eerste ronde tweede kindje! wie nog meer?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Happy Mams, 1 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Oeh je maakt het spannend dus Helma!
    En bij jouw mannetje is het dus ook prut met slapen.... Ach als hij iig maar even gaat rusten zou het al fijn zijn ;)

2. helma85

helma85 Bekend lid

3 dec 2013
    683
    43
    28
    Ik ga denk k pas eind van de week testen. ( als me dat lukt).
    K ben bang dat de test nu negatief is.

3. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Is misschien wel verstandig ja, je bent nu ook nog niet overtijd toch? Wachten duurt altijd lang he!

4. helma85

helma85 Bekend lid

3 dec 2013
    683
    43
    28
    Met de pil had ik een cyclus van 27 dagen.
    Mn eerste cyclus stoppen pil was 30 dagen.
    Dit is 2de cyclus en zit nu op dag 30.
    Dus als ik zou testen, kan het positief zijn.
    Maar mijn mn eerste zwangerschap teste ik positief ook in 2de cyclus, maar dan op dag 78!!

5. helma85

helma85 Bekend lid

3 dec 2013
    683
    43
    28
    Sowe, k schrok net eventjes. K zat op wc en k voelde wat lopen, is mn menstruatie begonnen, maar dan best hevig ineens.
    Blij dat mn lichaam t vrij goed oppakt na stoppen pil.
    Op naar ronde 3!

6. Sanne84

Sanne84 Fanatiek lid

16 mei 2011
    1.163
    0
    0
    Brabant
    Balen Helma... Idd op naar ronde 3.
    Meiden ik kom jullie weer eventjes lastig vallen met de ovulatietesten.
    Net getest en een zeer duidelijk streepje. Nog duidelijker dan gisteren.
    Is het dan de bedoeling dat je binnen zoveel tijd gemeenschap hebt, of ben ik nu al te laat?
    Hierbij de foto

7. Tralalala

Tralalala Fanatiek lid

29 dec 2012
    1.968
    1
    36
    Zuiden van NL
    Lang niet hier geweest! Straks ff alles bijlezen :)

Jammer Helma dat je ongesteld bent geworden, maar fijn dat je lichaam idd de cyclus zo goed oppakt (Y)

Sanne, volgens mij moet ie nog donkerder worden en dan is ie pas echt positief. Hij zit er wel aan te komen denk ik! Ik heb zelf geen ervaring met ovulatietesten maar heb er hier natuurlijk zeer regelmatig over gelezen ;) en iedereen zegt altijd dat de teststreep minstens net zo donker moet zijn als de controlestreep! Dus nog even doortesten denk ik. Maar dat betekent natuurlijk niet dat je het niet alvast gezellig kunt maken ;)

Ik zit weer in mijn vruchtbare dagen, eergisteren begonnen met om de dag vrijen. Tenminste, dat is mijn plan, hopelijk kan ik vanavond, woensdag en vrijdag mijn man verleiden! Vorige ronde had ie maar weinig zin :x

8. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    hij moet echt even donker zijn (zie bijsluiter)
    nog even doortesten dus!

9. karlijntjev

karlijntjev Actief lid

2 mei 2011
    366
    0
    16
    Boxtel Noord Brabant
    Even donker of donkerder. Dan heb je 24 tot 48 uur voordat je ei springt dus dan is het ultieme moment om te klussen .
    bij mij heb ik altijd twee dagen een positieve test en dan weer nauwelijks zichtbaar.
    Als ik in een nieuwe ronde weer begin dan is hij weer heel licht en als hij donkerder begint te worden dan komt de dag van de positieve test wel dichterbij. Maar dat is bij weet niet of het bij iedereen is.

10. liva87

liva87 Bekend lid

17 mrt 2014
    660
    1
    0
    NULL
    NULL
    welke test is het? Van de action?
    Hij moet nog iets donkerder morge denk ik.
    Ik had ook 2 dagen knal testen. Deze maand even zonder want al 3 maanden netjes elke 12e en 13e dag een knal test 14e temperatuur daling en de 15e temperatuur stijging dus eisprong gehad. Nu 3e ronde proberen dit x zonder ovulatietest iets minder druk. En slik nu tarwekiemolie verbeterd innesteling.

11. JackieSt

JackieSt Fanatiek lid

18 jan 2013
    2.124
    0
    36
    Drenthe
    Hihi, is hier nu ook het plan. Was gisteren alleen zelf vroeg in slaap gevallen voor de tv dus vanavond maar een poging doen. ;) Ik ben weer begonnen met ovulatietesten en nog geen smiley gespot. Maar ik verwacht hem ook pas wat later in de week. Ik ga ze deze ronde nog gebruiken en als ik nog wat over houdt dan gebruik ik die de volgende ronde nog maar ga ze denk ik niet weer kopen. Die van CB zijn namelijk hartstikke duur maar vind ze wel ideaal, geen getuur naar streepjes.

