Overzichtslijstje Nieuwe ronde, nieuwe kansen! Sang87@ 28 jaar, ronde 2: NOD?? JackieSt@ 32 jaar, ronde 2: NOD?? Tralalala@ 28 jaar, ronde 3: NOD?? Mamsa@ ? jaar, ronde 1: NOD?? Bodien@ ? jaar, ronde 1: NOD?? Annelie566@ 24 jaar, ronde 2: NOD ?? Karlijntjev@ 29 jaar, ronde 2: NOD 13 nov Sanne84@ 30 jaar, ronde 2: NOD 27 okt Helma85@ 28 jaar, ronde 3: NOD 8 dec ZWANGEREN! Beckje@ 27 jaar, ronde 1: zwanger --> 23 juni 2015 -->brusje Mammadoe@ 29 jaar, ronde 2: zwanger --> 12 juli 2015 --> j/m Engeltje@ 27 jaar, ronde 2: zwanger --> bev. datum --> j/m Controle & Echo Engeltje@ 27 jaar, ronde 2: vk --> 9 december
he meiden ik heb het lijstje even geupdate en iedereen die langer als een maand niks geplaatst heeft hier eruit gehaald. Ik hoop niet dat ik nu mensen tegen het hoofd stoot maar het werd erg onoverzichtelijk. Als je weer mee komt kletsen en weer terug in de lijst wil geef een gil en het wordt geregeld.
Oh dat wachtbankje hier verschrikkelijk haha vorige week dinsdag ei sprong gehad en de vorige keer werd ik precies een week na de eisprong licht ongesteld en de dag erop brak het door. Vandaag nog niks dus ben benieuwd wat morgen brengt. Heb echt totaal geen gevoel wat het gaat worden maar ik heb het idee dat het voorlopig nog niet raak gaat zijn. Misschien omdat bij Stijn het zo lang duurde en zoveel negatieve testen gezien heb. naja nog max een week ofzo en dan weten we het
Verschrikkelijk hè, dat wachtbankje! Hier zitten we er ook weer op.. Ik verwacht er deze ronde niet zoveel van.. maar 1 geklust op de dag dat ik denk mijn eisprong te hebben (doe niet aan temperen of testen..). Maar goed wie weet een lucky shoot! Slikken jullie ook al iets van vitamines? Hier slik vsm mama, zou ook de kans op een zwangerschap vergroten, ben benieuwd.. Mijn NOD is 20 nov
Ik denk dat mijn NOD 26 november is maar zeker weten doe ik het niet. Volgens mij heb ik vannacht mijn eisprong gehad..werd namelijk wakker van pijnlijke steken en buikpijn. En vanochtend was mijn temperatuur 0,3 graden gestegen. Echter heb ik geen overtuigende ovulatietesten gehad....als jullie het goed vinden plaats ik straks(na de volgende ovulatietest) wel wat foto's...misschien kunnen jullie oordelen want ik weet het niet meer. Ik slik losse foliumzuur en gewoon zo'n multivitamine van de Kruidvat. Daarnaast sinds deze cyclus ok visolie maar omdat mijn cyclus nu totaal in de war is ben ik daar maar mee gestopt..misschien was het wel de visolie? Die VSM mama ga ik wel slikken als ik daadwerkelijk zwanger ben. karlijntjev: spannend. Je weet maar nooit, soms zit je gevoel er gewoon ontzettend naast. Stijn vind ik trouwens een hele mooie naam..die stond ook op ons lijstje voor onze zoon maar wij hebben al een neefje dat zo heet, dus viel hij af.
Hoi Annelie, Misschien is je cyclus wel even lang als normaal, maar is je luteale fase korter dan je dacht. Ik ben echt niet fit meiden, misselijk sinds gisteren, af en toe duizelig, btje grieperig, hoesten, en tandpijn aan mijn voortand. Morgen naar de tandarts. Hopelijk weer snel wat fitter.
O en wat betreft klussen op de dag dat je je positieve ovulatietest hebt, prima, maar de dag erna is nog belangrijker! Want je positieve test geeft een lh piek aan en die komt vóór de eisprong. De sprong zelf is 24-48 uur daarna.
Ik test al vanaf dag 8 en tot de dag van vandaag nog niet een knaller gehad. Mijn eisprong voel ik altijd en daarom weet ik wat m'n LF is. Plaats straks wel even foto's..
@karlijntjev nee hoor. Je stoot mij niet tegen het hoofd hoor. Ik heb idd niets meer van me laten horen door omstandigheden en daardoor gaan wij waarschijnlijk komend jaar 'los'. Dat hoop ik in elk geval heel erg Heel veel succes iedereen!! En ik meld me wel weer.
