haha nou precies hetzelfde verhaal als gisteravond maar ik zit pas 10 dagen na ei sprong maar mijn LF was de vorige keer maar 8 en toen ik zwanger probeerde te worden van Stijn ook maar 10 dusja tis nog even afwachten. Maar er gebeurt wel wat in mijn lichaam alleen wat haha nog een dag of 4 a 5 en het is bekend
Hmmmm spannend Karlijntje! Kan je er niet een foto van opzetten dat we mogen meeturen? Hier echt een rotdag achter de rug, hele dag misselijk en niet lekker, 's avonds toen ik stond te koken werd ik onwel. Zweet brak me uit, werd duizelig alsof ik elk moment zou flauwvallen en erna over gegeven. 'S avonds weer overgegeven en de hele tijd miet lekker en ijskoud. En vannacht was ik ook weer erg blij dat er een emmer naast mijn bed stond. Nu denk ik eigenlijk dat het niet door de zwangerschap komt maar het een virus is. Want mijn zus, neefje en nichtje hadden er allemaal ook al last van....
Spannend Karlijntje! Ben benieuwd. mammadoe: vervelend zeg. Ik ken dat gevoel wel van vorige zw. Ik had steeds dat mn bloeddruk omlaag ging en dan heel snel te hoog werd. Dan viel ik flauw. Ik had dat vooral bij lang staan en bijvoorbeeld onder de douche gaan. Pas na 16 weken werd dat beter maar het is echt een vreselijk gevoel he. Nou..ik denk dat ik een cyclus ga overslaan ofzo. Het is nu dag 23. nog steeds geen eisprong of positieve ovulatietest. Mijn temperatuur is weer heel erg laag en geen enkel teken van dat er ook maar iets gaat gebeuren. Kan dat zomaar, een cyclus overslaan? Of dat je ineens PCOS krijgt? vind dit echt niet leuk
had mijn ei op dag 25, alles kan overslaan is ook niets geks. zeker in het begin kan het nog wat rommelig zijn.
Het is maar afwachten denk ik. Blijf het gewoon gek vinden dat ik 6 maanden achter elkaar een cyclus van 30 dagen heb gehad en ineens helemaal niets meer. Ik zou nog even foto's plaatsen van mijn rijtje de afgelopen dagen. Ineens vandaag wel weer een tweede streep. Als je hem zo ziet zou je denken dat hij morgen wel positief zou worden...maar dat heb ik vaker gedacht en waarschijnlijk morgen gewoon weer een witte test.
@Karlijntje: spannend! Hopelijk is het raak. Ik zag trouwens iets over namen voorbij komen en ik ken 2 broertjes die S.tijn en B.ram heten. @Mammadoe: beterschap! Volgens mij gaat er inderdaad een naa virusje rond. Ik hoor van meer mensen dat ze ziek zijn. Hier vanochtend een smiley. Vanavond het dus maar weer gezellig maken en voor de zekerheid morgenavond ook. Baal er wel een beetje van dat het er gisteravond niet van is gekomen maar dat gaat ook een beetje moeilijk als vriendlief weg is. Dinsdagavond wel dus hopelijk is dat voldoende deze maand. Fijne dag allemaal!
Heb net midden op de dag een vroege zwangerschapstest van de kruidvat gedaan zie foto doe er morgenvroeg nog een. Ben benieuwd hoe het verder gaat lopen....
Ik krijg het streepje niet goed op de foto maar zie thuis wel iets maar of het een echt echt streepje is dat weet ik niet tijd gaat het leren... alleen jammer dat de dagen nu zo lang duren
Had deze testen gekregen van iemand en vandaag de k2v5 gehaald dus morgenochtend nog een poging als ik niet ongi ben
Hallo dames, Mag ik ook mee kletsen? Ik ben 25 jaar en heb een dochtertje van 8 maand. Wij hebben sinds deze maand besloten voor een tweede te gaan. Weer helemaal spannend! Bij onze 1 duurde het 1.3 jaar.. Dus ben benieuwd! Groetjes, Joyce