eerste ronde tweede kindje! wie nog meer?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Happy Mams, 1 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bodien

Bodien Fanatiek lid

15 mrt 2013
    1.616
    169
    63
    Welkom....het is idd spannend allemaal. Ik hoop dat veel dames geluk hebben de komende ronde. Ik moet nog steeds de 25ste afwachten bij de fertiliteits arts. Hoop dat ik in december aan mijn eerste ronde kan beginnen

2. esme66

esme66 Niet meer actief

Hey dames, mag ik ook met jullie meekletsen.?
    Wij gaan ook voor een 2e kindje. Bij de eerste was t meteen raak, hoop dat nu ook weer snel mag gaan..

3. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ san: gefeliciteerd!! Hartstikke positief hoor!!

@ bodien: hahaha hou op over tweelingen hoor! Je bent al de 4e die het zegt!! Nog geen echo gehad ook, duurt nog ruim twee weken helaas! Stomme muts die ik was zei ook dat de tijd op die dag mij niet uitmaakte... Nu heb ik pas aan t eind van de middag een afspraak, dom, dom, dom!!

Heb trouwens wel t idee dat steeds meer mensen het vermoeden nu dat ik zwanger ben.... Hihi van mij mogen die twee weken echt voorbij vliegen nu hoor!

4. Bodien

Bodien Fanatiek lid

15 mrt 2013
    1.616
    169
    63
    @esme wat leuk dat jullie voor een tweede gaan. Ik hoop ook voor je dat het snel raak mag zijn.

@engeltje wat duurt het wachten dan ook altijd lang he....als je moet wachten op zon echo. Ik vond de eerste het mooiste. Dat je voor de eerste x de hartslag kon horen.

5. San987

San987 Fanatiek lid

21 okt 2012
    1.516
    98
    48
    Dankje voor alle lieve felicitaties!
    Gisteren weer een testje gedaan, nu samen met mijn vriend, deze was weer maar heel licht positief... afgesproken dat we dinsdag nog een keer testen, als deze goed is, ga ik de verloskundigen bellen. Ook even met hun overleggen wanneer ik de kraamhulp mag bellen. Het bureau wat wij willen zit namelijk snel vol en zelf hebben we uitgerekend dat we 30 juli uitgeteld zijn.. midden in de bouwvak..
    Vorige keer met 6 weken een miskraam gehad, na de miskraam wel weer meteen zwanger geworden, maar nu toch bang dat het weer zo gaat lopen..

@engeltje, Hopelijk gaan die 2 weken vlug voorbij!

@bodien; spannend hoor! Succes de 25set!

@nieuwe dames; welkom! Dat het maar snel raak mag zijn bij iedereen!

6. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    Hoi meiden,

@San, van harte gefeliciteerd! Duidelijke test hoor!
    @Sanne, balen meid, hopelijk is 3x scheepsrecht bij je.
    @Beckje, hoe was het om mensen te vertellen? Ook op fb gezet?
    @nieuwe meiden, welkom en hopelijk voor jullie snel raak.

Hier vrijdag en zaterdag wat gekke bruine afscheiding bij het afvegen en in mijn urine. Dus toch de vk maar gebeld. Nu mag ik woensdag al voor een echo komen. Ben erg blij want anders moest ik tot 11 dec wachten op de 1e echo.

7. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ mamadoe: he wat vervelend zeg! Hopelijk is t gewoon wat oud bloed en is er verder niks aan de hand. Wel fijn dat je nu wat eerder terecht kan!

Hier is t potknuffelen nu officieel een feit.... Aan de ene kant echt flink balen, maar aan de andere kant lucht t wel een beetje op. Hopelijk beperkt t zich alleen tot de vroege ochtend en kunnen we het nog heel eventjes stil houden en anders zit er niks anders op als t te gaan vertellen.

