eerste ronde tweede kindje! wie nog meer?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Happy Mams, 1 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. helma85

helma85 Bekend lid

3 dec 2013
    683
    43
    28
    Gefeliciteerd Sanne!

2. Sanne84

Sanne84 Fanatiek lid

16 mei 2011
    1.163
    0
    0
    Brabant
    Dankjewel allemaal. Ti's nog echt onwerkelijk.

3. San987

San987 Fanatiek lid

21 okt 2012
    1.516
    98
    48
    @Sanne; gefeliciteerd! Zou er maar gauw aan wennen ;)
    @zieke; hoe gaat het met jullie? Weer een beetje beter?

Hier van het weekend tegen mijn ouders en zussen, en aan schoonouders en schoonbroer verteld. Iedereen reageerde helemaal blij! Zo fijn! Mijn zussen hadden het allebei al verwacht...
    Op naar de echo donderdag!
    Sinds het weekend ben ik echt zooo moe! Gisteren lagen we er om kwart over 9 in, oh heerlijk!

4. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ san: leuk he om het weer te vertellen!!ben idd lekker op tijd je bedje in duiken hoor, doe ik ook nog steeds!

Hier vandaag met Q naar t cb geweest en alles was prima in orde! Hij is nu 92 cm en 14.4 kg, kon alles goed benoemen en aanwijzen en ook zijn ogentest was goed. Trots op mn kleine grote mannetje!

5. JackieSt

JackieSt Fanatiek lid

18 jan 2013
    2.124
    0
    36
    Drenthe
    Hoi dames,

Hoe gaat het met iedereen? Hier zit ik nu volgens mij op 7 dpo en ik begin het toch wel weer spannend te vinden. Nog een weekje wachten maar ik weet niet of ik dat vol kan houden. Zou zo graag met kerst een positieve test in handen hebben! Misschien dat ik maandag alvast een testje waag... Bij mijn dochter testte ik ook erg vroeg al positief.
    Verder niet zoveel bijzonders te melden. Deze week nog werken en dan lekker 2 weken kerstvakantie. Heerlijk! Ik kijk er echt naar uit. :)

Fijne dag allemaal!

6. helma85

helma85 Bekend lid

3 dec 2013
    683
    43
    28
    Hoi, hier nog steeds niet ongesteld. Ben nu 2,5 week over tijd. Vrijdag gaan mn man en ik een test weer wagen. Zou een leuk verjaardagscadeau zijn!
    Heb de laatste paar dagen last van tintelingen in mn lies rechts en steken in mn vagina.
    K wil duidelijkheid!!

7. Bodien

Bodien Fanatiek lid

15 mrt 2013
    1.616
    169
    63
    Ik dacht ik ga hier is ff kijken en val net met me neus in de boter. Sanne gefeliciteerd zeg wat een leuk nieuws!

Hier ff een update. Ik ben gister uit mezelf ongi geworden 30 dagen was de cyclus. Ik ga morgen beginnen met Clomid. Hoop dat ik wat regelmatigere cyclus er van krijg waardoor het sneller raak zou kunnen zijn.

Hoe voelt iedereen zich verder? Liefs

8. Bodien

Bodien Fanatiek lid

15 mrt 2013
    1.616
    169
    63

Grappig ik ook pas op dag 66 en ik snap wel dat je zekerheid wil. Ik werd er in diw tijd ook knettergek van omdat het zolang duurde.

9. Sanne84

Sanne84 Fanatiek lid

16 mei 2011
    1.163
    0
    0
    Brabant
    Dankjewel allemaal. Ben er erg van aan het genieten. Helaas kan ik jullie de hand schudden qua misselijkheid. Ik was vanmiddag zo misselijk dat ik heb overgegeven op t werk :$ Shit dacht ik... Meteen een manager achter me aan met de vraag, gaat het wel?? Tja, ik kon op dat moment echt niks bedenken om me eruit te lullen dus heb tegen me manager gezegd dat ik zwanger ben. Moest daarna na de HR om het te melden dat ik behoorlijk misselijk ben dus als ik dan een keer ziek ben, doen ze daar niet zo moeilijk over. Geruststelling. Helaas stond ik er daar niet alleen en heeft iemand het opgevangen en nu gaat het als een lopend vuurtje door de primark :( Vind ik echt niet tof... Ben pas zo pril en op t werk weten ze het al terwijl me familie het nog niet eens weet... Ben er echt pissig over..
    Sorry voor me geklaag, maar het helpt wel om van me af te schrijven.

