Ben vandaag dus naar zh geweest. Ze willen de eerste maand zelf aankijken. Moet dan de 14e een zw test doen. Als deze negatief is mag ik beginnen met een kuur voor een onttrekingsbloeding. Daarna op cd 3 beginnen met clomid tabletten en dan weer testen op cd 35.....dus hoop dat ik in die tijd zwanger word. Zo niet word daarna weer een gesprek. Dus mijn nod is 14 dec....hoop dat mijn lichaam het zelf oppakt na deze kuur. Ben benieuwd...
@Sanne; zielig als ze zo ziek zijn! Hoe ging het vandaag met de kleine? @bodien; spannend hoor! En heel veel succes! Vandaag de vk gebeld, hebben 18 dec een afspraak, krijgen dan ook een echo. Ook meteen het kraambureau gebeld, zij hadden nog net plek.. dus wie weet hebben we dezelfde als de vorige keer, zouden wij wel heel leuk vinden! Vandaag een wat mindere dag. Vanmiddag ineens kei buikpijn en veel op de wc gezeten. Ik voelde me zo beroerd dat mijn sm ff langs is geweest.. Hopelijk is het een buikgriepje en niet de zwangerschap..
he meiden, ik heb het allemaal wel een beetje gevolgd maar een beetje een dip weekje gehad. Had donderdag ineens een veel lichtere test dus zat echt in zak en as erover. Gister gelukkiger donkerder als ooit tevoren. Ben nu echt dood en dood moe maar wou toch nog even snel wat van me laten horen. Ga morgen echt even proberen goed te reageren!! xx
Ja snap dat dat niet leuk is om te zien. Maar gewoon beter niet meer testen en op je lijf vertrouwen. Jacky, weet je wel je ei zeker? Misschien was hij wat later en welke zstesten gebruik je? Sanne, beterschap voor je kindje, is zo naar en machteloos als je kind moet spugen. Het heerst vreselijk, maar is gelukkig wel een kortstondig virusje. @Bodien, spannend, hopelijk pakt je lijf het snel op en heb je binnen no time een mooie test in handen. Annelie, nee jo die 0,2 graden naar beneden is niets. Je temp is gewoon nog mooi hoog. Als je ongesteld gaat worden zakt hij de ochtend ervoor terug naar je basale temperatuur van voor je eitje. Anders plaats je even je temp kaartje, kunnen we meekijken. Hier alles misselijk.... Maar ja, dat hoort erbij vrees ik. Morgen om half 5 mijn eerste echo ivm met de eerdere bruine afscheiding bij het plassen en afvegen. Hoop zooooo op een knipperlichtje, anders ben ik wel heeeeeeel zuur en donder ik van mijn knalroze wolk.... Nu maar slapen want heb al 2 slechte nachten achter de rug dankzij verkouden snurkende vriendlief naast me....:x
@Mammadoe: ik gebruik de digitale CB ovulatietesten dus ik weet m'n ei redelijk goed in te schatten. Veel succes bij de echo! Ik ga duimen voor een mooi knipperend hartje!
@mammadoe; succes vanmiddag! En mijn knaltest van gister! In het echt is hij toch een stuk duidelijker als op de foto.. Weten jullie nog een leuk 9maandenboek? Vorige keer van Pauline oudt ingevuld en wil nu eigenlijk een andere..
Wauw, mooie test. Hartstikke duidelijk hoor Geniet ervan. Uuhm, van Babette is er ook een 9 maandendagboek maar die is niet zo uitgebreid als die van Pauline oud. Volgens mij zijn er nu ook van nijntje 9 maanden boeken. Bij de prenatal. Ik heb de vorige keer ook die van Pauline oud gehad dus meer suggesties heb ik niet hihi. Met Levi gaat het alweer een stuk beter. Hij is nog wel hangerig en eet nog niks maar maar hij houd iig zijn drinken weer binnen. Bodien, ik hoop dat je lichaam uit zichzelf je cyclus weer oppakt. Succes meis. Heel veel succes en plezier morgen bij de echo Mammadoe. Ik hoop idd ook dat jullie een mooi knipperend hartje krijgen te zien. Hier verder nog steeds niet veel bijzonders te melden. Nog steeds aan het wachten tot mijn menstruatie voorbij is. Het kwam deze keer ook wat moeilijker op gang. Zondag heeft het pas echt goed doorgezet. Hebben jullie dat trouwens ook dat je veel erger ongesteld bent als voorheen? Toen ik aan de pil was, was het mrt 4 dagen wel gedaan en kon ik makkelijk 4 uur een tampon erin laten zitten. Nu met moeite 2 uurtjes. Dus snachts is al helemaal drama. Tampon + maandverband en dan gaat het nog mis...
Ja Sanne, dat herken ik wel! Alhoewel ik nu een stuk minder ongesteld was, toen bij de eerste was ik een stuk erger. In de pubertijd been ik aan de pil gegaan, omdat ik dan een stuk minder bloed zou verliezen. Viel toen vaak flauw en had vaak bloedarmoede... Heerlijk dat ik er nu 9 maanden vanaf ben!
in principe zou je morgen ook kunnen testen. 12 dpo met kruidvat geeft wel aardig duidelijke strepen is mijn ervaring
Vast. Maar ik durf niet. Op 10 dpo was hij negatief.. Terwijl ik bij vorige zw positief had op 10 dpo. Lijkt me niet dat hcg dan zo snel stijgt dat hij morgen wel positief is. Ik denk niet dat ik zwanger ben maar man weet het zeker en m'n temperatuur is nog hoger gegaan.. Dat is best een beetje hoopgevend.