8. Sanne84

Sanne84 Fanatiek lid

16 mei 2011
    1.163
    0
    0
    Brabant
    Ah balen engeltje dat je zo misselijk bent... Dat is dan het mindere aan zwanger zijn. :(
    Welkom nieuwe meiden :) Ik hoop dat het bij jullie snel raak is.
    Ik zit nu dus in ronde 4 en mijn nod is 15 december als ik uitga van een cyclus van 25 dagen. Ik neem nu maar mijn langste cyclus. Ik ga nu denk ik de ovulatie testen bestellen bij zwanger en kids. Iemand ervaringen daarmee?

9. annelie566

annelie566 Niet meer actief

Hoihoi, ik dacht...laat ook maar weer eens van me horen. Mijn zoontje zit in een soort terrorfase dus ik heb het erg druk gehad!

@San, van harte gefeliciteerd! Erg duidelijke test hoor. Wanneer heb je een echo?
    @Beckje, wat fijn dat je een goede echo had. Hoe reageerde iedereen?

Ik ben nu 9dpo en mijn man weet het zeker: ik ben zwanger...ik zelf...weet het niet. Vind het wachten echt vreselijk nu. Voel me ook helemaal niet lekker, ben erg misselijk maar ben ook een beetje bang dat mn lichaam me gewoon voor de gek houdt. Eigenlijk wou ik donderdah(12dpo) testen...zou dat te vroeg zijn..wat denken jullie? Hier met zoon op 10 dpo positief getest maar dat was wel erg vroeg.

10. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    iedereen vond het hartstikke leuk!
    hebben deze foto erop gezet:

wat een opluchting hihi, al die weken toch in spanning of het goed zit en dan ook nog je mond moeten houden hihi

11. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    Wat leuuuuuk Bekje! Ja die 1e weken zijn maar vaag als je met zo'n grootmoeders rondloopt. Hoe voel jij je nu? Had jij nou last van misselijkheid?

@annelie, ligt zeker aan het weer heb ook zo' terrorist in huis! Vreselijk! Ik had ook op 10dpo getest. Maar wist wel mijn ei zeker voor ovulatietestjes.

@Sanne, ja goed idee hoor. Die van zw&k zijn heel goed en werken fijn. Er zit een bijsluiter bij, daarop staat een tabelletje wanneer je bij hoeveel cyclusdagen moet beginnen, even kijken wat voor jou van toepassing is. Als je testen op beginnen te lopen kan je 2x daags testen zodat je hem niet kan missen indien je een kort lh-piek hebt. Vooral seksen de dag na je positieve test, maar je kan beter ook zorgen dat er al wat zaad klaarligt voordat ie springt.

@engeltje, balen hè die misselijkheid. Hier word ik er niet goed van. De hele dag door. Maar tot nu toe nog niet hoeven overgeven. Maar wel aan het kokken. Ik wil zo graag de 12 weken grens voorbij zijn! Pffff

12. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    misselijk ben ik wel vreselijk. zwaar irritant... hoop dat het na week 14 toch weer dragelijk word... heb me vorige zwangerschap daarna helemaal tonnetje rond gegeten en 20kg erbij zitten kanen haha.
    hoop dat dat nu wel meevalt

13. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ annelie: spannend meis! Persoonlijk zou ik pas op je NOD testen, maar is altijd lastig vol te houden he ;)

@ beckje: leuke bekendmakingsfoto!!

@ mamadoe en beckje: ook al zo misselijk? Verschrikkelijk he! Bij jullie ging het dus de vorige keer wel vrij snel over? Gelukkig maar! Hopelijk is dat nu ook weer zo.... Hier de vorige keer 9 maanden last van gehad, hopelijk is dat nu anders. Heb gister ook gelijk de ha opgebeld, kon gister echt helemaal niks meer eten door de misselijkheid en heb echt geen zin om weer zo te lopen maandenlang. Mag vandaag gelukkig al medicijnen ophalen. Ze beginnen weer met emesefane, maar dat heeft toen niet veel uitgehaald.... Hopelijk nu wel!