10. Bodien

Bodien Fanatiek lid

15 mrt 2013
    1.616
    169
    63
    Idd niet tof....dat zou ik ook echt niet kunnen waarderen. Hoop voor je dat alles god blijft gaan.

11. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    hier gelukkig alles weer beter. vraag me trouwens af, hoe gaan jullie dat doen met de kinderwagen en de 2e? een dubbele of zo'n opstapje?

12. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ Sanne: he wat balen zeg dat t zo is gelopen! Dikke knuf voor jou, hopelijk gaat de misselijkheid snel over!

@ bodien: hopelijk helpt de clomid goed en krijg je er een mooie cyclus van!

@ helma wn Jackie: jullie maken het spannend!

@ beckje: m'n kereltje zit nu al nauwelijks meer in de wandelwagen( hij loopt zo'n 2 A 3 km achter elkaar), dus tegen die tijd kan hij zeker gewoon meelopen. Mochten we echt wat verder willen lopen dan kan de kleinste altijd nog in de draagdoek.

Hier vandaag een redelijke dag gelukkig... Wel veel misselijk, maar niet gespuugd of moeten kokhalzen, dus dat scheelt al iets! Wel af en toe ontzettende hoofdpijn en sinds vanavond een koortsgevoel maar dan zonder koorts.... Hopelijk is dat na een nachtje slapen weer over... Zo maar lekker m'n bedje inkruipen dus! Truste meiden!

13. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    oei beterschap, hopelijk voel je je morgen beter :)

hier heb ik een dame die op de heen weg lief aan de hand loopt maar op de terugweg overal heen trekt en écht niet normaal mee loopt. erg lastig :) dus dat moeten we maar even bekijken

14. helma85

helma85 Bekend lid

3 dec 2013
    683
    43
    28
    Sanne: idd niet leuk dat het op deze manier gaat.

Hier net een test gedaan, helaas negatief!
    T zou grappig zijn als ik weer op dag 76 positief test:p
    MOet ik nog 2 weken geduld hebben:p

15. Sanne84

Sanne84 Fanatiek lid

16 mei 2011
    1.163
    0
    0
    Brabant
    Nee ik ben er ook niet erg blij mee... Nu maar hopen dat alles goed gaat. Ik kan er nu helaas ook weinig aan doen. :(
    Helma, je maakt het erg spannend. Ik hoop zo dat je nog positief test :)
    Engeltje, beterschap. Hoop dat je je vandaag wat beter voelt.
    Hier een jongetje dat de heenweg prima meeloopt maar de terug weg wilt hij gedragen worden. Poeh, ik begin daar niet aan en dat weet ie bij mij ook haha. Probeert het altijd bij opa en papa en die trappen er weer in. Misschien dat ik voor zo'n kiddieboard ga. Ach ja, we hebben nog ff ;)

16. Bodien

Bodien Fanatiek lid

15 mrt 2013
    1.616
    169
    63
    Wat balen ja dat die weer negatief was....zou wel appaet zijn ja als je op dag 76 positief zou testen. Hoop dat je snel duidelijkheid hebt.

17. San987

San987 Fanatiek lid

21 okt 2012
    1.516
    98
    48
    Gisteren een goede echo gehad! Een mooi kloppend hartje gezien!
    Ben wel een paar dagen na achteren gezet, de datum is nu 4 augustus, maar dat kan nog veranderen.
    Vanmorgen aangemeld bij moeders voor moeders, Hopelijk kan ik nog voor de kerst starten.

18. Bodien

Bodien Fanatiek lid

15 mrt 2013
    1.616
    169
    63
    Super dat je een mooi kloppend hartje hebt gezien. Dat voelt dan wel wewr gied he. :)

19. JackieSt

JackieSt Fanatiek lid

18 jan 2013
    2.124
    0
    36
    Drenthe
    Fijn dat je een goede echo hebt gehad! :)

20. JackieSt

JackieSt Fanatiek lid

18 jan 2013
    2.124
    0
    36
    Drenthe
    Hier kriebelt het weer enorm om te gaan testen maar ik weet dat het nu nog geen zin heeft. Misschien dat ik zondag of maandag een testje waag.

Deel Deze Pagina