eerste ronde tweede kindje! wie nog meer?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Happy Mams, 1 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sanne84

Sanne84 Fanatiek lid

16 mei 2011
    1.163
    0
    0
    Brabant
    Mag ik vragen wat dpo betekend? Haha ik zie dat vaak voorbij komen en zal wel met de cyclus te maken hebben maar wat betekend het precies? (Of is dit nu heel raar dat ik dit vraag?

2. priscil89

priscil89 Bekend lid

17 sep 2014
    582
    34
    28
    Vrouw
  3. Sanne84

Sanne84 Fanatiek lid

16 mei 2011
    1.163
    0
    0
    Brabant
    Oh Okeej haha. Dankjewel :)

4. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Hoe het hier gaat?

Uhmm vooral moe, moe en nog eens moe en daarbij slecht kunnen slapen snachts waardoor ik nog moeier ben ;)
    Misselijkheid begint helaas toch steeds meer toe te nemen, maar gelukkig nog niet met spugen erbij. Verder echt behoorlijk gevoelige boobies, bij iedere stap die ik zet of bij alles wat er tegenaan komt voel ik ze, echt zwanger dus :D

5. JackieSt

JackieSt Fanatiek lid

18 jan 2013
    2.124
    0
    36
    Drenthe
    Hoi allemaal,

Hier weer begonnen aan de wachtweken. Qua klussen hebben we goed ons best gedaan dus het wordt weer spannend. De vorige keer was ik na 3 rondes zwanger dus ergens hoop je dat het weer snel raak ik. Al zou het natuurlijk ook een stuk langer kunnen duren... Ik ben nu bezig met een fotoboek van mijn meisje en als ik de eerste foto's weer zie dan kriebelt het weer enorm!

Ik las iets over aankomen tijdens je zwangerschap. Ik ben in m'n eerste zwangerschap 30(!!!) kilo aangekomen. Inmiddels ben ik ze wel allemaal weer kwijt maar bij een eventuele volgende zwangerschap hoop ik het toch een beetje te kunnen beperken. Helaas heb je daar zelf alleen niet altijd invloed op.

Fijne dag allemaal!

6. Bodien

Bodien Fanatiek lid

15 mrt 2013
    1.616
    169
    63
    Haha ja dan gaat het weer kriebelen he....heb ik ook.

Hier ook 32 kilo aangekomen hoor. Maar was ook heel veel vocht. Ik had aan het eind xwangerschaps zuiker en vergiftiging

7. Bodien

Bodien Fanatiek lid

15 mrt 2013
    1.616
    169
    63
    Spannennnnd
    Hoeveel dpo Ga je testen?

8. helma85

helma85 Bekend lid

3 dec 2013
    683
    43
    28
    Ik was ook 30 aangekomen tijdens zwangerschap van mn zoon. Heb er nog 4 van over, maar daar ben k blij om. Klinkt raar, maar k voel me goed zo.
    Hier heb k denk k ook mn vruchtbaarste week denk k aan mn slijm te zien en berekeningen aangezien mn vorige 2 cyclussen 30 dagen was.

9. San987

San987 Fanatiek lid

21 okt 2012
    1.516
    98
    48
    Morgen is mijn menustratie..
    Maandag een testje van de kruidvat gedaan, deze kon je 4 dagen voor je menstruatie testen, deze was negatief, nog niet eens een tuursteepje..
    Zie het dus niet heel positief in.

Bij de vorige zwangerschap was ik 20 kilo aangekomen, daarvan zitten er nog steeds 5 aan.. Nog niet echt de moeite gedaan om ze eraf te krijgen. Maar ze waren er vooral aangesnoept, dus deze keer ga ik toch beter opletten!!

