kan jullie helaas niet helpen...

8. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    Ja koud warm koud warm idd. Maar kan natuurlijk ook gewoon de tijd van het jaar zijn. Hier ook borsten, rommelend buikje en heel veel plassen :)

9. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Hihi herkenbaar dus!
    Heb t gister idd gevierd! Met een glas appel diksap hahaha

Net al bij de Vk geweest ivm bloedprikformulier ophalen (ben niet immuun voor de 5e kinderziekte namelijk). De eerste echo staat nu al gepland!!!! Whaaaa 9 december gaan wij onze uk voor t eerst zien als het goed is!
    Nu in t zh wachten tot ik aan de beurt ben voor het bloedprikken. Alle andere dingen als hb en suiker e.d. Wordt gelijk meegeprikt :D
    Oh wat wordt het gelijk realistisch zeg!!

10. Mamsma

Mamsma Actief lid

15 okt 2013
    129
    0
    16
    Hallo! Ook wij hebben afgelopen weekend besloten om voor een tweede kindje te gaan..toevallig was zondag de laatste pil van mn strip dus dat was gelijk ook maar de laatste. Bij mijn eerste zwangerschap was ik de 4e ronde zwanger maar dat duurde ongeveer wel een half jaar ivm lange/onregelmatige cyclus. Dus ben ook zeer benieuwd hoe het nu zal gaan. Misschien hebben jullie het er al eens over gehad maar hoe oud zijn jullie 1e kindjes nu? Mijn dochtertje is bijna 20 maanden.
    Vind het wel weer erg spannend allemaal maar tegelijkertijd kijk ik ook wel een klein beetje op tegen weer dat eerste zware (zo heb ik het tenminste ervaren) jaar :cool: . Zijn er meer dames die dat hebben?

11. helma85

helma85 Bekend lid

3 dec 2013
    683
    43
    28
    even een vraagje tussen door, kan je nog testen met testen die ruim 3 jaar over datum zijn?

12. Bodien

Bodien Fanatiek lid

15 mrt 2013
    1.616
    169
    63
    Dat zou ik niet weten.....lijkt me niet....

Hier vandaag naar de gyn geweest. Pcos vastgesteld.....
    Nu primolut kuur. Daarna kijken voor hormonen voor eispong op te wekken. Dan kan mijn officiele eerste ronde beginnen

13. Bodien

Bodien Fanatiek lid

15 mrt 2013
    1.616
    169
    63
    Mijn kleine is as zondag 1 jaar....ik zie verder alleen tegen de bevalling op. Had alleen maar rugween.

14. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    Mijn meisje is nu 2 jaar, 7 maanden. Juist omdat het eerste jaar echt zwaar was met altijd pittige nachten 13 maanden lang, ik 2x een operatie, vriendlief in het ziekenhuis beland, hadden wij toen het leven in wat rustiger vaarwater kwam even zoiets van. Heeeeerlijk! We zaten toen echt nog even niet op een tweede te wachten. Nu zijn we er juist weer helemaal aan toe en kunnen we niet wachten. Maar je bent je er idd meer bewust van wat er allemaal gaat komen en je te wachten staat. Maar ik duim voor een doorslapertje hahaha

15. San987

San987 Fanatiek lid

21 okt 2012
    1.516
    98
    48
    @helma: uhm lastig, vaak is een datum op iets een uiterste verkoopdatum. Maar hoe dat bij resten precies zit, weet ik niet..

@bodien; wat houd het in? Heb er namelijk nog nooit van gehoord..

Hier gisteren weer voor de eerste keer geklust, voor de 2de ronde. Spannend!

16. Mamsma

Mamsma Actief lid

15 okt 2013
    129
    0
    16
    @mamadoe Zo dat klinkt inderdaad wel als een pittig eerste jaar :(
    Hopelijk mag het bij de 2e allemaal wat rustiger verlopen.

