Hallo dames! Hoe is het met iedereen? Hier ben k net achter gekomen dat k een rekenfoutje gemaakt heb met mn cyclus. K dacht dat mn nod 8 december is, maar het is vandaag! Want mn eerste dag van mn laatste menstruatie was op 1 november. En mn cyclussen zijn beide 30 dagen geweest! K heb last van gevoelige borsten, steekjes vagina en krampjes. Vind het nu best spannend! K zit te twijfelen om een test te doen morgen, maar ben bang dat het negatief is.
Als je echt gevoelige borsten hebt zou ik een testje wagen hihi. Hier gaat het wel....vraag me nog steeds af hoe alles gaat verlopen. En of ik deze maand uit mezelf een eisprong zou krijgen. Hier rond de 14e weer testen. Vind het maar spannend allemaal
@bodien, zal hem eens gaan zoeken. @helma, en getest? @hier, ik heb een ontzettend druk weekend achter de rug. Was gisteravond dan ook helemaal afgebrand. Lagen al lekker om 9 uur te bed, heerlijk vind ik dat altijd op zondag! Gisteren sinterklaas bij ons thuis geweest, de kleine is weer goed verwend! En volgens mij heeft niemand in de gaten dat ik zwanger ben, zo grappig!
De test was positief maar ik ben helaas ongesteld geworden.. Denk dat het heel vroeg is misgaan. Op naar ronde 3 dus..
Net getest, helaas omowit! Nog wel zelfde klachten, misschien is mn ongi wat later dan de vorige cyclussen. Kan k morgen extra genieten van een dagje sauna!!
@annelie....wat jammer zeg @helma ik ben benieuwd hoe het afloopt Ik zit hier te denken dat ik misschien in mijn vruchtbare periode zit. Mijn baarmoedermond ligt heel hoog. En ovulatie testen worden donkerder(ookal weet ik dat met pcos ze vals positief kunnen zijn) Maar normaal gesproken ligt mijn baarmoedermond niet zo hoog. En had net gelezen dat rond de ovulatie deze hoger gaat zitten. Dus ben wel benieuwd. Wanneer zouden jullie dan een zw test doen? Als ik rond deze tijd misschien ovuleer? Rond de 21ste?
@Annelie: wat jammer zeg... @Helma: balen van je witte test. Geniet van je dagje sauna! @Bodien: ik denk dat je de 21ste wel redelijk goed zit. Ik word zelf altijd 14 dagen na m'n positieve ovulatietest ongesteld. Hier verder niet zoveel te melden. Heerlijk relaxt weekendje gehad. Dochterlief was beide dagen pas na 9 uur wakker dus we hebben lekker uit kunnne slapen. Ongesteldheid is weer voorbij dus ook wij kunnen weer verder met ronde 3. Fingers crossed! Zou wel een geweldig cadeautje zijn om met de kerstdagen een positieve test in handen te hebben. Fijne dag allemaal!
Annelie, wat jammer dikke knuffel Meiden, ik heb even een vraagje, vandaag had ik een positieve ovulatie test maar kan je dan het beste vanavond of morgen klussen?
Ja, inderdaad. Wij hebben daar s'ochtends nooit tijd voor dus ik zou s'avonds doen en de dag erna misschien nog een keer.
We hebben nog niet geklust. Las namelijk ook in de bijsluiter dat je het beste na 24 uur maar binnen 48 uur kan klussen. Dus vanavond wordt het een groot feest hahaha. Thnx voor jullie antwoorden.
hier wel dezelfde dag toen geklust, en resultaat zit nu lekker een croissantje te snoepen hihi dus zal wel meevallen allemaal hier hilarisch. heb een video van de echo gemaakt. die hebben we naar mijn vader gestuurd en hij is nu 100% overtuigd dat het er 2 zijn. terwijl het er duidelijk 1 is :') geweldig. heeft ie gelijk mijn tante gebeld, jaaa ze krijgen er 2!! belt ze ook gelijk helemaal op maar twijfelt (heeft ook de video gezien) maar erg grappig iig :')
Wij klussen hier nu trouwens nu 1 keer in de 2/3 dagen om alvast een 'voorraadje' aan te leggen. Ik ben nog niet weer begonnen met ovulatietesten maar daar begin ik van het weekend weer mee. Is meer voor mezelf om m'n nod te bepalen. Hopelijk is het snel raak. Aan onze inspanning ligt het in ieder geval niet.
haha nee, hij zegt dat hij het 100% zeker weet en niet meer van wat anders te overtuigen is. lekker laten denken hahahaha
Hihi wat grappig dat hij dat denkt haha Ik heb het trouwens verkeerd gezegd of ja ik bedoelde dat we niet op de dag van de positieve test geklust hebben maar wel dinsdag en vandaag. We zullen zien of het gewerkt heeft Iedereen alvast een fijne avond voor morgen of beter gezegd vanavond als je de tijd ziet Dat de kleintjes maar lekker verwend mogen worden hihi.