10. Sanne84

Sanne84 Fanatiek lid

16 mei 2011
    1.163
    0
    0
    Brabant
    Hmm misschien toch iets te vroeg getest San987?
    Wat balen die zwangerschapskwaaltjes. Maar ti's voor een goed doel en straks hebben jullie een mooi kindje in jullie armen 😊
    Ik verwacht morgen ook mijn ongi. Gisteravond opeens hele erge rugpijn en dat dacht nu zal ie wel komen maar nee... Het zakte ook weer weg.. Ik voel me ook super goed. Geen buikpijn gelukkig. Dokter heb ik nog gebeld voor de uitslag. Alles was goed geen cystes of iets. Zodra ik weer buikpijn krijg, moet ik weer langs komen.
    Dus nu nog steeds braaf op het wachtbankje.
    Ik heb trouwens nog een vraagje, zaterdag vieren mijn man en ik onze verjaardagen waarbij de alcohol rijkelijk zal vloeien. Als ik niet zou drinken zou dat direct opvallen. Dus wat zouden jullie doen, na het weekend testen of vrijdag voor de zekerheid een testje doen mocht ik dan al niet ongi zijn?

11. JackieSt

JackieSt Fanatiek lid

18 jan 2013
    2.124
    0
    36
    Drenthe
    Ik zou vrijdag een testje wagen. Zeker als je normaal gesproken morgen je ongi verwacht. ;)

12. San987

San987 Fanatiek lid

21 okt 2012
    1.516
    98
    48
    Fijn dat er geen cysten zitten, Sanne.
    Ik zou vrijdag een testje wagen, misschien iets alcoholvrij halen voor jezelf?

13. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Ik zou idd vrijdag even testen Sanne!
    En heb je een open keuken of niet? Zo nee dan kan je misschien ook iets van dubbelfris in een wijnglas doen, of alcoholvrije wijn halen.

14. Sanne84

Sanne84 Fanatiek lid

16 mei 2011
    1.163
    0
    0
    Brabant
    Thnx voor juilie antwoorden. Ik verwacht idd morgenavond mijn ongi. 2x op een rij savonds ongesteld geworden. Dus denk dat dt nu ook is.
    Ik heb een redelijk open keuken haha maar dat kan ik natuurlijk proberen te doen. Thnx voor de tip :) dubbelfris lijkt idd veel op wijn qua kleur ;)

15. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Graag gedaan hihi! Je kan evt ook de dubbelfris eerst in een fles wijn overgieten :D

(M'n beste vriendin was net zwanger met oud en nieuw, dus we hebben toen samen flink gebrainstormd over hoe ze het kon verdoezelen ;) )

16. Sanne84

Sanne84 Fanatiek lid

16 mei 2011
    1.163
    0
    0
    Brabant
    Haha nog een betere tip ;) Mocht het zo zijn, dan gaan we die gebruiken :D

17. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    Hihi die tip bewaar ik voor mijn dertigste over een paar weken.
    Ik was 15kg aangekomen met mijn eerste, mede omdat ik eerst 5kg afviel door het spugen.
    Helaas, weeg ik nu nog altijd die 15 te zwaar. Eerst binnen no time zonder te lijnen alles eraf. paar weken later moest mijn galblaas eruit en vlogen de kilo's eraan helaas.

18. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    "Blij" dat ik niet de enige ben die zoveel is aangekomen!

Oh meiden voel me toch zo beroerd! Zou heel blij zijn als m'n laatste 2 werkdagen van deze week erop zitten en t weekend is!
    Gisteravond al op tijd gaan slapen en vannacht werd ik wakker met gigantische buikpijn! Had ook echt t idee dat als ik zou opstaan dat alles er aan de onderkant uit zou komen (sorry).
    M'n mannetje is paracetamol voor me gaan halen en gelukkig zakte het daar iets mee en kon ik weer slapen. Net werd ik weer wakker en ik moest echt rennen naar de wc en daarbij nu ook een klein beetje gespuugd, blegh! Had zo gehoopt dat ik dit deze keer zou overslaan! De vorige keer had ik alleen t spugen en geen buikloop, dus ergens hoop ik dat t nu gewoon een virusje is. Of herkennen jullie dit wel van een (vorige ) zwangerschap?

19. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    Ja kan best dat je dat virus te pakken hebt hoor, is heel naar en voel je je wel flink beroerd door idd.

20. San987

San987 Fanatiek lid

21 okt 2012
    1.516
    98
    48
    Waarschijnlijk een virus, engeltje.

Vandaag zou mijn menstruatie moeten beginnen, maar nog niks roods te bekennen, 😀!
    Net ff een testje gedaan, was niet met ochtendurine, zag een klein tuurstreepje. Maar krijg hem niet op de foto.. morgenvroeg maar weer proberen..

Deel Deze Pagina