Spannend dus nog even helma! Zal voor je duimen op goed nieuws! Hier gisteren een heel mooi kloppend hartje gezien en ons ukje was ook al druk aan t bewegen, goed teken dus! Wel iets achteruit gezet naar vandaag 8 weken en 6 dagen. Dat zou dan ook weer beter matchen met m'n tempkaartje, dus kan best kloppen! Gisteravond alleen een beetje geschrokken. Had nogal moeite met m'n ontlasting en moest daardoor wat harder persen (sorry). Bij t afvegen zat er echter een hele lange dikke sliert slijm op t wc-papier en daar schrok ik wel een beetje van! Gelukkig verder geen buikpijn gekregen en niks meer verloren verder, maar vond t toch wel even spannend....
Engeltje, wat fijn dat je een goeie echo hebt gehad. Snap dat je je zorgen maakt daarover. Maar denk dat het niet veel kwaad kan. Misschien overtollig slijm dat er uit kwam? Ik heb dit trouwens ook gehad afgelopen zaterdag en kan moeilijk naar de wc. Heb idd toen ook wat meer druk moeten zetten. Denk dat het komt omdat je wat harder hebt moeten persen. En als je zorgen blijft maken zou ik ff de vk bellen.
Wat mooi dat er een kloppend hartje te zien was. Speciaal is dat vind ik. De eerste hartslag van je beeb
Wat fijn dat je een goede echo hebt gehad Engeltje! Hebben jullie het goede nieuws al aan de familie verteld? Hier volgens mij m'n piek gemist. Vanochtend weer een negatieve ovulatietest dus ik denk dat ik m'n smiley op maandag of dinsdag moet hebben gehad. Gisteravond toen ik in bed lag kreeg ik een felle steek in m'n zij. Misschien is dat m'n eisprong geweest? Afwachten maar... Fijne dag iedereen!
We zijn net bij de verloskundige geweest en hebben een echo gehad. De echo liet een zwangerschap van rond de 6 weken zien ipv de ruim 7 die we hadden moeten zien. We moeten over 1,5 week terug en dan weten er of het goed of fout is. De kansen liggen nu 50/50 maar mijn gevoel is van super goed naar heel slecht gegaan. Onze eerste zwangerschap is ook mis gegaan en dit lijkt nu weer zo op toen. Je gaat er niet vanuit dat het een tweede keer bij je gaat gebeuren maar nu is die kans ineens weer heel groot geworden. Manlief is heel nuchter en daar prijs ik hem om maar ik voel me zo ontzetten k*t nu. Ik zit al 2 uur te janken zo ongeveer. Normaal mag Stijn alleen 's avonds even tv kijken maar ik heb de puf niet om nu heel gezellig te spelen met hem dus heb een filmpje voor hem aangezet.
Heftig Karlijntje... Ik hoop dat het alsnog goed gaat. Was er ook geen hartje te zien? Sterkte! Kan me voorstellen dat je er even helemaal doorheen zit.
Er was helaas alleen een zwangerschapsring te zien en misschien maar dat was nog niet overduidelijk iets wat leek op het vruchtje maar dat was te klein om iets in te kunnen zien
Het kan ook niet zo zijn dat je eigen berekening niet goed is en je eigenlijk wat korter zwanger bent?
Ik had 2 en 3 november positieve ovulatie testen dus vermoedelijk 4 november eisprong en ik testen vrijdag 14 november al positief niet een knaller maar wel een streepje. Slim of niet slim maar ik heb ook meerdere cb testen gedaan en wel had ik pas afgelopen zondag een 3 + test terwijl ik die eigenlijk voor mijn gevoel al iets van een week eerder had moeten hebben. Toen zei die nog 1-2 weken. Dus ik vermoedde toen al wel langzaam stijgend hcg of iets. Mijn eerste zwangerschap is ook niet goed gegaan en had ik hetzelfde als nu. Bij mijn zoontje met 5 weken echt een 3+ test gehad en met 6 weken en 2 dagen een mooi kloppend hartje
Aj Karlijntje; wat vervelend!! Nou hoppelijk gaat het allemaal meevallen.. Voor degene met een goede echo, heel fijn!! Leuk Engeltje; al die zwangeren om je heen! Hier alles nog altijd rustig, vandaag over een week hebben we de echo. We gaan het dit weekend al wel tegen de familie vertellen, het weekend erop hebben wij het zelf er druk.. Zondag hebben we nog een verlate sinterklaas met de schoonfamilie. Aan onze kant moeten we nog even kijken wanneer we het kunnen vertellen. Afgelopen dinsdag vertelde een vriendin dat ze zwanger was, we schelen maar 1 weekje. Echt leuk! Bij de vorige zwangerschap waren we ook samen zwanger, de 2 meiden schelen 3 weken.
Karlijntje, wat ontzettend naar... Hopenlijk is het over anderhalve week toch goed. Dikke knuf en ik ga heel hard voor je duimen. Leuk San, altijd leuk om zoiets tegen de familie te vertellen. Weet je al hoe je het gaat vertellen? En leuk een vriendinnetje ook zwanger. Zo kun je toch lief en leed met elkaar delen. Mammadoe, hoe is het verder met jou? Ben je nog hier? Heb jij inmiddels al een echo gehad? Ik verwacht er deze maand weer niet veel van. Heb ontzettend veel last van me reuma en me reumatoloog heeft me vertelt dat als je zwanger bent je er vrijwel geen last van hebt. Dus ik wacht nu maar rustig op me menstruatie. Volgende maand gaan we het even rustig aan doen. Stel dat ik volgende maand zou aantellen, dan zou hij/zij rond mijn verjaardag komen. Dat lijkt me niet echt leuk voor het kindje. Dus het nieuwe jaar weer vol aan de slag
jeetje, kan alleen maar hopen dat je idd gewoon korter zwanger bent. een positieve ovutest is geen garantie op een eisprong iig... zal heel erg hard voor je duimen. sterkte x
Karlijntje: ik ga voor je duimen!! Hier nog steeds niet ongesteld en ben nu 12 dagen overtijd! K heb sinds vandaag een vreselijke grote testdrang! Groter dan de vorige keer! K ga morgen testen ( ook al heb k mn man beloofd om t samen te doen zaterdag). Heb nog steeds gevoelige en iets grotere borsten, mn tepels zijn harder en dikker en t lijkt wel of k een soort van bandenpijn heb. Pijn doet het niet, maar het zeurt een beetje. Ook veel afscheiding ( doorzichtig, soms beetje gelig) en af en toe steekjes.
@helma; en al getest? @Sanne; vervelend dat je nu meer last hebt van je reuma. Ik ben zelf op dezelfde jarig als mijn moeder (is ook nog eens van een tweeling). Vroeger vond ik het niet erg, stond ik toch in het middelpunt van de belangstelling. Maar nu is het altijd een gepuzzel wie wanneer zijn verjaardag. Ik heb een foto van onze kleine gemaakt in der bedje met daar een briefje opgehangen met de volgende tekst; Uitzetbeleid Lieve. ....... Wij zoeken je om binnen 27 weken de kamer te verlaten. De nieuwe bewoner zal intrekken op 30 juli 2015 Hoogachtend Papa en mama Is echt leuk geworden. Deze willen we gewoon tussen wat andere foto's stoppen.
zucht, negatief! Wat kan je lichaam je voor de gek houden! Dan nog maar weer een week wachten, tenzij ongesteld wordt.
Haha, super leuk! Zou bij ons niet kunnen want mijn dochter blijft gewoon in haar kamer als er een broertje of zusje bij zou komen. Zij heeft na ons nu ook al de grootste slaapkamer.