14. San987

San987 Fanatiek lid

21 okt 2012
    1.516
    98
    48
    @becky ; leuke foto!

Vanmorge nogmaals getest, dit was echt een knaltest! Straks ff de vk en kraamzorg ook maar meteen bellen.. kan het hele circus weer aan de gang😉

15. annelie566

annelie566 Niet meer actief

Ja vandaag 10 dpo maar ga sowieso niet testen hoor. Tot minimaal donderdag wachten eigenlijk! Heeft er iemand hier verstand van temperaturen? Temperatuur was 0,2 gezakt maar nog steeds erg hoog( 37,0) is het nu einde verhaal of wat? Bij m'n vorige zwangerschap had ik dit ook maar ik word nu toch weer behoorlijk onzeker.

Wat naar dat jullie misselijk zijn.. Ik vind dat echt een vreselijk gevoel.. Kan er echt niet tegen. Zo erg zelfs dat ik het misselijk zijn tijdens de bevalling het ergste van de hele bevalling vond. Sterkte! Hoop dat de medicijnen helpen meis.

16. JackieSt

JackieSt Fanatiek lid

18 jan 2013
    2.124
    0
    36
    Drenthe
    @Bodien: succes vandaag in het ziekenhuis!

@Beckje: super leuke foto!

@Nieuwe meiden: welkom! Hopelijk is het bij jullie snel raak. Tot nu toe is het een erg vruchtbaar clubje. :)

Hier vanochtend getest. Kon de testdrang niet weerstaan maar helaas omo-wit... Ik zit nu volgens mij op 11 dpo. Zou er nog een kansje inzitten deze maand? Ik heb weinig hoop... Bij m'n vorige zwangerschap testte ik 5 dagen voor m'n nod positief en toen voelde ik me ook echt zwanger maar dat is nu niet zo.
    Verder niet zoveel bijzonders te melden. Dochterlief krijgt haar eerste kies en is daarom niet echt in haar hum. Erg vermoeiend soms... Maar ze kan er zelf natuurlijk niets aan doen. Erg vervelend voor haar. Ze is nu bij haar opa en oma. Hopelijk gaat het goed en heeft ze een gezellige dag.

Fijne dag allemaal!

17. JackieSt

JackieSt Fanatiek lid

18 jan 2013
    2.124
    0
    36
    Drenthe
    Ook maar even een nieuwe banner gemaakt. ;)

18. Sanne84

Sanne84 Fanatiek lid

16 mei 2011
    1.163
    0
    0
    Brabant
    Oh meiden, wat een nacht hebben wij gehad. Levi is goed ziek. Heeft vannacht alles onder gespuugd. Tot 4 keer schone pyjama aan moeten doen, 2 keer het bed moeten verschonen en heb 2 keer in de douche gehad. Zo zielig is dat he... Me nieuwe wasmachine is goed ingewijd.
    San, gefeliciteerd! Wil natuurlijk wel ff een fotootje zien van je knal test :) Geniet ervan meid.
    Dankjewel mammadoe voor je antwoord. Ik heb ze inmiddels besteld en al binnen. Eerst moet maar eens mijn menstruatie voorbij zijn ;)
    Hier verder niet veel bijzonders te melden.
    Ik hoop het voor je Jackie. Misschien toch iets te vroeg getest? Keep my fingers croussed.
    Fijne dag allemaal.

19. Sanne84

Sanne84 Fanatiek lid

16 mei 2011
    1.163
    0
    0
    Brabant
    Erg leuke foto trouwens Beckje. Leuk om het zo bekend te maken.
    Bodien, heel veel succes in het ziekenhuis. X

20. JackieSt

JackieSt Fanatiek lid

18 jan 2013
    2.124
    0
    36
    Drenthe
    @Sanne84: beterschap voor de kleine man! Zo zielig als ze zo aan het spugen zijn. :(

Deel Deze Pagina