Bij mijn eerste vond ik met name de eerste weken zwaar..bevalling erg pittig verlopen maar daar zie ik dan niet zo tegen op (komt misschien tegen de tijd dat het zover is wel :D). Ben tijdens de bevalling 1,5 liter bloed verloren (navelstreng gescheurd, placenta wilde niet komen en gyn begon wat aan de navelstreng te trekken maar die begaf het) dus heb bloed aangevuld gekregen omdat als ik alleen al naast mijn ziekenhuisbed stond al flauw viel. Vervolgens liep de borstvoeding voor geen meter..flinke kloven waar een bacteriele infectie bij kwam en mijn weerstand was nul door het bloedverlies dus wilde ook bijna niet herstellen..en vervolgens na 5 dagen ging de hechting van mijn knip wijken :x (was zo blauw/opgezwollen van onderen dat het hechtdraad knapte en de wond open lag..dat moest verder uit zichzelf herstellen). Haha...weet ik wel zeker dat ik voor een tweede ga??! Nee hoor..gelukkig krijgen we er heel iets waardevols voor terug dus daar komen we ook wel weer over heen.

Ik zou nu trouwens wel poli klinisch moeten bevallen (eerste wilde ik thuis maar na uur persen naar het ziekenhuis gegaan) ivm de placenta die niet spontaan wilde komen.
    Zijn hier dames die bij hun eerste hun bevalling in het ziekenhuis gepland hadden? Vraag me af wanneer je dan naar het ziekenhuis moet...met hoeveel cm ontsluiting ongeveer?

17. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    Auuuuu dat verhaal van die knip!!! Zit hier te kronkelen!
    Nou dat klinkt als een heel herkenbaar verhaal! Bij mij wilde de placenta ook niet komen.
    Gelukkig moest ik in het ziekenhuis bevallen omdat ik door vreemde aanvallen (wat later dus galstenen bleken te zijn) medisch was geworden. Ik was in totaal 2,5 liter bloed verloren. Heftig is dat he?! Die stress dan om je bed terwijl je het gevoel hebt dat het al klaar is. Bovendien mijn meisje op de andere kamer omdat de navelstreng 2x om d'r nek zat en ze helemaal blauw was daardoor :( geen leuk begin.
    Ben wel verbaas dat je bloedtransfusie gehad hebt! Ik kreeg alleen maar ijzertabletten. Bv lag hier ook idd helemaal plat. Dus tijdje fingerfeeding gedaan en heeeeel veel kolven en aanleggen. Erna nog 13 maanden mogen voeden. Heel blij dat ik doorgezet had. 1 voeding in de nacht duurde al met al 1,5uur :O

18. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    O en hoeveel cm weet je natuurlijk zelf niet. Dus toen de weeën begonnen gebeld en mochten we gewoon die kant op.

19. Sanne84

Sanne84 Fanatiek lid

16 mei 2011
    1.163
    0
    0
    Brabant
    Poeh wat een nare bevalling Mamsma :( Ik hen ook geen prettige bevalling gehad en daarom de zwangerschapswens voor een 2e ook even uitgesteld. Ook ml stond er nog niet helemaal achter maar nu gelukkig wel :) Mijn zoontje is ook 2 jaar en bijna 7 maanden.
    Ik ben ingeleid dus ik had geen keus meer. Mijn zoontje is met de keizersnede ter wereld gekomen, dus volgende keer mag ook niet meer kiezen. Ik moet onder toezicht van een gynaecoloog bevallen. Maja, eerst maar eens aantellen en dan zien we het wel.
    Oja, ik ben begonnen met die action ovulatie testen. Ik zie ze hier toch goed oplopen. Ben meteen maandag begonnen met testen omdat ik zo'n korte cyclussen heb. Nog geen echte knaltest gehad maar er staat nu wel al een licht streepje. Als ik een knaltest heb, weet ik tenminste dat ik een eisprong heb.

20. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    Hahaha wij hadden dus precies even lang nodig om weer zin te krijgen in de tweede. Mijn dochter is precies even oud :)
    Hopelijk doen de testen het gewoon en vind je snel je eitje. Succes!

Deel Deze Pagina