Welkom annelie Vervelend he dat wachten en niet weten waar je aan toe bent... Hoop dat het voor jullie ook snel raak is. Nou meiden, vanochtend gynaecoloog geweest. Ze heeft niks kunnen vinden waar de buikpijn vandaan kan komen. Ze denkt dat het van me eisprong afkomt en helaas kan dat bij sommige vrouwen heel veel pijn veroorzaken. Wel heb ik een vleesboompje in me baarmoeder, maar dat kon verder allemaal geen kwaad of buikpijn veroorzaken. Vrijdag nog contact met huisarts. Dus ben eigenlijk nog geen steek wijzer. Ben bang dat ik die pech heb dat het gewoon veel pijn doet. Oja, ik zit inmiddels in ronde 3 en mijn nod is denk ik 20 november als ik uitga van een cyclus van 24 dagen. Beterschap Mammadoe.
Overzichtslijstje Nieuwe ronde, nieuwe kansen! Karlijntjev@ 29 jaar, ronde 2: NOD 13 nov San987@ 28 jaar, ronde 2: NOD 20 nov Sanne84@ 30 jaar, ronde 3: NOD 20 nov Annelie566@ 24 jaar, ronde 2: NOD 26 nov JackieSt@ 32 jaar, ronde 2: NOD 29 nov Helma85@ 28 jaar, ronde 3: NOD 8 dec Tralalala@ 28 jaar, ronde 3: NOD?? Mamsa@ ? jaar, ronde 1: NOD?? Bodien@ ? jaar, ronde 1: NOD?? ZWANGEREN! Beckje@ 27 jaar, ronde 1: zwanger --> 20 juni 2015 -->brusje Mammadoe@ 29 jaar, ronde 2: zwanger --> 12 juli 2015 --> j/m Engeltje@ 27 jaar, ronde 2: zwanger --> 13 juli 2015 --> j/m Controle & Echo Engeltje@ 27 jaar, ronde 2: vk --> 9 december
weer even bijgewerkt... Sanne84 ik heb niet zo'n pijn als jij maar ik heb dagen een enorm drukkend vervelend gevoel in mijn buik en rond de eisprong echt hele vervelende pijnlijke steken. Dus kan me voorstellen dat het echt heel vervelend kan zijn. Pfff wat je er al niet voor over moet hebben he.. annelie hoe hebben jullie je zoontje nu genoemd (als je het zeggen wilt tenminste) probeer vast her en der inspiratie op te doen voor als het zo ver is . Ik vond het al jaren een heel mooie naam en gelukkig was mijn man het er mee eens. Na de geboorte werden we erop geattendeerd dat het een samenvoeging is van mijn naam en van mijn man (STefan en karlIJN) hadden we zelf nooit gezien dus het heeft gewoon zo moeten zijn San987 ik slik nu alleen foliumzuur vorige zwangerschap wel continu vitamines geslikt maar nu alleen foliumzuur Hier nog geen ongi te bespeuren de vorige ronde was ik nu al een dag ongi dus ben benieuwd
haha wat grappig ben trouwens de 20e uitgerekend. al is dat toch allemaal maar een ongeveer maar goed
Wat grappig van die samenvoeging! Onze zoon heet B.ram. Ik heb echt heel erg buikpijn..en dat doet me dan weer denken dat m'n eisprong nog moet komen. T is zoo onduidelijk. Probeer het van me af te zetten en nog 2 weken af te wachten en elke dag nog een ovulatie test te doen. Plaats morgen wel even foto's nog.
@ karlijntje: spannend!!!! Hoe lang ga je nog afwachten met testen? @ Sanne: ik herken je eipijn maar al te goed!! Ik ben ook 1 van de vrouwen die het echt heel erg voelt. Het duurt soms zelfs een week bij mij die pijn! De gynaecoloog heeft ooit eens tegen mij gezegd dat het bij sommige vrouwen net zo voelt als dat je bij een man in zijn klokkenspel trapt. Geen idee hoe hij op die vergelijking kwam, maar ik kan mij er wel iets bij indenken. Ik ben dan ook erg blij dat ik nu zwanger ben (niet alleen daarom hoor) Wat ik trouwens precies voel is het groeien van mijn ei tot het moment dat hij springt en dat zal bij jou waarschijnlijk ook zo zijn dan. Leuk is het niet, maar het is wel fijn dat er niks anders aan de hand is gelukkig!
nouja eigenlijk pas dinsdag maar dat ga ik niet halen haha heel ongeduldig aangelegd. Vanavond ook een ovulatietestje gedaan en die was veel donkerder als de afgelopen dagen en toen een zwangerschapstestje en daar leek onder een bepaalde hoek ik bepaald licht een streepje zichtbaar maar niet op de foto te krijgen dus ja dat hoeft en zal wel niks zijn maar misschien dat ik morgenvroeg een testje eraan waag. Ik voel nu wel een pijnlijk gevoel in mijn onderbuik maar meer een blauwe plek gevoel als ongi krampen. maar goed ik heb eerlijk gezegd niet het gevoel dat het deze ronde iets is. Dat is dan ook wel weer hetzelfde als toen ik zwanger werd van Stijn die ronde haha. Oh verschrikkelijk dat wachtbankje