Spannend Annelie!! Hier mn vruchtbare week gaande, al een paar dagen steekjes in mn liezen/schaamstreek en t lijk ook net of er iemand met een naald in mn borsten zit te prikken. Dit houdt zich al 4 dagen aan. Ook mn civlixslijm is erg dik
Goedemorgen meiden, Hier gisteravond ongesteld geworden. Wat eerder dan ik had verwacht. Ik kan nu wel wat beter m'n cyclus inschatten. Vorige maand had ik op donderdagochtend een positieve ovulatietest en precies 2 weken later word ik op donderdagochtend ongesteld. Nu weer op donderdagochtend een positieve ovulatietest en bijna 2 weken later wordt ik op woensdagavond ongesteld. Ik kan nu dus wel wat beter m'n nod inschatten. Nu dus weer aan de start van ronde 3. De vorige keer was ik in ronde 3 zwanger dus hopelijk nu ook. Fijne dag allemaal!
Jammer dat je ongesteld geworden bent maar idd wel een nette cyclus dan. Hopelijk is 3x weer scheepsrecht. @Annelie, je temp ziet er zeker hoopgevend uit! Hopelijk morgen een positieve test voor jou! Hier is de echo gelukkig goed gegaan. Een mooi kloppend hartje en precies de goede lengte die je zou mogen verwachten bij 7,5 week. Een enorme opluchting voor ons Gisteravond voor het eerst boven het toilet gehangen ivm zwangerschapsmisselijkheid. Dus dat feest is ook weer begonnen. Aan de andere kant, lucht het wel op als je al de hele avond misselijk zit te zijn en zit te boeren. Hahaha arme vriend, ik ben op t moment niet charmant Nu lekker vrij en tijd om mijn 30e verjaardag voor te bereiden. Dag 20-iger jaren.....
@ Annelie; spannend hoor!! Succes met testen morgen. @Helma; veel klusplezier deze week! @Jackie: Balen hoor dat je ongesteld bent geworden, maar op naar de 3de ronde! @Mammadoe; Fijn dat je een goede echo hebt gehad! Balen van de misselijkheid. Wanneer ben je jarig?? Hier alles rustig.. Heb niet echt zwangerschapsverschijnsellen, dus dat maakt me af en toe ook wel wat onzeker.. Maarja ik ben ook pas 5 weken zwanger, dus het zal nog wel te vroeg zijn. Pff nog 3 weken wachten op de echo, duurt echt VEEELSTE lang! HAHA
@Mammadoe: fijn dat je een mooie echo hebt gehad! Vervelend hoor dat je zo misselijk bent. Ik hoop dat het na het eerste trimester beter wordt maar ik las dat je bij je eerste zwangerschap er ook veel last van hebt gehad. Alvast gefeliciteerd met je verjaardag! Hier de 30 al een tijdje gepasseerd maar weet nog precies hoe ik me voelde toen ik 30 werd, haha! @San987: succes met aftellen tot je echo! Hopelijk blijven de zwangerschapskwaaltjes je bespaard. Hier verder niet veel te melden. Lekker genieten van het weekend straks! Fijne dag allemaal!
Hallo dames! Vandaag temperatuur wat omlaag gegaan maar toch getest..resultaat is een dikke tuurstreep. Wel roze maar wel buiten de tijd. Ben er dus helaas niks mee opgeschoten en kan nu wachten tot zondag.
Mammadoe, wat fijn dat je een mooie echo hebt gehad. Altijd fijn een bevestiging dat alles goed is. Geniet ervan meid. Annelie, spannend. Heb je geen foto van de test? Dan kunnen we meeturen. Wat balen dat je ongi bent geworden Jackie. Vol frisse moed naar ronde 3. Ik hoop dat het deze rond gewoon lekker raak is. Ik was de vorige keer zwanger in ronde 6. Nog vrij snel als je hoort dat sommige mensen er bijna 1 jaar of langer over doen... Ml zei eergisteren in de auto opeens tegen me, ik denk dat het deze maand raak is. Ik zeg hoe weet je dat? Hij zegt dat hij een voorgevoel heeft en er over gedroomd heeft. Ik moest er een beetje om lachen. Zei tegen hem dat ik hoopte dat ie gelijk zou hebben. Dus we zullen het zien 15 december of hij gelijk heeft. Menstruatie is eindelijk voorbij. Heeft 1 week geduurd Het kwam wat moeilijk op gang maar duurde ook langer voordat het helemaal weg was. Levi is trouwens ook weer de oude. Speelt weer volop en heeft praatjes voor 10 hihi. Me nieuwe wasmachine was goed ingeleid, alleen nu heeft me droger het begeven Iedereen zei al, 1 komt nooit alleen. Zucht, hier dus de waarheid. Monteur heeft hem nog kunnen fixen maar zegt dat we geen jaren meer vooruit kunnen met deze. Maja. Iedereen een fijn weekend.
Veel succes weer deze rondes meiden. Hier om de 3 dagen klussen. Heb nog steeds niet het gevoel gehad dat ik nu al zelf een eisprong heb gehad.