Hier weer een dagje werken. Even weer in komen. Ik was afgelopen week vrij. Woensdag was m'n dochter jarig en dat hebben we zaterdag gevierd. Het was alleen erg jammer dat ze zelf niet helemaal fit was. Wat koortsig en snipverkouden... Zondagavond was ze zo aan het hoesten dat ze ervan moest overgeven. :( Gisteren ging het wel weer wat beter dus ik hoop dat ze nu weer snel opknapt. Vandaag is ze lekker thuis met papa dus die mag haar lekker vertroetelen.

Fijne dag allemaal!

12. Sanne84

Sanne84 Fanatiek lid

16 mei 2011
    1.163
    0
    0
    Brabant
    Nog gefeliciteerd met je dochter Jackie! Wel jammer dat ze niet lekker was... Hopenlijk toch een leuk feestje gehad.
    Ik heb idd action testen. Helaas vandaag een veel minder duidelijk streepje.. Dus denk toch dat die het beste was en gister gezellig gemaakt dus nu duimen.
    Helaas is mijn buikpijn nog steeds niet over en vandaag weer naar ha geweest. Nu ben ik doorverwezen naar de gynecaloog. Morgenvroeg kan ik al terecht voor een inwendige echo. Ha dacht misschien aan cystes op de eierstokken. Mijn vraag was toen natuurlijk meteen, kan je dan nog wel kinderen krijgen maar dat was geen probleem. Morgen moet er meer uitwijzen.
    Sorry voor mijn lange verhaal en gezeur. Afschrijven helpt toch wel een beetje.

13. Sanne84

Sanne84 Fanatiek lid

16 mei 2011
    1.163
    0
    0
    Brabant
    Hierbij een foto van de test van vandaag.

14. Sanne84

Sanne84 Fanatiek lid

16 mei 2011
    1.163
    0
    0
    Brabant
    En hier allemaal op een rijtje...

15. liva87

liva87 Bekend lid

17 mrt 2014
    660
    1
    0
    NULL
    NULL
    Dan heb je hem idd gehad denk ik dan! Nou mooi dat je het gezellig gemaakt hebt e ben nu wachten is je lf altijd 10 dagen?

16. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ helma: balen dat je ongi bent geworden, maar wel een mooie cyclus idd!

@ Sanne: ben benieuwd wat de gyn erover kan vertellen. Lijkt er idd op dat je gister je ei moet hebben gehad....

@ Jackie: nog gefeliciteerd met je meisje! Vervelend dat ze zo ziekjes was, gelukkig gaat t nu alweer een stukje beter!

Hier vanmorgen de bloeduitslagen gehad van de Vk en alles zag er goed uit! Alleen de uitslag van de 5e ziekte is nog niet binnen, dus dat is even afwachten!

17. Sanne84

Sanne84 Fanatiek lid

16 mei 2011
    1.163
    0
    0
    Brabant
    Ik heb echt geen idee Liva87... We zien het wel. Eerst morgen maar eens afwachten wat de gynecaloog zegt.
    Engeltje, fijn dat alles goed is. Alleen de 5e ziekte nog. Kan dat kwaad als je dat krijgt?

18. annelie566

annelie566 Niet meer actief

Hallo dames,

Mag ik me aansluiten bij jullie groepje? :)

19. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Natuurlijk mag dat annelie! Welkom!

@ Sanne: tijdens mijn vorige zwangerschap was ik nog niet immuun voor de 5e ziekte en als je het dan tijdens de eerste helft van je zwangerschap krijgt kan het gevaarlijk zijn voor je kindje. ( afwijkingen, vroeggeboorte of zelfs dodelijk)
    Ik werk op een kdv dus het risico voor mij, zeker in dit seizoen is best hoog, vandaar dat ik erop getest wordt.

20. annelie566

annelie566 Niet meer actief

Leuk:) Zal me nog even kort voorstellen. Ben 24 jaar, zoontje is 7,5 maand(ja, nog heel erg jong) Na de bevalling heb ik direct weer en regelmatige cyclus gekregen en die is tot nu toe steeds 31 dagen geweest.

wij zitten nu inmiddels in de tweede ronde..en voor het eerst gaat mijn cyclus dus geen 31 dagen worden. Normaal een eisprong op dag 17. we zijn nu dag 21 en ik heb nog niet eens positieve ovulatietesten gehad. Ik gebruik deze cyclus voor het eerst ovulatie testen(ZW&kids) voor mn vorige zwangerschap had ik altijd sensitest.

Nou ik vertrouw ze niet hoor..of mijn cyclus is ineens heel erg in de war of die testen kloppen niet. Heb gisteren wel een hele duidelijke gehad. die was echt bijna positief dus ik had verwacht dat het wel verder op zou lopen...nou niet dus..vandaag witter dan wit..

Zucht. de ellende is weer begonnen...was vergeten hoe vreselijk ik dit vond;)

Deel Deze Pagina